-
Концепція створення туристичної фірми
Зміст
Вступ
1. Науково-теоретичні засади створення туристичного підприємства
1.1 Зовнішні та внутрішні чинники середовища існування туристичного підприємства
1.2. Теорія маркетингового дослідження ринку
1.3 Законодавчо-нормативні основи створення нового туристичного підприємства
2. Аналіз середовища та обґрунтування доцільності створення нового туристичного підприємства в м. Львів
2.1. Маркетингові дослідження туристського ринку
2.2. Маркетингові дослідження туристського продукту
2.3. Маркетингові дослідження конкурентного середовища
3. Концепція створення туристичної фірми „Вояж”
3.1. Основні етапи створення туристичної фірми
3.2. Організація діяльності туристичної фірми
3.3. Асортиментна політика
3.4. Організація збуту і комунікацій
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел:
Додатки
-
Курсова з Основ менеджменту
ВСТУП 3
1. Вибір виду діяльності 4
2. Вибір правової форми підприємства 9
3. Визначення місії та загальних цілей організації 10
4. Вибір стратегії організації 11
5. Планування реалізації стратегії 13
6. Організація діяльності 16
7. Фінансовий план 21
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29
Метою роботи є обгрунтування створення бізнес-плану для відкриття туристичної фірми у м. Києві та оцінка одержаних результатів.
Об’єкт дослідження – ринок туристичних послуг м. Києва, предмет дослідження – фінансово-управлінський аналіз відкриття туристичної фірми.
-
Контрольна робота менеджмент
1. Передумови створення фірми 3
2. Обгрунтування концептуальної ідеї фірми 4
3. Вибір форми організації та реєстрація фірми 5
4. Вибір місцезнаходження та назви фірми 8
5. Основні види робіт 9
7. Очікувані проблеми 10
8. Структура управління фірмою 11
9. Робочі документи та формуляри 13
10. Опис робочих місць 21
11. Посадові інструкції 21
-
Розробка систем мотивації персоналу на підприємстві (4 частина дипломної)
Розділ 4. Проектно – рекомендаційний розділ щодо вдосконалення системи мотивації персоналу на підприємстві 3
4.1.Пропозицїї щодо вдосконалення діяльності підприємства 3
4.2.Обгрунтування доцільності впровадження заходу – вдосконалення системи стимулювання працівників виробничого сектору 7
4.3.Обгрунтування доцільності впровадження заходу – вдосконалення мотиваційного механізму на підприємстві 11
4.4.Обгрунтування доцільності впровадження заходу – вдосконалення системи планування кар’єри 20
4.5.Вплив запропонованих заходів на результати діяльності підприємства 25
Список використаної літератури. 28
-
Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичне обгрунтування проведення дослідження цільового ринку підприємства 5 1.1 Етапи та методи дослідження цільового ринку підприємства 5 1.2 Сегментація ринку як головний етап аналізу цільового ринку підприємства 9 1.2.1 Принципи сегментації ринку 9 1.2.2 Причини проведення досліджень та аналізу цільового ринку підприємства 13 Розділ ІІ. Організація проведення дослідження цільового ринку на прикладі туристичної фірми «Лайт» 21 2.1 Коротка характеристика господарської діяльності туристичної фірми «Лайт». 21 2.2 Вибір цільового ринку туристичної фірми «Лайт» 23 Висновки 35 Література 37
-
Туристичний продукт як об’єкт управління на підприємствах туристичної індустрії
ВСТУП 3
1. ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ ЯК ОБ'ЄКТ КЕРУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ 5
1.1. Сутність туристичного продукту як обєкта управлінської праці. 5
1.2. Характеристика впливу факторів зовнішнього середовища на процес створення туристичного продукту 8
2. ОЦІНКА ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ЯК ОБЄКТА УПРАВЛІННЯ В ТУРІСТИЧНІЙ ФІРМІ:"СУПУТНИК" 13
2.1. Дослідження особливостей створення та реалізації туристичного продукту на підпріємстві 15
2.2. Аналіз рекламної політики підприємства щодо реалізації туристичного продукту 24
2.3. Дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на створення туристичного продукту 27
3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПРОДУКТОМ У ТИРИСТИЧНІЙ ФІРМІ "СУПУТНИК" 28
3.1. Обгрунтування основних напрямів удосконалення системи управління туристичної фірми "Супутник" 31
ВИСНОВКИ 37
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 39
ДОДАТКИ 41
-
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6
1.1. Сутність бізнес-плану 6
1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10
1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18
РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26
2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26
2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28
2.3. Опис туристичної фірми 38
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44
3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44
3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63
ДОДАТКИ 67-69
-
МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ.
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття туристичного продукту в індустрії гостинності 6
1.1. Туристична послуга та туристичний продукт 6
2.2. Класифікація турів 7
2.3. Життєвий цикл туристичного продукту 9
2.4. Продуктова стратегія туристичного підприємства 11
Розділ 2. Створення туристичного продукту на прикладі діяльності туристичної фірми "Ізраїль-тур" 13
2.1. Обгрунтування створення туристичного продукту - оздоровчого туру до Ізраїлю 13
2.2. Характеристика туристичного продукту та процедура його надання 14
Розділ 3. Заходи щодо просування туристичного продукту 25
3.1. Позиціювання та просування туру 25
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка туру 27
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
Удосконалення механізму управління на прикладі туристичного підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти застосування механізму управління 6
1.1. Завдання та методи управління персоналом 6
1.2. Цілі управління персоналом 25
1.3. Функції системи управління на підприємстві 28
Розділ 2. Дослідження застосування методів управління в туризмі на прикладі туристичного агентства «Назва» 32
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 32
2.2. Діагностика механізму управління туристичної фірми «Назва» 38
Розділ 3. Шляхи удосконалення механізмів управління 49
3.1. Недоліки системи управління туристичної фірми «Назва» 49
3.2. Пропозиції, щодо вдосконалення механізму управління туристичної фірми «Назва» 50
Висновки 57
Список використаної літератури 60
-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства на прикладі туристичної фірми ЗАТ “Тоналіто-інтур
Вступ 3
1. Концепція формування стратегії розвитку туризму 5
1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму 5
1.2. Управлінські аспекти розробки стратегії розвитку туристської фірми 11
1.3. Фактори підвищення ефективності туризму 18
2. Роль стратегічного планування в підвищенні доходності туристичного підприємства 25
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Тоналіто -Інтур" 25
2.2. Характеристика системи планування та управління туристичної фірми 36
2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 53
3. Розробка стратегічних напрямків діяльності туристичної фірми “Тоналіто – Інтур” 62
3.1. Планування туристського продукту 62
3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 70
3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 81
Висновки 88
Список використаної літератури 97
-
Культура підприємницької діяльності в туристичному бізнесі
Вступ. 3
1. Професійна культура в діяльності туристичної фірми. 5
1.1 Суть і основні засади культури службового етикету. 5
1.2 Оцінка рівня організації культури на підприємстві туристичної галузі. 8
1.3 Особливості ведення ділових переговорів в закордонних країнах. 10
1.4 Ділова культура в рекламній діяльності. 20
2. Стан культури підприємницької діяльності туристичної фірми “Оріон”. 25
2.1 Культура службових відносин і спілкування. 25
2.2 Культура одягу. 27
3. Основні проблеми і заходи, щодо вдосконалення культури і етики діяльності підприємницької діяльності туристичної фірми. 29
Висновок. 32
Список використаних літературних джерел. 33