Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
2

Тема: «САНІТАРНА СЛУЖБА ГОТЕЛЮ» (ID:19480)

| Размер: 40 кб. | Объем: 42 стр. | Стоимость: 85 грн. | Добавлена: 03.12.2007 | Код продавца: 4 |
Содержание ВСТУП 3
Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 5
1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 5
1.2. Організація діяльності санітарної служби готелю 10
Розділ 2. Організація діяльності санітарної служби в готелі "Ужгород" 20
2.1. Організація діяльності служб готелю "Ужгород" по обслуговуванню клієнтів 20
2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду 27
2.3. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Ужгород" 29
Розділ 3. Контроль діяльності служб обслуговування в готелі "Ужгород" 32
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Дополнительная информация Рік написання: 2007
Інтервал: 1,5
Заказ Заказать Купить «САНІТАРНА СЛУЖБА ГОТЕЛЮ»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • “Організація діяльності з обслуговування туристів” (на прикладі готелю „Дніпро”)

  • Організація обслуговування в ПГ та ТК

  • Організація обслуговування в ПГ та ТК

  • Организационная структура предприятия

  • Фірмовий стиль готелю

  • ФАКТОРИ УСПІХУ У КОНКУРЕНТНІЙ БОРОТЬБІ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

  • Формування ефективної цінової політики закладу розміщення

  • Організація побутового обслуговування на підприємствах готельного господарства

  • Резерви підвищення ефективності роботи з персоналом на підприємстві готельного господарства

  • Управління персаналом на підприємтвах готельного господарства (турфірмі) і підвищення ефективності його використання

  • УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ)


Cгенерировано за 0.008425 секунд

загрузка...