-
Сукупний попит, нецінові фактори сукупної пропозиції
1. Сукупний попит. 3
2. Нецінові фактори що впливають на попит 5
3. Ринкова пропозиція 8
Література 13
-
Контрольна робота з маркетингу
ЗМІСТ
1. Визначення рівня конкурентоспроможності товару 3
2. Методи ціноутворення, орієнтовані на попит 12
Література 20
-
Альтернативні варіанти регулювання сукупного попиту
ЗМІСТ
Вступ...............................................................................................................3
1. Сутність та структура сукупного попиту...............................................4
2. Споживчий попит на ринку благ............................................................4
2.1. Кейнсіанський варіант.........................................................................5
2.2. Гіпотеза відносного доходу................................................................7
2.3. Гіпотеза перманентного доходу.........................................................8
2.4. Сучасний вид функції споживання..................................................10
2.5. Неокласичний варіант.......................................................................13
3. Інвестиційний попит та його регулювання.........................................17
3.1. Індуковані інвестиції.........................................................................18
4. Попит держави........................................................................................19
5. Попит закордону.....................................................................................20
6. Формули сукупного попиту...................................................................21
7. Графік кривої сукупного попиту. Зсув кривої сукупного попиту....22
7.1. Фактори сукупного попиту...............................................................23
7.1.1. Цінові фактори................................................................................23
7.1.2. Нецінові фактори............................................................................24
Висновки......................................................................................................26
Список літератури......................................................................................27
-
Аналіз капітальних інвестицій
1. Загальна характеристика інвестицій. 1
1.1. Поняття та класифікація інвестицій. 1
1.2. Структура капіталовкладень. 2
2. Обчислення обсягу капіталовкладень 3
2.1. Товар, попит на який повністю задовольняється. 3
2.2. Попит на товар, який має тенденцію до зростання. 4
2.3. Попит має тенденцію до спаду. 6
3. Оцінка економічної ефективності капіталовкладень 7
3.1. Методи оцінки інвестиційних проектів. 7
3.2. Загальна і порівняльна ефективність капіталовкладень. 9
3.3. Особливості визначення ефективності. 13
3.4. Метод розрахунку індексу та норми рентабельності. 14
3.5. Метод розрахунку терміну окупності інвестицій. 15
3.5. Метод розрахунку терміну окупності інвестицій. 15
3.6. Аналіз альтернативних інвестиційних проектів 16
Висновок. 18
-
Операційний менеджмент
1. Система якості 3
2. Стандартизація і сертифікація 9
3. Ціна якості 15
4. Задача 18
Менеджер туристичного бізнесу розвиває для свого бізнесу наступну прогнозну модель: У=38+4,2Х;
де У— попит на путівки в Сочі, а X — зовнішня температура повітря(°С).
а) Спрогнозуйте попит на путівки, коли температура 20°С?
6) Який попит буде при температурі 25°С?
в) А при температурі 30° С?
Використана література: 19
-
Макроекономіка
1. Об’єкт макроекономіки 3
2. Функції споживання та заощадження 7
3. Сукупний попит 11
3. Сукупний попит 11
ЛІТЕРАТУРА 18
-
Методи аналізу впливу ціни і попиту на результати діяльності підприємства
Вступ 3
1. Ціноутворення: проблеми та перспективи. 4
2. Ціна та попит. 9
3. Методи аналізу впливу цін та попиту на діяльність підприємства. 16
Висновок. 18
Література 21
-
Логістика в туризмі
1. ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ 3
2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОПИТ ТА ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ (КОНЦЕПЦІЯ "ШВИДКЕ РЕАГУВАННЯ НА ПОПИТ") 9
3. СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ЛОГІСТИЧНОГО ЛАНЦЮГА 14
ЛІТЕРАТУРА 20
-
Логістика в туризмі
1. Взаємозв'язок системи маркетингу та логістики 3
2. Інформація про попит та взаємозв'язок з постачальниками (концепція "Швидке реагування на попит") 6
3. Структура та зміст логістичного ланцюга 9
Література 14
-
Операційний менеджмент
1. Мережна модель і її елементи 3
2. Правила побудови мережної моделі 7
3. Параметри моделі і розрахунок графіка 12
4. Задача 17
Квартальний попит на путівки «Кримські ночі» у одного з столичних турагентів прогнозується рівнянням: У=12+4Х;
де х — квартал, і
квартал 1 2001 р. х = 0;
квартал 2 2001 р. х= 1;
квартал 3 2001 р. х: = 2;
квартал 4 2001 р. х = 3;
квартал 1 2002 р, х: = 4 і т.д.
Попит є сезонним і сезонні індекси для кварталів 1, 2, 3 і 4 рівні відповідно .8, 1.0, 1.3 і .9. Спрогнозуйте попит для кожного кварталу 2004 р. з урахуванням сезонних квартальних варіацій.
Література 18