-
Логістика в туризмі контрольна робота
План
1. Економічна ефективність застосування системи логістики в туризмі. 3
2. Фінансова логістика, її визначення та задачі в туризмі. 6
3. Історія логістики. Етапи розвитку наукового напрямку "логістика". 13
Література 18
-
Контрольна логістика в туризмі
1. Закупівельна логістика. Сутність та завдання. 3
2. Нові інформаційні технології в туризмі 7
3. Роль та місце логістики в забезпеченні конкурентоспроможності туристичного підприємства 12
Література 16
-
СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі
2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу
3. Функції маркетингу в туризмі
4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі
-
Аналіз логістичної системи підприємства (на прикладі будь-якого підприємства)
1. Загальна характеристика підприємства 3
2. Матеріальні потоки підприємства ПП «Назва» 8
3. Закупівлена логістика підприємства ПП «Назва» 12
4. Збутова логістика підприємства ПП «Назва» 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23
-
Економічна ефективність менеджменту в туризмі
ЗАВДАННЯ:
1. Економічна ефективність менеджменту в туризмі. Показники.
2. Формування ефективної організаційної структури туризму.
3. Умови і правила здійснення комерційної діяльності в туризмі
-
Географія туризму
Зміст
1 Основні напрямки туристичної політики державного
регулювання.............................................................................................
3
2 Органи державної виконавчої влади в туризмі. Основні засади в
туризмі.......................................................................................................
5
3 Територіальна і правова організація туризму в Україні....................... 8
Список використаної літератури................................................................ 10
-
Методи менеджменту туризму
Вступ 3
1. Стратегії управління в туризмі 4
2. Революція у філософії менеджменту туризму 8
3. Методи топ-менеджменту в туризмі 13
4. Методи організаційного виконання 23
Висновки 31
Використані джерела 33
-
Методи менеджменту туризму
Вступ 3
1. Розвиток стратегії і методів менеджменту в туризмі в умовах сучасної ринкової економіки 5
1.1 Стратегії управління в туризмі 5
1.2 Нове у філософії та методах сучасного менеджменту туризму 9
2. Методи ефективного менеджменту в туризмі 14
2.1 Методи топ-менеджменту в туризмі 14
2.1.1 Управлінські функції і методи правління 16
2.1.1.1 Визначення цілей і стратегії корпорації 16
2.1.1.2 Визначення базової політики корпорації 18
2.1.1.3 Підтримка організації управління 19
2.1.1.4 Підтримка ефективного планування і системи контролю 20
2.1.1.5 Методи прийняття головних рішень 21
2.1.2 Взаємини між директорами і менеджерами 22
3. Методи організаційного виконання 24
3.1 Фактори зовнішніх впливів на методи керівництва 24
3.2 Основні рівні управління та їх аналіз 27
Висновки 32
Використані джерела 34
-
Історія розвитку менеджменту в туризмі
Вступ 3
1. Основні етапи розвитку менеджменту туризму 5
1.1. Перший етап зародження знань в області управління в туризмі 5
1.2. Індустріальний період розвитку управління в туризмі 7
1.3. Період систематизації менеджменту в туризмі та розпаду централізованої системи управління 12
2. Розвиток менеджменту на туристичному підприємстві 15
2.1. Характеристика підприємства та розвиток фінансового менеджменту ТОВ “Сіндбад” 15
2.2. Організація загального управління підприємством 22
2.3. Оцінка процесу та механізму управління на підприємстві 26
Висновки та пропозиції 31
Список використаних джерел 35
Предметом дослідження виступає туристична фірма ТОВ «Сіндбад».
Мета роботи полягає в дослідженні історичного розвитку менеджменту в туризмі.
З огляду на мету автор ставить наступні завдання:
- дослідити основні етапи розвитку менеджменту туризму, серед яких зародження знань в області управління в туризмі, індустріальний період розвитку управління в туризмі та період систематизації менеджменту в туризмі та розпаду централізованої системи управління;
- проаналізувати розвиток менеджменту на конкретному туристичному підприємстві.
Структурно робота складається зі вступу, двох розділів, висновку та списку використаних джерел.
-
Контрольна з маркетингу в туризмі
1. Визначте показники, що характеризують попит і пропозицію є туризмі 3
2. Охарактеризуйте різновиди структур маркетингових служб підприємства 5
3. Назвіть основні різновиди вертикальних маркетингових систем у туризмі. Наведіть приклади 9
Список використаних джерел 12
-
Менеджмент туристичної галузі
1. Особливості реалізації функцій менеджменту в туризмі 3
2. Ефективність та особливості використання методів менеджменту в туризмі, їх класифікація та характеристика 6
3. Роль економічних методів управління в перехідний до ринкових відносин період 8
Список літератури 11