-
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1 Загальне поняття та зміст атестації персоналу підприємства 4
1.2 Види, функції та завдання атестації 5
1.3 Фактори атестаційної оцінки 7
2 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 11
2.1 Загальна характеристика підприємства ЗАТ "Чернігівриба" 11
2.2 Аналіз операційної діяльності підприємства 15
2.3 Аналіз персоналу підприємства 18
3 ПРОЕКТНИЙ РОЗДІЛ - ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА 22
ВИСНОВКИ 27
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 28
-
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1 Загальне поняття та зміст атестації персоналу підприємства 4
1.2 Види, функції та завдання атестації 5
1.3 Фактори атестаційної оцінки 7
2 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 11
2.1 Загальна характеристика підприємства ЗАТ "Чернігівриба" 11
2.2 Аналіз операційної діяльності підприємства 15
2.3 Аналіз персоналу підприємства 18
3 ПРОЕКТНИЙ РОЗДІЛ - ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА 22
ВИСНОВКИ 27
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 28
-
Атестація праці персоналу як традиційна форма ділової оцінки праці туристичного підприємства
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи атестації праці персоналу 6
1.1. Суть, функції, класифікація та види атестації праці персоналу 6
1.2. Характеристика складових елементів атестації праці персоналу 11
1.3. Особливості механізму атестації праці персоналу туристичного
підприємства 16
Розділ II. Дослідження механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівника туристичного підприємства ТА „Алеком-тур” 22
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТА „Алеком-тур”, м. Київ 22
2.2. Дослідження методів атестації праці персоналу турпідприємства 31
2.3. Оцінка впливу ділової оцінки працівника на результати діяльності підприємства ТА „Алеком-тур” та економічна постановка задачі атестації персоналу на підприємстві 38
Розділ III. Пропозиції щодо вдосконалення механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівників туристичного підприємства 48
3.1. Напрями вдосконалення механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівника 48
3.2. Економічне обґрунтування пропозицій щодо удосконалення механізму атестації праці персоналу 59
Висновки та пропозиції 66
Список використаної літератури та джерел 71
Додатки 75
-
Атестація робочих місць як процес удосконалення організації праці
Вступ 3
1. Сутність та види атестації 4
2. Порядок проведення атестації персоналу в організації. 5
3. Методи проведення атестації 9
Висновок 12
Література 13
Додаток 14
-
Організація роботи керівника туристичного підприємства при проведенні атестації персоналу виконавського рівня
Організація роботи керівника туристичного підприємства при проведенні атестації персоналу виконавського рівня. 3
Література 9
-
Організація роботи керівника туристичного підприємства при проведенні атестації персоналу середньої ланки керування
Організація роботи керівника туристичного підприємства при проведенні атестації персоналу середньої ланки керування
Література
-
Шляхи підвищення ділової оцінки персоналу
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6
1.1. Суть і завдання, методи проведення оцінки персоналу 6
1.2. Принципи та процедури проведення оцінки персоналу 14
1.3. Досвід зарубіжних підприємств з питань оцінки персоналу 22
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „...” 28
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства „...” 28
2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства „...” 42
2.3. Діагностика стану ділової оцінки персоналу на підприємстві 57
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „...” 65
3.1. Переваги й недоліки існуючої системи ділової оцінки персоналу на підприємстві 65
3.2. Розробка методики оцінки персоналу підприємства 75
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 93
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 98
ДОДАТКИ 103
-
Психологічні аспекти добору і перевірки персоналу
Вступ 3
1. Психологічні особливості добору кадрів 4
2. Характеристика ступенів процесу відбору персоналу 8
3. Оцінювання діяльності персоналу 14
4. Порядок проведення атестації персоналу в організації. 18
Висновок 24
Список використаної літератури 25
-
Організація роботи керівника туристичного підприємства при проведенні атестації персоналу виконавського рівня
ВСТУП 3
1. ЗМІСТ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ 4
2. ПОВЕДІНКОВІ ПОМИЛКИ КЕРІВНИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРИ ПРОВЕДЕННІ АТЕСТАЦІЇ 12
ВИСНОВКИ 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19
-
Організація та проведення маркетингових досліджень ринку туристичного підприємства
курсова - бакалавр
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 6
1.1. Економічна сутність туристичного ринку і його складові 6
1.2. Чинники формування попиту та пропозиції в туризмі 11
1.3. Методологія досліджень ринкової кон’юнктури 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 29
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 29
2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33
2.3. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Назва» 43
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» З УРАХУВАННЯМ РЕЗУЛЬТАТІВ РИНКОВОЇ ДОСЛІДЖЕННЯ 53
3.1. Аналіз ринку туристичного підприємства ТОВ «Назва» 53
3.2. Напрямки вдосконалення маркетингового комплексу туристичного підприємства ТОВ «Назва» 61
Усі вищенаведені пропозиції здатні покращити проведення маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «Назва». 69
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 74
ДОДАТКИ 79-89 звітність