-
Шляхи розвитку туризму в Україні
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ – ОСНОВА РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 6
1.1 Функціонування ринку туристичних послуг 6
1.2 Класифікація туристичних ресурсів (сутнісний підхід) 9
РОЗДІЛ ІІ. СТРУКТУРА ТА ТЕРИТОРІАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 14
2.1 Основні тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг 14
2.2 Структура та типологія туристичних ринків 20
РОЗДІЛ ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ 24
3.1 Сучасний стан індустрії туризму в Україні 24
3.2 Шляхи створення нових туристичних зон 29
3.2 Преспективи розвитку ринку туристичних послуг в Україні 32
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 39
ДОДАТОК 42
-
Напрями покращення туристичних послуг агенції на прикладі «Назва»
Доповідь
Роздатковий матеріал
Додатки
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 6
1.1. Сутність та значення туристичних послуг 6
1.2. Класифікація туристичних послуг 15
1.3. Дослідження процесу автоматизації туристичних агенцій 24
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 35
2.1. Організаційно-економічна характеристика агенції 35
2.2. Аналіз асортименту послуг агенції 44
2.3. Оцінка якості послуг агенції 51
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМІВ ПОКРАЩЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 60
3.1. Створення системи управлінського впливу на процес надання туристичних послуг 60
3.2. Створення ефективного сайту туристичної агенції: реклама туристичних послуг 70
3.3. Впровадження нових послуг в діяльність туристичної агенції 80
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 94
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 100
ДОДАТКИ 107-112
-
Формування системи туристичних пішохідних маршрутів на прикладі Одеської області
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ 5
1.1. Суть та класифікація спортивно-оздоровчого туризму 5
1.1.1. Суть поняття «туризму» 5
1.1.2. Основні засади спортивно-оздоровчого туризму 12
1.2. Особливості організації пішохідного туризму 18
1.3. Методологія створення пішохідних турів 27
2. АНАЛІЗ ПЕРЕДУМОВ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНИХ ПІШОХІДНИХ МАРШРУТІВ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ 35
2.1. Туристичні ресурси України з активного туризму 35
2.2. Характеристика особливостей розвитку туристичних ресурсів Одеської області 42
3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТУРИСТИЧНИХ ПІШОХІДНИХ МАРШРУТІВ В ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ 56
3.1. Стан пішохідного туризму в Україні 56
3.2. Розробка пішохідного туру в Одеської області 64
3.3. Пропозиції щодо створення системи туристичних пішохідних маршрутів в Одеській області 86
ВИСНОВКИ 92
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 95
ДОДАТКИ 100
-
Розвиток туризму в Україні за радянську добу
Вступ 3
1. Розвиток туризму в 20-30 рр. ХХ ст. 4
1.1.Розвиток радянської частини України 4
1.2. Розвиток туризму в Криму 9
1.3. Діяльність туристичних товариств в західноукраїнських землях 15
2. Туристично-екскурсійна справа в Україні в 40-60 рр. 18
2.1. Створення ТЕУ ВЦРПС, діяльність Інтуриста, Cупутника, дитячої 18
туристично-екскурсійної станції 18
2.2. Матеріально-технічна база розвитку туризму 22
3. Адміністративно-нормативний період розвитку туризму в Україні 70-80 рр. 26
3.1. Діяльність найбільших туристичних структур 26
3.2. Розвиток туристичної інфраструктури 28
Висновок 30
Література 34-36
-
Туризм і туристичні комплекси
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСНОВНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 5
1.1. Розвиток туристичної сфери України в сучасних умовах 5
1.2. Основні тенденції розвитку сфери туризму 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ КОМПЛЕКСІВ В УКРАЇНІ 17
2.1. Туристичні комплекси України 17
2.2. Статистичні дані щодо розвитку туризму в туристичних комплексах України 19
2.2.1. Кримський комплекс 19
2.2.2. Карпатський комплекс 21
2.2.3. м. Київ 24
2.3. Діяльність туристичних комплексів в сфері залучення туристів 27
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 30
3.1. Рекомендації й пропозиції для туристичних комплексів 30
3.2. Прогнози на розвиток туризму в основних туристичних комплексах України 36
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
ДОДАТКИ 49
-
Організація спеціалізованих туристичних поїздів на прикладі компанії "Назва"
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ 5
1.1. Історичне становлення залізничних перевезень в Україні 5
1.2. Стан розвитку залізничної мережі 10
1.3. Правове регулювання залізничних перевезень та подорожей 14
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ТУРИСТИЧНИХ ПОЇЗДАХ 22
2.1. Організація обслуговування туристів на спеціалізованих туристичних поїздах 22
2.2. Організація турів на спеціалізованих туристичних поїздах 28
2.3. Використання спеціалізованих туристичних поїздів компанії «Назва» 33
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ТУРИСТИЧНИХ ПОЇЗДІВ 41
3.1. Перспективи залізничного туризму 41
3.2. Перспективи подальшого розвитку туристичних поїздів 44
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 53
-
Організація спеціалізованих туристичних поїздів на прикладі компанії
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИКО МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ 5
1.1. Історичне становлення залізничних перевезень в Україні 5
1.2. Стан розвитку залізничної мережі 11
1.3. Правове регулювання залізничних перевезень 16
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ТУРИСТИЧНИХ ПОЇЗДАХ 21
2.1. Організація обслуговування туристів на спеціалізованих туристичних поїздах 21
2.2. Організація турів на спеціалізованих туристичних поїздах 23
2.3. Використання спеціалізованих туристичних поїздів на основі фірми «Джерело» 25
ВИСНОВКИ 33
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 35
ДОДАТКИ 36
-
Управління інформаційними технологіями в туризмі (на прикладі туристичного підприємства)
ВСТУП 3
1. Використання інформаційних технологій в туризмі 5
1.1. Сутність , значення та роль інформаційних технологій в туристичному бізнесі 5
1.2. Процес автоматизації туристичних агенцій 12
1.3. Створення ефективного сайту тур агенції: реклама туристичних послуг 20
2. Аналіз діяльності туристичного підприємства ТОВ 25
2.1. Характеристика туристичного підприємства ТОВ 25
2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства ТОВ 35
2.3. Дослідження процесу інформатизації туристичної фірми ТОВ 40
3. Вдосконалення процесу управління інформаційними технологіями на туристичному підприємстві 45
3.1. Створення системи управлінського впливу на процес інформатизації в туризмі 45
3.2. Перспективи розвитку туристичних Інтернет - проектів 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 61
ДОДАТКИ 63-67
-
Організація паромних перевезень та обслуговування туристів на прикладі компанії "Назва"
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КРУЇЗІВ У СВІТОВОМУ ТУРИЗМІ 5
1.1. Історія та сучасність круїзного бізнесу 5
1.2. Моделі функціонування водного круїзного пасажирського транспорту 10
1.3. Теоретичні аспекти підвищення якості туристичних послуг водного транспорту 15
2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ УКРФЕРРІ З ВІДРОДЖЕННЯ КРУЇЗНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 19
2.1. Розвиток туристичних послуг водного транспорту 19
2.2. Історія та сучасність Укрферрі 24
2.3. Оцінки рівня якості туристичних послуг водного транспорту 29
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ВОДНОГО ТРАНСПОРТУ 32
3.1. Перспективи круїзного бізнесу в Україні 32
3.2. Стратегія зростання Укрферрі 34
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41-42
-
Методологічні основи створення фінансово-промислових груп в Україні
1. Нормативно-правові основи щодо створення ФПГ в Україні. 3
2. Закордонний досвід по створенню фінансово-промислових груп. 4
3. Передумови створення ФПГ на теренах України 5
4. Вихідні методологічні положення створення і функціонування конкурентоспроможних ФПГ в Україні 9
Висновки 12
Список використаної літератури 12