-
Маркетингова діяльність підприємства, як основа зростання його доходів
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутність та значення комплексу маркетингу 6
1.2. Особливості маркетингової діяльності в оптового підприємства 12
1.3. Сутність контролю маркетингової діяльності, як основи зростання доходів підприємства 30
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "ЛІТАНАТ" 37
2.1. Аналіз прибутковості підприємства за споживачами 37
2.2. Аналіз прибутковості підприємства за товарами 46
2.3. Аналіз прибутковості підприємства за регіонами 50
2.4. Аналіз факторів комерційного успіху підприємства на ринку кондитерської сировини 55
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "ЛІТАНАТ" 58
3.1. Основні напрямки удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства 58
3.2. Маркетингові заходи щодо зростання доходів 72
3.3. Вибір і обгрунтування стратегії розвитку на основі проведеного аналізу 81
ВИСНОВКИ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95
ДОДАТКИ 98-101
Мета і задачі дослідження. Метою дипломної роботи є подальший розвиток теоретичних основ та методичних положень відносно оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств України, розробка методичних рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Літанат».
Предмет дослідження – маркетингова діяльність підприємства, як основа зростання його доходів.
Об’єктом дослідження обрано торговельне підприємство ТОВ «Літанат», що займається оптовою торгівлею кондитерською сировиною.
Джерела інформації. Теоретичною й методологічною основою дипломної роботи є положення й висновки сучасної теорії маркетингу, наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених та практиків з питань управління товарною політикою виробничих підприємств.
-
Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства
Вступ 5
1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9
1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9
1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16
1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35
2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ”...” 43
2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43
2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64
2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69
3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75
3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „....” 75
3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84
Висновки та пропозиції 96
Список літератури 99
Додаток А 106
Додаток Б 108
-
Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства
Вступ 5
1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9
1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9
1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16
1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35
2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ ”...” 43
2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43
2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64
2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69
3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75
3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „...” 75
3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84
Висновки та пропозиції 96
Список літератури 99
Додаток А 106
Додаток Б 108
-
Обґрунтування стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності підприємства” (за матеріалами ТОВ “Київський годинниковий завод”
Вступ Розділ І. Теоретико – методологічні засади збільшення прибутковості підприємницької діяльності підприємства 1.1. Сутність прибутковості діяльності підприємства та її показники 1.2. Методичні підходи до визначення показників оцінки прибутковості підприємства. 1.3. Система управління прибутковістю підприємства і напрями її збільшення 1.4. Система аналізу та вибору стратегії збільшення прибутковості підприємства Розділ 2. Аналітична оцінка виробничо-комерційної діяльності ТОВ та характеристика умов його функціонування 2.1. Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 2.2. Аналіз зовнішнього стану підприємства та обраної стратегії 2.3. Аналіз прибутку та собівартості. Розділ 3. Резерви та чинники збільшення прибутковості підприємства 3.1. Визначення шляхів підвищення прибутковості 3.2. Розробка стратегії підвищення прибутковості та оцінка наслідків впровадження проекту, його вплив на фінансові результати компанії. Висновки Список використаної літератури
-
Обгрунтування стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності суб’єктів господарювання
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Прибутковість як економічна категорія 6
1.2 Методичні основи категорії визначення прибутковості. 15
1.3 Стратегічні напрями та шляхи збільшення прибутковості підприємства 21
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «__ ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ» 31
2.1 Загальна характеристика підприємства. 31
2.2 Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства 51
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 63
3.1 Шляхи підвищення прибутковості лізингових компаній 63
3.2. Розробка стратегії 67
3.3 Оцінка результатів 71
ВИСНОВКИ 77
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84
Додатки 92
-
Аналіз ринкової активності підприємства
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ РИНКОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1.Сутнісна характеристика ринкової активності 4 1.2.Характеристика показників ринкової активності 5 1.3.Методологічні підходи щодо аналізу рівня ринкової активності на підприємстві 7 РОЗДІЛ 2.АНАЛІТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКОВОЇ АКТИВНОСТІ 12 2.1.Загальна характеристика виробничої і фінансової діяльності ТОВ „Гідротехніка” 12 2.2.Оцінка показників ринкової активності 14 РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ РИНКОВОЇ АКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 21 3.1.Розрахунок порогу рентабельності, запасу фінансової міцності та сили впливу операційного важелю з урахуванням підвищення ринкової активності підприємства 21 3.2.Оцінка ринкової активності та рентабельності на прогнозний період з урахуванням стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності 25 ВИСНОВКИ 30 Список використаної літератури 32 ДОДАТКИ
-
Аналіз ринкової активності підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ РИНКОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1.Сутнісна характеристика ринкової активності 4
1.2.Характеристика показників ринкової активності 5
1.3.Методологічні підходи щодо аналізу рівня ринкової активності на підприємстві 7
РОЗДІЛ 2.АНАЛІТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКОВОЇ АКТИВНОСТІ 12
2.1.Загальна характеристика виробничої і фінансової діяльності ТОВ „Гідротехніка” 12
2.2.Оцінка показників ринкової активності 14
РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ РИНКОВОЇ АКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 21
3.1.Розрахунок порогу рентабельності, запасу фінансової міцності та сили впливу операційного важелю з урахуванням підвищення ринкової активності підприємства 21
3.2.Оцінка ринкової активності та рентабельності на прогнозний період з урахуванням стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності 25
ВИСНОВКИ 30
Список використаної літератури 32
ДОДАТКИ
-
ШЛЯХИ І РЕЗЕРВИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
І. Теоретичні аспекти прибутковості 6
1.1. Економічна сутність прибутку: значення, функції та фактори формування 6
1.2. Види прибутку та складові процесу прибутковості 7
1.3. Роль рентабельності як індикатора ефективності господарської діяльності 10
ІІ. Аналіз прибутку та рентабельності підприємства 16
2.2. Аналіз показників прибутковості підприємства 16
2.2. Оцінка показників рентабельності 23
ІІІ. Шляхи та пропозиції підвищення прибутковості підприємстві 27
2.1. Резерви зростання прибутковості вітчизняних підприємств 27
2.2. Фактори, що впливають на величину прибутку 29
Висновки 32
Список використанОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
ДОДАТКИ 37
-
Управління платоспроможністю, та кредитоспроможністю фірми (+ звіт з практики)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ І ОЦІНКИ КРЕДИТОСПРОМОЖНОСТІ ТА ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ 8
1.1. Сутність кредитоспроможності, платоспроможності і ліквідності та їх роль в оцінці фінансового стану підприємства 8
1.2. Методика оцінки кредитоспроможності, платоспроможності і ліквідності підприємства 20
1.3. Інформаційне забезпечення оцінки фінансових показників підприємства 35
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КРЕДИТОСПРОМОЖНОСТІ І ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ ГО „__” 50
2.1. Техніко-економічна характеристика діяльності підприємства 50
2.2. Аналіз фінансової стійкості підприємства 58
2.3. Аналіз платоспроможності та кредитоспроможності підприємства 67
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ЛІКВІДНОСТІ ТА ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГО „__” 72
3.1. Заходи щодо підвищення показників кредитоспроможності, ліквідності та платоспроможності підприємства 72
3.2. Економічне обгрунтування запропонованих заходів 85
ВИСНОВКИ 97
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 108
Звіт за практики
1. ВСТУП (ОБҐРУНТУВАННЯ АКТУАЛЬНОСТІ ТЕМИ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ) 3
2. Огляд нормативно-правових актів та наукової літератури з теми роботи 6
2.1. Укладення картотеки та оформлення бібліографії з теми дипломної роботи 6
2.2. Критичний аналіз публікацій з теми дипломної роботи 8
2.3. Вивчення й аналіз нормативних документів, що регулюють відповідний напрямок фінансової діяльності 16
3. Збирання необхідної статистичної інформації про об'єкт дослідження 20
4. Обробка статистичних даних, виконання необхідних розрахунків, складання аналітичних таблиць, схем, графіків тощо. Застосування комп'ютерних технологій при обробці інформації 20
5. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ДОСЛІДЖЕННЯ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42
ДОДАТКИ 48
-
ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 2 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність ефективності, її види та значення підвищення в сучасних умовах 5 1.2. Методологічні основи і критерії оцінювання ефективності підприємства 11 1.3. Показники ефективності діяльності підприємства та резерви її підвищення 20 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „КИЇВСЬКИЙ ГОДИННИКОВИЙ ЗАВОД” 33 2.1.Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 33 2.2. Оцінка ефективності використання персоналу 38 2.3.Оцінка ефективності використання капіталу підприємства 43 2.4.Аналіз ефективності фінансової діяльності 51 3. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 58 3.1. Шляхи підвищення ефективності використання виробничих потужностей підприємства 58 3.2. Шляхи збільшення прибутковості підприємства 66 3.3. Підвищення ефективності фінансової діяльності 73 Висновки 83 Список використаних джерел 88 ДОДАТКИ 92