Реклама

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!

2

Тема: «Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»» (ID:14494)

| Размер: 43 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 17.03.2007 | Код продавца: 3 |
Содержание Вступ 3 Розділ 1. Теоретичне обгрунтування проведення дослідження цільового ринку підприємства 5 1.1 Етапи та методи дослідження цільового ринку підприємства 5 1.2 Сегментація ринку як головний етап аналізу цільового ринку підприємства 9 1.2.1 Принципи сегментації ринку 9 1.2.2 Причини проведення досліджень та аналізу цільового ринку підприємства 13 Розділ ІІ. Організація проведення дослідження цільового ринку на прикладі туристичної фірми «Лайт» 21 2.1 Коротка характеристика господарської діяльності туристичної фірми «Лайт». 21 2.2 Вибір цільового ринку туристичної фірми «Лайт» 23 Висновки 35 Література 37 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Література 1. Бевзенко В. Ф., Баширов І. Х. Світ маркетингу. - Донецьк, 2001 2. Бондаренко И. В., Дубницкий В. И. Современный маркетинг (в схемах, рисунках, таблицах, терминологических пояснениях). — Донецк: Юго-Восток, 2002 3. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. – К.: Лібра, 2000 р. 4. Галицькі контракти, №15, 2003 5. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика. – 1994 6. Галицкий Е.Б. Методы маркетинговых исследований. М.: Институт Фонда „Общественное мнение”, 2004 7. Завгородняя А. В., Ямпольская Д. О. Маркетинговое планирование: Анализ моделей управления. Конкурентная политика. Контроль над качеством. — СПб.: Питер, 2002 8. Котлер Ф. Основи маркетингу. – 1990 9. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика. — К.: КНЕУ, 2003 10. Маркетинг: принципи і функції: Навч. посібник для вищих навч. закладів. – 2001 11. Маркетинг: принципи та функції: Навчальний посібник для вищ. навч. закл.- 2-е видання перероб. і доп. / За редакцією О.М. Азарян.- Київ: НМЦВО Міністерства освіти та науки України, НВФ „Студцентр”, 2001 12. Маркетинговые исследования: Сборник статей по теории и практике маркетинговых исследований / Под общей ред. Е.В.Ромата.- Харьков: НВФ „Студцентр”, 2001 13. Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. — К.: ООО Експерт, 2001 14. Промисловий маркетинг. — Л.: Видавництво Львівської комерційної академії, 2004 15. Павленко А.Ф., Вовчак А.В. Маркетинг: Підручник.-К.: КНЕУ, 2003 16. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження. Практичні аспекти.- К. М. СПб.: Видавничий дім „Вільямс”, 1998 17. Соболев Ю.В., Дикань В.Л., Дейнека О.Г.. Стратегія підприємства та стратегічний менеджмент: Навч. посібник /– 2002 18. Старостіна А. О., Черваньов Д. М., Зозульов О. В. Маркетинг. — К.: Знання-Прес, 2002. 19. Ценообразование: Учеб.-практ. пособие / П. Н. Шуляк и др. - М., 2002р.
Дополнительная информация 1009
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить «Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Оцінка привабливості цільового ринку підприємства

  • Курсова з Основ менеджменту

  • Концепція створення туристичної фірми

  • ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

  • Дослідження попиту та пропозиції на туристичному ринку України

  • ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ТОВ «СУРА»

  • Процес планування ринкової стратегії фірми

  • Процес планування ринкової стратегії фірми

  • Визначення стратегії розподілу

  • КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ


Cгенерировано за 0.014965 секунд
загрузка...