Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Диплом

Тема: «ФАКТОРИ УСПІХУ У КОНКУРЕНТНІЙ БОРОТЬБІ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ» (ID:733)

| Размер: 284 кб. | Объем: 100 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 10.08.2004 | Код продавца: 2 |
Содержание ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНЦІЇ 5
1.1.Поняття конкуренції , її сутність та види 5
1.2. Еволюція конкуренції 18
1.3. Стан і розвиток конкуренції в готельному бізнесі 27
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА РГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ ПРЕМ”ЄР ПАЛАС ЗА 2000-2003 РОКИ 37
2.1. Організаційна характеристика готелю Прем”єр Палас 37
2.2. Аналіз і оцінка економічних показників господарської діяльності готелю Прем”єр Палас 51
2.3. Послуги готелю 54
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЮ ПРЕМ”ЄР ПАЛАС 62
3.1. Розробка конкурентної стратегії 62
3.2.Визначення конкурентоспроможності готелю 79
3.3. Підвищення якості готельних послуг 87
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96


Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «ФАКТОРИ УСПІХУ У КОНКУРЕНТНІЙ БОРОТЬБІ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Особливості надання готельних послуг

  • Транснаціональні компанії в світі на ринку готельного бізнесу

  • Документування готельних послуг

  • Послуги засобів розміщення у туристичній індустрії

  • КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ

  • Маркетингове дослідження або ресторану або готелю на вибір

  • КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ

  • Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення

  • Уніфікація технологій готельних послуг

  • Особливості формування доходів готелю від іноземного туризму (на прикладі готелю Братислава

  • Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу


Cгенерировано за 0.010799 секунд

загрузка...