-
ОЦІНКА ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.
ВСТУП 3
І. Теоретичні аспекти прибутковості 6
1.1. Економічна сутність прибутку: функції та значення 6
1.2. Види прибутку 9
1.3. Роль рентабельності та її вимірювання 12
ІІ. Аналіз прибутку та рентабельності підприємства 16
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 16
2.2. Аналіз показників прибутковості підприємства 17
2.3. Оцінка показників рентабельності 23
ІІІ. Шляхи та пропозиції підвищення прибутковості підприємстві 28
2.1. Резерви зростання прибутковості 28
2.2. Фактори, що впливають на величину прибутку 30
Висновки 33
Список використанОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
ДОДАТКИ 38
-
ОЦІНКА ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
І. Теоретичні аспекти прибутковості 6
1.1. Економічна сутність прибутку: функції та значення 6
1.2. Види прибутку 9
1.3. Роль рентабельності та її вимірювання 12
ІІ. Аналіз прибутку та рентабельності підприємства 16
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 16
2.2. Аналіз показників прибутковості підприємства 17
2.3. Оцінка показників рентабельності 23
ІІІ. Шляхи та пропозиції підвищення прибутковості підприємстві 28
2.1. Резерви зростання прибутковості 28
2.2. Фактори, що впливають на величину прибутку 30
Висновки 33
Список використанОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
ДОДАТКИ 38
-
Обгрунтування стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності суб’єктів господарювання
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Прибутковість як економічна категорія 6
1.2 Методичні основи категорії визначення прибутковості. 15
1.3 Стратегічні напрями та шляхи збільшення прибутковості підприємства 21
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «__ ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ» 31
2.1 Загальна характеристика підприємства. 31
2.2 Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства 51
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 63
3.1 Шляхи підвищення прибутковості лізингових компаній 63
3.2. Розробка стратегії 67
3.3 Оцінка результатів 71
ВИСНОВКИ 77
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84
Додатки 92
-
Обґрунтування стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності підприємства” (за матеріалами ТОВ “Київський годинниковий завод”
Вступ Розділ І. Теоретико – методологічні засади збільшення прибутковості підприємницької діяльності підприємства 1.1. Сутність прибутковості діяльності підприємства та її показники 1.2. Методичні підходи до визначення показників оцінки прибутковості підприємства. 1.3. Система управління прибутковістю підприємства і напрями її збільшення 1.4. Система аналізу та вибору стратегії збільшення прибутковості підприємства Розділ 2. Аналітична оцінка виробничо-комерційної діяльності ТОВ та характеристика умов його функціонування 2.1. Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 2.2. Аналіз зовнішнього стану підприємства та обраної стратегії 2.3. Аналіз прибутку та собівартості. Розділ 3. Резерви та чинники збільшення прибутковості підприємства 3.1. Визначення шляхів підвищення прибутковості 3.2. Розробка стратегії підвищення прибутковості та оцінка наслідків впровадження проекту, його вплив на фінансові результати компанії. Висновки Список використаної літератури
-
ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 2 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність ефективності, її види та значення підвищення в сучасних умовах 5 1.2. Методологічні основи і критерії оцінювання ефективності підприємства 11 1.3. Показники ефективності діяльності підприємства та резерви її підвищення 20 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „КИЇВСЬКИЙ ГОДИННИКОВИЙ ЗАВОД” 33 2.1.Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 33 2.2. Оцінка ефективності використання персоналу 38 2.3.Оцінка ефективності використання капіталу підприємства 43 2.4.Аналіз ефективності фінансової діяльності 51 3. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 58 3.1. Шляхи підвищення ефективності використання виробничих потужностей підприємства 58 3.2. Шляхи збільшення прибутковості підприємства 66 3.3. Підвищення ефективності фінансової діяльності 73 Висновки 83 Список використаних джерел 88 ДОДАТКИ 92
-
ПРИБУТОК ЯК РЕЗУЛЬТАТ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА І РЕЗЕРВИ ЙОГО ПІДВИЩЕННЯ
ЗМІСТ
ЗМІСТ 3
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 ПРИБУТОК ЯК РЕЗУЛЬТАТ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА І РЕЗЕРВИ ЙОГО ПІДВИЩЕННЯ 6
1.1 Прибуток: економічний зміст, джерела формування, види 6
1.2 Методи планування, розрахунку і порядок розподілу прибутку
підприємства 10
1.3 Поняття і показники рентабельності та методи їх розрахунку 19
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДЖЕРЕЛ ФОРМУВАННЯ І НАПРЯМКІВ ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ВАТ “ДНІПРОДЗЕРЖИНРАЙАГРОПРОМТЕХНІКА” 26
2.1 Оцінка звіту про фінансові результати підприємства 26
2.2. Факторний аналіз прибутку від операційної діяльності 46
2.3.Аналіз прибутковості підприємства 58
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ВАТ “ДНІПРОДЗЕРЖИНРАЙАГРОПРОМТЕХНІКА” 61
3.1 Напрямки підвищення прибутковості підприємства 61
3.2 Оцінка запропонованих заходів 71
ВИСНОВОК 78
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 84
Додаток А 89
Додаток Б 91
Додаток В 93
-
Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства
Вступ 5
1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9
1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9
1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16
1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35
2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ”...” 43
2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43
2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64
2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69
3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75
3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „....” 75
3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84
Висновки та пропозиції 96
Список літератури 99
Додаток А 106
Додаток Б 108
-
Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства
Вступ 5
1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9
1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9
1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16
1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35
2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ ”...” 43
2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43
2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64
2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69
3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75
3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „...” 75
3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84
Висновки та пропозиції 96
Список літератури 99
Додаток А 106
Додаток Б 108
-
Прибутковість комерційних банків та шляхи її підвищення
Вступ 3 1. Суть і джерела прибутковості підприємства 4 2. Аналіз показників діяльності комерційних банків в Україні 7 3. Методичні підходи о оцінки прибутковості банків 13 4. Шляхи підвищення прибутковості комерційних банків 16 Висновки 20 Література 21
-
Прибуток та рентабельність:основні показники діяльності комерційного банку
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади дослідження основних показників діяльності комерційного банку 6
1.1. Прибутковість банку: сутність та фактори впливу 6
1.2. Значення, завдання та інформаційне забезпечення аналізу прибутку і рентабельності банку 15
1.3. Методичні підходи до аналізу прибутковості банку 22
Розділ 2. Дослідження фінансової діяльності АБ «...» 33
2.1. Аналіз прибутковості банку 33
2.2. Оцінка рентабельності АБ «...» 42
Розділ 3. Шляхи покращення прибутковості діяльності комерційного банку 52
3.1. Напрями підвищення ефективності діяльності банку 52
3.2. Резерви збільшення прибутковості діяльності банку 67
Висновки 82
Список використаної літератури 87
Додатки 92