-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32
2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43
2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55
3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55
3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68
ДОДАТКИ 73
-
Процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5
1.1 Сутність довгострокового планування 5
1.2 Стратегічне планування 7
1.3 Система стратегічного управління 10
Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14
2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16
2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19
Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26
3.1 Аналіз конкретної ситуації 26
3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30
Висновки 35
Література 37
-
Процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5
1.1 Сутність довгострокового планування 5
1.2 Стратегічне планування 7
1.3 Система стратегічного управління 10
Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14
2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16
2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19
Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26
3.1 Аналіз конкретної ситуації 26
3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30
Висновки 35
Література 37
-
Відмінності стратегічного і традиційного прогнозування
Вступ 3
1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 5
1.1. Відмінності стратегічного і традиційного прогнозування і планування фінансових потреб підприємства 5
1.2. Зміст, принципи і методи фінансового прогнозування 8
1.3. Види прогнозних фінансових документів 12
1.4. Практика прогнозування в закордонних фірмах 14
2. Аналітичний розділ. 18
2.1. Необхідність і способи прогнозування фінансових потреб підприємства 18
2.2. Зміст фінансових прогнозних документів та порядок їх складання 20
2.3. Розробка документів щодо прогнозування фінансових потреб підприємства 30
3. Проектний розділ 37
3.1 Розробка заходів спрямованих на поліпшення прогнозування фінансових потреб підприємства. 37
Висновки 41
Список використаної літератури. 43
-
Відмінності стратегічного і традиційного прогнозування
Вступ 3
1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 5
1.1. Відмінності стратегічного і традиційного прогнозування і планування фінансових потреб підприємства 5
1.2. Зміст, принципи і методи фінансового прогнозування 8
1.3. Види прогнозних фінансових документів 12
1.4. Практика прогнозування в закордонних фірмах 14
2. Аналітичний розділ. 18
2.1. Необхідність і способи прогнозування фінансових потреб підприємства 18
2.2. Зміст фінансових прогнозних документів та порядок їх складання 20
2.3. Розробка документів щодо прогнозування фінансових потреб підприємства 30
3. Проектний розділ 37
3.1 Розробка заходів спрямованих на поліпшення прогнозування фінансових потреб підприємства. 37
Висновки 41
Список використаної літератури. 43
-
Стратегічне планування, його роль за сучасних умов розвитку українського суспільства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі управління сучасною організацією 5
1.2. Цілі організації стратегічного планування 9
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 22
2.1. Етапи процесу стратегічного планування розвитку організації 22
2.2. Особливості вибору стратегії сучасної організації 24
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА РІВНІ ПІДПРИЄМСТВА 28
3.1. Загальна характеристика сегменту бізнесу ТОВ «Назва» 28
3.2. Управління стратегічним розвитком підприємства 31
3.2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 31
3.2.2. Аналіз конкурентів підприємства 35
3.3. Оцінка стратегічної позиції підприємства 37
3.4. Стратегічне планування розвитку підприємства 40
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55
-
Управління поведінкою персоналу (конфлікти і стреси)
Вступ 3
1. Поняття управління персоналом 5
1.1. Мета, функції, задачі управління персоналом на турпідприємстві 5
1.2. Нормативна база, що регулює трудові відносини на турпідприємстві 9
1.3. Конфлікт та стрес 13
2. Управління поведінкою персоналу на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” (м. Одеса) 18
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 18
2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 20
3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персонала на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 30
Висновки та пропозиції 38
Список використаної літератури 40
-
Економічна стратегія розвитку підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА ТА МЕТОДИЧНА БАЗА СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „назва” 5
1.1. Нормативно-правове регулювання економічного розвитку підприємства 5
1.2. Розвиток підприємства на основі методів стратегічного управління 7
РОЗДІЛ 2. УДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „назва” 11
2.1. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства (на прикладі ТОВ „назва”) 11
2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 20
2.3. Удосконалення стратегій підприємства на основі проведених аналізів 34
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ „назва” 37
3.1. Зміна стратегії підприємства на основі аналізу 37
3.2. Економічні результати розвитку в результаті зміни стратегії 40
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 52-57
звітність
-
Стратегічне планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО – ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГИЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутність та характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Економічна стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства 14
1.3. Нормативно – правова база, що регулює діяльність туристичних підприємств в ринкових умовах господарювання 22
РОЗДІЛ 2. ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "Назва" 31
2.1. Загальна характеристика ВАТ "Назва" 31
2.2. Аналіз фінансового стану та фінансових результатів діяльності ВАТ "Назва" 34
2.3 Економічний прогноз діяльності туристичного підприємства у 2009-2010 рр. 49
РОЗДІЛ 3. 56
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 56
3.1. Проблеми процесів планування діяльності туристичного підприємства 56
3.2. Напрямки вдосконалення процесів планування діяльности туристичних підприємств 59
ВИСНОВКИ 62
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66
ДОДАТКИ. 69-84 звітність
-
Застосування методів управління на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15
1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36
2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36
2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48
2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72
3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72
3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 111