-
Застосування методів управління на туристичному підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15
1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36
2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36
2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48
2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72
3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72
3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 111
-
Управління поведінкою персоналу (конфлікти і стреси)
Вступ 3
1. Поняття управління персоналом 5
1.1. Мета, функції, задачі управління персоналом на турпідприємстві 5
1.2. Нормативна база, що регулює трудові відносини на турпідприємстві 9
1.3. Конфлікт та стрес 13
2. Управління поведінкою персоналу на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” (м. Одеса) 18
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 18
2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 20
3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персонала на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 30
Висновки та пропозиції 38
Список використаної літератури 40
-
Управління конфліктами в організації
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «КОНФЛІКТ» 5
1.2. КЛАСИФІКАЦІЯ КОНФЛІКТІВ 9
1.3. ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТІВ 13
2. УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ГОТЕЛЬ “ПРИМОРСЬКИЙ” 19
2.1. КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ГОТЕЛЬ “ПРИМОРСЬКИЙ” 19
2.2. ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ 21
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТНИМИ СИТУАЦІЯМИ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ГОТЕЛЬ “ПРИМОРСЬКИЙ”” 26
3.1. СПОСОБИ УСУНЕННЯ ВПЛИВУ КОНФЛІКТІВ НА ПРОДУКТИВНІСТЬ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ 26
3.2. ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТИЛІВ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ 30
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 7
1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 14
1.3. Складові системи управління конкурентоспроможністю підприємства 18
1.4. Методичне забезпечення оцінки конкурентоспроможності підприємства 31
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 43
2.1 Аналіз ринку туристичних послуг України 43
2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного центру „ ” 68
2.3 Оцінка конкурентоспроможності туристичного центру „ ” 81
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ « » 90
3.1. Обґрунтування стратегічних напрямків розвитку туристичного центру 90
3.2. Удосконалення організаційної структури управляння туристичного центру « » 96
ВИСНОВКИ 111
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117
ДОДАТКИ 123
-
Атестація праці персоналу як традиційна форма ділової оцінки праці туристичного підприємства
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи атестації праці персоналу 6
1.1. Суть, функції, класифікація та види атестації праці персоналу 6
1.2. Характеристика складових елементів атестації праці персоналу 11
1.3. Особливості механізму атестації праці персоналу туристичного
підприємства 16
Розділ II. Дослідження механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівника туристичного підприємства ТА „Алеком-тур” 22
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТА „Алеком-тур”, м. Київ 22
2.2. Дослідження методів атестації праці персоналу турпідприємства 31
2.3. Оцінка впливу ділової оцінки працівника на результати діяльності підприємства ТА „Алеком-тур” та економічна постановка задачі атестації персоналу на підприємстві 38
Розділ III. Пропозиції щодо вдосконалення механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівників туристичного підприємства 48
3.1. Напрями вдосконалення механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівника 48
3.2. Економічне обґрунтування пропозицій щодо удосконалення механізму атестації праці персоналу 59
Висновки та пропозиції 66
Список використаної літератури та джерел 71
Додатки 75
-
Удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства (на прикладі ТОВ)
ВСТУП 3
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ОРГАНІЗАЦІЯХ 6
1.1. Управління персоналом як соціальна підсистема в системі менеджменту організації 6
1.2. Принципи та методи управління персоналом на підприємстві 19
1.3. Технологія управління персоналом, її складові 29
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ 40
ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ АП «Назва» 40
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 40
2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ АП «Назва» 50
2.3. Діагностика технології управління персоналом туристичного підприємства 54
Розділ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТОВ АП «Назва» 62
3.1. Недоліки та проблеми технології управління персоналом на підприємстві 62
3.2. Пропозиції щодо удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства ТОВ АП «Назва» 72
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 88
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 94
ДОДАТКИ 103
-
ЗАСТОСУВАННЯ В УПРАВЛІННІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ (на прикладі туристичної агенції «Назва»)
курсова-бакалавр, диплом бакалавра
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ 5
1.1 Історія розвитку менеджменту 5
1.2 Сутність методів управління, їх застосування в практичній діяльності 15
1.3 Соціально психологічні методи управління, їх характеристика 22
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ (НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «Назва») 27
2.1 Загальна характеристика туристичного підприємства 27
2.2 Аналіз трудових ресурсів в туристичній агенції «Назва» 33
2.3 Соціально-психологічні методи управління на підприємстві 37
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ АГЕНЦІЇ «Назва» 42
3.1 Проблеми в застосуванні соціально-психологічних методів управління в діяльності туристичного підприємства 42
3.2 Пропозиції щодо удосконалення застосування соціально-психологічних методів управління туристичного підприємства 50
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61
ДОДАТКИ 66-70
-
Формування собівартості туристичних послуг
курсова - бакалавр
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7
1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 11
1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 15
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 21
2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 21
2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 36
2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 40
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 49
3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 49
3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 54
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65
ДОДАТКИ 68-73
-
Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві
Вступ 3
1. Науково-методологічні аспекти управління якістю в туризмі 6
1.1. Якість туристичної продукції (послуг) як економічна категорія 6
1.2. Оцінка якості туристичної продукції (послуг) 6
1.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в туристичному підприємстві 14
1.4. Нормативно-правове регулювання якості туристичної продукції (послуг) в туризмі 20
2. Дослідження процесу управління якістю в діяльності туристичного підприємства ТОВ "Замор'я" 26
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 26
2.2. Діагностика процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 44
2.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 45
3. Напрями удосконалення процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 56
3.1. Шляхи удосконалення системи управління якістю туристичної продукції (послуг) на туристичному підприємстві "Замор'я" 56
Висновки 62
Список використаної літератури 64
-
Проектування організаційної структури туристичного підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Сутність організаційної структури управління 7
1.2. Типи організаційних структур туристичного підприємства 11
1.3. Основи проектування організаційної структури туристичного підприємства 22
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29
2.1. Загальна характеристика підприємства 29
2.2. Організаційна структура управління туристичного підприємства 41
2.3. Недоліки організаційної структури туристичного підприємства 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (на базі ТОВ) 47
3.1. Проектування нової організаційної структури туристичного підприємства 47
3.2. Вплив запропонованих змін в організаційній структурі на діяльність туристичного підприємства 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61
ДОДАТКИ 66-69