|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Характеристика внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"
ЗМІСТ
Вступ.......................................................................................................................... 3
1. Сутність та аналіз внутрішнього середовища................................................... 5
2. Характеристика елементів внутрішнього середовища...................................... 9
2.1. Цілі підприємства........................................................................................... 9
2.2. Структура підприємства................................................................................ 10
2.3. Торгово-технологічні процеси на підприємстві.......................................... 13
2.4. Класифікація персоналу підприємства. Завдання...................................... 17
3. Характеристика внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"........................ 23
3.1. Загальна характеристика господарювання ТОВ "ПРОГРЕС"................. 23
3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"............... 26
Висновки та пропозиції............................................................................................ 35
Використана література............................................................................................ 37
-
Сутність та аналіз внутрішнього середовища
ЗМІСТ
Вступ.......................................................................................................................... 3
1. Сутність та аналіз внутрішнього середовища................................................... 5
2. Характеристика елементів внутрішнього середовища...................................... 9
2.1. Цілі підприємства........................................................................................... 9
2.2. Структура підприємства................................................................................ 10
2.3. Торгово-технологічні процеси на підприємстві.......................................... 13
2.4. Класифікація персоналу підприємства. Завдання...................................... 17
3. Характеристика внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"........................ 23
3.1. Загальна характеристика господарювання ТОВ "ПРОГРЕС"................. 23
3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"............... 26
Висновки та пропозиції............................................................................................ 35
Використана література............................................................................................ 37
-
Дослідження внутрішнього середовища підприємства
Зміст
Вступ 3
Дослідження внутрішнього середовища підприємства 6
1. Основні підходи до розуміння середовища підприємства 6
2. Дослідження внутрішнього середовища підприємства 11
Висновки 23
Список використаної літератури 24
-
Показники з фінансів та організації управління в аналізі внутрішнього середовища підприємства
Вступ 3
1. Характеристика внутрішнього середовища підприємства 4
2. Система показників для аналізу внутрішнього середовища підприємства 7
Висновок 10
Список використаної літератури 11
-
Аналіз менеджменту Відкритого акціонерного товариства “Сумсільмаш”
ЗМІСТ
Вступ...................................................................................................................3
1. Загальна характеристика ВАТ "Сумсільмаш".........................................5
1.1. Спеціалізація підприємства....................................................................5
1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7
2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Сумсільмаш".........................10
2.1. Вивчення структури управління підприємством...............................10
2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації............14
2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................23
3. Дослідження зовнішнього середовища......................................................27
3.1. Основні споживачі продукції підприємства.......................................28
3.2. Аналіз конкурентного середовища......................................................30
3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........34
3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................35
4. Структура виробничого процесу..................................................................39
Висновки..................................................................................................... 43
Список використаної літератури...............................................................45
Додатки........................................................................................................46
-
Аналіз менеджменту ВАТ “Агромаш”
ЗМІСТ
Вступ....................................................................................................................3
1. Загальна характеристика ВАТ "Агромаш"......................................................5
1.1. Спеціалізація підприємства.....................................................................5
1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7
2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Агромаш"......................................10
2.1. Вивчення структури управління підприємством................................10
2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації.............13
2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................20
3. Дослідження зовнішнього середовища..........................................................25
3.1. Основні споживачі продукції підприємства........................................25
3.2. Аналіз конкурентного середовища.......................................................28
3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........32
3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................33
4. Структура виробничого процесу.....................................................................36
Висновки..................................................................................................... 39
Список використаної літератури...............................................................41
Додатки.........................................................................................................43
-
Аналіз менеджменту ВАТ "Сумсільмаш"
ЗМІСТ
Вступ...................................................................................................................3
1. Загальна характеристика ВАТ "Сумсільмаш".........................................5
1.1. Спеціалізація підприємства....................................................................5
1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7
2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Сумсільмаш".........................10
2.1. Вивчення структури управління підприємством...............................10
2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації............14
2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................23
3. Дослідження зовнішнього середовища......................................................27
3.1. Основні споживачі продукції підприємства.......................................28
3.2. Аналіз конкурентного середовища......................................................30
3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........34
3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................35
4. Структура виробничого процесу..................................................................39
Висновки..................................................................................................... 43
Список використаної літератури...............................................................45
Додатки........................................................................................................46
-
Дослідження внутрішнього середовища організації в умовах ринку
Вступ 3
1. Внутрішнє середовище підприємства поняття та основні компоненти 5
2. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ «День» 14
2.1. Вивчення структури управління підприємством 14
2.2. Аналіз внутрішнього середовища компанії. 15
2.3. Управління персоналом на фірмі. 19
3. Шляхи вдосконалення управління внутрішнім середовищем підприємства 22
Висновки 27
Список використаної літератури 28
-
Стратегічний менеджмент
ВСТУП 3
1. Методологічний підхід до аналізу середовища організації 5
1.1. Аналіз середовища організації як стадія стартегічного планування 5
1.2. Методи стратегічного аналізу середовища підприємства 6
1.3. Інформаційне забезпечення долсідження середовища підприємства 10
2. SWOT-аналіз середовища підприємства Львівське сільське споживче товариство 16
2.1. Загальна характеристика господарської діяльності Львівського ССТ 16
2.2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства Львівське ССТ 18
2.3. Аналіз сильних і слабких сторін внутрішнього середовища підприємства 23
3. Вибір стратегії за результатами SWOT аналізу 28
3.1. Побудова матриці SWOT 28
3.2. Перегляд стратегічних альтернатив та вибір стратегії розвитку 30
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
ДОДАТКИ 40-46
-
Організація внутрішнього контролю на підприємствах
Вступ 3
1. Завдання та об’єкти внутрішнього контролю 4
2. Організація внутрішнього контролю на підприємствах різної організаційно-правової форми 7
3. Оцінка системи внутрішнього контролю підприємства 20
4. Функціонування системи внутрішнього контролю та її вплив на аудиторські ризики 24
5. Методика узагальнення результатів внутрішнього контролю 30
Висновки і пропозиції 40
Список літератури 42
-
Аналіз конкурентного середовища підприємства
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Загальна характеристика підприємства 5
Розділ 2. Діагностика зовнішнього середовища підприємства 8
2.1 Аналіз факторів зовнішнього макросередовища 8
2.2 Аналіз факторів мікросередовища підприємства 12
2.2.1 Аналіз параметрів попиту на продукцію підприємства та її споживачів 12
2.2.2 Аналіз постачальників підприємства "ТИМКО" 18
2.2.3 Аналіз конкурентного середовища підприємства 21
2.3 Аналіз внутрішнього середовища організації 22
Висновки 31
Перелік використаної літератури 32
Cгенерировано за 0.012459 секунд
|