-
Управління кадровою роботою
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти управління персоналом підприємств готельного господарства 5
1.1 Поняття, сутність та роль персоналу в досягненні
конкурентоспроможності підприємств готельного господарства 5
1.2 Характеристика системи управління персоналом 9
1.3 Особливості формування системи кадрової роботи підприємства
готельного господарства 12
2. Дослідження системи управління персоналом в готелі «Імпресса» 17
2.1 Структура, функції та повноваження кадрової служби готелю «Імпресса» 17
2.2 Характеристика процесу управління персоналом готелю «Імпресса» 23
3. Пропозиції щодо удосконалення кадрової роботи готелю «Імпресса» 39
3.1 Удосконалення системи мотивації праці у готелі «Імпресса» 39
3.2 Підвищення кваліфікаційного рівня персоналу готелю «Імпресса» 41
Висновки 45
Список літератури 47
Додаток А 49
-
Резерви підвищення ефективності роботи з персоналом на підприємстві готельного господарства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ 5
1.1. Сутність управління персоналом 5
1.2. Принципи побудови системи управління персоналом готельного підприємства 7
1.3. Закордонний досвід управління персоналом у сфері готельного бізнесу 13
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ В ГОТЕЛІ „Назва” 20
2.1. Характеристика персоналу готелю 20
2.2. Робота персоналу готелю „Назва” 25
2.3. Аналіз кілько-якісного складу персоналу готелю 31
РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ПО ВДОСКОНАЛЮВАННЮ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ ГОТЕЛЮ ТА ЇХНЯ ЕФЕКТИВНІСТЬ 37
3.1. Напрямки покращення мотивації персоналу готелю 37
3.2.Оптимізація управління персоналом готелю „Назва” 41
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
ДОДАТКИ 49
Схеми
-
Сутність. Поняття та особливості управління виробничою інфраструктурою підприємств готельного господарства
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти управління виробничою інфраструктурою 5
1.1Сутність. Поняття та особливості управління виробничою інфраструктурою підприємств готельного господарства 5
1.2 Характеристика складових елементів виробничої інфраструктури підприємства готельного господарства 7
2. Аналіз управління виробничою інфраструктурою на прикладі готелю “Турист” 15
2.1.Хагальна характеристика готелю 15
2.2 Аналіз виробничої інфраструктури готельного господарства та методів управління нею 17
3. Шляхи підвищення ефективності управління виробничою інфраструктурою готелю “Турист” 26
Висновки та пропозиції 33
Список використаної літератури 36
Додатки 37
-
УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
Вступ 3
Розділ 1. Вплив методів управління на дисципліну персоналу готельного господарства 6
1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
1.3. Дисциплінарна відповідальність працівників готельного господарства 16
Розділ 2. Управління дисципліною працівників готельного господарства 19
2.1. Загальна характеристика Славутич-Закарпаття 19
2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю 26
Розділ 3. Удосконалення дисципліни праці на підприємстві готельного господарства 29
3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного господарства 29
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного підприємства 32
3.3. Контроль дисципліни діяльності служб обслуговування в готелі 34
Висновки 37
Список використаної літератури 39
-
Управління персаналом на підприємтвах готельного господарства (турфірмі) і підвищення ефективності його використання
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ГОТЕЛЮ 5
1.1. Сутність управління персоналом 5
1.2. Принципи побудови системи управління персоналом готелю в Україні 6
1.3. Закордонний досвід управління персоналом у сфері готельного бізнесу 9
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ГОТЕЛІ „Назва” 14
2.1. Структура персоналу готелю 14
2.2. Функції персоналу готелю „Назва” 17
2.3. Аналіз персоналу 22
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО ВДОСКОНАЛЮВАННЮ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ І ЇХНЯ ЕФЕКТИВНІСТЬ 27
3.1. Напрямки покращення мотивації персоналу готелю 27
3.2.Оптимізація структури управління 27
3.3. Ефективність запропонованих заходів 28
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
ДОДАТКИ 34
-
Прийняття управлінських рішень. Готель в м.Києві
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 7
1.1. Сутність управління в підприємствах готельного господарства 7
1.2. Особливості прийняття управлінських рішень в підприємствах готельного господарства 13
1.3. Методика прийняття управлінських рішень та визначення їх впливу на ефективність господарської діяльністю підприємства готельного господарства 18
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ГОТЕЛЮ „ ” В М.КИЄВІ 23
2.1. Оцінка ефективності господарської діяльності готелю „ ” 23
2.2. Аналіз впливу діючої системи прийняття управлінських рішень на результати діяльності готелю „ ” 28
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ГОТЕЛІ „ ” В М. КИЄВІ 37
3.1. Напрямки удосконалення господарської діяльності готелю „ ” на основі управлінських рішень 37
3.2. Методичні підходи до розроблення і обґрунтування моделей прийняття управлінських рішень в готелі „ ” 40
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 52
-
Стратегічне управління персоналом організації учасника ЗЕД (на прикладі)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 5
1.1. Тенденції розвитку теорії та практики управління персоналом 5
1.2. Кадровий потенціал як об’єкт стратегічного управління персоналом підприємства 10
1.3. Механізм стратегічного управління персоналом вітчизняних підприємств 13
2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА (на матеріалах вітчизняної корпорації «Назва») 19
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19
2.2. Дослідження системи управління персоналом на підприємстві 25
2.3. Оцінка системи управління персоналом на підприємстві 29
3. ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 37
3.1. Основні шляхи удосконалення системи управління персоналом на підприємстві 37
3.2. Стратегічні напрями удосконалення управління персоналом підприємства 46
ВИСНОВОК 53
ЛІТЕРАТУРА 56
ДОДАТКИ 60
-
Теоретичні аспекти управління рентабельністю готельного підприємства
Зміст
Вступ 3
І Теоретичні аспекти управління рентабельністю готельного підприємства 4
1.1 Сутність прибутку та рентабельності підприємства готельного господарства 4
1.2 Система показників рентабельності готелю та методика їх розрахунку 5
1.3 Фактори впливу на рентабельність готельного господарства та їх оцінка 9
ІІ Дослідження прибутку та рентабельності готелю „Місячний рак” за 2 роки 14
2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика готелю. 14
2.2 Аналіз показників рентабельності готелю 16
2.3 Оцінка факторів впливу на рентабельність готельного бізнесу 18
ІІІ Пропозиції щодо підвищення рентабельності готелю „місячний рак” 21
3.1 Аналіз по моделі DuPont 21
3.2 Впровадження комп’ютерних систем бронювання 25
3.3 Таймшер як особливий вид надання готельних послуг 26
3.4 Підвищення якості обслуговування 27
Висновки 29
Література 30
-
Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації (на прикладі готелю)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ 5
1.1. Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації 5
1.2. Сучасний стан розвитку індустрії гостинності в Україні 11
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «Назва») 22
2.1. Загальна характеристика готелю „Назва” 22
2.2. Організація роботи підприємства готельного господарства „Назва” 28
2.3. Аналіз тенденцій розвитку послуг індустрії гостинності на прикладі готелю „Назва” 35
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ В ГОТЕЛІ «Назва» 42
3.1. Удосконалення роботи готелю „Назва” у контексті обслуговування 42
3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 47
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 55
ДОДАТКИ 59
-
Впровадження інформаційних технологій - шлях підвищення якості послуг гостинності в засобах розміщення
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ 5
1.1. Особливості використання інформаційнoї інфраструктури у туристичній індустрії України 5
1.2. Інформаційні технології як чинник підвищення ефективності управління готельним підприємством 11
1.3. Інформаційні системи і мережі у структурі світового готельного господарства 14
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ „ххх” М. КИЄВА 18
2.1. Особливості готельного господарства 18
2.2. Дослідження роботи служб прийому і розміщення 23
2.2.1. Система бронювання 23
2.2.2. Система розміщення 27
2.2.3. Система розрахунку 31
2.3. Обґрунтування необхідності впровадження інформаційних технологій в готелі „ххх” 33
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ЗАСТОСУВАННЯМ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 35
3.1. Комллексне дослідження практики застосування сучасних інформаційних технологій готелем „ххх” 35
3.2. Розрахунок сумарних витрат на комплексну автоматизацію діяльності готелю „ххх” 37
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 53