-
Маркетингова цінова політика
Суть ціноутворення - 3 -
Етапи ціноутворення - 3 -
1. Визначення мети ціноутворення. - 4 -
2. Визначення попиту. - 4 -
3. Аналіз витрат на виробництво та збут товару. - 5 -
4. Аналіз цін конкурентів. - 5 -
5. Вибір методу (методів) ціноутворення. - 6 -
6. Встановлення остаточної ціни. - 6 -
Маркетингові стратегії ціноутворення. - 6 -
Список використаної літератури - 14 -
-
Установка цін на товари: задачі і політика ціноутворення
Вступ 3
1. Особливості маркетингового підходу до ціноутворення 4
2. Принципи ціноутворення 5
3. Маркетингова політика ціноутворення 6
4. Ціноутворення в різних типах ринків 15
5. Закономірності формування цін на етапах життєвого циклу товару 18
Висновки 31
Література 32
-
"Ціни на продукцію (послуги):види, методи встановлення та регулювання (на прикладі Державного комбінату ""Металхолдинг"")"
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичнометодологічні аспекти ціноутворення на підприємстві 4 1.1. Сутність цін, їх види та функції 4 1.2. Державний вплив на ціноутворення 8 Розділ 2. Вибір стратегії ціноутворення на підприємстві 13 2.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві 13 2.2. Розрахунки створення цін на підприємстві 18 2.3. Визначення економічної ефективності ціноутворення на підприємстві 23 Розділ 3. Напрямки удосконалення ціноутворення на підприємстві 29 3.1. Ціноутворення в межах товарної політики 29 3.2. Встановлення цін за географічними ознаками 30 3.3. Встановлення цін за знижками 31 Висновки 35 Список використаної літератури 37 Додатки 38
-
Маркетингова цінова політика
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ЗАДАЧІ ЦІНОУТВОРЕННЯ В КОНТЕКСТІ ЦІЛЕЙ ФІРМИ 5
2. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОЦЕС ЦІНОУТВОРЕННЯ 9
2.1. Зовнішні фактори 9
2.1.1. Попит 9
2.1.2. Конкуренція 11
2.1.3. Державне регулювання 12
2.2. Внутрішні фактори 14
2.2.1. Економічна цінність товару для покупців 14
2.2.2. Рівень втрат обсягів продукції 16
3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ 18
4. УСТАНОВЛЕННЯ БАЗОВОЇ ЦІНИ. МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ 24
5. ТАКТИКА ЦІНОУТВОРЕННЯ В РАМКАХ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 31
Висновки 33
Література 35
Додатки 37
-
Ціна та джерела регулювання ціноутворення
Вступ 3
1. Ціна, як економічна категорія 5
2. Методи ціноутворення, основані на витратах, попиті та конкуренції 8
2.1.Методи визначення ціни за витратного ціноутворення 9
2.2. Конкурентні методи встановлення ціни 11
2.3. Методи ціноутворення, що максимізують прибуток 14
3. Роль витрат в ціноутворенні. Ідентифікація та оцінка релевантних витрат 16
4. Маржинальний аналіз та ціноутворення. Аналіз беззбитковості 22
5. Формування стратегії ціноутворення 28
Висновки 34
Література 37
-
Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів
Зміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1 Ціна – основний елемент ринкової економіки 4
1.1 Ціна та її функції 4
1.2 Класифікація цін 7
1.3 Цілі і чинники ціноутворення 10
РОЗДІЛ 2 Аналіз факторів ціноутворення в галузі реалізації телевізійних приймачів 16
2.1 Споживчі властивості товару 16
2.2Аналіз внутрішніх чинників ціноутворення 19
2.3 Аналіз зовнішніх чинників ціноутворення 26
РОЗДІЛ 3 Цінова політика підприємства 30
3.1 Цінова стратегія 30
3.2 Методи ціноутворення 34
Використана література 42
-
Ціни на промислову продукцію: загальна характеристика, методи встановлення та регулювання
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти ціноутворення 6
2. Аналіз політики ціноутворення підприємства 17
3. Механізм удосконалення стратегії ціноутворення підприємства 22
Висновки 26
Список використаних джерел 27
-
Методи що спираються на попит
Вступ 3
1. Сутність ціноутворення 4
2. Методи ціноутворення 8
3. Методи ціноутворення що спираються на попит 12
Висновки 15
Список використаних джерел 17
-
Інноваційний менеджмент
1. Концепція економічної інтеграції 3
2. Ціноутворення на інноваційну продукцію 14
2.1. Ціноутворення на продукт, розроблений у результаті інноваційного процесу 14
2.2. Ціноутворення на науково-технічні розробки 18
3. Наведіть приклади інновацій у сфері виробництва мобільних телефонів 20
Література 29
-
Контрольна робота з курсу «Інноваційний менеджмент»
1. Концепція економічної інтеграції 3
2. Ціноутворення на інноваційну продукцію 14
2.1. Ціноутворення на продукт, розроблений у результаті інноваційного процесу 14
2.2. Ціноутворення на науково-технічні розробки 18
3. Наведіть приклади інновацій у сфері виробництва мобільних телефонів 20
Література 29
-
Ціноутворення в контексті сучасної державної економічної політики
Зміст
Вступ 3
1 Сучасний механізм ціноутворення в умовах трансформації економіки України 5
1.1 Механізм ринкового ціноутворення та його складові 5
1.2 Ціноутворення в контексті сучасної державної економічної політики 10
1.3 Законодавство про ціни та господарсько-правова відповідальність за його порушення 13
2 Аналіз ціноутворення в Україні 26
2.1 Оцінка динаміки індексу цін 26
2.2 Розвиток ринкового середовища України за роки незалежності 28
3 Перспективи розвитку системи ціноутворення в Україні 36
Висновки 39
Використана література 41