-
ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП 7
1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 10
БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТА ЙОГО РОЛЬ У УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ
1. Загальні засади та принципи планування 10
1.1.1. Функції й завдання планування 10
1.1.2. Роль планування в керування підприємством 11
1.1.3. Технологія планування 13
2. Бізнес-план як інструмент внутрішньофірмового планування 16
2.1.1 Сутність, мета та функції бізнес-плану 16
2.1.2 Розробка вченими-економістами рекомендацій з бізнес-планування 18
2.1.3 Етапи складання бізнес-плану 21
2.1.4 Порядок і особливості розробки бізнес-плану. Ошибка! Закладка не определена.
2.1.5. Структура та зміст бізнес-плану 27
2. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 32
ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1 Фінансовий аналіз ТОВ «СУРА» 32
2.1.1 Звіт про рух грошових коштів від операційної діяльності 33
2.1.2 Вертикальний і горизонтальний аналіз звітності 34
2.1.3 Аналіз основних фінансових коефіцієнтів 42
2.2. Обгрунтування стратегії ТОВ «СУРА» 55
2.2.1 Аналіз ринку метало черепиці 55
2.2.2 Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 61
2.2.3 Вибір стратегії обхвату цільового ринку 65
2.2.4 Вибір маркетингової стратегії 65
3.ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 72
ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
3.1 Інвестиційний задум 72
3.2. Ознаки сегментації ринку 75
3.3. Прогноз продажів готової продукції 76
3.4 Виробничий план. Розрахунок обсягу обороту, собівартості, прибутку, рентабельності 78
3.5. Маркетинговий і організаційний план 89
3.6. Економічна ефективність інвестиційного проекту 91
ВИСНОВОК 95
ЛІТЕРАТУРА 98
-
Обгрунтування стратегії підвищення прибутковості діяльності підприємства (ІІІ частина дипломної роботи)
ЗМІСТ
2.3. Діагностика резервів підвищення прибутковості діяльності підприємства…………….......................................................................…..3
Розділ 3 Обгрунтування комплексної програми заходів спрямованих на підвищення прибутковості ТОВ „Трейдбізнесцентр” 6
3.1 Розробка організаційних заходів в контексті стратегії підвищення прибутковості діяльності підприємства 6
3.2. Ресурсне обгрунтування розроблених пропозицій та оцінка їх економічної ефективності 15
3.3 Оцінка впливу запропонованих рішень на основні показники діяльності ТОВ „Трейдбізнесцентр” 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
-
Формування продуктової стратегії організації
ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ФІРМІ 6
1.1 Сутність продуктової стратегії фірми 6
1.2 Процес формування продуктової стратегії 7
1.3 Види продуктових стратегій 9
2 ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ “ВЛАДКО” 17
2.1 Загальна характеристика підприємства 17
2.2 Маркетингове середовище ТОВ “Владко” та його вплив на формування продуктової стратегії 18
2.3 Особливості продуктової стратегії підприємства 23
3 НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ “ВЛАДКО” 27
3.1 Визначення основних напрямків застосування стратегії диференціації товару 27
3.2 Модифікація продукції та вдосконалення її упаковки 28
3.3 Розробка рішень щодо управління модифікованим асортиментом продукції 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Вибір та обґрунтування стратегії розвитку фірми
ВСТУП 4
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 8
1.1. Сутнісна характеристика стратегії підприємства 8
1.2. Класифікація стратегій підприємства 15
1.3. Концепція формування стратегії розвитку підприємства 30
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ I 44
РОЗДІЛ II. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА СТРАТЕГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ ТОВ „ххх” 46
2.1. Порівняльна характеристика господарської діяльності торгівельної організації 46
2.2. Загальна характеристика ТОВ „ххх” 55
2.3. Аналіз середовища функціонування ТОВ «ххх» 68
2.4. Фінансовий аналіз ТОВ „ххх” 83
2.5. Оцінка стратегічної позиції ТОВ „ххх” 94
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ II 104
РОЗДІЛ III. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ „ххх” 106
3.1. Визначення стратегічних напрямків розвитку ТОВ „ххх” 106
3.2. Економічне та управлінське обгрунтування стратегічних напрямів розвитку ТОВ „ххх” 123
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ III 138
РОЗДІЛ IV. СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ 139
4.1. Законодавча база та нормативно-правова база соціальної відповідальності 139
4.2. Основні заходи соціальної відповідальності для підприємства (організації), що розглядається в даній роботі 141
4.3. Охорона праці як головний захід внутрішньої соціальної відповідальності 145
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ IV 156
ВИСНОВКИ 156
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 164
ДОДАТКИ 172-174
-
Аналіз діяльності ТОВ "Полікомп"
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Маркетингова стратегія в системі управління підприємством
1.1 Суть маркетингової стратегії планування
1.2 Елементи та види маркетингових стратегій
1.3 Фактори які впливають на формування маркетингової стратегії
Розділ 2. Аналіз діяльності ТОВ "Полікомп"
2.1 Визначення основних видів діяльності та майнового стану товариства
2.2 Визначення стратегічних напрямів діяльності ТОВ "Полікомп"
2.3 Аналіз фінансової стратегії ТОВ "Полікомп"
2.4 Аналіз маркетингової стратегії ТОВ "Полікомп"
2.5 Аналіз галузі та дослідження основних конкурентів
Розділ 3. Перспективний розвиток підприємства та використання ефективно розробленої стратегії ТОВ "Полікомп"
3.1 Маркетингове дослідження ринку
3.2 Економічне обґрунтування проекту
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
стр.
2
4
7
12
15
17
20
25
26
37
44
48
49
-
ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1 Стратегічні зміни як перспектива розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання 7
1.2 Сутність економічної стратегії та її роль для підприємства 14
1.3 Порядок формування економічної стратегії розвитку підприємства 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНО-ІНФОРМАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ «САТУРН» В РИНКОВИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ 29
2.1 Аналіз діяльності галузі металургії та металопрокату України, загальна характеристика ТОВ «Сатурн» 29
2.2 Аналіз зовнішнього середовища функціонування підприємства ТОВ «Сатурн» 33
2.3 Дослідження внутрішнього середовища функціонування ТОВ «Сатурн» 43
2.4 Аналіз фінансово-економічного стану ТОВ «Сатурн» 60
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ ТА НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ «САТУРН» 65
3.1 Проведення SWOT-аналізу та складання стратегічного балансу ТОВ «Сатурн» як вихідний етап формування економічної стратегії розвитку підприємства 65
3.2 Розробка економічної стратегії розвитку ТОВ «Сатурн» 70
3.3 Економічне обґрунтування запропонованих заходів 85
ВИСНОВКИ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93
ДОДАТКИ
-
Основні переваги стратегічного управління і можливості його застосування на українських підприємствах на прикладі підприємства ТОВ «__»
ВСТУП 3
1. СТРАТЕГІЯ І ЇЇ РОЛЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «__» 5
1.1. Підприємство як відкрита система 5
1.2. Концепції стратегічного управління 8
2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТОВ «__» 22
2.1. Діагностика зовнішнього середовища 22
2.2. Діагностика внутрішнього середовища 25
2.3 SWOT-аналіз ТОВ «__» 27
2.4. Аналіз конкурентоспроможності ТОВ «__» 31
3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ТОВ «__» 39
3.1. Портфельний аналіз та планування 39
3.2. Корпоративна стратегія 42
3.3. Конкурентна стратегія 44
3.4. Функціональна стратегія 45
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 53
Додаток 1. МАРКЕТИНГОВІ КОРПОРАТИВНІ (ЗАГАЛЬНО-ФІРМОВІ) СТРАТЕГІЇ 56
Додаток 2. МАРКЕТИНГОВІ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ 57
Додаток 3. С Т Р А Т Е Г І Ї М А Р К Е Т И Н Г У 58
-
Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)
Вступ 3 1. Концептуальні основи розробки маркетингової та цінової стратегії підприємства 6 2. Аналіз маркетингової стратегії та ринку збуту ТОВ „Jobi” 10 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 10 2.2. Оцінка існуючої ринкової стратегії підприємства 14 Розділ 3. Розробка ринкової маркетингової стратегії ТОВ „Jobi” 21 Висновки 32 Список використаних джерел 34 Додаток 36
-
Обґрунтування стратегії розвитку підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи обґрунтування стратегії розвитку підприємства 6
1.1. Загальні стратегії розвитку підприємства 6
1.2. Деталізований опис стратегії розвитку підприємства 16
1.3. Методика вибору стратегії розвитку підприємства 24
Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ТОВ «Системи НАУ» 37
2.1. Загальна характеристика підприємства 37
2.2. Аналіз українського ринку програмного забезпечення та тенденції його розвитку 49
2.3. Аналітична оцінка стратегії розвитку підприємства 59
Розділ 3. Економічне обґрунтування впровадження стратегії розвитку підприємства 67
3.1. Визначення стратегії розвитку 67
3.2. Програма впровадження стратегії розвитку для підприємства 73
3.3. Економічний ефект від впровадження стратегії розвитку на ТОВ «Системи НАУ» 80
Висновки 91
Список використаних джерел 96
Додатки 102
-
Аналіз прямих витрат підприємства (матеріальних та на оплату праці)
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади, обгрунтування обсягу і складу витрат 5
1.1.Оптова торгівля, основні тенденції розвитку 5
1.2.Механізм формування прямих витрат оптового підприємства 10
1.3.Методичні підходи до аналізу та плануванню витрат на перспективний період 17
Розділ 2.Аналіз динаміки та структури прямих витрат ТОВ “КМТ ЛТД” 21
2.1.Загальна характеристика комерційної діяльності ТОВ “КМТ ЛТД” 21
2.2.Аналіз структури та динаміки товарних груп 24
Структура та динаміка товарообороту ТОВ"КМТ ЛТД" 25
2.3.Аналіз стану формування по статтям та видам витрат 28
Розділ 3.Обгрунтування обсягу витрат на перспективний період 31
3.1. Оцінка стану роботи з витратами 31
3.2. Обгрунтування обсягів діяльності ТОВ “КМТ ЛТД” на перспективний період 33
3.3.Обгрунтування обсягів прямих витрат в розрізі окремих видів 37
Висновки 41
Список використаних джерел 43
Метою курсової роботи є обгрунтування розміру прямих витрат на плановий період з використанням діючих методичних підходів та їх застосування в практиці діяльності оптового торговельного підприємства.
Дослідження проводилось на даних оптового торговельного підприємства ТОВ «КМТ ЛТД», був проведений аналіз витрат за 2002-2004рр.