-
Економічний аналіз на туристичному підприємстві
Вступ 3
1. Організація економічного аналізу на туристичному підприємстві та шляхи його удосконалення 4
2. Аналіз рентабельності на туристичному підприємстві 8
Висновок 12
Список використаної літератури 13
-
Система керування персоналом на прикладі ТОВ “Манхетен”
Вступ 3
1. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ І ЇЇ ВИДИ 5
1.1. Зв'язок системи керування персоналом з цілями організації. 8
1.1.1. Відповідність систем керування персоналом стану зовнішнього середовища і культурі організації. 10
1.1.2. Цілісність системи керування персоналом. 11
1.1.3. Участь керівництва організації в процесі керування персоналом. 12
1.1.4. Служба керування персоналом. 13
1.2. Етапи реорганізації системи керування персоналом 15
2. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПРИКЛАДІ ТОВ “МАНХЕТТЕН” 22
2.1. Аналіз людських ресурсів на ТОВ “Манхетен” 26
2.2. Оптимізація чисельності співробітників 35
2.3. Добір персоналу і керування людськими ресурсами в ТОВ “Манхетен” 39
2.4. Заробітна плата 42
2.5. Приклад упровадження фірмою програм розвитку персоналу 50
3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТОВ “МАНХЕТЕН” НА ПРИКЛАДІ ВПРОВАДЖЕННЯ АВОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ 51
Висновки та пропозиції 57
Використана література: 61
Додатки 64
-
Економічний аналіз на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТА ШЛЯХИ ЙОГО УДОСКОНАЛЕННЯ 4
2. АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 9
ЗАДАЧА 13
Проаналізувати кредиторську заборгованість. Визначити склад та розміри кредиторської заборгованості. Зробити висновки
ВИСНОВОК 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16
-
Застосування адміністративних методів менеджменту, їх вплив на діяльність організації
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 МІСЦЕ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В СИСТЕМІ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1 Поняття та класифікація методів менеджменту 5
1.2 Поняття та види адміністративних методів менеджменту 10
1.3 Особливості адміністративного управління 13
РОЗДІЛ 2 СУКУПНІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 16
2.1 Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства «Назва» 16
2.2 Застосування адміністративних методів менеджменту на туристичному підприємстві «Назва» 25
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ДІЄВОСТІ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 34
3.1 Адаптація діяльності туристичного підприємства «Назва» для посилення дієвості адміністративних методів 34
3.2 Формування напрямків підвищення ефективності застосування адміністративних методів менеджменту на туристичному підприємстві «Назва» 43
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 53
ДОДАТКИ 56-62
-
МОТИВАЦІЯ В СИСТЕМАХ УПРАВЛІННЯ
Вступ 3
Розділ 1. Суть і роль мотивації як загальної функції менеджменту 6
1.1. Суть мотивації, її основні елементи 6
1.2. Мотиваційні засоби та їх вплив на ефективність керування людськими ресурсами на прикладі туристичного підприємства
"Подорож-тур" 12
Розділ 2. Дослідження мотивації праці співробітників туристичного підприємства "Подорож-тур" 21
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Подорож-тур" 21
2.2. Аналіз використання трудових ресурсів 23
2.3. Діагностика мотиваційних засобів, що застосовуються на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 28
Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення мотивації праці на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 34
3.1. Недоліки в мотивуванні працівників 34
3.2. Шляхи поліпшення мотивації праці 40
Висновки 54
Список використаної літератури та джерела 58
Додатки 61
-
ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Вступ 3
Розділ 1. Суть і роль мотивації як загальної функції менеджменту 5
1.1. Суть мотивації, її основні елементи 5
1.2. Мотиваційні засоби та їх вплив на ефективність керування людськими ресурсами на прикладі туристичного підприємства
"Подорож-тур" 10
Розділ 2. Дослідження мотивації праці співробітників туристичного підприємства "Подорож-тур" 16
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Подорож-тур" 16
2.2. Аналіз використання трудових ресурсів 18
2.3. Діагностика мотиваційних засобів, що застосовуються на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 23
Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення мотивації праці на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 29
3.1. Недоліки в мотивуванні працівників 29
3.2. Шляхи поліпшення мотивації праці 31
Висновки 35
Список використаної літератури та джерела 39
Додатки 42
-
МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАГАЛЬНА ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЇЇ ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
1. Суть і роль мотивації як загальної функції менеджменту 6
1.1. Суть мотивації, її основні елементи 6
1.2. Характеристика теорій мотивації 12
1.3. Мотиваційні засоби та їх вплив на ефективність керування людськими ресурсами на прикладі туристичного підприємства
"Подорож-тур" 24
2. Дослідження мотивації праці співробітників туристичного підприємства "Подорож-тур" 33
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Подорож-тур" 33
2.2. Аналіз використання трудових ресурсів 41
2.3. Діагностика мотиваційних засобів, що застосовуються на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 46
3. Пропозиції щодо вдосконалення мотивації праці на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 53
3.1. Недоліки в мотивуванні працівників 53
3.2. Шляхи поліпшення мотивації праці 59
Висновки та пропозиції 73
Список використаної літератури та джерела 77
Додатки 80
-
ВПЛИВ КАДРОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КАДРОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6
1.1. Планування кадрів: необхідність, цілі, завдання 6
1.1.1. Місце планування кадрів в розвитку організації 6
1.1.2. Цілі та завдання планування кадрів 8
1.2. Система планування роботи з персоналом на сучасному підприємстві 11
1.3. Організація роботи кадрової служби підприємства в напрямку кадрового планування та формування персоналу 17
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ КАДРОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «Назва» 22
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 22
2.2. Аналіз трудових ресурсів підприємства 28
2.2. Діагностика планування роботи з персоналом у ВАТ «Готельний комплекс «Назва» 34
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КАДРОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «Назва» 45
3.1. Недоліки кадрового планування в діяльності туристичного підприємства 45
3.2. Пропозиції щодо покращення планування роботи з персоналом на туристичному підприємстві 49
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 68
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 72
ДОДАТКИ 75-80
-
ВИДИ СТИМУЛЮВАННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
Вступ 3
Розділ 1. Суть і роль стимулювання праці та мотивації як загальної функції менеджменту 5
1.1. Суть мотивації та стимулювання, їх основні елементи 5
1.2. Стимулюючі засоби та їх вплив на ефективність керування людськими ресурсами на прикладі туристичного підприємства
"Подорож-тур" 9
Розділ 2. Дослідження стимулювання праці співробітників туристичного підприємства "Подорож-тур" 13
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Подорож-тур" 13
2.2. Аналіз використання трудових ресурсів 15
2.3. Діагностика мотиваційних засобів, що застосовуються на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 18
Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення стимулювання праці на туристичному підприємстві "Подорож-тур" 23
3.1. Недоліки в мотивуванні та стимулюванні працівників 23
3.2. Шляхи поліпшення стимулювання праці 24
Висновки 28
Список використаної літератури та джерела 31
Додатки 33
-
Організація обслуговування туристів (на прикладі )
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА УТРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Умови й порядок обслуговування туристів туристичним підприємством 4
1.2. Організація обслуговування на туристичному підприємстві 8
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 13
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 13
2.2. Аналіз кадрового потенціалу туристичного підприємства 19
2.3. Аналіз особливостей організації системи обслуговування туристів на туристичному підприємстві 24
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 35
3.1. Напрямки вдосконалення системи якості надання туристичних послуг на підприємстві 35
3.2. Пропозиції щодо вдосконалення системи обслуговування туристів 43
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52
ДОДАТКИ 55