-
Організаційна структура управління та її проектування в організаціях
Вступ 3 Розділ 1. Сутність та визначення організаційної структури управління 5 1.1 Розуміння структури організації та організаційної структури управління 5 1.2 Місце організаційної структури в системі організації 8 1.3 Вплив організаційної структури на діяльність всієї організації 11 Розділ 2. Аналіз організаційної структури управління функціонування підприємства 12 2.1 Характеристика підприємства 12 2.2 Аналіз організаційної структури управління, що використовується в організації 15 2.3 Пропозиції по удосконаленню організаційної структури управління 22 Розділ 3. Проектування нової організаційної структури управління 26 3.1 Обгрунтування та вибір методу проектування нової організаційної структури управління 26 3.2 Проектування нової організаційної структури управління підприємства 26 Висновки та пропозиції 29 Література 31 Додаток А 32 Додаток В 33
-
Розробка структури апарату управління
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи структури апарату управління……...4
1.1. Місце структури апарату управління в організації…………4
1.2. Порівняльна характеристика організаційної структури
апарату управління. Характеристика елементів структури
апарату управління та особливості їх впливу на
діяльність організації …………….…………………………………6
1.3. Делегування повноважень. Співвідношення
централізації і децентралізації управління………………………..10
РОЗДІЛ 2. Аналіз структури апарату управління
(на прикладі компанії IBM та її бізнес-партнера
в країнах СНД, компанії HetNet)……………………………………….13
2.1.Характеристика компанії HetNet……………………………….13
2.2. Місце керівника в сучасній організації ………………………14
2.3. Сучасні методи та принципи управління
групами, що використовуються в компанії………………………18
РОЗДІЛ 3. Заходи по удосконаленню структури
апарату управління………………………………………………………21
3.1. Огляд методів по проектуванню та удосконаленню
структури апарату управління……………………………………..21
3.2. Ефективне кадрове планування на підприємстві……………23
3.3. Огляд основних принципів по формуванню
та підбору спеціалістів в робочі підрозділи………………………26
Висновки та пропозиції………………………………………………….30
Література…………………………………………………………………
-
Аналіз менеджменту підприємства
Зміст
ВСТУП…………………………………….….…………………...…………............3
РОЗДІЛ І. МІСІЯ ТА СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ.............................5
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ.....9
2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства..........9
2.2. Аналіз організаційної структури управління.............................11
2.3. Аналіз впливу характеру діяльності на розмір і внутрішню культуру організації…….……………….…………..............................20
РОЗДІЛ ІІІ. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ..........................................................................................................26
РОЗДІЛ IV. АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ...............32
4.1 Основні аспекти організаційного процесу………...……............32
4.2 Аналіз діяльності торгового відділу……………….………….....42
4.3 Аналіз функцій маркетингу та торгової діяльності організації............................................................................................46
4.4 Заходи по вдосконаленню організаційної структури управління...........................................................................................50
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….….....53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………….. ......55
ДОДАТКИ
-
Особливості управління і функціонування міжнародних форм підприємств
Вступ. 3
1. Особливості організації міжнародної компанії. 5
1.1 Еволюція переходу національної компанії в статус міжнародної. 5
1.2 Особливості організації транснаціональних компаній, як найбільш ефективної форми міжнародного підприємництва. 8
2. Особливості організаційної структури управління міжнародних компаній. 14
2.1 Управління транснаціональними корпораціями. 14
2.2 Основні форми організаційної структури управління зовнішньоекономічною діяльністю міжнародних компаній. 16
3. Особливості функцыонування міжнародних компаній на світовому ринку. 21
Висновки. 30
Список використаних літературних джерел. 33
-
Сучасні типи організаційної структури підприємства.(на прикладі)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Сутність організаційної структури підприємства 4
1.2. Типи організаційних структур управління 7
2. ІНСТРУМЕНТИ АНАЛІЗУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 18
2.1. Методи управління організацією 18
2.2. Принципи формування організаційних структур управління 26
3. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ЗАТ "Назва") 28
3.1. Аналіз організаційної структури підприємства 28
3.2. Напрямки вдосконалення організаційної структури 34
ВИСНОВКИ 42
ЛІТЕРАТУРА 43
ДОДАТКИ 45
-
Організаційна структура управління під-приємством невиробничої сфери та її вдоскона-лення в умовах ринку на прикладі Центру ‘’Тор-гпреса‘’
Зміст
Вступ 8
1. Структура управління організацією
1.1. Визначення поняття і принципи побудови 10
1.2. Ієрархічний тип структур управління 11
1.3. Органічний тип структур управління 14
1.4. Вибір організаційної структури управління 16
1.5. Вдосконалення організаційних
структур менеджменту 21
2. Взаємодія організації з зовнішнім середовищем
2.1. Формулювання загальної мети організації 24
2.2. Визначення організаційної структури Центру
«Торгпреса» 26
2.3. Вплив зовнішніх факторів на організаційну
структуру управління Центру «Торгпреса» 35
2.4. Вплив характеру бізнесу на розмір і внутрішню
культуру організації 40
3. Вдосконалення організаційної структури управління
Центру ‘’Торгпреса’’
3.1. Основні аспекти організаційного процесу 44
3.2. Аналіз діяльності торгового відділу 51
3.3. Аналіз функцій маркетингу та торгової
діяльності організації 55
3.4. Заходи по вдосконаленню організаційної
структури управління Центру «Торгпреса» 59
Висновки 62
Список використаної літератури 64
-
Організаційна структура управління підприємством невиробничої сфери та її вдосконалення в умовах ринку
Анотація
Вступ
1. Структура управління організацією
1.1. Визначення поняття і принципи побудови
1.2. Ієрархічний тип структур управління
1.3. Органічний тип структур управління
1.4. Вибір організаційної структури управління
1.5. Вдосконалення організаційних структур менеджмента
2. Взаємодія організації з зовнішнім середовищем
2.1. Формулювання загальної мети організації
2.2. Визначення організаційної структури Центру ‘’Торгпреса’’
2.3. Вплив зовнішніх факторів на організаційну структуру управління Центру ‘’Торгпреса’’
2.4. Вплив характеру бізнесу на розмір і внутрішню культуру організації
3. Вдосконалення організаційної структури управління Центру ‘’Торгпреса’’
3.1. Основні аспекти організаційного процесу
3.2. Аналіз діяльності торгового відділу
3.3. Аналіз функцій маркетингу та торгової діяльності організації
3.4. Заходи по вдосконаленню організаційної структури управління Центру ‘’Торгпреса’’
Висновки.
Список використаної літератури.
-
Організаційна структура управління підприємством невиробничої сфери та її вдосконалення в умовах ринку
Анотація
Вступ
1. Структура управління організацією
1.1. Визначення поняття і принципи побудови
1.2. Ієрархічний тип структур управління
1.3. Органічний тип структур управління
1.4. Вибір організаційної структури управління
1.5. Вдосконалення організаційних структур менеджмента
2. Взаємодія організації з зовнішнім середовищем
2.1. Формулювання загальної мети організації
2.2. Визначення організаційної структури Центру ‘’Торгпреса’’
2.3. Вплив зовнішніх факторів на організаційну структуру управління Центру ‘’Торгпреса’’
2.4. Вплив характеру бізнесу на розмір і внутрішню культуру організації
3. Вдосконалення організаційної структури управління Центру ‘’Торгпреса’’
3.1. Основні аспекти організаційного процесу
3.2. Аналіз діяльності торгового відділу
3.3. Аналіз функцій маркетингу та торгової діяльності організації
3.4. Заходи по вдосконаленню організаційної структури управління Центру ‘’Торгпреса’’
Висновки.
Список використаної літератури.
-
СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
Зміст
ВСТУП 5
1. СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 6
1.1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ І ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ ……………………………………………………………6-8
1.2. ІЄРАРХІЧНИЙ ТИП СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ ………………………………………………………………..8-12
1.3. ОРГАНІЧНИЙ ТИП СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ ………………………………………………………………12-14
1.4. ВИБІР ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ …………………………………………………………15-21
1.5. ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР МЕНЕДЖМЕНТА…………………………………………..21-24
2. ВЗАЄМОДІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ З ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. 25
2.1. ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ МЕТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ……………………………………………..………25-27
2.2. ВИЗНАЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ФІРМИ “МЕДІНА” …………………………………………27-35
2.3. ВПЛИВ ЗОВНІШНІХ ФАКТОРІВ НА ОРГАНІЗАЦІЙНУ СТРУКТУРУ УПРАВЛІННЯ ФІРМИ “МЕДІНА”………… 36-41
2.4. ВПЛИВ ХАРАКТЕРУ БІЗНЕСУ НА РОЗМІР І ВНУТРІШНЮ КУЛЬТУРУ ОРГАНІЗАЦІЇ……………………….…41-47
3. ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ФІРМИ “МЕДІНА” 48
3.1. ОСНОВНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ…………………………………………………..…..48-53
3.2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВОГО ВІДДІЛУ …………………………………………………………...…53-57
3.3. АНАЛІЗ ФУНКЦІЙ МАРКЕТИНГУ ТА ТОРГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ………………………………..58-63
3.4. ЗАХОДИ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ФІРМИ “МЕДІНА” …………63-65
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………………….……………66-67
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА……………………………………………………………………………68-69
Додатки
-
ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ФІРМИ “МЕДІНА”
Зміст
ВСТУП 5
1. СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 6
1.1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ І ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ ……………………………………………………………6-8
1.2. ІЄРАРХІЧНИЙ ТИП СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ ………………………………………………………………..8-12
1.3. ОРГАНІЧНИЙ ТИП СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ ………………………………………………………………12-14
1.4. ВИБІР ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ …………………………………………………………15-21
1.5. ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР МЕНЕДЖМЕНТА…………………………………………..21-24
2. ВЗАЄМОДІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ З ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. 25
2.1. ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ МЕТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ……………………………………………..………25-27
2.2. ВИЗНАЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ФІРМИ “МЕДІНА” …………………………………………27-35
2.3. ВПЛИВ ЗОВНІШНІХ ФАКТОРІВ НА ОРГАНІЗАЦІЙНУ СТРУКТУРУ УПРАВЛІННЯ ФІРМИ “МЕДІНА”………… 36-41
2.4. ВПЛИВ ХАРАКТЕРУ БІЗНЕСУ НА РОЗМІР І ВНУТРІШНЮ КУЛЬТУРУ ОРГАНІЗАЦІЇ……………………….…41-47
3. ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ФІРМИ “МЕДІНА” 48
3.1. ОСНОВНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ…………………………………………………..…..48-53
3.2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВОГО ВІДДІЛУ …………………………………………………………...…53-57
3.3. АНАЛІЗ ФУНКЦІЙ МАРКЕТИНГУ ТА ТОРГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ………………………………..58-63
3.4. ЗАХОДИ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ФІРМИ “МЕДІНА” …………63-65
ВИСНОВКИ………………………………………………….……………66-67
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА………………………………………………………………68-69
Додатки
-
Проектування організаційної структури туристичного підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Сутність організаційної структури управління 7
1.2. Типи організаційних структур туристичного підприємства 11
1.3. Основи проектування організаційної структури туристичного підприємства 22
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29
2.1. Загальна характеристика підприємства 29
2.2. Організаційна структура управління туристичного підприємства 41
2.3. Недоліки організаційної структури туристичного підприємства 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (на базі ТОВ) 47
3.1. Проектування нової організаційної структури туристичного підприємства 47
3.2. Вплив запропонованих змін в організаційній структурі на діяльність туристичного підприємства 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61
ДОДАТКИ 66-69