|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Етичне вчення Т. Шевченка, етика І.Франка, Л. Українки, М. Драгоманова, М. Грушевського
Зміст
1. Етичне вчення Т. Шевченка 3
2. Етика І.Франка 4
3. Етика Л. Українки 6
4. Етика М. Драгоманова 8
5. Етика М. Грушевського 11
Список використаної літератури 15
-
Інтерпретація етичного знання з культури Древньої Індії
Вступ 2
1. Етика веданти 5
2. Етика йоги 8
3. Етика джайнізму і буддизму 9
4. Етика локаяти, чарваки 12
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
Контрольна робота бізнес-культура
1. Етика та етикет у взаємовідносинах з клієнтами та партнерами по бізнесу 3
2. Бізнес-дизайн робочого місця 7
3. Необхідно надати коротку характеристику бізнес-культурі Польщі з позиції наступних параметрів: співвідношення індивідуалізму і колективізму; дистанції влади; домінування матеріальних чи духовних цінностей; відношення до невизначеності. 12
Література 18
-
Бізнес план як основа підприємницької діяльності. Побудова каналів розподілу на торгівельному підприємстві. Етика бізнесу
Вступ
1. Бізнес план як основа підприємницької діяльності
2. Побудова каналів розподілу на торгівельному підприємстві
3. Етика бізнесу
Висновок
Використана література
-
Бізнес-план
Вступ
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану
1.2. Цілі розробки бізнес-плану
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану
2.1. Структура бізнес-плану
2.2. Логіка розробки бізнес-плану
2.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес плану
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок”
Висновки
Список використаної літератури
-
Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5
1.1. Сутність та інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 5
1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 11
1.3. Туристичний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 20
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 27
2.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 27
2.2. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану 36
2.3. Бізнес-план 40
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 54
3.1. Розрахунок показників ефективності бізнес-плану туристичної фірми 54
3.2. Характеристика бізнес-плану 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66
ДОДАТКИ 69
-
Етапи розробки бізнес-плану на сучасному підприємстві
Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки.............5
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану ................................................5
1.2. Цілі розробки бізнес-плану....................................................................7
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану................................10
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану.....................................13
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану..............17
2.1. Структура бізнес-плану.........................................................................17
2.2. Логіка розробки бізнес-плану................................................................20
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок .........22
Висновки...............................................................................................................42
Список використаної літератури........................................................................44
-
Значення бізнес-плану в комерційному підприємстві
ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ ТА ФУНКЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ВИМОГИ ДО СТИЛЮ НАПИСАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 4
2. ЦІЛІ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 7
3. МЕТОДОЛОГІЯ ТА СТАДІЇ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 10
4. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 14
5. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17
ВИСНОВКИ 19
ЛІТЕРАТУРА 21
-
Бізнес планування – туристичної діяльності
(Випускна робота)
Вступ 3
Розділ 1. Бізнес-план як економічний інструмент 6
1.1. Сутність, причини та завдання бізнес-планування 6
1.2. Структура і види бізнес-планів 10
1.3 Функції і завдання бізнес-плану 19
Розділ 2. Особливості аналізу діяльності підприємств на підставі бізнес-плану 22
2.1 Бізнес-план як інструмент контролю за доходами та витратами 22
2.2 Інвестиційна діяльність підприємства 33
2.3 Ефективність бізнес-плану на прикладі туристичного підприємства 39
Висновки 47
Список використаної літератури 51
Додаток 1 56
-
Бізнес планування як основа подальшого розвитку підприємства
Вступ
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану
1.2. Цілі розробки бізнес-плану
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану
2.1. Структура бізнес-плану
2.2. Логіка розробки бізнес-плану
Висновки
Список використаної літератури
-
АУДИТ БІЗНЕС-ПЛАНУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 5
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 5
1.2. Цілі розробки бізнес-плану аудитором 9
Розділ 2. Аудит бізнес-плану підприємтсва 14
2.1. Формування інформаційного поля бізнес-плану аудитором 14
2.2. Загальна методологія аудиту розробки бізнес-плану 18
2.3. Аудит структури бізнес-плану 21
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
Cгенерировано за 0.008665 секунд
|