Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Поняття якості та конкурентоспроможності виноградного вина» (ID:49171)

| Размер: 27 кб. | Объем: 38 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ



ВСТУП.................................................................... 2
РОЗДІЛ І Поняття якості та конкурентоспроможності виноградного вина............................................................. 4
РОЗДІЛ ІІ Визначення показників якості виноградного вина та побудова типового „дерева властивостей”...................... 10
РОЗДІЛ ІІІ Існуючі методи дослідження комплексних показників якості і конкурентоспроможності виноградного вина...................................................................................... 15
РОЗДІЛ ІV Визначення комплексного показника якості та інтегрального показника відносної конкурентоспроможності вина.......................................... 20
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ........................................ 25
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ.................................................... 27
ДОДАТКИ........................................................................... 29
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураЛітературні та наукові видання
4. Азгальдов Г. Г., Райхман Э.П. О квалиметрии.- М.: Изд-во стандартов, 1972.-172с.
5. Азгальдов Г. Г. Теория и практика оценки качества товаров (Основы квалиметрии). - М: Экономика, 1982. - 184 с.
6. Азгальдов Г. Г. Построение дерева показателей свойств объекта // Стандарты и качество. - 1996.-№11.-С. 97-104
7. Ванифатова М. М. Феномен торговой марки в современном маркетинге: Проблемы оценки стоимости марки. //Маркетинг и маркетинговые исследования в России.-2001.-№ 6.- С.37-48.
8. Гаркавенко С.С..Маркетинг. Підручник. – Київ: Лібра, 2002. – 712 с.
9. Гегель. Энциклопедия философских наук. § 90. - М., 1974.
10. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика. – К.: вища шк.., 1994
11. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика, методология. М:.: Финпресс, 1998.
12. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учебное пособие /Пер. с нем. М. : Высшая школа, 1995.
13. Долинская М.Г., Соловьев И.А. Маркетинг и конкурентоспособность промышленной продукции. – М.: Изд-во стандартов.
14. Калита П.Я., Сарнавская Т.И. Система всеобщего управления качеством (TQM). – К.: МЦ «Прирост», 1997
15. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика. – К. КНЕУ, 1997
16. Клейнер Г. Б. Реформа предприятий и многоуровневое стратегическое планирование // Стратегическое планирование и развитие предприятий / Тезисы докладов и сообщений Первого Всероссийского симпозиума. Москва, 11-12 апреля 2000 г. Под ред. проф. Г. Б. Клейнера. - М.: ЦЭМИ РАН, 2000. - С. 80-81.
17. Котлер Ф, Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: менеджмент / Пер. с англ. – 2-европ. изд. – К., М, СПб.: Издат. дом «Вильямс», 1998
18. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент. СПб: Питер Ком, 1999
19. Ламбен Жан-Жак, Менеджмент, ориентированный на рынок / Пер. с англ. Под ред. В.Б. Колчанова. – СПб.: Питер, 2004 – 800 с.
20. Мачихин С.А., Стрелюхина А.Н. Система обеспечения безопасности пищевых производств // Пищ. про-сть. – 1999.- №5
21. Муромцев С.В. Маркетинг для менеджеров. – М.: “Диз-Арт”, 1997. – 280с.
22. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. Нав. пос. К.: ТОВ „УВПК „ЕксОб”, 2001 р. 560 с.
23. Олійник С.У. Стратегія і тактика діяльності промислового підприємства в умовах ринку/ Навч. посібник. – К.: Харківський державний університет.
24. Ойхман Е.Г., Попов З.В. Реинжиниринг бизнеса: Реинижиниринг организаций и информационные технологии, - М.: Финансы и статистика, 1997, с-190
25. Попов Е.В., Попова Л.Н, Клюев Ю.Б. Разработка товара. Екатеринбург: Изд-во Урал. гос. техн. ун-та, 1997.
26. Пересада А.А. Інвестиційний процес в Україні. К., Видавництво „Лібра” ТОВ, 1998, c.-313
27. Промисловий маркетинг. Підручник. - К.: Вид. "Іван Федоров", 1997.
28. Переколина Н.С. Качество в системе маркетинга. – М.: Система, 1992
29. Савчук В.П. Финансовый менеджмент предприятий: прикладные вопросы с анализом деловых ситуаций. – К.: Издательский дом «Максимум», 2001,с.-470
30. Сидоренко О.В. Товарознавчі складові ринкознавства: Навч. посіб. – К.: Київ. нац. торг.-еконо. У-т, 2001.-90с.
31. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження: Практичний аспект. – К.:1998
32. Фегеле З. Директ-маркетинг. 99 практических советов как найти потребителя. Пер. с нем., М., 1999
33. Фейгенбаум А. Контроль качества продукции. – М.: экономика, 1986
34. Юдонов А.О. Конкуренція: теория и практика. – М.: „Акалис”, 1996
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Поняття якості та конкурентоспроможності виноградного вина»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Якість та конкурентоспроможність продовольчих товарів на ринку України
  • Технология производства виноградных вин и влияние отдельных факторов на их качество
  • Якість та конкурентоспроможність овочевих консерв (кабачкової ікри) на ринку України
  • Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості
  • МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ВИНА УКРАЇНИ
  • Тенденції розвитку асортименту та оцінка конкурентоспроможності молока пряженого в Україні та за її межами
  • Вина в кримінальному праві
  • „Аналіз якості випущеної продукції” на матеріалах ВАТ "Вінницький хлібзавод №2"
  • БАГАТОСПРЯМОВАНИЙ ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВАТ „...”
  • БАГАТОСПРЯМОВАНИЙ ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВАТ „...”
Cгенерировано за 0.131693 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...