-
АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ГАЛУЗЕВОГО РИНКУ ВАТ “...”
Вступ 1
Загальний аналіз стану гірничорудної галузі 2
Аналіз конкуренції в галузі 7
Визначення конкурентних позицій конкурентів 11
Визначення основних факторів успіху в галузі 12
Аналіз привабливості галузі 15
Висновки 16
Література 16
-
АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ГАЛУЗЕВОГО РИНКУ ВАТ “...”
Вступ 1
Загальний аналіз стану гірничорудної галузі 2
Аналіз конкуренції в галузі 7
Визначення конкурентних позицій конкурентів 11
Визначення основних факторів успіху в галузі 12
Аналіз привабливості галузі 15
Висновки 16
Література 16
-
Аналіз структури галузевого ринку ВАТ «...»
ВСТУП 2
Загальний аналіз стану гірничорудної галузі 2
Аналіз конкуренції в галузі 7
Визначення конкурентних позицій конкурентів 12
Визначення основних факторів успіху в галузі 13
Аналіз привабливості галузі 15
ВИСНОВКИ 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17
-
Аналіз структури галузевого ринку ВАТ «...»
ВСТУП 2
Загальний аналіз стану гірничорудної галузі 2
Аналіз конкуренції в галузі 7
Визначення конкурентних позицій конкурентів 12
Визначення основних факторів успіху в галузі 13
Аналіз привабливості галузі 15
ВИСНОВКИ 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17
-
Маркетингова цінова політика
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ЗАДАЧІ ЦІНОУТВОРЕННЯ В КОНТЕКСТІ ЦІЛЕЙ ФІРМИ 5
2. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОЦЕС ЦІНОУТВОРЕННЯ 9
2.1. Зовнішні фактори 9
2.1.1. Попит 9
2.1.2. Конкуренція 11
2.1.3. Державне регулювання 12
2.2. Внутрішні фактори 14
2.2.1. Економічна цінність товару для покупців 14
2.2.2. Рівень втрат обсягів продукції 16
3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ 18
4. УСТАНОВЛЕННЯ БАЗОВОЇ ЦІНИ. МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ 24
5. ТАКТИКА ЦІНОУТВОРЕННЯ В РАМКАХ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 31
Висновки 33
Література 35
Додатки 37
-
Цінова політика роздрібного (оптового,виробничого) підприємства ( на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ 5
1.1. Основні фактори та умови ціноутворення 5
1.2. Сутність основних методів ціноутворення 7
1.3. Порядок ціноутворення 12
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 14
2.1. Характеристика організації і аналіз господарської діяльності 14
2.2. Аналіз зовнішніх факторів ціноутворення 17
2.3. Внутрішні фактори ціноутворення 21
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 30
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
ДОДАТКИ 47
-
Ціни і ціноутворення в поліграфії
Вступ 4
1. Теоретичні аспекти ціноутворення 5
1.1. Загальна характеристика методів ціноутворення 5
1.2. Методика ціноутворення в поліграфічній галузі 8
2. Аналіз ціноутворення на прикладі поліграфічного підприємства 14
2.1. Загальна характеристика підприємства ДНВП 14
2.2. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства ДНВП 15
2.3. Аналіз цін на продукцію та ціноутворення на підприємстві 19
Висновки 27
Список використаної літератури. 28
Додатки 30 - 35
Мета даної курсової роботи – проаналізувати економічну діяльність поліграфічного підприємства на прикладі підприємства ДНВП.
-
Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення
Зміст:
Вступ ..........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення .........................................................................................................4
1.1. Сутність та цілі маркетингового ціноутворення ............................4
1.2. Фактори маркетингового ціноутворення ........................................7
1.3. Маркетингові стратегії ціноутворення ............................................9
1.4. Методи встановлення ціни ..............................................................16
Розділ 2. Аналіз маркетингової цінової політики ВАТ „Молочник”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства...........20
2.2. Аналіз цінової політики підприємства.........................................26
2.3. Аналіз впливу факторів на маркетингове ціноутворення підприємства .........................................................................................................33
Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингового ціноутворення на ВАТ „Молочник”...................................................................................................42
3.1. Управління витратами підприємства ..........................................42
3.2. Розробка цінової стратегії підприємства ..................................44
Висновки та пропозиції ........................................................................48
Список використаної літератури ..........................................................50
Додатки
-
Ринок факторів виробництва - основне правило попиту на ресурси
Вступ 3
1. Поняття факторів виробництва 6
1.1 Сутність виробництва та факторів виробництва 6
1.2 Поєднання факторів виробництва та результативність виробництва 10
2. Попит, пропозиція та ціноутворення на ринках факторів виробництва 14
2.1 Ціноутворення та пропозиція на ринку робочої сили 14
2.2 Індивідуальна функція пропозиції капіталу 20
2.3 Попит на фактори виробництва 24
3. Рівновага на ринку факторів виробництва 28
3.1 При досконалій конкуренції 28
3.2 При монополії 29
3.3 При монопсонії 30
Висновки 33
Література 37
-
Процес ціноутворення на підприємствах України
План
1. Вступ
2. Основні принципи ціноутворення
3. Аналіз ціноутворюючих факторів.
4. Процес ціноутворення на підприємствах України.
5. Управління цінами на підприємстві.
Висновки
Список використаної літератури