-
Розробка пакета установчих документів та бізнес-плану реабілітаційного закладу
ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ПРОФІЛЯ І ФОРМИ
ВЛАСНОСТІ ПРОЕКТУ 5
2 ХАРАКТЕРИСТИКА І РОЗРОБЛЕННЯ ПАКЕТУ ЗАСНОВНИЦЬКОЇ
ДОКУМЕНТАЦІЇ 9
2.1 Установча угода медичної установи 9
2.2 Статут медичної установи 12
2.3 Виписка з протоколу зборів засновників медичної установи 18
3 РЕЄСТРАЦІЯ МЕДИЧНОЇ УСТАНОВИ 19
4 БИЗНЕС ПЛАН РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ 20
4.1 Резюме 20
4. 2 Суть проекту, аналіз стану галузі медицини та конкурентів 21
5.3 Виробничий план та маркетингова стратегія 24
5.4 Організаційний план та юридичний план 29
5.5 Фінансовий план 30
5.6 Оцінка ризику та страхування 41
5 ПРОЕКТУВАННЯ ТА БУДІВНИЦТВО МЕДИЧНОЇ УСТАНОВИ 46
6 ОСНОВНІ ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО
МЕДИЧНОГО ЦЕНТРУ 48
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 51
-
Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією
Вступ 2
1. Сутність комунікацій та їхня роль в управлінні 5
1.1. Теоретичні засади комунікацій 5
1.2. Групи типи та методи комунікацій 7
1.3. Доцільність використання комунікацій в організаціях: управлінський аспект 9
1.4. Роль внутрішньоорганізаційних комунікацій у вдосконаленні організаційних структур менеджменту 15
2. Практичне використання основних методів та типів комунікацій у обраній компанії 19
2.1. Загальні відомості про фірму 19
2.2. Методи та типи комунікацій у досліджуваній компанії 21
2.3. Управління комунікаційними процесами у ТОВ «Дистриб ютор Центр» 24
2.4. Комплекс маркетингових комунікацій фірми 29
Висновки 32
Література 34
-
Стратегічне планування маркетингових комунікацій
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7
1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7
1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19
1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32
РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 64
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 64
2.2. Аналіз ринку на якому працює підприємство та комунікативної активності вітчизняних підприємств 77
2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 98
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 109
3.1. Вибір оптимальних моделей стратегічного планування маркетингових комунікацій на підприємстві 109
3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 121
ВИСНОВКИ 133
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 138
ДОДАТКИ 149
-
Стратегічне планування маркетингових комунікацій
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7
1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7
1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19
1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32
РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 54
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 54
2.2. Аналіз ринку на якому працює ... та комунікативної активності вітчизняних підприємств 67
2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 87
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 97
3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 97
3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 109
ВИСНОВКИ 116
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 121
ДОДАТКИ 131
-
Стратегічне планування маркетингових комунікацій
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7
1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7
1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19
1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32
РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 73
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 73
2.2. Аналіз ринку на якому працює підприємство та комунікативної активності вітчизняних підприємств 86
2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 106
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 116
3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 116
3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 128
ВИСНОВКИ 135
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 140
ДОДАТКИ 151
-
Види комунікації та причини неефективних комунікацій
ВСТУП 3
1. Необхідність використання комунікацій 4
2. Види комунікацій і причини неефективних комунікацій 5
ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18
-
Стратегічне планування маркетингових комунікацій
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7
1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7
1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19
1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32
РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 54
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 54
2.2. Аналіз ринку на якому працює ... та комунікативної активності вітчизняних підприємств 67
2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 87
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 97
3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 97
3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 109
ВИСНОВКИ 116
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 121
ДОДАТКИ 131
Додаток А. Універсальна модель комунікативного процесу 131
Додаток Б. Напрями маркетингових комунікацій 132
Додаток В. Основні показники фінансової звітності підприємства в 2003-2005 рр. 133
-
Проектування систем комунікацій у менеджменті
ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 5
1.1. Поняття комунікацій у теорії управління 5
1.2. Основні етапи комунікаційного процесу 9
2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «...» 13
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «...» 13
2.2. Види комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 19
2.3. Оцінка і аналіз міжособистих комунікацій у трудовому колективі підприємства ВАТ «...» 21
2.4. Комунікаційні «перешкоди» і шляхи їх усунення 23
3. ПРОЕКТУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ 26
3.1. Вдосконалення спілкування та їх проектування 26
3.2. Вдосконалення комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 27
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
-
Оцінка якості медичної допомоги
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. Поняття «якості обслуговування» в медичних закладах 7
1.1. Дослідження поняття якості 7
1.2. Формалізовані стандарти медичної допомоги 9
1.3. Запровадження формулярної системи 12
РОЗДІЛ ІІ. Особливості забезпечення необхідної якості медичної допомоги 16
2.1. Процес планування системи заходів по забезпеченню необхідної якості обслуговування на прикладі обраної лікувально-профілактичної установи 16
2.2. Модель кінцевих результатів оцінки діяльності поліклініки 22
РОЗДІЛ ІІІ. Заходи спрямовані на поліпшення та оцінювання якості медичної допомоги 26
3.1. Якісні показники проекту «Сімейна медицина – основа формування національної системи охорони здоров я» 26
3.2. Оцінка якості медичного обслуговування у ході ліцензування та акредитації 33
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
Додаток А 45
Додаток Б 46
-
Роль комунікацій в управлінні
ВСТУП 8 1 ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 10 1.1 Поняття і роль комунікації 10 1.2 Види і форми комунікацій 17 1.3 Процес комунікації 28 1.4 Міжособистісні комунікації і бар'єри при їхньому здійсненні 38 1.5 Перешкоди в організаційних комунікаціях і методи їхнього усунення 44 2 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 49 2.1 Загальна характеристика підприємства ВАТ “Чезара” 49 2.2 Аналіз рівня забезпеченості підприємства ресурсами 53 2.3 Аналіз зовнішніх ділових комунікацій ВАТ “ЧеЗаРа” 67 2.4 Аналіз внутріорганізаційних комунікацій 72 3 ПРОЕКТНИЙ РОЗДІЛ 86 3.1 Показники ефективності заходів, спрямованих на розвиток комунікацій на підприємстві 86 3.2 Розробка проекту удосконалення комунікаційних процесів на ВАТ “ЧеЗаРа” 89 3.3 Впровадження системного комплексу “СОЮЗ” 94 3.4 Оцінка очікуваних результатів від впровадження заходів по підвищенню ефективності комунікацій 103 ВИСНОВКИ 107 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 109
-
ООН
Вступ ..................................................................................................................... 2 І. Історія створення ООН як універсальної міжнароднародної організації. .... 3 ІІ. Напрямки діяльності ООН, її органів та їх структура ................................. 5 1. Генеральна асамблея ООН. .................................................................... 5 2. Рада Безпеки ООН. .................................................................................. 5 3. Економічна і Соціальна Рада ООН. ....................................................... 6 4. Рада по Опіці ООН. ................................................................................. 7 5. Міжнародний Суд ООН. ......................................................................... 7 6. Секретаріат ООН. .................................................................................... 7 ІІІ. Спеціалізовані установи ООН. ...................................................................... 8 1. Установи соціального характеру. .......................................................... 8 2. Установи культурного і гуманітарного характеру. .............................. 9 3. Фінансові установи. ................................................................................. 9 4. Економічні установи. ............................................................................... 9 5. Інші установи. .......................................................................................... 10 Висновок .................................................................................................. 11 Список використаної літератури ........................................................................ 12