|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)
ЗМІСТ
2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ 2
2.1. Резюме компанії: товар, конкуренти, стратегія збуту, канали разподілу, цінова політика, позиціонування, основні проблеми 2
2.2. Пропозиція по виходу на ринок з новим товаром 6
2.3. Перше маркетингове дослідження: результати анкетування 6
2.4. Друге маркетингове дослідження: фокус-группа 9
2.5. Третє маркетингове дослідження: експеримент 10
ВИСНОВОК 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13
Додаток А. АНКЕТА 15
-
Підготовка до укладення контракту
Вступ 3
1. Вибір ринку та його вивчення 4
2. Вибір контрагента 8
3. Проведення переговорів або трактація угоди 12
Висновки 17
Література 20
-
Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
Вступ 2
1. Процес маркетингового дослідження 3
2. Постановка проблеми маркетингового дослідження 6
3. Проект маркетингового дослідження 10
4. Виконавці маркетингових досліджень 15
Висновок 17
Література 18
Практичне маркетингове дослідження 19
Маркетингове дослідження проведемо за допомогою таких методів як опитування та анкетування…
Додатки 22
-
Участь у виконавчому провадженні експерта або спеціаліста
Зміст
Вступ 3
1. Причини та підстави участі у виконавчому провадженні експерта або спеціаліста 4
2. Права та обов’язки експерта або спеціаліста у виконавчому провадженні 8
3. Відповідальність експерта за відмову або ухилення від дачі висновку чи дачу завідомо неправдивого висновку 11
Висновки 13
Список використаної літератури 14
Мета даної роботи – дослідження участі у виконавчому провадженні експерта або спеціаліста.
Для реалізації зазначеної мети були поставлені наступні завдання: дослідити причини та підстави участі у виконавчому провадженні експерта або спеціаліста;вивчити права та обов’язки експерта або спеціаліста у виконавчому провадженні; проаналізувати питання відповідальності експерта за відмову або ухилення від дачі висновку чи дачу завідомо неправдивого висновку.
-
Корисні злочини проти власності непов’язані з обертанням чужого майна на свою користь, або користь інших осіб
Вступ 3
1. Заподіяння майнової шкоди шляхом обману або зловживання довірою 5
2. Привласнення особою знайденого або чужого майна, що випадково опинилося у неї (ст. 193 КК) 9
3. Придбання або збут майна, завідомо здобутого злочинним шляхом (ст. 198) 12
Висновок 15
Перелік використаних джерел 16
-
Контрольна робота етикет ділового спілкування
Вступ 3
1. Основні поняття про етикет 4
2. Особливості ділового етикету 6
3. Мовленнєвий діловий етикет 8
Висновок 12
1. Скласти документ господарської договірної діяльності (на вибір: договір або трудову угоду) 14
2. Документ щодо особливого складу (на вибір: наказ, заява, автобіографія, характеристика, резюме) 15
3. Службовий лист (любий на вибір) 16
4. Оформлення інформаційних документів (на вибір: протокол, пояснювальна записка, витяг з протоколу) 17
Список використаної літератури 18
-
Стратегія інвестиційної діяльності фірми
Вступ 2
1. Поняття інвестиції. 4
2. Стратегії управління інвестиціями. 6
2.1. Загальна стратегія компанії. 6
2.2. Маркетингова стратегія компанії. 9
2.3. Стратегія ефективного власника. 11
2.4. Стратегія спекулятивного злиття або поглинання. 13
2.5. Стратегія вертикальної інтеграції. 14
2.6. Стратегія зв’язаної диверсифікації. 17
2.7. Міжнародні конкурентні стратегії. 18
3. Вибір стратегії інвестування або основний аналіз зрілості галузі. 21
Висновок. 26
Список використаної літератури: 27
-
Програма НПД
План
Програма НПД. Методика її складання. Методологічний і методичний опис програми 3
Програма науково-педагогічного дослідження про фактори, що впливають на вибір форми (платного або безкоштовного) навчання абітурієнтами 6
Список використаної літератури 11
-
Логіка
ЗМІСТ
1. Визначте, яку логічну форму мислення відображають такі вирази:
- Найбільший океан світу;
- Іде дощ;
- Студент 1-го курсу університету;
- Якщо всі студенти навчаються, то деякі з осіб, що навчаються, є студентами............................................................................................................. 3
2. Визначте вид складного висловлювання, запишіть його структуру формулою логіки висловлювань:
- Р. Декарт був великим філософом, математиком та природознавцем;
- Або дощ, або сніг, або буде, або ні;
- Якщо хочеш миру, готуйся до війни................................................................... 8
Список використаних джерел................................................................................... 14
-
Контрольна з операційного менеджменту
1. Способи моделювання 3
2. Які моменти настання події можливо відокремити і яким чином вони визначаються? 8
3. Характеристика відтворювального підходу, та характеристика фірм, які обирають або 1-й, або 2-й, або 3-й вид стратегій 11
4. Задача 17
Розрахувати усі параметри сітьової моделі, відобразити їх схематично, визначити критичний шлях...
Список використаної літератури 20
-
Операційний менеджмент
1. Операційний менеджмент як різновид функціонального менеджменту 3
2. Загальний менеджмент якості (TQM) 9
3. Вдосконалення організації процеса виробництва товару або послуг (на прикладі ресторану будь-якого в м. Києві) 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
Cгенерировано за 0.010628 секунд
|