-
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА АНАЛІЗУ РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ГОСПОДАРОЧКА”
ЗМІСТ
ВСТУП.....................................................................................................................
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ ПРИБУТКУ ТА ПРАКТИКА
ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА...........................................
1.1. Сутність прибутку та необхідність аналізу прибутковості................
1.2. Загальноприйнята практика використання прибутку
підприємства................................................................................................
1.3. Вплив окремих чинників на зростання прибутковості
підприємства..................................................................................................
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА АНАЛІЗУ РОЗПОДІЛУ ТА
ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
ТОВ „ГОСПОДАРОЧКА”.....................................................................................
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „Господарочка”..........
2.2. Аналіз розподілу та використання прибутку
ТОВ „Господарочка”....................................................................................
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РОЗПОДІЛУ ТА
ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА..............................................
ВИСНОВКИ............................................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...............................................................
ДОДАТКИ
-
Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства
Вступ
1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності
1.1. Формування прибутку підприємства
1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації
1.3. Розділ і використання прибутку
1.4. Система показників рентабельності
2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства
2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства
2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства
2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства
3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності
3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств
3.2. Резерви збільшення прибутку
3.3. Резерви збільшення рентабельності
Висновок
Список літератури
-
Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства
Вступ
1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності
1.1. Формування прибутку підприємства
1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації
1.3. Розділ і використання прибутку
1.4. Система показників рентабельності
2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства
2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства
2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства
2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства
3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності
3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств
3.2. Резерви збільшення прибутку
3.3. Резерви збільшення рентабельності
Висновок
Список літератури
-
МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи прибутку підприємства 5
1.1. Економічна природа прибутку та його функції 5
1.2. Завдання і джерела аналізу прибутку і рентабельності 8
1.3. Порядок формування прибутку підприємства в ринкових умовах 20
Розділ 2. Аналіз прибутку підприємства 35
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 35
2.2. Аналіз складу і динаміки прибутку підприємства 41
2.3. Аналіз показників рентабельності підприємства 47
Розділ 3. Напрями удосконалення управління прибутком підприємства 51
3.1. Діюча практика розподілу і використання прибутку 51
3.2. Методика підрахунків резервів збільшення прибутку 54
3.3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства 57
Висновки 62
Список використаної літератури 64
Додатки 67
-
Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства
Вступ
Вступ
1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності
1.1. Формування прибутку підприємства
1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації
1.3. Розділ і використання прибутку
1.4. Система показників рентабельності
2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства
2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства
2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства
2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства
3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності
3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств
3.2. Резерви збільшення прибутку
3.3. Резерви збільшення рентабельності
Висновок
Список літератури
-
Теоретичне дослідження рентабельності на підприємстві
Вступ 3
1. РОЛЬ І МІСЦЕ ПРИБУТКУ В ЕКОНОМІЦІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та види прибутку 5
1.2 Формування прибутку підприємства 9
1.3. Розподіл і використання прибутку підприємства 10
1.4. Фактори, що вливають на величину прибутку 14
2. Теоретичне дослідження рентабельності на підприємстві 17
2.1.Поняття рентабельності підприємства 17
2.2. Система показників рентабельності 20
3. Визначення резервів збільшення рентабельності 28
3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємства 28
3.3. Резерви збільшення рентабельності 34
Висновки 36
ЛІТЕРАТУРА 39
-
Методологія формування та розподілу прибутку
Вступ
Розділ 1. Економічний зміст прибутку
1. Прибуток як економічна категорія 4
2. Функції та види прибутку як категорії ринкових відносин 6
Розділ 2. Методологія формування та розподілу прибутку
1. Формування прибутку підприємств 9
2. Розподіл прибутку підприємтсв 13
Розділ 3. Шляхи зростання прибутку та умови його оптимізації
1. Норма прибутку як індикатор ефективності та прибутковості
підприємства 17
2. Методи збільшення обсягів отримуваного підприємством
прибутку 18
Висновки
Література
-
Методологія формування та розподілу прибутку
Вступ
Розділ 1. Економічний зміст прибутку
1. Прибуток як економічна категорія 4
2. Функції та види прибутку як категорії ринкових відносин 6
Розділ 2. Методологія формування та розподілу прибутку
1. Формування прибутку підприємств 9
2. Розподіл прибутку підприємтсв 13
Розділ 3. Шляхи зростання прибутку та умови його оптимізації
1. Норма прибутку як індикатор ефективності та прибутковості
підприємства 17
2. Методи збільшення обсягів отримуваного підприємством
прибутку 18
Висновки
Література
-
Економічна сутність прибутку та його роль в забезпеченні ефективного функціонування підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування та розподілу прибутку підприємства 6
1.1 Економічна сутність прибутку та його роль в забезпеченні
ефективного функціонування підприємства 6
1.2 Механізм формування та розподілу прибутку підприємства 15
1.3 Інформаційно – правове забезпечення процесу формування
та розподілу прибутку підприємства 27
2. Оцінка ефективності формування, розподілу та використання прибутку
ВАТ “Укрлакофарби” 35
2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 35
2.2 Аналіз структури доходів підприємства та джерел формування
його прибутку 38
2.3 Оцінка ефективності розподілу та використання прибутку 45
3. Шляхи підвищення ефективності формування та розподілу
прибутку ВАТ “Укрлакофарби” 51
3.1 Вдосконалення механізму формування та розподілу прибутку підприємства 51
3.2 Джерела формування прибутку підприємства 58
3.3 Резерви збільшення прибутку підприємства 66
Висновки 76
Література 78
Додатки 85
-
Економічна сутність прибутку та його роль в забезпеченні ефективного функціонування підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування та розподілу прибутку підприємства 6
1.1 Економічна сутність прибутку та його роль в забезпеченні
ефективного функціонування підприємства 6
1.2 Механізм формування та розподілу прибутку підприємства 15
1.3 Інформаційно – правове забезпечення процесу формування
та розподілу прибутку підприємства 27
2. Оцінка ефективності формування, розподілу та використання прибутку
ВАТ “Укрлакофарби” 35
2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 35
2.2 Аналіз структури доходів підприємства та джерел формування
його прибутку 38
2.3 Оцінка ефективності розподілу та використання прибутку 45
3. Шляхи підвищення ефективності формування та розподілу
прибутку ВАТ “Укрлакофарби” 51
3.1 Вдосконалення механізму формування та розподілу прибутку підприємства 51
3.2 Джерела формування прибутку підприємства 58
3.3 Резерви збільшення прибутку підприємства 66
Висновки 76
Література 78
Додатки 85
-
Оптимізація валового прибутку від реалізації послуг туристичного підприємства на прикладі готелю Україна
ВСТУП 4
І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ 6
1.1. Прибуток як економічна категорія 6
1.2. Загальні принципи управління прибутком 10
2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКУ ГОТЕЛЮ „УКРАЇНА” 15
2.1. Загальний аналіз процесу формування прибутку готелю „Україна” 15
2.2. Аналіз розподілу прибутку готель 19
3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 24
3.1. Резерви збільшення прибутку 24
3.2. Система управління витратами як фактор збільшення прибутку готелю 27
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36