|
Злочинність то чия вина батьків дітей і суспільства
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Злочинність то чия вина батьків дітей і суспільства», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Майнові правовідносини батьків і дітей, інших членів сім'ї та родичів
Суть майнових правовідносин в сім'ї 3 Умови стягнення аліментів на дітей 4 Порядок та розмір стягнення аліментів на дітей 5 Участь батьків у додаткових витратах на утримання дітей 8 Зменшення розміру аліментів 9 Час, з якого присуджуються аліменти, та види заробітку, що підлягають облікові при відрахуванні аліментів 11 Види заробітку, з яких утримання аліментів не провадиться 13 Визначення заборгованості по аліментах 14 Обов'язки дітей щодо батьків 17 Аліментні обов'язки інших членів сім'ї та родичів 19 Права батьків і дітей на майно. Майнові правовідносини між батьками і дітьми 21 >>>>
-
Гендерний аспект сімейного виховання
Вступ 3 1. Особливості сімейного виховання дитини 5 2. Гендерні особливості сімейного виховання 10 2.1 Вплив статі дітей на сприйняття батьків 10 2.2 Образ дітей різної статі у свідомості батьків 13 2.3 Гендерні особливості догляду за дітьми та спілкування з ними 14 2.4 Виховання дітей батьками різної статі 17 2.5 Ставлення дітей до матері і батька 19 Висновки 21 Література 25 Додаток А. Тест «Дівчата або хлопчики?», або Як ви виховуєте своїх дітей? 28 Додаток Б. Тест „РАRI” 30 Додаток В. Тест „Підлітки про батьків” 35 >>>>
-
Майнові правовідносини подружжя, батьків і дітей
Вступ ..3
Розділ 1. Загальна характеристика майнових правовідносин що
виникла у сім і.6
Розділ 2. Правовий режим майна подружжя.28
2.1. Право особистої приватної власності дружини чоловіка.28
2.2. Право спільної сумісної власності..38
2.3. Укладення шлюбного договору..57
2.4. Права та обов язки подружжя по взаємному утриманню....71
Розділ 3. Майнові правовідносини батьків і дітей....82
3.1. Майнові права та обов язки батьків і дітей..82
3.2. Аліментні правовідносини.....89
Висновки.113
Список використаної літератури..116
Додатки....122
>>>>
-
Майнові правовідносини батьків і дітей
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Загальна характеристика майнових правовідносин, що
виникають у сім і..............................................................................5
Розділ 2. Майнові правовідносини батьків і дітей.........................................8
Розділ 3. Аліментні правовідносини.............................................................14
Висновки...........................................................................................................31
Список використаної літератури....................................................................33
Додатки..............................................................................................................35
>>>>
-
Правові відносини батьків і дітей
Вступ Правові відносини батьків і дітей Використана література >>>>
-
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ВИНА УКРАЇНИ
ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ВИНА 4 2. КОНКУРЕНЦІЯ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ ВИНА 10 3. АНАЛІЗ СПОЖИВАННЯ ВИНА НА РИНКУ УКРАЇНИ 14 ВИСНОВКИ 19 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 20 >>>>
-
Вплив поведінки батьків на розвиток агресивності у молодших школярів
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти вивчення проблеми агресивності молодших школярів 5 1.1. Психологічні теорії агресивності 5 1.2. Прояви агресивної поведінки дитини 13 Розділ 2. Вплив поведінки батьків на формування агресивної поведінки дітей 6-10 років 21 2.1. Поведінка батьків - приклад виховання агресивності 22 2.2. Рекомендації щодо корекції агресивної поведінки дітей молодшого 25 шкільного віку 25 Висновок 40 Список використаної літератури 42 >>>>
-
Взаємодія школи і батьків як умова ефективності соціально-педагогічної роботи у закладах середньої освіти
Вступ 3 1. Становлення та розвиток сім’ї як суспільного інституту 5 2. Співпраця вчителів, батьків і громадськості у вихованні дітей 12 2.1. Виховна функція сім’ї 12 2.2. Форми співробітництва школи і сім ї у вихованні дітей 15 2.3 Основні питання спільної роботи родини й школи 20 2.4. Принципи гуманістичної педагогіки 25 3. Індивідуальна робота школи з батьками 27 Висновки 32 Список використаної літератури 34 >>>>
-
Психологічне консультування батьків по проблемам взаємовідносин з дітьми-підлітками
Вступ 3 1. Особливості психологічного консультування батьків 4 2. Форми психологічного консультування у роботі з батьками дітей-підлітків 10 Висновок 15 Література 16 >>>>
-
Сім’я як чинник виховання дитини молодшого шкільного віку
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Сімейне виховання дітей молодшого шкільного віку, як чинник загальновиховного процесу 7 РОЗДІЛ 2. Експериментальне дослідження виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї. 13 2.1 Теорія і практика виховання культури міжособистісних взаємин в сім’ї 13 2.2 Зміст і результати експериментального дослідження з виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї 18 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24 >>>>
-
Поняття якості та конкурентоспроможності виноградного вина
ЗМІСТ ВСТУП.................................................................... 2 РОЗДІЛ І Поняття якості та конкурентоспроможності виноградного вина............................................................. 4 РОЗДІЛ ІІ Визначення показників якості виноградного вина та побудова типового „дерева властивостей”...................... 10 РОЗДІЛ ІІІ Існуючі методи дослідження комплексних показників якості і конкурентоспроможності виноградного вина...................................................................................... 15 РОЗДІЛ ІV Визначення комплексного показника якості та інтегрального показника відносної конкурентоспроможності вина.......................................... 20 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ........................................ 25 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ.................................................... 27 ДОДАТКИ........................................................................... 29 >>>>
-
Діяльність інституту сімейного виховання дітей-сиріт
Вступ 3 1. Питання створення та функціонування інституту сімейного виховання дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування 7 2. Створення та підтримка дитячих будинків сімейного типу 13 3. Соціальна-педагогічна діяльність з дітьми що залишились без опіки батьків 22 Висновки 26 Література 29 Додаток 33 >>>>
-
Вина в кримінальному праві
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ЗЛОЧИНУ. ВИНА – ЯК ХАРАКТЕРНА ОЗНАКА, ЕЛЕМЕНТ СУБ’ЄКТИВНОЇ СТОРОНИ ЗЛОЧИНУ 5 1.1. Поняття та ознаки злочину 5 1.2. Поняття суб’єктивної сторони складу злочину. Вина і її форми 10 РОЗДІЛ 2. ВИНА У ФОРМІ УМИСЛУ І НЕОБЕРЕЖНОСТІ 13 2.1. Вина у формі умислу 13 2.2. Вина у формі необережності 18 РОЗДІЛ 3. ПОДВІЙНА АБО СКЛАДНА ФОРМА ВИНИ. МОТИВ ТА МЕТА ВЧИНЕННЯ ЗЛОЧИНУ 21 3.1. Подвійна (складна) форма вини 21 3.2. Мотив та мета вчинення злочину, їх значення в встановленні складу злочину та форми вини 24 ВИСНОВОК 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29 >>>>
-
Прийом Келих вина
1. Специфіка прийому «Келих вина» як виду прийому та бенкету 3 2. Приміщення, де має відбутися прийом, процеси виробничого та організаційного характеру, що потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 3 3. Розстановка столів 4 4. Особливості меню та вибору напоїв 5 5. Розрахунки стосовно приміщення та бенкетних столів для прийому «Келих вина» 5 6. Подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Келих вина» 6 7. Зображення із зазначенням черговості сервірування 7 8. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 8 9. Зона обслуговування офіціантів 9 Список літератури 11 >>>>
-
Прийом Келих вина
1. Специфіка прийому «Келих вина» як виду прийому та бенкету 3 2. Приміщення, де має відбутися прийом, процеси виробничого та організаційного характеру, що потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 3 3. Розстановка столів 4 4. Особливості меню та вибору напоїв 5 5. Розрахунки стосовно приміщення та бенкетних столів для прийому «Келих вина» 5 6. Подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Келих вина» 6 7. Зображення із зазначенням черговості сервірування 7 8. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 8 9. Зона обслуговування офіціантів 9 Список літератури 11 >>>>
-
Організована злочинність (кримінологія)
Вступ 3 1. Визначення поняття «організована злочинність» 4 2. Організована злочинність за умов глобалізації 8 3. Риси організованої злочинності на Україні 15 Висновок 20 Література 23 >>>>
-
Аліментні обов’язки батьків і дітей. Порядок сплати аліментів
План Вступ 3 1. Правова характеристика аліментних правовідносин..................5 2. Сутність та зміст аліментних зобов’язань батьків та дітей........8 3. Визначення розміру аліментів та порядок нарахування...........12 4. Порядок виплати та припинення права на аліменти................15 5. Відповідальність за несплату аліментів........................................19 Висновки 21 Список використаної літератури 23 Мета даної курсової роботи полягає у тому, щоб на основі комплексного дослідження вивчити суть та правову природу аліментних зобов’язань батьків та дітей, дослідити передбачений чинним законодавством порядок нарахування та виплати аліментів, а також міри сімейно-правової відповідальності. Для реалізації даної мети були поставлені наступні завдання: 1. дати правову характеристику аліментним правовідносинам у сім’ї; 2. вивчити питання, пов’язані із особливостями правового регулювання аліментних зобов’язань батьків стосовно неповнолітніх та повнолітніх дітей, а також дітей стосовно батьків; 3. вивчити порядок нормативного регулювання призначення, нарахування та виплати аліментів; 4. здійснити аналіз особливостей правового регулювання щодо стягнення заборгованості по аліментах; 5. охарактеризувати відповідальність учасників аліментних правовідносин за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань. Теоретичну основу дослідження складають наукові праці вчених, які досліджують питання сімейного права взагалі, а також питання майнових відносин у сім’ї, зокрема. Наприклад, це роботи Борисової Л.М., Гопанчука В.С., Червоного Ю.С., Шимон С.І., Тимчик Г.С. та багато інших. Об’єкт даної роботи становить система законодавчих актів України, що регулюють питання, пов’язані із аліментними правовідносинами у сім’ї, зокрема це: Сімейний кодекс України, Кодекс про шлюб та сім’ України, Закон України „Про виконавче провадження” та ін. Предмет даної роботи – поняття, особливості правового регулювання аліментних правовідносин батьків і дітей, порядок сплати аліментів. Мета і завдання дослідження визначили структуру роботи, яка складається з вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаної літератури. У першому розділі висвітлюються питання загальної характеристики та природи аліментних правовідносин. У другому розділі аналізуються особливості правового регулювання аліментних зобов’язань батьків стосовно своїх дітей та дітей стосовно батьків. У третьому розділі досліджуються питання визначення розміру та нарахування аліментів. У четвертому розділі досліджується процес виплати аліментів, підстави та порядок стягнення заборгованості по аліментах, а також питання відповідальності учасників аліментних правовідносин за порушення своїх обов’язків. >>>>
-
Вирішення конфліктів у сім'ї
Вступ 2 Конфлікти у подружніх пар 3 Взаємодія батьків і дітей: основи конфлікту 4 Психологічне консультування конфліктних родин 5 Висновок 7 Використана література 8 >>>>
-
Педагогічна просвіта батьків в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів
Вступ 3 Розділ І. Педагогічна культура батьків як важлива умова ефективного навчально–виховного процесу 6 1.1 Особливості методів педагогічної роботи з батьками 6 1.2 Залучення батьків до навчально-виховної роботи закладу 9 Розділ ІІ. Методологічні особливості педагогічної роботи з батьками 16 2.1 Основні форми педагогічної просвіти батьків 16 2.2 Програма батьківського всеобучу 18 Висновки 28 Список використаної літератури 30 ДОДАТКИ 32 >>>>
-
Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки
Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки Гіпотеза: стиль сімейного виховання, який, певною мірою, є результатом взаємодії індивідуально-типових особливостей емоційності батьків та дитини, в свою чергу впливає на прояви емоційності дитини, підтримуючи чи маскуючи їх, спричинюючи девіантну поведінку дитини. Для реалізації поставленої мети й перевірки вірогідності гіпотези необхідно вирішити такі завдання: 1. На підставі теоретико-методологічного аналізу літератури обґрунтувати підходи до дослідження проблеми девіантної поведінки у співвідношенні зі стилями сімейного виховання, розглянути структуру цих явищ, їх психологічний зміст та специфіку проявів. 2. Розробити комплекс діагностичних методик, релевантних меті та завданням дослідження; створити психодіагностичний інструментарій, спрямований на вивчення девіантної поведінки дітей та їх батьків як членів однієї сімейної системи. 3. Емпірично дослідити якісні показники емоційності, широкий спектр властивостей особистості, характеристики стилю сімейного виховання та співвідношення між ними. 4. Визначити типи емоційності (комбінації емоційних модальностей) дітей та їх батьків і вивчити можливі варіанти їх сполучень. 5. Дослідити прояви психологічних властивостей особистості, в тому числі акцентуйованих рис, у дітей – представників різних типів емоційності. 6. Виявити стилі сімейного виховання та їх специфіку в сім’ях дітей, які розрізняються за типом емоційності. >>>>
-
Контрольна робота сімейне право
1. Особисті права і обов’язки подружжя 3 2. Підстави для виникнення обов’язків батьків і дітей 7 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Особливості виховання дітей з порушенням мовлення
Вступ 3 I. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості 4 1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 4 1.2. Види порушень мовлення 7 1.3. Коротка характеристика основних етапів розвитку експресивної мови дитини 8 II. Роль сім’ї у вчасному виявленні, початку раннього корегування вад мовлення у дитини, її соціальної адаптації 10 2.1. Розвиток мови дітей до п’яти років 10 2.2. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 11 2.3. Роль батьків у розвитку пізнавального ставлення дітей до мови 12 III. Проблеми взаємодії навчально-виховних установ з родиною, що має дитину з проблемами в розвитку мовлення 13 3.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 13 3.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 17 3.3. Методична допомога батькам дітей з вадами мовлення 21 Висновок 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30 >>>>
-
Сімейне право(вар4)
1. ПОНЯТТЯ І ПІДСТАВИ ПРИПИНЕННЯ ШЛЮБУ 2 2. ШЛЮБНИЙ КОНТРАКТ – ПОНЯТТЯ ТА ПРАВОВА ХАРАКТЕРИСТИКА 5 3. АЛІМЕНТНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ БАТЬКІВ ТА ДІТЕЙ 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12 >>>>
-
Виховання у сім’ї як першооснова розвитку дитини як особистості
ЗМІСТ ВВЕДЕННЯ 3 Розділ 1. РОДИНА - СОЦІАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 6 1.1. РОДИНА ТА ЇЇ СОЦІАЛЬНІ ФУНКЦІЇ 6 1.2. ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У РІЗНИХ ЗА СТРУКТУРОЮ РОДИНАХ 16 1.2.1. Особливості виховання єдиної дитини в родині 16 1.2.2. Специфіка виховання в багатодітній родині 18 1.2.3. Виховання дитини в неповній родині 19 Розділ 2. СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ В РОЗВИТКУ ДИТИНИ 21 2.1 РОЛЬ БАТЬКІВ У РОЗВИТКУ ДИТИНИ 21 2.2. ПОМИЛКИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ 28 2.2.1. Виховання і потреба в емоційному контакті. 28 2.2.2. Виховання і потреба сенсу життя. 28 2.2.3. Виховання і потреба досягнення. 29 2.3. ЯК СІМЕЙНІ ТРАДИЦІЇ ВПЛИВАЮТЬ НА ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ? 34 Розділ 3. АСТРАХАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СОЦІАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ (З ПРИТУЛКОМ) У СИСТЕМІ РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕЗАДАПТОВАНИХ ДІТЕЙ. 39 ВИСНОВОК 51 ЛІТЕРАТУРА 53 ДОДАТОК (матеріали АОСРЦ для дітей і підлітків (з притулку)) КОМПЛЕКСНЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ІГРОТЕРАПІЇ «ШЛЯХ У КАЗКУ» 55 >>>>
-
Особливості психодіагностики між батьками і дітьми (емпірична частина)
ВСТУП 3 1.Методологія проведення дослідження 5 2. Діагностичні методики дослідження 6 3. Аналіз ставлення батьків до різних сторін сімейного життя за методикою Е.Шеффера та Р.Белла 12 4. Аналіз батьківського ставлення щодо виховання дітей та спілкування з ними за методикою Методика Я.Варга та В.Століна 15 5. Аналіз схильності особистості до конфліктної ситуації за методикою К.Томаса 20 6. Аналіз міжособистісних відносин дитини та її сприйняття внутрішньосімейних стосунків за методикою Рене Жиля 21 7. Аналіз дослідження особистості дитини за проективною методикою “Будинок – Дерево – Людина” 26 8. Інтерпретація результатів проведеного дослідження 31 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 35-38 Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей сімей, зокрема ставлення батьків щодо виховання дітей та різних сторін сімейного життя, визначення схильності особистості до конфліктної ситуації, окреме дослідження особистості дитини та її ставлення внутрішньо сімейних стосунків. >>>>
-
Дегустация вин
Литература 1. Барменский архив. Сайт - http://www.barmen.hop.ru/kokteyli.html 2. В. Норкин. Все о алкогольних напилках. Спб:РОНиТ, 1998 3. Дегустация вина. //Электронная версия статьи - http://www.oce.odessa.ua/wine/page7_1.html 4. Є.С. Товстуха. Кришталева чара. К:Сільські вісті, 1994 5. Сервер «Вина и спиртные напитки» Франции. http://www.vins-france.ru/degustation.htm >>>>
-
Обставини, що виключають злочинність діяння
ПЛАН ВСТУП 2 Розділ 1. Обставини, що виключають злочинність діяння. 4 1.1. Поняття та загальні характеристики обставин, що виключають суспільну небезпечність чи протиправність діяння. 4 1.2. Обставини, що виключають злочинність діяння, не передбачені кримінальним законом. 10 Розділ 2. Крайня необхідність, як обста вина, що виключає злочинність дій. 12 2.1.Поняття крайньої необхідності, її загальні характеристики. 12 2.2. Умови правомірності крайньої необхідності. 14 2.3. Відмежування крайньої необхідності від необхідної оборони та заходів по затриманню особи, яка вчинила злочин. 23 ВИСНОВОК 26 Список нормативних актів та літератури. 27 >>>>
-
Обставини, що виключають злочинність діяння
ПЛАН ВСТУП 2 Розділ 1. Обставини, що виключають злочинність діяння. 4 1.1. Поняття та загальні характеристики обставин, що виключають суспільну небезпечність чи протиправність діяння. 4 1.2. Обставини, що виключають злочинність діяння, не передбачені кримінальним законом. 10 Розділ 2. Крайня необхідність, як обста вина, що виключає злочинність дій. 12 2.1.Поняття крайньої необхідності, її загальні характеристики. 12 2.2. Умови правомірності крайньої необхідності. 14 2.3. Відмежування крайньої необхідності від необхідної оборони та заходів по затриманню особи, яка вчинила злочин. 23 ВИСНОВОК 26 Список нормативних актів та літератури. 27 >>>>
-
Роль батьків у розвитку та їх вплив на вольову сферу дитини
Зміст Вступ……………………………………………………………….3 I. Сімейне виховання…………………………………………5 1.1. Родина та її соціальні функції………………………5 1.2. Роль батьків у розвитку дитини…………………….7 II. Роль батьків у розвитку та їх вплив на вольову сферу дитини……………………………………………….15 2.1. Помилки сімейного виховання………………………15 2.2. Як сімейні установки впливають на виховання особистості дитини…………………………………………21 2.3. Стратегія аналізу і корекції проблем дитячо- батьківських стосунків……………………………………………………25 III. Практичне завдання………………………………………..27 Висновок…………………………………………………………..31 Список літератури………………………………………………..32 >>>>
-
Профілактика бездоглядності дітей в Україні
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Профілактика бездоглядності дітей в Україні. 5 1.1 Причини появи соціального сирітства в Україні 5 1.2 Запобігання поширенню дитячої бездоглядності 9 1.3 Захист дітей, позбавлених сімейного оточення 15 Розділ 2. Правове регулювання утримання та соціального обслуговування безпритульних дітей, дітей - сиріт, та дітей що позбавлені батьківського піклування 18 2.1 Нормативно-правова база соціального захисту дітей-сиріт 18 2.2 Заходи соціального захисту дітей-сиріт 23 2.3 Порядок та форми влаштування дітей-сиріт 26 Висновки 30 Список використаних джерел 33 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.011691 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|