-
Особливості надання готельних послуг
Вступ 3
1. Теоретичні аспети надання готельних послуг 5
1.1. Поняття та сутність готельних послуг 5
1.2. Показники, що характеризують надання готельних послуг та методика їх розрахунку 11
2. Організаційно-економічна характеристика надання готельних послуг на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський” 16
2.1. Загальна характеристика готелю 16
2.2. Динаміка ефективності наданання готельних послуг 19
2.3. Аналіз надання готельних послуг та рівня витрат 21
3. Напрямки підвищення надання готельних послуг 24
3.1. Переваги над конкурентами 24
3.2. Обгрунтування прогнозних показників діяльності готелю 26
Висновки 27
Література 30-31
Мета роботи полягає в тому, щоб виявити реальний стан і узагальнити методологію удосконалення готельних послуг з врахуванням їх особливостей.
-
Транснаціональні компанії в світі на ринку готельного бізнесу
Вступ 3
1. Теоретичні основи дослідження 5
1.1. Поняття транснаціональних компаній 5
1.2. Методи дослідження діяльності транснаціональних компаній 12
Переваги та недоліки ТНК на ринках країни 13
2. Транснаціональні компанії в світі на ринку готельного бізнесу 18
2.1. Європейські транснаціональні компанії на ринку готельних послуг 18
2.2. Транснаціональні компанії Азії на ринку готельних послуг 36
2.3. Американські транснаціональні компанії на ринку готельних послуг 37
3. Транснаціональні компанії в готельному бізнесі в Україні 39
3.1. Основні ТНК в готельному бізнесі в Україні 39
3.2. Проблеми та перспективи розвитку транснаціональних компанії на ринку готельних послуг 41
Висновки 44
Список використаної літератури 48
Додатки 50
-
Документування готельних послуг
ВСТУП 3
ДОКУМЕНТУВАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 4
1. Нормативне регулювання документального оформлення готельних послуг 4
2. Мета складання та загальна характеристика форм первинних документів 5
3. Порядок оформлення проживання у готелі та бронювання номерів (місць) 7
4. Оперативний облік готельних послуг 8
5. Оплата готельних послуг 10
ВИСНОВКИ 12
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 13
ДОДАТКИ 15-21
реєстраційні документи
-
Послуги засобів розміщення у туристичній індустрії
Вступ 3
Розділ І Теоретичні і методичні основи вивчення якості готельних послуг 6
1.1. Поняття та сутність готельних послуг 6
1.2. Показники якості надання послуг та методика їх розрахунку 12
Розділ ІІ. Організаційно-економічна характеристика надання готельних послуг на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський” 19
2.1. Загальна характеристика готелю 19
2.2. Динаміка ефективності наданання готельних послуг 22
Розділ ІІІ. Напрямки підвищення якості надання готельних послуг 28
3.1. Забезпечення конкурентних переваг 28
3.2. Обгрунтування прогнозних показників діяльності готелю 30
Висновки 31
Бібліографія 34
-
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ
ЗМІСТ
1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 2
1.1 Особливості конкурентоспроможності послуг 2
1.1.1 Конкурентне середовище та стратегія конкуренції фірми 3
1.1.2. Аналіз зовнішнього середовища 4
1.1.3. Аналіз внутрішнього середовища 11
1.1.4 Особливості сфери послуг 14
1.1.5 Конкуренція та конкурентні стратегії 15
1.1.6 Структурний аналіз галузей 25
1.2. Послуги готельного бізнесу і особливості маркетингу в цій сфері 31
1.3.Дослідження ринку готельних послуг 36
2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СИТУАЦІЇ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА 41
2.1 Характеристика ринку готельних послуг України 41
2.2 Огляд конкурентної ситуації на ринку готельних послуг м.Дніпропетровська 49
2.3 Обґрунтування вибору методики визначення конкурентоспроможності готелю «Парк-Готель» 55
2.3.1.Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 55
2.3.2 Позиціонування товару у вибраному сегменті ринку 57
2.4 Визначення конкурентних позицій «Парк-Готелю» 60
3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ «СВ-ПАРК» 65
3.1 Розробка рекомендацій з підвищення конкурентоспроможності готелю 65
3.2 Програма маркетингових заходів з підвищення конкурентоспроможності 74
3.2.1 Розробка концепції й бюджету рекламної кампанії 74
3.2.2 Оцінка ефективності рекламної кампанії 78
-
Маркетингове дослідження або ресторану або готелю на вибір
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 5
1.1. Дослідження проблем та перспективи розвитку готельного бізнесу 5
1.2. Дослідження ситуації на ринку на ринку готельних послуг 12
1.3. Дослідження споживачів послуг підприємств готельного бізнесу 13
1.4. Дослідження конкурентів на ринку готельних послуг 15
РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Характеристика маркетингової продуктової політики підприємства 21
2.2. Характеристика маркетингової цінової політики підприємства 24
2.3. Характеристика маркетингової збутової політики підприємства 26
2.4. Характеристика маркетингової комунікаційної політики підприємства 31
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42
ДОДАТКИ 45
-
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ
ЗМІСТ
1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 3
1.1 Особливості конкурентоспроможності у галузі послуг 3
1.1.1 Особливості сфери послуг 4
1.1.2. Аналіз зовнішнього середовища 4
1.1.3. Аналіз внутрішнього середовища 12
1.1.4 Конкурентне середовище та конкурентні стратегії 15
1.2. Послуги готельного бізнесу і особливості маркетингу в цій сфері 28
1.3.Дослідження ринку готельних послуг 33
2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СИТУАЦІЇ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА 38
2.1 Характеристика ринку готельних послуг України 38
2.2 Огляд конкурентної ситуації на ринку готельних послуг м.Дніпропетровська 45
2.3 Обґрунтування конкурентоспроможності готелю «Парк-Готель» 52
2.3.1.Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 52
2.3.2 Позиціонування товару на обраному сегменті ринку 53
2.4 Визначення конкурентних позицій «Парк-Готелю» 60
3. ГОЛОВНІ НАПРЯМКО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПОСЛУГ «ПАРК-ГОТЕЛЬ» 66
3.1 Вдосконалення цінової стратегії 66
3.2 Вдосконалення стратегій надання послуг 67
3.2.1. Удосконалення відбору та підготовки кадрів на підприємстві 68
3.2.2 Удосконалення якості обслуговування шляхом утворення реєстру постійних клієнтів 73
3.2.3 Удосконалення якості обслуговування за рахунок створення системи резервування через мережу Інтернет 74
3.3 Вдосконалення стратегії просування 75
3.3.1 Розробка бюджету рекламної кампанії «Парк-Готель» 78
3.4 Оцінка ефективності запропонованих заходів - 82 -
3.4.1 Оцінка ефективності реалізації заходів комплексу стратегічного маркетингу - 82 -
3.4.2 Оцінка ефективності рекламної кампанії - 83 -
ЛІТЕРАТУРА - 87 -
-
Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6
1.1. Порядок надання готельних послуг та сертифікація їх якості в Україні 6
1.2. Основні поняття та визначення якості в сфері готельних послуг 20
1.3. Cтан розвитку туризму та готельного господартсва м. Києва та управління якістю готельних послуг 26
1.4. Використання інноваційних технологій в готельній сфері. 37
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «Назва» 43
2.1. Організаційна характеристика та фінансовий аналіз діяльності ЗАТ «Назва» 43
2.2. Характеристика основних і додаткових послуг готелю 61
2.3. Аналіз технології надання послуг в готелі 76
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ЗАТ «Назва» 89
3.1. Удосконалення технологічної структури управління якістю послуг в готелі ЗАТ «Назва» 89
3.2. Використання новітніх технологій надання готельних послуг у роботі готелю «Назва» 99
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 114
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 118
ДОДАТКИ 125
-
Уніфікація технологій готельних послуг
Зміст
Вступ 3
Гостинність як елемент надання готельних послуг 4
Концепція уніфікованих готельних послуг 6
Висновок 12
Список використаної літератури: 13
-
Особливості формування доходів готелю від іноземного туризму (на прикладі готелю Братислава
ЗМІСТ
ВСТУП...............................................................................................................3
ЧАСТИНА 1. Економічний вплив туризму
1.1 Вимір економічного впливу туризму .......................................................4
1.2 Міжнародний туризм і зайнятість.............................................................8
1.3 Індустрія міжнародного туризму..............................................................9
1.3.1 Готельне господарство.......................................................................10
ЧАСТИНА 2. Ринкова концепція готельного бізнесу
2.1 Загальні елементи концепції ...................................................................17
2.2 Роль маркетингу для підприємств готельного бізнесу у
формуванні доходів від міжнародного туризму............................ 19
2.3 Роль і значення реклами у формуванні доходів від
міжнародного туризму............................................................................ 21
2.4 Стан і перспективи ринку гостинично - туристських послуг...............27
2.5 Стан і перспективи ринку готельних послуг Києва..............................28
ЧАСТИНА 3. Надання та оформлення послуг на прикладі готелю
“Братислава”
3.1. Загальна інформація про готель “Братислава”....................................31
3.2 Порядок документального оформлення, обліку і оподаткування
готельних послуг.....................................................................................35
ВИСНОВКИ....................................................................................................45
ДОДАТОК 1. Нормативна база, регулююча відносини у сфері готельних послуг...............................................................................................................48
Використані джерела......................................................................................50
-
Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу
Вступ 3
1. Теоретико-методичні засади управління якістю в діяльності готельних комплексів 5
1.1. Якість обслуговування в готельних комплексах – як економічна категорія 5
1.2. Методологічні аспекти управління якістю в діяльності готельного комплексу 8
1.3. Системи управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства 11
2. Дослідження процесу управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 14
2.1. Оцінка системи управління якістю готельних послуг діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» на сучасному етапі 14
2.2. Аналіз асортиментної політики додаткових послуг як складової якості процесу управління діяльністю ВАТ «Прем’єр Палас» 16
2.3. Стандарти якості процесу управління в готелі ВАТ «Прем’єр Палас» 25
2.4. Дослідження впливу якості готельних послуг на кінцеві результати діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» 29
3. Проблеми та напрями удосконалення процесу управління якістю готельних послуг в діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» 32
3.1. Проблеми системного підходу щодо управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 32
3.2. Рекомендації щодо вдосконалення процесу управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 35
Висновки та пропозиції 39
Список використаних джерел 42-46