-
ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 2 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність ефективності, її види та значення підвищення в сучасних умовах 5 1.2. Методологічні основи і критерії оцінювання ефективності підприємства 11 1.3. Показники ефективності діяльності підприємства та резерви її підвищення 20 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „КИЇВСЬКИЙ ГОДИННИКОВИЙ ЗАВОД” 33 2.1.Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 33 2.2. Оцінка ефективності використання персоналу 38 2.3.Оцінка ефективності використання капіталу підприємства 43 2.4.Аналіз ефективності фінансової діяльності 51 3. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 58 3.1. Шляхи підвищення ефективності використання виробничих потужностей підприємства 58 3.2. Шляхи збільшення прибутковості підприємства 66 3.3. Підвищення ефективності фінансової діяльності 73 Висновки 83 Список використаних джерел 88 ДОДАТКИ 92
-
Обгрунтування стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності суб’єктів господарювання
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Прибутковість як економічна категорія 6
1.2 Методичні основи категорії визначення прибутковості. 15
1.3 Стратегічні напрями та шляхи збільшення прибутковості підприємства 21
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «__ ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ» 31
2.1 Загальна характеристика підприємства. 31
2.2 Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства 51
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 63
3.1 Шляхи підвищення прибутковості лізингових компаній 63
3.2. Розробка стратегії 67
3.3 Оцінка результатів 71
ВИСНОВКИ 77
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84
Додатки 92
-
Шляхи збільшення прибутку підприємства (практична частина диплому)
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „...” ТА ЙОГО ПРИБУТКОВОСТІ 3
2.1. Характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ „...” 3
2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 11
2.3. Аналіз прибутковості та рентабельності підприємства. 16
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „...” 31
3.1. Удосконалення маркетингової політики як шлях збільшення прибутковості. 31
3.2. Сучасний менеджмент якості та прибутковість ТОВ „...” 43
3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів та прогнозування прибутковості підприємства. 48
-
Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства
Вступ 5
1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9
1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9
1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16
1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35
2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ”...” 43
2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43
2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64
2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69
3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75
3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „....” 75
3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84
Висновки та пропозиції 96
Список літератури 99
Додаток А 106
Додаток Б 108
-
Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства
Вступ 5
1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9
1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9
1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16
1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35
2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ ”...” 43
2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43
2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64
2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69
3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75
3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „...” 75
3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84
Висновки та пропозиції 96
Список літератури 99
Додаток А 106
Додаток Б 108
-
Ефективність використання трудового потенціалу підприємства
ВСТУП 5
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 8
1.1 Сутність і класифікація трудового потенціалу підприємства 8
1.2 Методи оцінки трудового потенціалу підприємства 17
1.3. Оцінка ефективності використання трудового потенціалу 23
2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВАТ «КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД «назва» 33
2.1. Аналіз господарської діяльності ВАТ «Київський завод «назва» 33
2.2. Оцінка трудового потенціалу ВАТ «Київський завод «назва» 47
2.3. Оцінка забезпеченості ВАТ «Київський завод «назва» трудовими ресурсами та ефективності їх використання 53
2.4. Аналіз соціальної захищеності трудових ресурсів ВАТ «Київський завод «назва» 63
3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВАТ «КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД «назва» 68
3.1 Розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності використання трудового потенціалу ВАТ «Київський завод «назва» 68
3.2. Мотивація працівників ВАТ «Київський завод «назва» 74
ВИСНОВКИ 82
ЛІТЕРАТУРА 86
Додатки 90-105
-
Обгрунтування стратегії підвищення прибутковості діяльності підприємства (ІІІ частина дипломної роботи)
ЗМІСТ
2.3. Діагностика резервів підвищення прибутковості діяльності підприємства…………….......................................................................…..3
Розділ 3 Обгрунтування комплексної програми заходів спрямованих на підвищення прибутковості ТОВ „Трейдбізнесцентр” 6
3.1 Розробка організаційних заходів в контексті стратегії підвищення прибутковості діяльності підприємства 6
3.2. Ресурсне обгрунтування розроблених пропозицій та оцінка їх економічної ефективності 15
3.3 Оцінка впливу запропонованих рішень на основні показники діяльності ТОВ „Трейдбізнесцентр” 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
-
Аналіз пасивів підприємства
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи аналізу пасивів підприємства 5 РОЗДІЛ 2 Методологічні аспекти аналізу пасивів підприємства 13 РОЗДІЛ 3 Оцінка джерел утворення майна 17 ВАТ «Київський молочний завод №2» 17 РОЗДІЛ 4 Шляхи підвищення використання пасивів підприємства 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 Додаток А Баланс по ВАТ «Київський молочний завод №2» за 2006 рік 34 Додаток Б Звіт про фінансові результати по ВАТ «Київський молочний завод №2» за 2006 рік 36 Додаток В Баланс по ВАТ «Київський молочний завод №2» за 2005 рік 38 Додаток Д Звіт про фінансові результати по ВАТ «Київський молочний завод №2» за 2005 рік 40
-
Аналіз пасивів підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи аналізу пасивів підприємства 5
РОЗДІЛ 2 Методологічні аспекти аналізу пасивів підприємства 13
РОЗДІЛ 3 Оцінка джерел утворення майна 17
ВАТ «Київський молочний завод №2» 17
РОЗДІЛ 4 Шляхи підвищення використання пасивів підприємства 26
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
Додаток А Баланс по ВАТ «Київський молочний завод №2» за 2006 рік 34
Додаток Б Звіт про фінансові результати по ВАТ «Київський молочний завод №2» за 2006 рік 36
Додаток В Баланс по ВАТ «Київський молочний завод №2» за 2005 рік 38
Додаток Д Звіт про фінансові результати по ВАТ «Київський молочний завод №2» за 2005 рік 40
-
Аналіз ринкової активності підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ РИНКОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1.Сутнісна характеристика ринкової активності 4
1.2.Характеристика показників ринкової активності 5
1.3.Методологічні підходи щодо аналізу рівня ринкової активності на підприємстві 7
РОЗДІЛ 2.АНАЛІТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКОВОЇ АКТИВНОСТІ 12
2.1.Загальна характеристика виробничої і фінансової діяльності ТОВ „Гідротехніка” 12
2.2.Оцінка показників ринкової активності 14
РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ РИНКОВОЇ АКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 21
3.1.Розрахунок порогу рентабельності, запасу фінансової міцності та сили впливу операційного важелю з урахуванням підвищення ринкової активності підприємства 21
3.2.Оцінка ринкової активності та рентабельності на прогнозний період з урахуванням стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності 25
ВИСНОВКИ 30
Список використаної літератури 32
ДОДАТКИ