1.Особливості процесу праці у невиробничій сфері
2.Задачі невиробничоїсфери у період переходу до ринкової економіки
3. Шляхи підвищення якості обслуговування населення галузями невиробничоїсфери
Література:
1.Особливості процесу праці у невиробничій сфері
2.Задачі невиробничоїсфери у період переходу до ринкової економіки
3. Шляхи підвищення якості обслуговування населення галузями невиробничоїсфери
Література:
1. Сутнісно-змістовна характеристика підприємств невиробничоїсфери 3
2. Особливості організації аптечних закладів 5
3. Ліцензування діяльності підприємств невиробничоїсфери 11
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 19
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСОМ 5
1.1. Характеристика основних елементів побудови організаційної структури управління готельним комплексом 5
1.2. Прогресивні чинники підвищення ефективності управління готельним підприємством 9
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСОМ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «Назва» 12
2.1. Коротка характеристика об’єкта дослідження 12
2.2. Характеристика системи управління готелем «Назва». Статут готелю 13
2.3. Функції окремих підрозділів готелю в системі управління готелем 15
2.4. Оцінка системи управління ВАТ «Готель «Назва» та її елементів. Штатний склад і підпорядкованість персоналу 19
РОЗДІЛ 3. РЕЗЕРВИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЕМ «Назва» 23
3.1. Комплекс заходів щодо вдосконалення системи управління готелем 23
3.2. Впровадження автоматизованої системи управління готелем 27
3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів 28
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
ДОДАТКИ 36 Організаційнаструктурауправління Організаційнаструктурауправління після вдосконалення
Вступ 2
І. Основи формування стратегії та структури управлінняпідприємством
3
1.1. Цільовий підхід до розробки стратегії та структури управління 3
1.2. Роль, значення, сутність і місце мети в стратегічному управлінні 5
1.3. Сутність стратегії 9
ІІ. Стратегія і структура: характеристика взаємозв’язку 14
2.1. Організаційнаструктурауправлінняпідприємством 14
2.2. Формування ОСУ стратегічного типу 19
ІІІ. Розробка стратегії управлінняпідприємством 24
3.1. Етапи формування ОСУ стратегічного типу 24
3.2. Обстеження та аналіз діяльності підприємства i його системи управління
32
Висновки 34
Використана література 36
Вступ 3
1. Організаційнаструктура підприємства і її формування: теоретичний
аспект 5
1.1. Типи структур організацій 5
1.2. Організаційна модель системи управління. Подолання зростаючої складності управління 8
1.3. Склад системи управління 10
1.4. Структура і компетенція органів управління акціонерним
товариством 11
2. Організаційнаструктура АТЗТ «Турсвіт» 15
2.1. Організаційнаструктурауправління 15
3. Шляхи удосконалення структури управління підприємства 21
3.1. Розробка організаційного механізму взаємодії і співпраці в
управлінні процесами 21
3.2. Реорганізація підприємства у рамках удосконалення його
організаційної структури 27
Висновки 36
Список літератури 38
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Організаційно-адміністративна діяльність менеджера 4
1.2. Аналіз економічних методів стимулювання персоналу 9
1.3. Соціально-психологічні аспекти управлінняпідприємством 13
2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ГК «Назва» 17
2.1. Організаційна та економічна характеристика підприємства 17
2.2. Діагностика методів управління, що застосовуються на підприємстві 23
2.3. Напрями вдосконалення системи управлінняпідприємством 32
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 43
ДОДАТКИ 45-48
РОЗДІЛ 1. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 4
1.1. Принципи та методи управлінняпідприємством 4
1.2. Технологія управління персоналом, її складові 9
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ (на матеріалах ПП «Назва») 16
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 16
2.2. Аналіз організації системи управлінняпідприємством 22
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 27
3.1. Тенденції розвитку досконалої системи управління в практиці вітчизняних підприємств 27
3.2. Шляхи підвищення ефективності організації системи управлінняпідприємством 30
1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЯК ОБ’ЄКТ УПРАВЛІННЯ 3
2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ 8
3. ІНСТРУМЕНТИ АНАЛІЗУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 12
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Організаційно-адміністративна діяльність менеджера 5
1.2. Аналіз економічних методів стимулювання персоналу 21
1.3. Соціально-психологічні аспекти управлінняпідприємством 26
2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ГК «...» 38
2.1. Організаційна та економічна характеристика підприємства 38
2.2. Аналіз трудових ресурсів підприємства 52
2.3. Діагностика методів управліяння, що застосовуються на підприємстві 59
3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ГК „....” 76
3.1. Напрями вдосконалення системи управлінняпідприємством 76
3.2. Моделювання системи оцінки діяльності персоналу 88
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 101
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 107
ДОДАТКИ 112
Cгенерировано за 0.164817 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.