|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Права та обов’язки інших членів сім’ї та родичів
Вступ
Розділ 1. Сімейні правовідносини. Особисті немайнові права та обов’язки інших членів сім’ї та родичів
Розділ 2. Обов язок по утриманню інших членів сім ї та родичів
Розділ 3. Права та обов’язки членів сім’ї та родичів по найму жилого приміщення
Висновки
Список використаної літератури
-
Майнові правовідносини подружжя, батьків і дітей
Вступ ..3
Розділ 1. Загальна характеристика майнових правовідносин що
виникла у сім і.6
Розділ 2. Правовий режим майна подружжя.28
2.1. Право особистої приватної власності дружини чоловіка.28
2.2. Право спільної сумісної власності..38
2.3. Укладення шлюбного договору..57
2.4. Права та обов язки подружжя по взаємному утриманню....71
Розділ 3. Майнові правовідносини батьків і дітей....82
3.1. Майнові права та обов язки батьків і дітей..82
3.2. Аліментні правовідносини.....89
Висновки.113
Список використаної літератури..116
Додатки....122
-
Майнові правовідносини батьків і дітей
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Загальна характеристика майнових правовідносин, що
виникають у сім і..............................................................................5
Розділ 2. Майнові правовідносини батьків і дітей.........................................8
Розділ 3. Аліментні правовідносини.............................................................14
Висновки...........................................................................................................31
Список використаної літератури....................................................................33
Додатки..............................................................................................................35
-
Сім’я як чинник виховання дитини молодшого шкільного віку
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. Сімейне виховання дітей молодшого шкільного віку, як чинник загальновиховного процесу 7
РОЗДІЛ 2. Експериментальне дослідження виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї. 13
2.1 Теорія і практика виховання культури міжособистісних взаємин в сім’ї 13
2.2 Зміст і результати експериментального дослідження з виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї 18
ВИСНОВКИ 21
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24
-
Взаємодія школи і батьків як умова ефективності соціально-педагогічної роботи у закладах середньої освіти
Вступ 3
1. Становлення та розвиток сім’ї як суспільного інституту 5
2. Співпраця вчителів, батьків і громадськості у вихованні дітей 12
2.1. Виховна функція сім’ї 12
2.2. Форми співробітництва школи і сім ї у вихованні дітей 15
2.3 Основні питання спільної роботи родини й школи 20
2.4. Принципи гуманістичної педагогіки 25
3. Індивідуальна робота школи з батьками 27
Висновки 32
Список використаної літератури 34
-
Вплив сімейних традицій і установок на розвиток соціалізації дитини
ВСТУП 3
Розділ 1. Сім'я як персональне мікросередовище розвитку дитини 6
1.1. Сім'я як задоволення потреб дитини 6
1.2. Вплив сімейних відносин на соціалізацію дитини 10
Розділ 2. Специфіка сімейного впливу на розвиток соціалізації дитини 15
2.1. Психолого-педагогічні завдання сім'ї і виховні функції батьків. 15
2.2. Специфіка сімейного виховання: позитивний і негативний вплив сім'ї. 18
Розділ 3. Дослідження батьківського відношення до виховання дітей 26
ВИСНОВКИ 29
Список використаної літератури 31
ДОДАТКИ 33
-
Гендерний аспект сімейного виховання
Вступ 3
1. Особливості сімейного виховання дитини 5
2. Гендерні особливості сімейного виховання 10
2.1 Вплив статі дітей на сприйняття батьків 10
2.2 Образ дітей різної статі у свідомості батьків 13
2.3 Гендерні особливості догляду за дітьми та спілкування з ними 14
2.4 Виховання дітей батьками різної статі 17
2.5 Ставлення дітей до матері і батька 19
Висновки 21
Література 25
Додаток А. Тест «Дівчата або хлопчики?», або Як ви виховуєте своїх дітей? 28
Додаток Б. Тест „РАRI” 30
Додаток В. Тест „Підлітки про батьків” 35
-
Аліментні обов’язки батьків і дітей. Порядок сплати аліментів
План
Вступ 3
1. Правова характеристика аліментних правовідносин..................5
2. Сутність та зміст аліментних зобов’язань батьків та дітей........8
3. Визначення розміру аліментів та порядок нарахування...........12
4. Порядок виплати та припинення права на аліменти................15
5. Відповідальність за несплату аліментів........................................19
Висновки 21
Список використаної літератури 23
Мета даної курсової роботи полягає у тому, щоб на основі комплексного дослідження вивчити суть та правову природу аліментних зобов’язань батьків та дітей, дослідити передбачений чинним законодавством порядок нарахування та виплати аліментів, а також міри сімейно-правової відповідальності.
Для реалізації даної мети були поставлені наступні завдання:
1. дати правову характеристику аліментним правовідносинам у сім’ї;
2. вивчити питання, пов’язані із особливостями правового регулювання аліментних зобов’язань батьків стосовно неповнолітніх та повнолітніх дітей, а також дітей стосовно батьків;
3. вивчити порядок нормативного регулювання призначення, нарахування та виплати аліментів;
4. здійснити аналіз особливостей правового регулювання щодо стягнення заборгованості по аліментах;
5. охарактеризувати відповідальність учасників аліментних правовідносин за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань.
Теоретичну основу дослідження складають наукові праці вчених, які досліджують питання сімейного права взагалі, а також питання майнових відносин у сім’ї, зокрема. Наприклад, це роботи Борисової Л.М., Гопанчука В.С., Червоного Ю.С., Шимон С.І., Тимчик Г.С. та багато інших.
Об’єкт даної роботи становить система законодавчих актів України, що регулюють питання, пов’язані із аліментними правовідносинами у сім’ї, зокрема це: Сімейний кодекс України, Кодекс про шлюб та сім’ України, Закон України „Про виконавче провадження” та ін.
Предмет даної роботи – поняття, особливості правового регулювання аліментних правовідносин батьків і дітей, порядок сплати аліментів.
Мета і завдання дослідження визначили структуру роботи, яка складається з вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаної літератури.
У першому розділі висвітлюються питання загальної характеристики та природи аліментних правовідносин. У другому розділі аналізуються особливості правового регулювання аліментних зобов’язань батьків стосовно своїх дітей та дітей стосовно батьків. У третьому розділі досліджуються питання визначення розміру та нарахування аліментів. У четвертому розділі досліджується процес виплати аліментів, підстави та порядок стягнення заборгованості по аліментах, а також питання відповідальності учасників аліментних правовідносин за порушення своїх обов’язків.
-
Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки
Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки
Гіпотеза: стиль сімейного виховання, який, певною мірою, є результатом взаємодії індивідуально-типових особливостей емоційності батьків та дитини, в свою чергу впливає на прояви емоційності дитини, підтримуючи чи маскуючи їх, спричинюючи девіантну поведінку дитини.
Для реалізації поставленої мети й перевірки вірогідності гіпотези необхідно вирішити такі завдання:
1. На підставі теоретико-методологічного аналізу літератури обґрунтувати підходи до дослідження проблеми девіантної поведінки у співвідношенні зі стилями сімейного виховання, розглянути структуру цих явищ, їх психологічний зміст та специфіку проявів.
2. Розробити комплекс діагностичних методик, релевантних меті та завданням дослідження; створити психодіагностичний інструментарій, спрямований на вивчення девіантної поведінки дітей та їх батьків як членів однієї сімейної системи.
3. Емпірично дослідити якісні показники емоційності, широкий спектр властивостей особистості, характеристики стилю сімейного виховання та співвідношення між ними.
4. Визначити типи емоційності (комбінації емоційних модальностей) дітей та їх батьків і вивчити можливі варіанти їх сполучень.
5. Дослідити прояви психологічних властивостей особистості, в тому числі акцентуйованих рис, у дітей – представників різних типів емоційності.
6. Виявити стилі сімейного виховання та їх специфіку в сім’ях дітей, які розрізняються за типом емоційності.
-
Сімейне виховання
Зміст
1.Сутність сімейного виховання. Виникнення сімейної педагогіки і її розвиток......3
2.Завдання сім’ї її виховні функції. Педагогічні вимоги до сім’ї................................4
3.Зміст, методи і форми виховання в сім’ї.....................................................................5
4.Сумісна діяльність закладів освіти і сім’ї у вихованні учнів Педагогічна освіта батьків................................................................................................................................8
Література........................................................................................................................10
Cгенерировано за 0.012410 секунд
|