Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)» (ID:6906)

| Размер: 54 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 17.08.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗМІСТ
2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ 2
2.1. Резюме компанії: товар, конкуренти, стратегія збуту, канали разподілу, цінова політика, позиціонування, основні проблеми 2
2.2. Пропозиція по виходу на ринок з новим товаром 6
2.3. Перше маркетингове дослідження: результати анкетування 6
2.4. Друге маркетингове дослідження: фокус-группа 9
2.5. Третє маркетингове дослідження: експеримент 10
ВИСНОВОК 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13
Додаток А. АНКЕТА 15
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Концепція створення туристичної фірми
  • Розробка нового товару
  • Розробка нового товару
  • Контрольна робота маркетинг
  • Маркетингова політика розподілу товарів
  • Контрольна з маркетингу
  • ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ «СТВОРЕННЯ ДЕРЕВООБРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СКВИРА»
  • Визначення життєвого циклу товару та його різновиди
  • Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів
  • Імідж-реклама
Cгенерировано за 0.142692 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...