Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «Шляхи підвищення культури обслуговування в готельних комплексах (на прикладі готелю Києва)» (ID:23692)

| Размер: 430 кб. | Объем: 50 стр. | Стоимость: 225 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
Содержание
ВСТУП 3


1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 4

1.1. Загальні аспекти технології надання туристичних послуг 4
1.2. Культура обслуговування туристів в готельному підприємстві 9

2. ДОСЛІДЖЕННЯ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ... 20

2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 20
2.2. Аналіз механізму надання готельних послуг 26

3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 35

3.1. Проблеми вітчизняних підприємств готельного господарства 35
3.2. Напрямки вдосконалення механізму обслуговування на підприємстві 39


ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46
ДОДАТКИ 49

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Шляхи підвищення культури обслуговування в готельних комплексах (на прикладі готелю Києва)»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація обслуговування в готелях

  • Особливості надання готельних послуг

  • Послуги засобів розміщення у туристичній індустрії

  • АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ПРОЦЕСУ ОПТИМІЗАЦІЇ ПОТОЧНИХ ВИТРАТ У ГОТЕЛЬНИХ КОМПЛЕКСАХ

  • Технологія обслуговування на житлових поверхах готелю на прикладі готелю "Назва"

  • Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу

  • КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ

  • ФАКТОРИ УСПІХУ У КОНКУРЕНТНІЙ БОРОТЬБІ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ЖИТЛОВИХ ПОВЕРХАХ ГОТЕЛЮ

  • Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення

  • Особливості технологічного процесу обслуговування туристів по класу "VIP" (на прикладі готелю)


Cгенерировано за 0.011936 секунд

загрузка...