|
мій ульблений герой романк пурпорові вітрила
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «мій ульблений герой романк пурпорові вітрила», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Організація фінансової діяльності малого підприємства
Вступ 3 1. Теоретичні аспекти організації фінансової діяльності малого підприємства 5 1.1. Сутність фінансової діяльності малого підприємства 5 1.2 Критерії оцінки ефективності організації фінансової діяльності малого підприємства 13 1.3 Інформаційне та нормативне забезпечення оцінки ефективності фінансової діяльності малого підприємства 19 2. Аналіз та оцінка ефективності організації фінансової діяльності підприємства ТОВ «Червоні вітрила» 21 2.1. Фінансово – економічна характеристика ТОВ “ Червоні вітрила ” 21 2.2 Ефективність організації формування та фінансування активів ТОВ “ Червоні вітрила ” 25 2.3 Оцінка ефективності управління грошовими коштами ТОВ “ Червоні вітрила ” 29 2.4 Оцінка ефективності операційної діяльності ТОВ “Червоні вітрила” 33 3. Вдосконалення організації фінансової діяльності підприємства ТОВ “ Червоні вітрила ” 36 Висновки 38 Література: 46 Додатки 48 >>>>
-
Організація фінансової діяльності малого підприємства
Вступ 3 1. Теоретичні аспекти організації фінансової діяльності малого підприємства 5 1.1. Сутність фінансової діяльності малого підприємства 5 1.2 Критерії оцінки ефективності організації фінансової діяльності малого підприємства 13 1.3 Інформаційне та нормативне забезпечення оцінки ефективності фінансової діяльності малого підприємства 19 2. Аналіз та оцінка ефективності організації фінансової діяльності підприємства ТОВ «Червоні вітрила» 21 2.1. Фінансово – економічна характеристика ТОВ “ Червоні вітрила ” 21 2.2 Ефективність організації формування та фінансування активів ТОВ “ Червоні вітрила ” 25 2.3 Оцінка ефективності управління грошовими коштами ТОВ “ Червоні вітрила ” 29 2.4 Оцінка ефективності операційної діяльності ТОВ “Червоні вітрила” 33 3. Вдосконалення організації фінансової діяльності підприємства ТОВ “ Червоні вітрила ” 36 Висновки 38 Література: 46 Додатки 48 >>>>
-
Проблема героя времени в русской литературе
План Введение I. Проблема героя времени в русской литературе II. Типы лишних людей в романах Пушкина и Лермонтова 1. Духовная драма русского европейца Евгения Онегина 2. Печорин - герой своего времени. 3. Cходство и различие образов Онегина и Печорина III. "Евгений Онегин" и "Герой нашего времени" - лучшие художественные документы своей эпохи Вывод Литература >>>>
-
Мій улюблений міфологічний герой
Мій улюблений міфологічний герой >>>>
-
Мій улюблений герой роману „Айвенго”
Мій улюблений герой роману „Айвенго” >>>>
-
Твір-опис "Мій улюблений герой" з казки "Мауглі"
Твір-опис "Мій улюблений герой" з казки "Мауглі" >>>>
-
Мій улюблений герой Мольєрівської комедії (Міщанин шляхтич)
Мій улюблений герой Мольєрівської комедії (Міщанин шляхтич) >>>>
-
Ахілл - відважний воїн і герой троянської війни
Ахілл - відважний воїн і герой троянської війни >>>>
-
Карпенко-Карий Герасим Калитка-герой позитивний чи негативний
Карпенко-Карий Герасим Калитка- герой позитивний чи негативний >>>>
-
Проблема особистого щастя в романі М Лєрмонтова Герой нашого часу
Проблема особистого щастя в романі М Лєрмонтова Герой нашого часу >>>>
-
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА 2 шт.
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА 1 Туристичної подорожі по маршруту Дніпровські вітрила Запоріжжя - Нова-Каховка водний ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА 2 Туристичної подорожі по маршруту По Гоголівських місцях України Київ - Ніжин - Миргород - Полтава автобусний >>>>
-
Історія України
1. Давні слов'яни та їx походження 3 2. Коли i як виник Київ 5 3. Здобутки i втрати Люблінської унії 7 4. Іван Мазепа. Хто він: зрадник чи герой українського народу? 9 5. Михайло Драгоманов як історик і педагог 11 6. Діяльність Центральної ради. М.Грушевський 13 7. Микита Хрущов: „відлига” і „заморозки” 15 Список літератури 17 >>>>
-
Пам’ятки другої Севастопольської оборони “
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСТО-ГЕРОЙ СЕВАСТОПОЛЬ І ЙОГО ІСТОРІЯ 5 РОЗДІЛ 2. ВІЙСЬКОВІ ДІЇ В КРИМУ (осінь 1941 – поч. літа 1942 р.) 9 РОЗДІЛ 3. ПАМ’ЯТКІ ДРУГОЇ СЕВАСТОПОЛЬСЬКОЇ ОБОРОНИ 25 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 >>>>
-
:” Пам’ятки другої Севастопольської оборони “
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСТО-ГЕРОЙ СЕВАСТОПОЛЬ І ЙОГО ІСТОРІЯ 5 РОЗДІЛ 2. ВІЙСЬКОВІ ДІЇ В КРИМУ 8 2.1. ОКУПАЦІЯ КРИМУ ФАШИСТАМИ 8 2.2. ГЕРОЇЧНА ОБОРОНА СЕВАСТОПОЛЯ ТА КРИМСЬКА ОПЕРАЦІЯ. 12 РОЗДІЛ 3. ПАМ’ЯТНІ МІСЦЯ ПЕРІОДУ ВЕЛИКОЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВІЙНИ 23 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 >>>>
-
Символіка кольорів у новелістиці М. Хвильового
Література 1. Агеєва В. Автор і герой у структурі новели Миколи Хвильового // Слово і час. – 1993. – № 12. 2. Гроно нездоланних співців. – К., 1997. 3. Мукомела О. Невідоме: Сторінки літературної дискусії // Слово і час. – 1990. – № 1. 4. Савицька Л. Лінгвоестетичний аналіз новел М. Хвильового “Я (Романтика)” // Дивослово. – 1998. – № 11. 5. Хвильовий М. Твори у 2 т. – К., 1990. >>>>
-
СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИТИЧНІ ПОГЛЯДИ М. ГРУШЕВСЬКОГО
I. ВСТУП.2 II. СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИТИЧНІ ПОГЛЯДИ М. ГРУШЕВСЬКОГО II.1.Відображення суспільно-політичних поглядів М. С. Грушевського у багатотомній “Історії України-Руси”..........2 II. 2. Концепція української революції......................11 II. 3. Концепція державотворення і управління державою....13 II.4. Національне питання в концепції вченого.........20 II.5. “Народ”, “держава” і “ герой в історії”......21 III. ВИСНОВОК.............23 IV. ЛІТЕРАТУРА............25 >>>>
-
Українська козацька педагогіка і духовність
Зміст Вступ ………………………………………………………………………………3 Розділ І. Завдання і складові частини національного виховання …………….6 1.1. Історичний розвиток національної системи виховання ……………….6 1.2. Складові духовного світу особистості …………………………………14 Розділ ІІ. Козацька педагогіка як унікальне явище світової педагогічної думки ……………………………………………………………………………19 2.1. Козацька педагогіка - складова української етнопедагогіки ………..19 2.2. Козацькі традиції. Національний герой Іван Сірко …………………..25 Висновки ………………………………………………………………………..30 Список використаної літератури ………………………………………………32 >>>>
-
Особенности прозы Лермонтова
ВСТУПЛЕНИЕ 3 1. МИХАИЛ ЮРЬЕВИЧ ЛЕРМОНТОВ КАК ВЫДАЮЩАЯСЯ ЛИЧНОСТЬ РУССКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 5 2. ОСОБЕННОСТИ ПРОЗЫ ЛЕРМОНТОВА 8 2.1. Становление Лермонтова-прозаика 8 2.2. Ирония в прозе Лермонтова на примере произведения «Княгиня Лиговская» 10 2.3. Пейзаж в прозе Лермонтова 13 3. «ГЕРОЙ НАШЕГО ВРЕМЕНИ» КАК ГЕНИАЛЬНОЕ ПРОИЗВЕДЕНИЕ МИРОВОГО ЛИТЕРАТУРНОГО ПРОЦЕССА 20 3.1. Творческая история романа 20 3.2. Образ Печорина 23 3.3. Открытие психологизма в романе 28 ВЫВОДЫ 36 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННЫХ ИСТОЧНИКОВ 38 >>>>
-
Ліричний герой лірики Шевченка періоду трьох літ
Вступ 3 Розділ 1. Повернення Шевченка в Україну його фольклорні герої та ліричні образи 6 Розділ 2. Еволюція ліричного героя під впливом захоплення Г. Закревською, соціалізація творчості поета 15 Розділ 3. Романтичні та соціальні образи поета, закінчення періоду Трьох літ 20 Розділ 3.1. Заповіт та наростання трагізму та приреченості у творах поета 29 Висновки 33 Список використаної літератури 36 >>>>
-
„Прощавай, зброє!” Ернеста Хемінгуея як взірець „літератури втраченого покоління”
Зміст Вступ……………………………………………………………………………… 3 1. Ернест Хемінгуей: герой і його час ………………………………………...5 2. Антивоєнна тематика у творах Ернеста Хемінгуея………………………. 10 3. „Прощавай, зброє!” – роман про „втрачене покоління”…………………... 14 3.1. Сюжетна лінія та головні герої роману………………………………... 14 3.2. Тема війни і „втрачене покоління” …………………………………...17 3.3. „Прощавай зброє!” – кращий антивоєнний роман……………………. 19 3.4. Військова та лірична лінія в романі …………………………………….22 Висновки ………………………………………………………………………...27 Список використаних джерел ………………………………………………….29 >>>>
-
Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Традиції і новаторство Стендаля в літературі 5 1.1. Декілька слів про автора роману "Червоне і Чорне" - Ф.Стендаля 5 1.2. Соціально-психологічний роман "Червоне і Чорне" 6 1.3. Традиційні образи героїв у "Червоному і чорному" 9 1.4. Типологічний ряд образів в романі "Червоне і чорне" 11 Розділ 2. Актуальність створення "Червоного і чорного" у творчості Стендаля та в історії французької літератури 13 2.1. Історія твору 13 2.2. Атмосфера і реальність роману. Символічне значення 15 Розділ 3. Потенціал традиційності в образі Жульєна Сореля. Наполеонівський дух роману 18 Висновки 25 Список використаної літератури 28 >>>>
-
1300 рік в поемі Данте Аліг’єрі Божественна комедія
Вступ 3 Розділ І. Творчість Данте Аліг’єрі та його «Божественна комедія» 5 1.1. Творчість Данте та історія створення «Божественної комедії» 5 1.2 Композиція твору Данте «Божественна комедія» 6 Розділ ІІ. Божественна комедія» - зображення драматичної долі людської душі: її «загибелі», «переродження» та «тріумфу» 10 2.1 Ліричний герой поеми «Божественна комедія» 10 2.2 Проблематика твору Данте «Божественна комедія» 18 Розділ ІІІ. Відображення Данте Аліг’єрі подій власного та політичного життя в «Божественній комедії» 21 3.1 1300 рік та його значення в житті Данте Аліг’єрі 21 3.2 Політична боротьба в Італії в межах «Божественної комедії» 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30 >>>>
-
1300 рік в поемі Данте Аліг’єрі Божественна комедія
Вступ 3 Розділ І. Творчість Данте Аліг’єрі та його «Божественна комедія» 5 1.1. Творчість Данте та історія створення «Божественної комедії» 5 1.2 Композиція твору Данте «Божественна комедія» 6 Розділ ІІ. Божественна комедія» - зображення драматичної долі людської душі: її «загибелі», «переродження» та «тріумфу» 10 2.1 Ліричний герой поеми «Божественна комедія» 10 2.2 Проблематика твору Данте «Божественна комедія» 18 Розділ ІІІ. Відображення Данте Аліг’єрі подій власного та політичного життя в «Божественній комедії» 21 3.1 1300 рік та його значення в житті Данте Аліг’єрі 21 3.2 Політична боротьба в Італії в межах «Божественної комедії» 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30 >>>>
-
Управлінський облік контрольна робота
1. Види виробництв в залежності від характеру та призначення виконуваних процесів. 3 2. Планування та облік витрат на підготовку і освоєння виробництва нових видів продукції. 6 3. Облік і калькулювання собівартості продукції за неповними витратами („директ - костинг”). 9 Задача. 12 Компанія «Вітрила» виконує роботи з виготовлення вітрил для яхт за індивідуальним замовленням. Бюджет на наступний рік передбачає наступні витрати: № п/п Витрати Од. виміру Значення показника 1. Пряма оплата праці, (фонд робочого часу 6000год) Грн.. 30000 2. Оплата непрямих витрат праці Грн.. 9000 3. Амортизація обладнання і приміщень Грн.. 3000 4. Орендна плати і місцеві податки Грн.. 5000 5. Опалення, освітлення, енергоносії Грн. 2000 6. Прямі витрати матеріалів Грн.. 12000 7. Непрямі витрати матеріалів Грн.. 500 8. Інші непрямі витрати Грн.. 200 Відомо, що бюджет непрямих витрат складений з розрахунку, що витрати машинного часу – 2800год. Компанія одержала замовлення на виготовлення вітрил, на виконання якого за попередніми розрахунками буде витрачено: № п/п Витрати Од. виміру Значення показника 1. Прямі витрати оплати праці Год. 15 2. Витрати машинного часу Год. 7 3. Прямі витрати матеріалів Грн. 30 Амортизація обладнання і приміщень розподіляється у складі непрямих витрат. Розрахувати: 1) Кількість замовлень. 2). Повні витрати на виконання замовлення. Якщо непрямі витрати розподіляються пропорційно прямим витратам: а) праці; б) машинного часу; в)матеріалів. Пояснити одержані результати. Список використаної літератури. 16 >>>>
-
Система философско-эстетических
Философские взгляды А. Камю противоречивы и претерпели серьезную эволюцию. Как было отмечено выше, они излагаются как в форме философских трактатов, так и в форме художественных произведений: повестей, романов, пьес. Камю всегда выбирал именно тот стиль и именно ту философскую и эстетическую систему, которая наиболее точно соответствовала цели его произведения. В 1950 году в своих ,,Записных книжках" он набрасывает краткий план всего своего литературного пути: ,, I.Миф о Сизифе (абсурд). - II.Миф о Прометее (бунт). - III.Миф о Немезиде ". Таким образом, Камю нельзя зачислить ни в ,,певцы абсурда", ни в бунтари, ни в моралисты. В основе произведений Камю лежит ощущение трагичности жизни. Трагическая искра проскакивает между ощущением абсурдности и несправедливости жизни и необходимостью жить. В своих произведениях Камю ищет выход из этой коллизии. Несответствия или противоречия в его работах, на мой взгляд, это поиск наиболее адекватного художественного воплощения мира, в котором для автора нет мелочей. Все сюжеты его произведений вращаются вокруг отдельного человека и его отношений с окружающим социальным и природным миром. Взгляды Камю развиваются в условиях, когда вера в Бога утрачена, и стало ясно, что человеческое существование конечно в абсолютном смысле, т.е., что индивидуума ждет полное уничтожение. Если человек одинок и идет к своему неизбежному концу, то смысл его жизни радикальным образом утрачивается. Результат этой смыслоутраты описывается Камю в первом опубликованном произведении, повести ,,Посторонний", 1942 г. В этой повести её герой Мерсо рассказывает о своей жизни в городе на берегу Средиземного моря - это ничем не примечательная жизнь мелкого служащего, которую он ведет спокойно и безразлично. Духовная эволюция героя-рассказчика ,,Постороннего" есть эволюция в сторону осознания страшной правды абсурдности окружающего бытия. Эта духовная эволюция чем-то сродни духовной эволюции Антуана Рокантена из сартровской ,,Тошноты". Оба эти произведения написаны в форме дневникового повествования героя-рассказчика. И для Антуана Рокантена из ,,Тошноты", и для Мерсо из ,,Постороннего" духовный перелом начинается с вопроса ,,Зачем?". Постепенно и тот и другой становятся посторонними в этом мире, постепенно теряют духовные связи со всем, что им было дорого. ,,Сегодня умерла мама. А может быть, вчера - не знаю. Я получил из богадельни телеграмму: "Мать скончалась. Похороны завтра. Искренне соболезнуем". Это ничего не говорит, - может быть, вчера умерла". Мерсо поначалу осознаёт, что не испытывает подлинного горя, узнав о смерти собственной матери, что, присутствуя на её похоронах, он >>>>
-
Контрольна робота з політології
Тести 1. Автором концепції ідеальної держави був: а) Сократ; б) Аристотель; в) Платон; г) Демокрит. 2. В якому столітті політологія перетворилась остаточно в науку? а) в XV столітті; б) в XVI столітті; в) в XVII столітті; г) в XVII столітті; д) в середині XIX століття; є) в XX столітті. 3. Що входить до структури політики: а) політичний інтерес; б) політичні відносини в) політична організація; г) політичні почуття; д) політична діяльність; є) політичні уявлення. 4. Яким терміном позначають політику що ігнорує мораль? а) секуляризація; б) егалітаризм; в) макіавеллізм; г) бонапартизм. 5. Ідею залежності форми правління від розмірів держави висловив: а) Ж.Ж. Руссо; б) Ф. Вольтер; в) III. Монтеск'є; г) Д. Дідро. 6. Якими якостями має володіти суб'єкт політичної влади: а) воля до влади; б) авторитет; в) готовність брати на себе відповідальність; г) компетентність. 7. Якому суспільному класу належить провідна роль в історичному та політичному процесі (з точки зору марксизму)? а) буржуазії; б) інтелігенції; в) пролетаріату; г) селянству. 8. Політична думка Київської Русі зазнала найбільшого впливу: а) Китаю; б) Єгипту; в) Західної Європи; г) Візантії. 9. В якому історичному документі вперше сформульовані державно-правові норми: а) Літопис самовидця; б) Слово о полку Ігоревім; в) Руська Правда г) Конституція гетьмана Пилипа Орлика. 10. Першою організацією, що розробила програму українського на-ціонального руху була: а) «Південне товариство»; б) православні братства; в) Кирило-Мефодіївське товариство; г) народники. 11. Яку форму державного устрою пропонувало Кирило-Мефодіївське товариство? а) загальнослов'янську федерацію; б) унію України, Росії, Польщі; в) конфедерацію; г) унітарну державу. 12. Назвіть авторів насильницької революційної теорії зміни влади і утвердження диктатури пролетаріату і соціалістичного ладу: а) Жан Жак Руссо, Вольтер; б) Сен-Сімон, Фур'є, Роберт Оуен; в) К.Маркс, Ф.Енгельс, В.Ленін; г) К.Каутський, М.Плеханов; д) Ф.Лассаль, Ф.Меріна, П.Лафарг. 13. Хто першим в історії політичної думки висловив ідею розподілу влади: а) І. Кант; б) Ш.-Л. Монтеск'є; в) Аристотель; г) Платон; д) А.Августин; є) М.Вебер. 14. Хто поклав початок розв'язанню проблеми типології політичної системи: а) Аристотель; б) Г.Алмонд; в) Сократ; г) К.Маркс; д) Платон; є) В.Ленін. 15. Яка суспільна верства, згідно з М. Грушевським, була провідною в політичному і національному житті України? а) робітничий клас; б) інтелігенція; в) селянство; д) « герой історії». 16. Який тип політичного режиму В. Липинський вважав оптималь-ним для України? а) демократію; б) деспотію; в) охлократію; д) класократію. 17. За джерелом влади політичні системи бувають: а) демократичні (конституційні); б) консервативні; в) командні; г) прогресивні; д) автократичні; є) змагальні. 18. Найістотнішими ознаками держави є: а) суверенітет, примус, право на застосування сили, право, апарат управління, територія; б) представницькі органи; в) відносини політичної влади; г) адміністративні органи влади. 19. Функції держави поділяються на: а) зовнішні; б) внутрішні; в) внутрішні і зовнішні; д) військові, економічні, політичні. 20. Концепції походження держави: а) патріархальна; б) демократична; в) насильства; г) психологічна; д) соціально-економічна; є) теоретична; ж) морально-естетична; з) цивілізаційна 21. Парламентсько-президентська республіка це: а) держава, в якій президент обирається народом, є главою держави і очолює виконавчу владу; б) держава, в якій глава держави (президент) особисто пропонує склад уряду, який обов'язково повинен затверджуватися парламентом; в) держава, в якій верховна влада повністю зосереджена в центрі, а скла-дові держави не мають ознак самостійності; г) держава, в якій верховенство в системі державної влади належить пар-ламенту. 22. Україна за своїм устроєм є: а) унітарна держава; б) держава з децентралізованою владою, широким місцевим самовряду-ванням; в) з централізованою державною владою; г) відсутність будь-якої державної організації. 23. Яке твердження вірно відображає сутність сучасного поняття «громадянське суспільство»? а) громадянське суспільство рівнозначно (тотожне) державі; б) громадянське суспільство протистоїть державі; в) громадянське суспільство не залежить від держави; г) громадянське суспільство і правова держава є взаємозалежними і взаємопов'язаними інститутами; 24. Демократичний режим характеризується такими ознаками: а) наявність представницьких установ; б) централізація та бюрократизація державного управління; в) наявність лише однієї партії та ідеології; г) державна влада розділена на законодавчу, виконавчу, судову; д) мілітаризація суспільного життя; є) відсутність політичної цензури ЗМІ. 25. До тоталітарних режимів відносять: а) фашистський; б) націонал-соціалістський; в) більшовицький; г) всі перераховані. 26. Ознакою авторитарного режиму є: а) обмежений плюралізм; б) легальні механізми зміни влади; в) єдина офіційна ідеологія; г) однопартійність. 27. Ознакою якого політичного режиму легальна діяльність опози-ції? а) тоталітарного; б) авторитарного в) демократичного; д) охлократичного. 28. Що є головною умовою існування демократичної політичної сис-теми: а) виборність органів місцевого самоврядування; б) наявність політичних партій; в) обмежений в часі мандат на перебування при владі; г) гарантування реальної можливості вибирати серед багатьох кан-дидатів; д) наявність громадських організацій. 29. Політична система забезпечує: а) стабільність розвитку суспільства; б) внутрішню і зовнішню безпеку країни; в) економічний розвиток держави; г) розробку законодавчої системи; д) формування естетичної свідомості. 30. Політична свідомість це: а) реальні практичні відносини, взаємозв'язки соціальних суб'єктів, у яких — відображаються їхні інтереси і здійснюється політична діяльність; б) система управління політичним процесом; в) опосередковане відображення політичного життя; г) сприйняття політичної сфери. 31. Анархія - це ідеологія, що відстоює: а) владу держави; б) пріоритет суспільства в політичних відносинах; в) заперечення держави як форми організації суспільства; г) заперечення нічим не обмеженої свободи людини. 32. Закрита політична культура — це культура: а) що легко вбирає інший культурний досвід; б) здатна до новацій та модернізацій; в) зі складною структурою; г) зорієнтована тільки на власні локальні цінності. 33. Сутністю лібералізму як ідеології є: а) святість держави; б) особливе положення індивідууму; в) пріоритет суспільства; г) святість власності та свобод особи. 34. Що не є суб'єктом формування політичної культури суспільства: а) держава; б) політичні партії; в) ЗМІ; г) групи родичів. 35. Яким чином формуються верхні палати парламенту? а) прямими виборами, б) нижніми палатами; в) монархом; г) президентом; д) непрямими виборами; є) призначенням; ж) змішаним способом; з) за бажанням. 36. Формування сучасної української багатопартійності бере поча-ток: а) в 80-х рр. XX ст.; б) в середині 90-х рр. XX ст.; в) на рубежі 80-х-90-х рр. XX ст.; г) в нинішній час. 37. Які об'єднання відносять до нових громадських організацій та рухів? а) робітничі, антифашистські; б) екологічні, альтернативні, рухи порятунку, антиглобалістські; в) соціал-демократичні; г) антифашистські, молодіжні. 38. Об'єктом соціальної політики є: а) соціальна сфера суспільства; б) політична сфера суспільства; в) національні відносини; г) фінансово - кредитна сфера. 39. У соціальній державі соціальну допомогу одержують: а) прошарки населення з рівнем доходу нижче середнього; б) всі прошарки населення; в) середні прошарки; г) маргінальні прошарки. 40. Політизація церкви - це: а) процес залучення церкви, віруючих до активної політичної бороть-би; б) це утворення релігійних політичних партій; в) це боротьба за владу в церкві; г) це церковний розкол. 41. Головним сучасним політико-економічним завданням українсь-кої держави є: а) відокремлення політики від бізнесу, бізнесу від влади, тобто перетво-рення олігархічно-кланової системи на соціально ринкову; б) активне здійснення політики приватизації; в) необхідність зовнішніх запозичень; г) активний розвиток внутрішнього ринку. 42. Референдум про політичне самовизначення українського народу відбувся: а) 1 грудня 1991 р.; б) 1 грудня 1990 р.; в) 3 червня 1992 р.; г) інша відповідь. 43. У чому полягає сутність стратегічного партнерства у міжнарод-них відносинах? а) це спільне довгострокове здійснення державами своїх ключових ін-тересів; б) це спільне здійснення державами економічних інтересів; в) це спільне здійснення державами геополітичних проектів; г) це спільне здійснення державами військових проектів. 44. Сепаратизм - це: а) неконкурентний тип партійної системи; б) конкурентний тип партійної системи; в) рух за територіальне відокремлення; г) рух за територіальне відокремлення тієї або іншої частини держа-ви. 45. Політичний терор - це: а) опозиційна діяльність; б) опозиційна діяльність з метою залякування; в) опозиційна діяльність екстремістських організацій з метою заля-кування; г) залякування. 46. Сукупність владних інститутів, що пов'язані між собою і створю-ють стійку цілісність - це: а) структура політичної системи; б) функції політичної системи. 47. Що із наведеного нижче відноситься до функції судової влади? а) затвердження кадрових призначень в усій владній структурі; б) соціальний контроль; в) посередництво в разі розбіжностей між суб’єктами. 48. Які функції повинна виконувати виконавча влада? а) забезпечувати реалізацію законів; б) забезпечувати підбір кадрів, які будуть виконувати організаційно-технічні функції в парламенті та структурах судів; в) затверджувати бюджет; г) контролювати діяльність засобів маїсової інформації. 49. Яка гілка влади повинна безпосередньо займатись відносинами та зв'язками із зовнішнім світом? а) парламент; б) адміністрація президента (канцелярія монарха); в) судова влада; г) уряд. 50. Статус Президента України: а) глава уряду; б) голова Верховної ради; в) координатор органів виконавчої влади; г) глава держави. Логічні завдання та проблемні питання 5. Одне з найбільш лаконічних визначень демократії зробив президент СІЛА А.Лінкольн: «Демократія - це є правління народу, обране народом і для народу». Порівняйте це визначення з сучасною політичною практикою, зробіть висновки. >>>>
-
Контрольна з політології
1. Автором концепції ідеальної держави був: а) Сократ; б) Аристотель; в) Платон; г) Демокрит. 2. В якому столітті політологія перетворилась остаточно в науку? а) в XV столітті; б) в XVI столітті; в) в XVII столітті; г) в XVII столітті; д) в середині XIX століття; є) в XX столітті. 3. Що входить до структури політики: а) політичний інтерес; б) політичні відносини в) політична організація; г) політичні почуття; д) політична діяльність; є) політичні уявлення. 4. Яким терміном позначають політику що ігнорує мораль? а) секуляризація; б) егалітаризм; в) макіавеллізм; г) бонапартизм. 5. Ідею залежності форми правління від розмірів держави висловив: а) Ж.Ж. Руссо; б) Ф. Вольтер; в) III. Монтеск'є; г) Д. Дідро. 6. Якими якостями має володіти суб'єкт політичної влади: а) воля до влади; б) авторитет; в) готовність брати на себе відповідальність; г) компетентність. 7. Якому суспільному класу належить провідна роль в історичному та політичному процесі (з точки зору марксизму)? а) буржуазії; б) інтелігенції; в) пролетаріату; г) селянству. 8. Політична думка Київської Русі зазнала найбільшого впливу: а) Китаю; б) Єгипту; в) Західної Європи; г) Візантії. 9. В якому історичному документі вперше сформульовані державно-правові норми: а) Літопис самовидця; б) Слово о полку Ігоревім; в) Руська Правда г) Конституція гетьмана Пилипа Орлика. 10. Першою організацією, що розробила програму українського на-ціонального руху була: а) «Південне товариство»; б) православні братства; в) Кирило-Мефодіївське товариство; г) народники. 11. Яку форму державного устрою пропонувало Кирило-Мефодіївське товариство? а) загальнослов'янську федерацію; б) унію України, Росії, Польщі; в) конфедерацію; г) унітарну державу. 12. Назвіть авторів насильницької революційної теорії зміни влади і утвердження диктатури пролетаріату і соціалістичного ладу: а) Жан Жак Руссо, Вольтер; б) Сен-Сімон, Фур'є, Роберт Оуен; в) К.Маркс, Ф.Енгельс, В.Ленін; г) К.Каутський, М.Плеханов; д) Ф.Лассаль, Ф.Меріна, П.Лафарг. 13. Хто першим в історії політичної думки висловив ідею розподілу влади: а) І. Кант; б) Ш.-Л. Монтеск'є; в) Аристотель; г) Платон; д) А.Августин; є) М.Вебер. 14. Хто поклав початок розв'язанню проблеми типології політичної системи: а) Аристотель; б) Г.Алмонд; в) Сократ; г) К.Маркс; д) Платон; є) В.Ленін. 15. Яка суспільна верства, згідно з М. Грушевським, була провідною в політичному і національному житті України? а) робітничий клас; б) інтелігенція; в) селянство; д) « герой історії». 16. Який тип політичного режиму В. Липинський вважав оптималь-ним для України? а) демократію; б) деспотію; в) охлократію; д) класократію. 17. За джерелом влади політичні системи бувають: а) демократичні (конституційні); б) консервативні; в) командні; г) прогресивні; д) автократичні; є) змагальні. 18. Найістотнішими ознаками держави є: а) суверенітет, примус, право на застосування сили, право, апарат управління, територія; б) представницькі органи; в) відносини політичної влади; г) адміністративні органи влади. 19. Функції держави поділяються на: а) зовнішні; б) внутрішні; в) внутрішні і зовнішні; д) військові, економічні, політичні. 20. Концепції походження держави: а) патріархальна; б) демократична; в) насильства; г) психологічна; д) соціально-економічна; є) теоретична; ж) морально-естетична; з) цивілізаційна 21. Парламентсько-президентська республіка це: а) держава, в якій президент обирається народом, є главою держави і очолює виконавчу владу; б) держава, в якій глава держави (президент) особисто пропонує склад уряду, який обов'язково повинен затверджуватися парламентом; в) держава, в якій верховна влада повністю зосереджена в центрі, а скла-дові держави не мають ознак самостійності; г) держава, в якій верховенство в системі державної влади належить пар-ламенту. 22. Україна за своїм устроєм є: а) унітарна держава; б) держава з децентралізованою владою, широким місцевим самовряду-ванням; в) з централізованою державною владою; г) відсутність будь-якої державної організації. 23. Яке твердження вірно відображає сутність сучасного поняття «громадянське суспільство»? а) громадянське суспільство рівнозначно (тотожне) державі; б) громадянське суспільство протистоїть державі; в) громадянське суспільство не залежить від держави; г) громадянське суспільство і правова держава є взаємозалежними і взаємопов'язаними інститутами; 24. Демократичний режим характеризується такими ознаками: а) наявність представницьких установ; б) централізація та бюрократизація державного управління; в) наявність лише однієї партії та ідеології; г) державна влада розділена на законодавчу, виконавчу, судову; д) мілітаризація суспільного життя; є) відсутність політичної цензури ЗМІ. 25. До тоталітарних режимів відносять: а) фашистський; б) націонал-соціалістський; в) більшовицький; г) всі перераховані. 26. Ознакою авторитарного режиму є: а) обмежений плюралізм; б) легальні механізми зміни влади; в) єдина офіційна ідеологія; г) однопартійність. 27. Ознакою якого політичного режиму легальна діяльність опози-ції? а) тоталітарного; б) авторитарного в) демократичного; д) охлократичного. 28. Що є головною умовою існування демократичної політичної сис-теми: а) виборність органів місцевого самоврядування; б) наявність політичних партій; в) обмежений в часі мандат на перебування при владі; г) гарантування реальної можливості вибирати серед багатьох кан-дидатів; д) наявність громадських організацій. 29. Політична система забезпечує: а) стабільність розвитку суспільства; б) внутрішню і зовнішню безпеку країни; в) економічний розвиток держави; г) розробку законодавчої системи; д) формування естетичної свідомості. 30. Політична свідомість це: а) реальні практичні відносини, взаємозв'язки соціальних суб'єктів, у яких — відображаються їхні інтереси і здійснюється політична діяльність; б) система управління політичним процесом; в) опосередковане відображення політичного життя; г) сприйняття політичної сфери. 31. Анархія - це ідеологія, що відстоює: а) владу держави; б) пріоритет суспільства в політичних відносинах; в) заперечення держави як форми організації суспільства; г) заперечення нічим не обмеженої свободи людини. 32. Закрита політична культура — це культура: а) що легко вбирає інший культурний досвід; б) здатна до новацій та модернізацій; в) зі складною структурою; г) зорієнтована тільки на власні локальні цінності. 33. Сутністю лібералізму як ідеології є: а) святість держави; б) особливе положення індивідууму; в) пріоритет суспільства; г) святість власності та свобод особи. 34. Що не є суб'єктом формування політичної культури суспільства: а) держава; б) політичні партії; в) ЗМІ; г) групи родичів. 35. Яким чином формуються верхні палати парламенту? а) прямими виборами, б) нижніми палатами; в) монархом; г) президентом; д) непрямими виборами; є) призначенням; ж) змішаним способом; з) за бажанням. 36. Формування сучасної української багатопартійності бере поча-ток: а) в 80-х рр. XX ст.; б) в середині 90-х рр. XX ст.; в) на рубежі 80-х-90-х рр. XX ст.; г) в нинішній час. 37. Які об'єднання відносять до нових громадських організацій та рухів? а) робітничі, антифашистські; б) екологічні, альтернативні, рухи порятунку, антиглобалістські; в) соціал-демократичні; г) антифашистські, молодіжні. 38. Об'єктом соціальної політики є: а) соціальна сфера суспільства; б) політична сфера суспільства; в) національні відносини; г) фінансово - кредитна сфера. 39. У соціальній державі соціальну допомогу одержують: а) прошарки населення з рівнем доходу нижче середнього; б) всі прошарки населення; в) середні прошарки; г) маргінальні прошарки. 40. Політизація церкви - це: а) процес залучення церкви, віруючих до активної політичної бороть-би; б) це утворення релігійних політичних партій; в) це боротьба за владу в церкві; г) це церковний розкол. 41. Головним сучасним політико-економічним завданням українсь-кої держави є: а) відокремлення політики від бізнесу, бізнесу від влади, тобто перетво-рення олігархічно-кланової системи на соціально ринкову; б) активне здійснення політики приватизації; в) необхідність зовнішніх запозичень; г) активний розвиток внутрішнього ринку. 42. Референдум про політичне самовизначення українського народу відбувся: а) 1 грудня 1991 р.; б) 1 грудня 1990 р.; в) 3 червня 1992 р.; г) інша відповідь. 43. У чому полягає сутність стратегічного партнерства у міжнарод-них відносинах? а) це спільне довгострокове здійснення державами своїх ключових ін-тересів; б) це спільне здійснення державами економічних інтересів; в) це спільне здійснення державами геополітичних проектів; г) це спільне здійснення державами військових проектів. 44. Сепаратизм - це: а) неконкурентний тип партійної системи; б) конкурентний тип партійної системи; в) рух за територіальне відокремлення; г) рух за територіальне відокремлення тієї або іншої частини держа-ви. 45. Політичний терор - це: а) опозиційна діяльність; б) опозиційна діяльність з метою залякування; в) опозиційна діяльність екстремістських організацій з метою заля-кування; г) залякування. 46. Сукупність владних інститутів, що пов'язані між собою і створю-ють стійку цілісність - це: а) структура політичної системи; б) функції політичної системи. 47. Що із наведеного нижче відноситься до функції судової влади? а) затвердження кадрових призначень в усій владній структурі; б) соціальний контроль; в) посередництво в разі розбіжностей між суб’єктами. 48. Які функції повинна виконувати виконавча влада? а) забезпечувати реалізацію законів; б) забезпечувати підбір кадрів, які будуть виконувати організаційно-технічні функції в парламенті та структурах судів; в) затверджувати бюджет; г) контролювати діяльність засобів маїсової інформації. 49. Яка гілка влади повинна безпосередньо займатись відносинами та зв'язками із зовнішнім світом? а) парламент; б) адміністрація президента (канцелярія монарха); в) судова влада; г) уряд. 50. Статус Президента України: а) глава уряду; б) голова Верховної ради; в) координатор органів виконавчої влади; г) глава держави. Логічні завдання та проблемні питання 13 5. Одне з найбільш лаконічних визначень демократії зробив президент СІЛА А.Лінкольн: «Демократія - це є правління народу, обране народом і для народу». Порівняйте це визначення з сучасною політичною практикою, зробіть висновки. Перелік використаної літератури 15 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.006304 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|