-
Організація обслуговування в готелях
Зміст
Вступ 3
1. Загальна характеристика готельних підприємств 7
2. Сутність організації обслуговування в готельних комплексах 13
2.1. Управління та організаційна структура сучасного готельного комплексу 13
2.2. Основні служби та відділи готельного комплексу 17
3. Організація обслуговування в готелі „Київ” 21
4. Шляхи удосконалення організації обслуговування в готелях 26
Висновки 36
Список використаних джерел 41
-
Особливості надання готельних послуг
Вступ 3
1. Теоретичні аспети надання готельних послуг 5
1.1. Поняття та сутність готельних послуг 5
1.2. Показники, що характеризують надання готельних послуг та методика їх розрахунку 11
2. Організаційно-економічна характеристика надання готельних послуг на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський” 16
2.1. Загальна характеристика готелю 16
2.2. Динаміка ефективності наданання готельних послуг 19
2.3. Аналіз надання готельних послуг та рівня витрат 21
3. Напрямки підвищення надання готельних послуг 24
3.1. Переваги над конкурентами 24
3.2. Обгрунтування прогнозних показників діяльності готелю 26
Висновки 27
Література 30-31
Мета роботи полягає в тому, щоб виявити реальний стан і узагальнити методологію удосконалення готельних послуг з врахуванням їх особливостей.
-
Послуги засобів розміщення у туристичній індустрії
Вступ 3
Розділ І Теоретичні і методичні основи вивчення якості готельних послуг 6
1.1. Поняття та сутність готельних послуг 6
1.2. Показники якості надання послуг та методика їх розрахунку 12
Розділ ІІ. Організаційно-економічна характеристика надання готельних послуг на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський” 19
2.1. Загальна характеристика готелю 19
2.2. Динаміка ефективності наданання готельних послуг 22
Розділ ІІІ. Напрямки підвищення якості надання готельних послуг 28
3.1. Забезпечення конкурентних переваг 28
3.2. Обгрунтування прогнозних показників діяльності готелю 30
Висновки 31
Бібліографія 34
-
АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ПРОЦЕСУ ОПТИМІЗАЦІЇ ПОТОЧНИХ ВИТРАТ У ГОТЕЛЬНИХ КОМПЛЕКСАХ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ У ГОТЕЛЬНИХ КОМПЛЕКСАХ 5
1.1. Економічна сутність витрат та їх класифікація 5
1.2. Методологічні аспекти процесу управління витратами у готельних комплексах 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ПРОЦЕСУ ОПТИМІЗАЦІЇ ПОТОЧНИХ ВИТРАТ У ГОТЕЛЬНИХ КОМПЛЕКСАХ 14
2.1. Загальна характеристика готельного комплексу “Ніка-Сервіс” 14
2.2. Аналіз та оцінка господарсько-фінансової діяльності готельного комплексу “Ніка-Сервіс” 16
2.3. Діагностика процесу управління витратами у готельному комплексі “Ніка-Сервіс” 22
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПОТОЧНИХ ВИТРАТ У ГОТЕЛЬНИХ КОМПЛЕКСАХ 28
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 33
-
Технологія обслуговування на житлових поверхах готелю на прикладі готелю "Назва"
Вступ 3
1. Аналіз технології надання готельних послуг на прикладі готелю «Назва» 5
1.1. Загальна характеристика підприємства 5
1.2. Склад основних функціональних груп приміщень 8
1.3. Функціональна схема готелю 8
1.4. Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху 14
2. Технологія обслуговування на житловому поверсі готелю 16
2.1. Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства 16
2.2. Автоматизація технологічних процесів готельних послуг 26
Висновки 35
Література 38
-
Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу
Вступ 3
1. Теоретико-методичні засади управління якістю в діяльності готельних комплексів 5
1.1. Якість обслуговування в готельних комплексах – як економічна категорія 5
1.2. Методологічні аспекти управління якістю в діяльності готельного комплексу 8
1.3. Системи управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства 11
2. Дослідження процесу управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 14
2.1. Оцінка системи управління якістю готельних послуг діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» на сучасному етапі 14
2.2. Аналіз асортиментної політики додаткових послуг як складової якості процесу управління діяльністю ВАТ «Прем’єр Палас» 16
2.3. Стандарти якості процесу управління в готелі ВАТ «Прем’єр Палас» 25
2.4. Дослідження впливу якості готельних послуг на кінцеві результати діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» 29
3. Проблеми та напрями удосконалення процесу управління якістю готельних послуг в діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» 32
3.1. Проблеми системного підходу щодо управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 32
3.2. Рекомендації щодо вдосконалення процесу управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 35
Висновки та пропозиції 39
Список використаних джерел 42-46
-
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ
ЗМІСТ
1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 2
1.1 Особливості конкурентоспроможності послуг 2
1.1.1 Конкурентне середовище та стратегія конкуренції фірми 3
1.1.2. Аналіз зовнішнього середовища 4
1.1.3. Аналіз внутрішнього середовища 11
1.1.4 Особливості сфери послуг 14
1.1.5 Конкуренція та конкурентні стратегії 15
1.1.6 Структурний аналіз галузей 25
1.2. Послуги готельного бізнесу і особливості маркетингу в цій сфері 31
1.3.Дослідження ринку готельних послуг 36
2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СИТУАЦІЇ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА 41
2.1 Характеристика ринку готельних послуг України 41
2.2 Огляд конкурентної ситуації на ринку готельних послуг м.Дніпропетровська 49
2.3 Обґрунтування вибору методики визначення конкурентоспроможності готелю «Парк-Готель» 55
2.3.1.Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 55
2.3.2 Позиціонування товару у вибраному сегменті ринку 57
2.4 Визначення конкурентних позицій «Парк-Готелю» 60
3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ «СВ-ПАРК» 65
3.1 Розробка рекомендацій з підвищення конкурентоспроможності готелю 65
3.2 Програма маркетингових заходів з підвищення конкурентоспроможності 74
3.2.1 Розробка концепції й бюджету рекламної кампанії 74
3.2.2 Оцінка ефективності рекламної кампанії 78
-
ФАКТОРИ УСПІХУ У КОНКУРЕНТНІЙ БОРОТЬБІ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНЦІЇ 5
1.1.Поняття конкуренції , її сутність та види 5
1.2. Еволюція конкуренції 18
1.3. Стан і розвиток конкуренції в готельному бізнесі 27
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА РГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ ПРЕМ”ЄР ПАЛАС ЗА 2000-2003 РОКИ 37
2.1. Організаційна характеристика готелю Прем”єр Палас 37
2.2. Аналіз і оцінка економічних показників господарської діяльності готелю Прем”єр Палас 51
2.3. Послуги готелю 54
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЮ ПРЕМ”ЄР ПАЛАС 62
3.1. Розробка конкурентної стратегії 62
3.2.Визначення конкурентоспроможності готелю 79
3.3. Підвищення якості готельних послуг 87
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ЖИТЛОВИХ ПОВЕРХАХ ГОТЕЛЮ
ВСТУП 3
Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 6
1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 6
1.2. Поверхові буфети в готелях 8
1.3. Організація прибирання поверхів та номерів готелю 9
Розділ 2. Організація поверхового обслуговування в готелі "Гостинний дім" 13
2.1. Організація діяльності служб готелю "Гостинний дім" по обслуговуванню клієнтів 13
2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Гостинний дім" 16
Розділ 3. Удосконалення організації обслуговування на житлових поверхах готелю 20
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
-
Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6
1.1. Порядок надання готельних послуг та сертифікація їх якості в Україні 6
1.2. Основні поняття та визначення якості в сфері готельних послуг 20
1.3. Cтан розвитку туризму та готельного господартсва м. Києва та управління якістю готельних послуг 26
1.4. Використання інноваційних технологій в готельній сфері. 37
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «Назва» 43
2.1. Організаційна характеристика та фінансовий аналіз діяльності ЗАТ «Назва» 43
2.2. Характеристика основних і додаткових послуг готелю 61
2.3. Аналіз технології надання послуг в готелі 76
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ЗАТ «Назва» 89
3.1. Удосконалення технологічної структури управління якістю послуг в готелі ЗАТ «Назва» 89
3.2. Використання новітніх технологій надання готельних послуг у роботі готелю «Назва» 99
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 114
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 118
ДОДАТКИ 125
-
Особливості технологічного процесу обслуговування туристів по класу "VIP" (на прикладі готелю)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 4
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ (на прикладі готелю „__”) 15
2.1. Організаційна та економічна характеристика підприємства 15
2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 18
3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 32
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 48
ЛІТЕРАТУРА 50
ДОДАТКИ 52-55