-
Удосконалення культури організації для поліпшення діяльності туристичного підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Зміст і поняття організаційної культури 5
1.2. Розвиток теорії організаційної культури 13
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „АКВАРЕЛЬ” 22
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 22
2.2. Аналіз трудових ресурсів на підприємстві 30
2.3. Діагностика організаційної культури підприємства 37
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „АКВАРЕЛЬ” 48
3.1. Напрямки вдосконалення організаційної культури туристичного підприємства „Акварель” 48
3.2. Моделювання механізму ділової оцінки як напрям роботи з персоналом по формуванню організаційної культури 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 62
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65
ДОДАТКИ 68
-
Концепція корпоративної культури
ВСТУП 4
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ 5
1.1. Зміст і поняття корпоративної культури 5
1.2. Розвиток теорії організаційної культури 15
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „...” 24
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 24
2.2. Діагностика організаційної культури підприємства 29
3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „...” 39
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46
ДОДАТКИ 49
-
Організаційна культура як інструмент управліня
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ 4
1.1. Зміст і поняття організаційної культури 4
1.2. Розвиток теорії організаційної культури 14
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „Назва” 23
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 23
2.2. Діагностика організаційної культури підприємства 28
3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „Назва” 38
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45
-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32
2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43
2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55
3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55
3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68
ДОДАТКИ 73
-
Удосконалення організації праці менеджера турпідприємства на основі сучасних інформаційних технологій
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Організація праці менеджера на туристичному підприємстві 7
1.2. Впровадження інформаційних технологій в роботі сучасного туристичного підприємства 14
1.3. Контроль діяльності менеджера туристичного підприємства на основі інформаційних технологій 31
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „Назва” 44
2.1. Загальна характеристика підприємства „Назва” 44
2.2. Управління персоналом на підприємстві „Назва” 52
2.3. Використання інформаційних технологій в роботі туристичного підприємства „Назва” 58
2.4. Інформаційні технології в роботі менеджера туристичного підприємства „Назва” 64
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „Назва” 68
3.1. Контролінг персоналу на основі інформаційних технологій як один з методів удосконалення роботи менеджера „Назва” 68
3.2. Шляхи покращення праці менеджера на основі сучасних інформаційних технологій „Назва” 75
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 99
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 103
ДОДАТКИ 109
-
Культура підприємницької діяльності в туристичному бізнесі
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ КУЛЬТУРНОГО ВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРБІЗНЕСІ 5
1.1. Особливості управління туристичною фірмою 5
1.2. Особливості культури підприємницької діяльності зарубіжних партнерів. 9
1.3. Механізм формування культури управління в практиці туристичних підприємств 18
2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРПІДПРИЄМСТВА «СВІТЛАНА» 23
2.1. Коротка організаційна характеристика діяльності туристичного підприємства „Світлана” 23
2.2. Аналіз та оцінка господарської фінансової діяльності туристичного підприємства „Світлана” 26
2.3. Практичні аспекти оволодіння ведення та управління туристичним підприємством „Світлана” 32
3. НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ 41
3.1. Визначення ключових факторів успіху туристичної організації 41
3.2. Шляхи вдосконалення управління сучасним туристичним підприємством 45
Висновок 51
Література 53
Додатки. Укрупнена логічна блок-схема управління продуктовою (виробничою) програмою туристичного підприємства.Штатна структура фірми. Професійно-кваліфікаційна модель керівника підприємства. 55
Метою даної роботи є: дослідити культуру підприємницької діяльності в туристичному бізнесі на сучасному етапі його розвитку.
Завданням роботи є: визначити сутність складових культури підприємницької діяльності в туристичному бізнесі, подати характеристику туристичного підприємства, визначити проблеми та напрямки підвищення культури управління туристичною фірмою.
Інформаційною базою слугуватимуть:
- українські та зарубіжні видання підручників з основ менеджменту, економіки туристичного бізнесу та психології;
- вітчизняні періодичні видання
-
Удосконалення процесу прийняття управлінських рішень на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-методичні аспекти прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Особливості прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства 17
1.3. Законодавча та нормативна база, що регулює діяльність туристичного підприємства 35
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “Назва” 42
2.1. Загальна економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 42
2.2. Аналіз процесу прийняття управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства ТОВ „Назва” 59
2.3. Оцінка ефективності управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства„Назва” 82
Розділ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „Назва” 88
3.1. Проблеми у прийнятті управлінських рішень в діяльності туристичного підприємства „Назва” в умовах кризи 88
3.2. Система підвищення якості прийняття управлінських рішень та її вплив на ефективність діяльності 91
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 110
-
Механізм формування маркетингового комплексу туристичного підприємства
Курсова бакалаврська
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ 6
1.1. Маркетинг в туризмі: поняття, зміст і концепція 6
1.2. Маркетинговий комплекс туристичного підприємства 9
1.3. Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ « » 20
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 20
2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 29
2.3. Особливості маркетингової діяльності в туристському підприємстві 43
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ « » 47
3.1. Обгрунтування необхідності удосконалення маркетингового комплексу туристичного підприємства 47
3.2. План заходів щодо удосконалення маркетингового комплексу туристичному підприємства 59
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 74
ДОДАТКИ 79
-
Система керування документообігом у туристичному підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТООБІГОМ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 5
1.1. Роль документообігу в системі управління діяльності туристичних підприємств 5
1.2. Система керування документообігом в діяльності туристичних підприємств 8
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ВЕДЕННЯ ТА КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТООБІГОМ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 14
2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 14
2.2. Аналіз та оцінка процесу організації документообігу в діяльності туристичного підприємства 23
2.3. Систематизація документів в діяльності туристичного підприємства 32
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТООБІГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 36
3.1. Проблеми формування системи документообігу в діяльності туристичного підприємства 36
3.2. Напрямки вдосконалення системи документообігу в діяльності туристичного підприємства 44
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 69
-
Особливості зовнішньоторгівельних операцій на підприємстві
Розділ 1. Особливості зовнішньоторговельних операцій на підприємстві
1.1. Сутність і механізм зовнішньоекономічної діяльності підприємства - 2
1.2. Основи організації операцій з експорту й імпорту товарів на підприємстві - 12
1.3.Організаційні форми торговельно-посередницьких операцій - 24
Розділ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАТ “Промарматура” ТА НАПРЯМКІВ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Характеристика підприємства та напрямків його діяльності - 29
2.2. Техніко-економічна характеристика ЗАТ „Промарматура” - 32
2.3. Оцінка майнового стану - 36
2.4. Аналіз ефективної діяльності підприємства — 41
2.5. Дослідження кадрового планування та оцінки персоналу на підприємстві ЗАТ «Промарматура» - 50
2.6. Аналіз забезпечення підприємства кадрами - 55
Розділ 3. Удосконалення зовнішньоторговельної діяльності на підприємстві
3.1. Шляхи поліпшення фінансово-економічного стану підприємства для виходу на зовнішній ринок - 67
3.2 Ефективність виробничої діяльності підприємства для виходу на зовнішній ринок- 70
3.3 Розробка та обґрунтування управлінських заходів по зменшенню витрат «Промарматура»- 73
3.4. Механізм здійснення заходів щодо удосконалення експортно-імпортної діяльності - 79