ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Теоретичніаспектиуправліннярентабельністюпідприємства та пошуку напрямків її підвищення 6
1.1. Економічна ефективність діяльності підприємства як передумова визначення рентабельності 6
1.2. Поняття рентабельності, взаємозв’язок між прибутком та рентабельністю 10
1.3. Резерви підвищення прибутковості підприємства 19
РОЗДІЛ 2. Аналітичні аспекти функціонування ЗАТ «КГЗ» 25
2.1. Загальна характеристика підприємства, аналіз впливу зовнішнього середовища та SWOT – аналіз підприємства 25
2.2. Аналіз управління виробничою діяльністю підприємства 38
2.3. Аналіз структури персоналу підприємства 41
2.4. Аналіз техніко-економічної діяльності, оцінка фінансово-майнового стану і рентабельності підприємства 45
РОЗДІЛ 3. Вибір та обґрунтування напрямків підвищення рентабельності ЗАТ «КГЗ» 54
3.1. Напрямки підвищення рентабельності ЗАТ «КГЗ» 54
3.2. Організація фінансування запропонованих заходів 59
3.3. Економічне обґрунтування обраних шляхів підвищення рентабельності 63
3.3.1. Порівняння старих та нових витрат на виготовлення продукції 63
3.3.2. Розрахунок критичного обсягу виробництва продукції 66
3.3.3. Прогнозовані показники діяльності ЗАТ «КГЗ» та зміна рентабельності підприємства 71
ВИСНОВКИ 73
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 76
ДОДАТКИ 80
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6
1.1. Особливості управлінняпідприємствами готельного сервісу 6
1.2. Планування розвитку підприємстваготельного сервісу 12
1.3. Контроль управління розвитком підприємстваготельного сервісу 16
Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22
2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22
2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23
2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27
Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30
3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30
3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6
1.1. Особливості управлінняпідприємствами готельного сервісу 6
1.2. Планування розвитку підприємстваготельного сервісу 12
1.3. Контроль управління розвитком підприємстваготельного сервісу 16
Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22
2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22
2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23
2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27
Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30
3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30
3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6
1.1. Особливості управлінняпідприємствами готельного сервісу 6
1.2. Планування розвитку підприємстваготельного сервісу 12
1.3. Контроль управління розвитком підприємстваготельного сервісу 16
Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22
2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22
2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23
2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27
Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30
3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30
3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
ВСТУП 3-
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7-48
1.1. Історія готельної справи в світі та в Україні 7-27
1.2. Типи сучасних готелів та їх особливості 27-36
1.3. Теоретичніаспекти аналізу організаційно-господарської діяльності готельногопідприємства 36-48
2. АНАЛІЗ СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
ТОВ "НІКА-СЕРВІС" 49-70
2.1. Загальна характеристика діяльності готелю ТОВ "Ніка-Сервіс" 49-53
2.2. Аналіз організаційно-господарської діяльності готельногопідприємства ТОВ "Ніка-Сервіс" 53-58
2.3. Аналіз фінансового стану підприємства ТОВ "Ніка-Сервіс" 58-70
3. ШЛЯХИ УДОСОКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНО-ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ 71-95
3.1. Вдосконалення системи управління витратами готельного комплексу 71-74
3.2. Шляхи підвищення ефективності управління товарно-матеріальними ресурсами готелів 74-84
3.3. Використання інформаційних технологій в організаційно-господарській діяльності готелю ТОВ "Ніка-Сервіс" 84-95
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96-100
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 101-104
ДОДАТКИ
Вступ 3
1. Теоретичніаспектиуправління виробничою інфраструктурою 5
1.1Сутність. Поняття та особливості управління виробничою інфраструктурою підприємств готельного господарства 5
1.2 Характеристика складових елементів виробничої інфраструктури підприємстваготельного господарства 7
2. Аналіз управління виробничою інфраструктурою на прикладі готелю “Турист” 15
2.1.Хагальна характеристика готелю 15
2.2 Аналіз виробничої інфраструктури готельного господарства та методів управління нею 17
3. Шляхи підвищення ефективності управління виробничою інфраструктурою готелю “Турист” 26
Висновки та пропозиції 33
Список використаної літератури 36
Додатки 37
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Теоретичніаспектиуправліннярентабельністюпідприємства та пошуку напрямків її підвищення 6
1.1. Економічна ефективність діяльності підприємства як передумова визначення рентабельності 6
1.2. Поняття рентабельності, взаємозв’язок між прибутком та рентабельністю 10
1.3. Резерви підвищення прибутковості підприємства 19
РОЗДІЛ 2. Аналітичні аспекти функціонування ЗАТ «Дніпродзержинський цегельний завод №3» 25
2.1. Загальна характеристика підприємства, аналіз впливу зовнішнього середовища та SWOT – аналіз підприємства 25
2.2. Аналіз управління виробничою діяльністю підприємства 38
2.3. Аналіз структури персоналу підприємства 41
2.4. Аналіз техніко-економічної діяльності, оцінка фінансово-майнового стану і рентабельності підприємства 45
РОЗДІЛ 3. Вибір та обґрунтування напрямків підвищення рентабельності ЗАТ «Дніпродзержинський цегельний завод №3» 54
3.1. Напрямки підвищення рентабельності ЗАТ «Дніпродзержинський цегельний завод №3» 54
3.2. Організація фінансування запропонованих заходів 59
3.3. Економічне обґрунтування обраних шляхів підвищення рентабельності 63
3.3.1. Порівняння старих та нових витрат на виготовлення продукції 63
3.3.2. Розрахунок критичного обсягу виробництва продукції 66
3.3.3. Прогнозовані показники діяльності ЗАТ «Дніпродзержинський цегельний завод №3» та зміна рентабельності підприємства 71
ВИСНОВКИ 73
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 76
ДОДАТКИ 80
Додаток А - Баланс підприємства на 1.01.06
Додаток Б - Звіт про фінансові результати за 2005 рік
Додаток В - Звіт про рух грошових коштів за 2005 рік
Додаток Г - Баланс підприємства на 1.01.05
Додаток Д - Звіт про фінансові результати за 2004 рік
Додаток Е - Звіт про рух грошових коштів за 2004 рік
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ І УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ В РЕКРЕАЦІЙНИХ І КУРОРТНИХ ЗОНАХ.........6
1.1 Менеджмент та його напрямки у сучасному готельному господарстві....................................................................................................6
1.2 Огляд асортименту послуг, що надаються сучасними готельними підприємствами............................................................................................10
1.3 Основні етапи та державне регулювання створення готельногопідприємства.................................................................................................12
1.4 Особливості організації роботи готелів у рекреаційному комплексі Карпат............................................................................................................16
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА..................17
2.1 Загальні відомості про готель „ ”.............................................17
2.2 Організація управління готелем „ ”.........................................22
2.3 Оцінка фінансово-господарської діяльності готелю............................25
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТА ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ „ ”................................................................................................31
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 8
1.1. Сутність та значення показників рентабельності для оцінки показників діяльності підприємства 8
1.2. Методика розрахунку показників рентабельності підприємства 17
1.3. Інформаційне забезпечення аналізу рентабельності підприємства 29
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 1 38
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 40
2.1. Характеристика основних показників фінансово-господарської діяльності підприємства 40
2.2. Оцінка рентабельності підприємства 58
2.3. Факторний аналіз формування рентабельності підприємства 65
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 2 73
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 76
3.1. Вплив рентабельності на фінансовий стан підприємства 76
3.2. Зарубіжний досвід управліннярентабельністю 90
3.3. Фінансовий контроль як елемент управліннярентабельністю 100
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 3 110
ВИСНОВКИ 115
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 123
ДОДАТКИ 131
Вступ 3
1. Теоретичніаспектиуправління персоналом підприємств готельного господарства 5
1.1 Поняття, сутність та роль персоналу в досягненні
конкурентоспроможності підприємств готельного господарства 5
1.2 Характеристика системи управління персоналом 9
1.3 Особливості формування системи кадрової роботи підприємства готельного господарства 12
2. Дослідження системи управління персоналом в готелі «Імпресса» 17
2.1 Структура, функції та повноваження кадрової служби готелю «Імпресса» 17
2.2 Характеристика процесу управління персоналом готелю «Імпресса» 23
3. Пропозиції щодо удосконалення кадрової роботи готелю «Імпресса» 39
3.1 Удосконалення системи мотивації праці у готелі «Імпресса» 39
3.2 Підвищення кваліфікаційного рівня персоналу готелю «Імпресса» 41
Висновки 45
Список літератури 47
Додаток А 49
Cгенерировано за 0.186393 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.