-
Загальна характеристика організації, місія і стратегічні цілі
Зміст
Вступ 3
1 Загальна характеристика організації, місія і стратегічні цілі 4
2 SWOT – аналіз підприємства 8
3 Портфельний аналіз діяльності організації 13
Висновки 21
Використана література 22
-
Загальна характеристика організації. Портфельний аналіз
Зміст
Вступ 3
1 Загальна характеристика організації. Місія та стратегічні цілі 4
2 SWOT-аналіз підприємства 11
3 Портфельний аналіз 15
Висновок 23
Використана література 24
-
Загальна характеристика організації. Портфельний аналіз
Зміст
Вступ 3
1 Загальна характеристика організації. Місія та стратегічні цілі 4
2 SWOT-аналіз підприємства 11
3 Портфельний аналіз 15
Висновок 23
Використана література 24
-
Аналіз організаційної структури компанії організації
Вступ 2
1. Що таке місія та стратегічні цілі організації. Характеристика цілей 4
2. Сформулювати місію та цілі Вашої організації 10
3. Подати характеристику внутрішніх змінних Вашої організації 12
4. Охарактеризувати організаційну структуру Вашої організації: до якого вона типу відноситься, лінійні та штабні повноваження 15
5. Проаналізувати позитивні та негативні сторони існуючої організаційної структури та її відповідність для виконання місії та досягнення цілей 18
6. Подати рекомендації по вдосконаленню 19
Висновки 27
Література 29
Додатки 30
-
Організація внутрішнього середовища підприємства
Вступ3
1. Організація внутрішнього середовища підприємства 6
1.1. Аналіз середовища підприємства6
1.2. Характеристика внутрішніх змінних досліджуваного підприємства 11
2. Поняття, місія і різноманітні цілі створення підприємств15
2.1. Місія і цілі підприємства15
2.2. Головні напрямки діяльності підприємства17
2.3.Критерії та класифікація організаційних цілей.20
2.4. Цілі управління в аптеці 28
2.5.Варіанти виходу з кризи для аптеки №37130
Контроль31
3. Посадова інструкція працівника аптеки33
Висновки36
Література38
-
Аналіз менеджменту підприємства
Зміст
ВСТУП…………………………………….….…………………...…………............3
РОЗДІЛ І. МІСІЯ ТА СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ.............................5
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ.....9
2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства..........9
2.2. Аналіз організаційної структури управління.............................11
2.3. Аналіз впливу характеру діяльності на розмір і внутрішню культуру організації…….……………….…………..............................20
РОЗДІЛ ІІІ. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ..........................................................................................................26
РОЗДІЛ IV. АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ...............32
4.1 Основні аспекти організаційного процесу………...……............32
4.2 Аналіз діяльності торгового відділу……………….………….....42
4.3 Аналіз функцій маркетингу та торгової діяльності організації............................................................................................46
4.4 Заходи по вдосконаленню організаційної структури управління...........................................................................................50
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….….....53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………….. ......55
ДОДАТКИ
-
Стратегічне планування
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................... 3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління................................. 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5
1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7
1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………. 8
1.2.2. Критерії та класифікація цілей………………………………………….. 11
1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища................................ 15
1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.................................. 19
Розділ 2. Стратегічне планування на ТОВ "ВІКОНТ"............................................ 23
2.1. Місія та цілі ТОВ "ВІКОНТ".. .......................................................................... 23
2.2. Характеризтика зовнішнього та внутрішнього середовища
ТОВ "ВІКОНТ"...................................................................................................... 24
2.3. Послідовність стратегічного планування на ТОВ "ВІКОНТ"......................... 28
Розділ 3. Вирішення проблеми планування.............................................................. 33
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 39
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 40
-
Анализ ефективності менеджменту МП „Remont”
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ І. МІСІЯ ТА СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ……………….........5
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА МП “REMONT”.............................................................................................................11
2.1 Аналіз організаційної структури організації............................11
2.2 Оцінка персоналу........................................................................15
РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА МП ” REMONT”.....21
3.1 Комплексна оцінка зовнішнього середовища..........................21
3.2 Вплив законодавчої бази на діяльності підприємства...........24
РОЗДІЛ IV. АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ..................27
4.1 Основні аспекти виробничого процесу.....................................27
4.2. Інформаційний процес в організації.........................................34
4.3 Управління маркетингом..........................................................36
ВИСНОВКИ...........................................................................................................41
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................................43
ДОДАТКИ..............................................................................................................45
-
План заходів в області PUBLIC RELATIONS по подоланню існуючих проблем (на прикладі ЗАТ)
Зміст
1. Вступ………………………………………………………….
2. Аналіз ринкової ситуації…………………………………….
2.1. Опис ринку………………………………………………..
2.2. Опис фірми………………………………………………..
2.3. Опис товару………………………………………………
2.4. Стратегічні і тактичні цілі фірми……………………….
3. Планування стратегії PR……………………………………..
3.1. Місія PR – компанії…………………………………………
3.2. Цілі та засоби PR – компанії………………………………
4. Цільова аудиторія та проведення Промо-акції……………….
5. Вибір засобів та заходів для проведення PR –компанії………
5.1. Оцінка та вибір конкретних засобів PR……………………
5.2. Вибір медіа засобів…………………………………………..
5.3. Планування заходів PR………………………………………
6. Висновок…………………………………………………………
7. Література………………………………………………………..
-
Менеджмент
Вступ ………………………………………………………………………………3
1. Місія організації 4
2. Цілі в управлінні 6
3. Визначення мети в самоменеджменті ………………………………………11
4. Функції процесу управління …………………………………………………14
Ситуація ………………………………………………………………………….19
Висновок …………………………………………………………………………23
Список використаної літератури 24
-
Стратегічне управління
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................... 3
1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління............................................. 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5
1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7
1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………........ 8
1.2.2. Критерії та класифікація цілей…………………………………………......... 11
1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища........................................ 15
1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.......................................... 20
2. Зовнішнє середовище підприємства ПП СТРУМОК.......................................... 23
2.1. Характеристика впливу зовнішнього середовища......................................... 23
2.2. Основні етапи стратегічного планування та їх зміст ПП СТРУМОК......... 27
2.3. Визначення та формулювання місії та цілей організації ПП СТРУМОК.... 30
3. Розробка програм реалізації стратегії діяльності підприємства......................... 32 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 36
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 37