-
Міжнародний маркетинг
1. Особливості формування вітчизняної, інтернаціональної та глобальної продуктової стратегії 3
2. Основні напрями державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності 17
Література 29
-
Логістика в туризмі
1. Методи вибору постачальників при вирішенні задач в системі "just in time» 3
2. Формування продуктової стратегії підприємств сфери туризму 9
Література 14
-
Логістика в туризмі
1. Види логістичних систем в туризмі 3
2. Методи вибору постачальників при вирішенні задач в системі "just in time" 7
3. Формування продуктової стратегії підприємств сфери туризму 11
Література 14
-
Логістика в туризмі
1. Види логістичних систем в туризмі 3
2. Методи вибору постачальників при вирішенні задач в системі "jast in time" 6
3. Формування продуктової стратегії підприємств сфери туризму 12
Список використаної літератури 16
-
Ключові цілі і задачі організації
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 4
2. ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 11
3. СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНЦІЇ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ 15
ВИСНОВОК 27
ЛІТЕРАТУРА 28
-
Контрольна робота на тему: «Розробка продуктової стратегії фірми»
Вступ 3
1. Розробка продуктової стратегії фірми 4
2. Канали розподілу товарів на ринку. Вибір оптимального каналу збуту 11
Висновки 21
Список літератури 22
-
Фінансова стратегія як складова фінансового менеджменту підприємства
Зміст
Стор.
Вступ 3
1. Фінансова стратегія як складова фінансового менеджменту підприємства 5
1.1 Економічна сутність, роль та задачі фінансової стратегії 5
1.2 Процес формування фінансової стратегії 11
1.3 Основні складові фінансової стратегії 14
2. Аналіз ефективності формування фінансової стратегії підприємства 17
2.1 Фінансова стратегія як складова загальної стратегії розвитку 17
2.2 Основні чинники конкретизації фінансової стратегії підприємства 22
3. Напрямки формування фінансової стратегії підприємства 27
Висновки 34
Література 36
-
Стратегія організації
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 8
1.1. Економічна сутність стратегії організації 8
1.2. Методологія формування стратегічного набору організації 16
1.3. Основні види стратегій 22
Висновки до розділу 1 39
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ЗАТ ... 41
2.1. Загальна характеристика підприємства 41
2.2. Управлінське обстеження внутрішніх сильних та слабких сторін підприємства 48
2.3. Складання матриці SWOT-аналізу та визначення стратегічних напрямків розвитку. 68
Висновки до розділу 2. 77
РОЗДІЛ 3. ПОШУК ТА ОБҐРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ 79
3.1. Визначення шляхів та оцінка альтернатив стратегічного розвитку 79
3.2. Обґрунтування запропонованої стратегії. 83
3.3. Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів. 92
Висновки до розділу 3. 97
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 99
Список літератури 104
ДОДАТОК А 109
ДОДАТОК Б 112
ДОДАТОК В 114
-
Розробка стратегії діяльності підприємства
Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16
3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37
-
Розробка стратегії діяльності підприємства
Вступ 3
1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5
1.1 Визначення стратегії 5
1.2 Еволюція стратегії 6
2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9
2.1 Методи встановлення стратегій 9
2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16
3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27
3.1 Процес управління стратегією 27
3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29
Висновки 34
Література 37