|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Оцінка привабливості цільового ринку підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи оцінки привабливості цільового ринку підприємства 5
1.1 Цільовий ринок підприємства: сутність та значення 5
1.2 Дослідження процесу визначення привабливості цільового ринку підприємства 8
1.3 Методика оцінки цільового ринку підприємства 12
Розділ 2. Дослідження оцінки привабливості цільового ринку підприємства 18
2.1 Організаційно-економічна характеристика ТОВ „назва” 18
2.2 Аналіз можливих цільових ринків підприємства 22
2.3 Оцінка привабливості обраного цільового ринку 26
Розділ 3. Шляхи вдосконалення оцінки привабливості цільового ринку підприємства 31
3.1 Розробка комплексу заходів щодо підвищення привабливості цільового ринку підприємства 31
3.2 Розробка конкурентної стратегії підприємства, як засіб підвищення ефективності функціонування на цільовому ринку 34
Висновки та пропозиції 39
Список використаної літератури 42-43
-
Курсова з Основ менеджменту
ВСТУП 3
1. Вибір виду діяльності 4
2. Вибір правової форми підприємства 9
3. Визначення місії та загальних цілей організації 10
4. Вибір стратегії організації 11
5. Планування реалізації стратегії 13
6. Організація діяльності 16
7. Фінансовий план 21
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29
Метою роботи є обгрунтування створення бізнес-плану для відкриття туристичної фірми у м. Києві та оцінка одержаних результатів.
Об’єкт дослідження – ринок туристичних послуг м. Києва, предмет дослідження – фінансово-управлінський аналіз відкриття туристичної фірми.
-
Концепція створення туристичної фірми
Зміст
Вступ
1. Науково-теоретичні засади створення туристичного підприємства
1.1 Зовнішні та внутрішні чинники середовища існування туристичного підприємства
1.2. Теорія маркетингового дослідження ринку
1.3 Законодавчо-нормативні основи створення нового туристичного підприємства
2. Аналіз середовища та обґрунтування доцільності створення нового туристичного підприємства в м. Львів
2.1. Маркетингові дослідження туристського ринку
2.2. Маркетингові дослідження туристського продукту
2.3. Маркетингові дослідження конкурентного середовища
3. Концепція створення туристичної фірми „Вояж”
3.1. Основні етапи створення туристичної фірми
3.2. Організація діяльності туристичної фірми
3.3. Асортиментна політика
3.4. Організація збуту і комунікацій
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел:
Додатки
-
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6
1.1. Сутність бізнес-плану 6
1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10
1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18
РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26
2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26
2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28
2.3. Опис туристичної фірми 38
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44
3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44
3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63
ДОДАТКИ 67-69
-
Дослідження попиту та пропозиції на туристичному ринку України
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти досліджень тенденцій розвитку попиту в туризмі 5
1.1 Методи дослідження динаміки туристичного продукту 5
1.2 Методи оцінки попиту споживачів туристичних послуг 6
2. Аналіз туристичного ринку України 12
2.1 Аналіз результатів туристичної діяльності за регіонами України 12
2.2 Аналіз туристичного ринку України в 2002-2003 рр. та прогнози на 2004 р. 16
2.3 Підприємства туристичної галузі 24
3. Організація та проведення досліджень тенденцій розвитку попиту в на туристичному підприємстві (на прикладі фірми „...”) 27
3.1 Загальна характеристика ЗАТ ТФ „..” 27
3.2 Аналіз попиту та пропозиції на туристичному ринку України та їх вплив на стратегію підприємства 32
3.3 Напрямки вдосконалення організації дослідження попиту на послуги туристичної фірми 45
Висновки 50
Література 52
-
ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ТОВ «СУРА»
ЗМІСТ
ЗМІСТ 3
ВСТУП 4
1.1 Фінансовий аналіз ТОВ «СУРА» 6
1.1.1 Звіт про рух грошових коштів від операційної діяльності 7
1.1.2 Вертикальний і горизонтальний аналіз звітності 8
1.1.3 Аналіз основних фінансових коефіцієнтів 16
2. ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ТОВ «СУРА» 29
2.1 Аналіз ринку металочерепиці 29
2.1.1 Виробники 29
2.1.2 Імпортери 31
2.1.3 Аналіз сильних і слабких сторін фірми 32
2.2 Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 35
2.2.1 Розробка стратегії сегментації ринку і виділення цільових сегментів 35
2.2.2 Позиціонування товару у вибраному сегменті ринку 36
2.3 Вибір стратегії обхвату цільового ринку 38
2.4 Вибір маркетингової стратегії 40
2.4.1 Вибір стратегії з використанням матриці БКГ 40
2.4.2 Вибір стратегії з використанням матриці « МАК КІНСІ - ДЖЕНЕРАЛ ЕЛЕКТРИК» 42
2.4.3 План стратегічного маркетингу 44
3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 46
3.1 Інвестиційний задум 46
3.2. Ознаки сегментації ринку 48
3.3. Прогноз продажів готової продукції 50
3.4 Виробничий план. Розрахунок обсягу обороту, собівартості, прибутку, рентабельності 52
3.5. Маркетинговий і організаційний план 63
3.6. Економічна ефективність інвестиційного проекту 65
4 ОХОРОНА ПРАЦІ 69
4.1 Аналіз шкідливих і небезпечних чинників 69
4.2 Розробка заходів щодо поліпшення умов праці 71
4.3 Забезпеченість працюючих засобами індивідуального захисту і спецодягом 72
4.4 Забезпеченість виробництва засобами санітарії і гігієни 74
4.5 Пожежна безпека 75
4.6 Охорона навколишнього середовища 78
ВИСНОВОК 82
ЛІТЕРАТУРА 85
-
Процес планування ринкової стратегії фірми
Зміст
Вступ 3
1. Вибір ринку та його вивчення. 4
2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8
3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9
3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9
3.2 Фази планування стратегії фірми. 10
4. Вибір фірми-контрагента. 12
Висновки 16
Література 18
-
Процес планування ринкової стратегії фірми
Зміст
Вступ 3
1. Вибір ринку та його вивчення. 4
2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8
3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9
3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9
3.2 Фази планування стратегії фірми. 10
4. Вибір фірми-контрагента. 12
Висновки 16
Література 18
-
Визначення стратегії розподілу
Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Вибір цільового ринку. Політика ціноутворення 4
1.1 Основи сегментації ринку 4
1.2 Вибір цільових сегментів 8
1.3 Ціноутворення в процесі розподілення товарів 12
Розділ 2 Визначення стратегії розподілу 17
2.1 Стратегія маркетингу підприємства 17
2.2 Аналіз середовища організації 20
2.3 Стратегія розподілення нового товару (послуги) 23
Розділ 3 Вибір стратегії та її обґрунтування 31
Висновок 38
Використана література 39
-
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ
ЗМІСТ
1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 2
1.1 Особливості конкурентоспроможності послуг 2
1.1.1 Конкурентне середовище та стратегія конкуренції фірми 3
1.1.2. Аналіз зовнішнього середовища 4
1.1.3. Аналіз внутрішнього середовища 11
1.1.4 Особливості сфери послуг 14
1.1.5 Конкуренція та конкурентні стратегії 15
1.1.6 Структурний аналіз галузей 25
1.2. Послуги готельного бізнесу і особливості маркетингу в цій сфері 31
1.3.Дослідження ринку готельних послуг 36
2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СИТУАЦІЇ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА 41
2.1 Характеристика ринку готельних послуг України 41
2.2 Огляд конкурентної ситуації на ринку готельних послуг м.Дніпропетровська 49
2.3 Обґрунтування вибору методики визначення конкурентоспроможності готелю «Парк-Готель» 55
2.3.1.Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 55
2.3.2 Позиціонування товару у вибраному сегменті ринку 57
2.4 Визначення конкурентних позицій «Парк-Готелю» 60
3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ «СВ-ПАРК» 65
3.1 Розробка рекомендацій з підвищення конкурентоспроможності готелю 65
3.2 Програма маркетингових заходів з підвищення конкурентоспроможності 74
3.2.1 Розробка концепції й бюджету рекламної кампанії 74
3.2.2 Оцінка ефективності рекламної кампанії 78
Cгенерировано за 0.014965 секунд
|