-
Маркетингові дослідження при розробці нових товарів
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади маркетингових досліджень 5
1.1. Маркетингові дослідження як фундамент маркетингової діяльності 5
1.2. Процес маркетингових досліджень 9
1.3. Основні етапи маркетингових досліджень при розробці та впровадженню нових товарів 11
Розділ 2. Проведення маркетингового дослідження ринку при розробці нового товару на прикладі косметичного підприємства «Актавіс» 18
2.1. Загальна характеристика виробництва косметичного підприємства «Актавіс» та створення нової серії косметики 18
2.2. Особливості методів маркетингових досліджень косметичного ринку та підприємства «Актавіс» 21
2.3. Аналіз продукції косметичного ринку його проблеми та перспективи 26
Розділ 3. Шляхи вдосконалення проведення маркетингових досліджень при розробці нових товарів 31
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 39
-
Товарна інноваційна політика підприємства
Вступ 3
1. Застосування маркетингових методів при розробці інноваційного
товару фірми 5
1.1. Важливість та путі адаптації продукції підприємства до вимог ринку 5
1.2. Роль маркетингу у забезпеченні інноваційної діяльності фірми 6
2. Функціонально-вартісний аналіз при розробці інноваційного продукту 13
2.1. Поняття про функціонально-вартісне обґрунтування
інноваційного продукту 13
2.2. Основні принципи та етапи функціонально-вартісного аналізу, його форми та процедури 15
3. Роль дизайну, технічної естетики та ергономіки в підвищенні конкурентоспроможності нового товару 22
Висновки 26
Список літератури 28
-
Рекламна діяльність у сфері готельних послуг і туризму
1. Зміст, форма і структура рекламного звернення 3
2. Правове регулювання міжнародного туризму 7
3. Ви — власник(ця) нового готелю у місті. Опишіть, якими будуть Ваші перші кроки при розробці рекламної кампанії Вашого готелю 11
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16
-
Організація роботи менеджера вищої ланки керування при розробці та аналізі нового проекту
Вступ 3
1. Управління проектами як специфічна галузь діяльності менеджерів вищої ланки керування 4
2. Функції менеджера вищої ланки керування при розробці та аналізі нового проекту 8
3. Роль менеджерів вищої ланки керування в системі управління проектами 12
Висновки 17
Література 18
-
Документування господарський фактів в обліку
План
1. Первинні спостереження та його документальне відображення
2. Принципи документування
3. Роль бухгалтерських документів
4. Функції бухгалтерських документів
5. Класифікація бухгалтерських документів
6. Стадії документообороту
7. Документообіг і збереження документів
8. Обробка документів
9. Методи, прийоми перевірки документів
10. Порядок удосконалення бухгалтерських документів
Використана література
-
Організація екскурсійного туру у Францію
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 8
Розділ ІІ. Проект туру 11
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 11
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 11
2.1.2.Оцінка території 12
2.2. Форма туру та схема маршруту 18
2.3. Пакет послуг 19
2.4. Програма туру 20
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 21
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 21
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 24
3.1. Позиціювання та просування нового туру 24
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 26
Висновки 31
Список використаних джерел 33
Додатки 35-40
-
Організація екскурсійного туру до країни середземномор’я на прикладі Італії
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 7
Розділ ІІ. Проект туру 9
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 9
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 9
2.1.2.Оцінка території 10
2.2. Форма туру та схема маршруту 16
2.3. Пакет послуг 17
2.4. Програма туру 18
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 19
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 20
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 21
3.1. Позиціювання та просування нового туру 21
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 23
Висновки 25
Список використаних джерел 27
Додатки 30-35
-
ПРИНЦИПИ ПРАВОВОГО ЗАХИСТУ ДОКУМЕНТІВ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПРИНЦИПИ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЛОВОДСТВА. 5
1.1 Історичний аспект формування юридичних вимог до складання документів 5
1.2 Оригінальність документу як одна із юридичних вимог. Види підроблених документів. 6
РОЗДІЛ 2. ПРИНЦИПИ ПРАВОВОГО ЗАХИСТУ ДОКУМЕНТІВ 11
2.1. Основні порушення та фальсифікація документів у банківській сфері 11
2.2. Використання підроблених документів у роботі з нерухомістю 18
2.3 Основні принципи захисту документів 19
РОЗДІЛ 3. КАРНА ТА АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРИ РОБОТІ З ДОКУМЕНТАМИ 22
ВИСНОВОК 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
-
Особливості створення документів
План
Вступ
Розділ І. Документування управлінської діяльності установ.
1.1. Класифікація документів.
1.2. Вимоги до бланків документів.
1.3. Вимоги до текстів службових документів.
Розділ ІІ. Складання та оформлення службових документів.
2.1. Складання документів.
2.2. Оформлення документів.
2.3. Оформлення додатків до документів.
2.4. Розмноження документів.
Додатки
Список використаної літератури
-
Організація екскурсійного туру з відпочинком в Італії
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 7
1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 9
Розділ ІІ. Проект туру 10
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 10
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 10
2.1.2.Оцінка території 11
2.2. Форма туру та схема маршруту 14
2.3. Пакет послуг 14
2.4. Програма туру 16
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 18
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 19
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 20
3.1. Позиціювання та просування нового туру 20
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 22
Висновки 24
Список використаних джерел 26
Додатки 27-32
-
Організація рекреаційного туру в Болгарію
Вступ 2
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 9
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 11
Розділ ІІ. Проект туру 14
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 14
2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 14
2.1.2. Оцінка території 18
2.2. Форма туру та схема маршруту 20
2.3. Пакет послуг 22
2.4. Програма туру 24
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 26
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 29
Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 33
3.1. Позиціонування та просування нового туру 33
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 37
Висновки 39
Список використаних джерел 41
Додатки 42