Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «Удосконалення комунікацій медичної установи» (ID:17148)

| Размер: 89 кб. | Объем: 51 стр. | Стоимость: 130 грн. | Добавлена: 20.08.2007 | Код продавца: 2 |
Содержание Вступ 3
1. Маркетингові методи діяльності медичних установ 6
1.1. Маркетингові функції підприємства у ринковому середовищі 6
1.2. Маркетинговий менеджмент медичної установи 10
1.3. Обов’язкове медичне страхування як напрям реформування галузі на ринкових засадах 12
2. ЗАТ «Медичний центр» як приклад успішної приватної медичної установи 16
2.1. Загальні відомості про підприємство 16
2.2. Стан компанії на ринку платних медичних послуг 21
2.3. Аналіз маркетингової діяльності ЗАТ «Медичний центр» 25
3. Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ЗАТ «Медичний центр» 29
3.1. Приватні клініки у сучасній системі медичних послуг 29
3.2. Роль та місце приватних медичних послуг у наданні медичної допомоги населенню 31
3.3. Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ЗАТ «Медичний центр» 37
Висновки 41
Література 44
Додаток 48-51

Мета роботи полягає в узагальненні методичних та прикладних основ по вдосконаленню функцій та методів маркетингового менеджменту в недержавних медичних структурах, які створюються на принципах господарювання та впровадження інтерактивних маркетингових стратегій на ринку медичних послуг.
Предметом дослідження є організаційно-управлінські відносини, що виникають в маркетинговій діяльності медичних установ в процесі планування та просування послуг на ринок.
Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність медичних установ та організації з різноманітними формами власності, зокрема ЗАТ «Медичний центр».



Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Удосконалення комунікацій медичної установи»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Розробка пакета установчих документів та бізнес-плану реабілітаційного закладу

  • Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією

  • Стратегічне планування маркетингових комунікацій

  • Стратегічне планування маркетингових комунікацій

  • Стратегічне планування маркетингових комунікацій

  • Види комунікації та причини неефективних комунікацій

  • Стратегічне планування маркетингових комунікацій

  • Проектування систем комунікацій у менеджменті

  • Оцінка якості медичної допомоги

  • Роль комунікацій в управлінні

  • ООН


Cгенерировано за 0.013215 секунд

загрузка...