|
Звідки походять фразеологізми 9 клас
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Звідки походять фразеологізми 9 клас», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Весільні фразеологізми та особливості їх походження
ВСТУП 3 1. ПРЕДВЕСІЛЬНІ ГРУПИ. 5 2. ВЛАСНЕ ВЕСІЛЬНІ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ. 8 3. ПІСЛЯВЕСІЛЬНІ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ. 11 ВИСНОВОК 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ. 15 >>>>
-
Фразеологізми
План 1. Фразеологізми і слово 2. Походження фразеологізмів. 3. Відбиття матеріального й духовного життя народу у фразеології 4. Як багато важить слово >>>>
-
Фразеологізми у романах В.Шевчука
Зміст Вступ……………………………………………………………………..3 Розділ І. Життя та творчість Валерія Шевчука…………………..5 1.1. Сага про Житомир Валерія Шевчука……………..5 1.2. Творчість Валерія Шевчука………………………10 Розділ ІІ. Фразеологізми у романах В.Шевчука………………..13 2.1. Фразеологія як розділ мовознавства……………13 2.2. Мовна палітра Валерія Шевчука…………………19 2.3. Жива народна мова та фразеологізми…………..22 Розділ ІІІ. Ключова символіка В.Шевчука ……………………..25 3.1. Ключова символіка Валерія Шевчука у повісті “Камінна луна”…………………………………………..25 Висновок ………………………………………………………………34 Список використаної літератури………………………………….38 >>>>
-
Механізми розсіювання та надвисокочастотна провідність сполук АIIIВ4
I. Теоретична частина 4 1 Аналіз динамічної провідності та вплив на неї різних механізмів розсіювання 4 2 Аналіз літератури. Що таке розсіювання звідки. Звідки походить поняття 7 3 Аналіз різних механізмів розсіювання 11 3.1 Домішкове розсіювання 11 3.2 Фононне розсіювання 15 3.3 Акустичне розсіювання 19 3.4 Оптичне розсіювання 22 3.5 Міждолинне розсіювання 24 I. Практична частина 27 >>>>
-
Презентація PowerPoint з курсу "Я і Україна" Технологія організації спільного навчання учнів і вчителя
Найпоширенiшi нестандартнi уроки Урок-інтелектуальна розвага Урок-екскурсія Урок-подорож Урок-гра Приклади ігор для використання на уроках курсу “Я і Україна” 2 клас Ігрові технології навчання Приклади використання опорних схем на уроках Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Розмноження квіткових Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Тіла. Речовини. Молекули Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас Будова рослин. Рослини живі організми. 34 слайди - презентація Microsoft PowerPoint >>>>
-
Українська мова професійного спілкування
ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, ЇХ РОЗРЯДИ 3 ПОРЯДКОВІ ЧИСЛІВНИКИ 7 ПРОСТІ РЕЧЕННЯ. ТИПИ ПРОСТИХ РЕЧЕНЬ 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15 >>>>
-
Клас задач, що розв’язуються за допомогою систем підтримки прийняття ріше
1. Клас задач, що розв’язуються за допомогою систем підтримки прийняття рішень 2 Література >>>>
-
Боярський клас
-
Середній клас як фактор стабілізації суспільного розвитку
Середній клас як фактор стабілізації суспільного розвитку >>>>
-
Клас задач, що розв’язуються за допомогою систем підтримки прийняття рішень
1. Клас задач, що розв’язуються за допомогою систем підтримки прийняття рішень 2 Література 5 >>>>
-
Аромат Львова 8 клас комплекс вірменського кафедрального собору
Аромат Львова 8 клас комплекс вірменського кафедрального собору >>>>
-
"Рольовий репертуар практичного психолога та соціального працівника в Україні"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ролі соціальних працівників 5 1.1 Поняття професійних ролей 5 1.2. Група практичних ролей 6 1.3. Група посередницьких ролей 14 1.4. інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 17 Розділ 2 Функції соціальних працівників 19 2.1. поняття функцій соціального працівника 19 2.2. клас базисних функцій 20 2.3. клас спеціальних функцій соціального працівника 21 Розділ 3 професійні ролі та підходи практичного психолога 25 Висновок 27 Література 28 >>>>
-
"Рольовий репертуар практичного психолога та соціального працівника в Україні"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ролі соціальних працівників 5 1.1 Поняття професійних ролей 5 1.2. Група практичних ролей 6 1.3. Група посередницьких ролей 14 1.4. інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 17 Розділ 2 Функції соціальних працівників 19 2.1. поняття функцій соціального працівника 19 2.2. клас базисних функцій 20 2.3. клас спеціальних функцій соціального працівника 21 Розділ 3 професійні ролі та підходи практичного психолога 25 Висновок 27 Література 28 >>>>
-
Кр Бухоблік
1.Подвiйний запис, його сутнiсть та значення 3 2. Облiк витрат дiяльностi ( клас 9) 6 Література 24 >>>>
-
Міфологія як спосіб первісної єдності людини і світу
Вступ 3 1. Звідки прийшли до нас казки? 4 2. Міфологічні уявлення про виникнення речей і людей 6 3. Уявлення про всезагальні родинні зв'язки 8 4. Культурне значення, подібність і національні особливості міфології 10 Використана література 13 >>>>
-
К/р з бухобліку
1. Подвійний запис його сутність та значення. 2. Облік витрат діяльності ( клас 9). Список використаної літератури. >>>>
-
Молодіжний сленг як складова мови
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1.Теоретичні аспекти понять "жаргонізми" та " фразеологізми" 5 1.1 Аналіз мовознавчої літератури 5 1.2 Особливості лексики корпоративних жаргонів. Явище вульгаризації мовлення 7 Розділ 2. Молодіжний сленг як складова мови 18 2.1 Формування студентського жаргону 18 2.2 Жаргон по-тернопільськи 25 Висновки 28 Список використаної літератури 29 >>>>
-
"Професіональний і духовно-моральний портрет соціального працівника"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття професіоналізму в соціальній роботі 5 Розділ 2. Ролі та функції соціального працівника 11 2. 1. Ролі соціальних працівників 11 2. 1.1. Поняття професійних ролей 11 2.1.2. Група практичних ролей 12 2. 1.3. Група посередницьких ролей 19 2. 1.4. Інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 22 2. 2. Функції соціальних працівників 23 2.2. 1. Поняття функцій соціального працівника 23 2. 2.2. Клас базисних функцій 24 2. 2.3. Клас спеціальних функцій соціального працівника 26 Розділ 3. Вимоги до якостей особистості соціального працівника 29 3.1. Особисті якості соціального працівника 29 3.2. Основні вимоги та неприпустимі у професійній діяльності якості соціального працівника 31 Висновки 35 Список використаних джерел 37 >>>>
-
"Професіональний і духовно-моральний портрет соціального працівника"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття професіоналізму в соціальній роботі 5 Розділ 2. Ролі та функції соціального працівника 11 2. 1. Ролі соціальних працівників 11 2. 1.1. Поняття професійних ролей 11 2.1.2. Група практичних ролей 12 2. 1.3. Група посередницьких ролей 19 2. 1.4. Інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 22 2. 2. Функції соціальних працівників 23 2.2. 1. Поняття функцій соціального працівника 23 2. 2.2. Клас базисних функцій 24 2. 2.3. Клас спеціальних функцій соціального працівника 26 Розділ 3. Вимоги до якостей особистості соціального працівника 29 3.1. Особисті якості соціального працівника 29 3.2. Основні вимоги та неприпустимі у професійній діяльності якості соціального працівника 31 Висновки 35 Список використаних джерел 37 >>>>
-
Контрольна робота № 1
Завдання № 1 3 Розкрити наступне питання: Лізингові операції комерційних банків. Завдання № 2 18 Постановою Правління Національного банку України від 17.06.2004 p., № 280 затверджений План рахунків бухгалтерського обліку банків України та Інструкція про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України. План рахунків розроблений відповідно до прийнятих в міжнародній практиці принципів бухгалтерського обліку і звітності. Він складається з дев'яти класів, де кожний клас розподілений на рахунки II порядку (двозначні - розділ), рахунки Ш порядку (тризначні - група), рахунки ІУ порядку (чотиризначні - балансовий рахунок). В завданні необхідно описати клас рахунку, один розділ, одну групу, один рахунок з цього класу на вибір. Клас рахунку бухгалтерського обліку комерційного банку та варіант завдання: Варіант 1. – Клас 1. Казначейські та міжбанківські операції. Завдання № 3 22 Постановою Правління Національного банку України від 28.08.2001 p. № 368 затверджена Інструкція про порядок регулювання діяльності банків в Україні. Ця Інструкція розроблена відповідно до загально прийнятих у міжнародній практиці принципів і стандартів. Відповідно до Закону України "Про Національний банк України", Закону України "Про банки і банківську діяльність", а також указаної Інструкції, Національний банк України установлює порядок визначення регулятивного капіталу банку та економічні нормативи, що є обов'язковими до виконання всіма банками. У завданні необхідно: - розкрити суть нормативу; - показати якої величини норматив може набувати. Варіант 8. – Великі кредитні ризики Література 24 >>>>
-
Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6)
Зміст Завдання 1: 3 Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6). Завдання 2: 7 Розрахуйте екологічний збиток та плату за забруднення водойм. Завдання 3: 9 Запропонуйте методи очистки, утилізації аміаку та сульфатів. Визначте економічний ефект. Література 12 >>>>
-
Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6)
Зміст Завдання 1: 3 Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6). Завдання 2: 7 Розрахуйте екологічний збиток та плату за забруднення водойм. Завдання 3: 9 Запропонуйте методи очистки, утилізації аміаку та сульфатів. Визначте економічний ефект. Література 12 >>>>
-
Контрольна робота № 2
Завдання № 1 3 Розкрити наступне питання: Трастові /довірчі/ операції комерційних банків. Завдання № 2 10 Постановою Правління Національного банку України від 17.06.2004 p., № 280 затверджений План рахунків бухгалтерського обліку банків України та Інструкція про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України. План рахунків розроблений відповідно до прийнятих в міжнародній практиці принципів бухгалтерського обліку і звітності. Він складається з дев'яти класів, де кожний клас розподілений на рахунки II порядку (двозначні - розділ), рахунки Ш порядку (тризначні - група), рахунки ІУ порядку (чотиризначні - балансовий рахунок). В завданні необхідно описати клас рахунку, один розділ, одну групу, один рахунок з цього класу на вибір. Клас рахунку бухгалтерського обліку комерційного банку та варіант завдання: Варіант 6. – Клас 6. Доходи. Завдання № 3 12 Постановою Правління Національного банку України від 28.08.2001 p. № 368 затверджена Інструкція про порядок регулювання діяльності банків в Україні. Ця Інструкція розроблена відповідно до загально прийнятих у міжнародній практиці принципів і стандартів. Відповідно до Закону України "Про Національний банк України", Закону України "Про банки і банківську діяльність", а також указаної Інструкції, Національний банк України установлює порядок визначення регулятивного капіталу банку та економічні нормативи, що є обов'язковими до виконання всіма банками. У завданні необхідно: - розкрити суть нормативу; - показати якої величини норматив може набувати. Варіант 11. – Інвестування в цінні папери окремо за кожною установою. Література 14 >>>>
-
1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак.
ЗМІСТ 1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак. 2. Розрахувати екологічний збиток і плату за забруднення атмосфери 3. Запропонуйте методи очистки, утилізації від оксидів азоту та сірчаного ангідриду. Визначити екологічний ефект Література >>>>
-
1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак.
ЗМІСТ 1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак. 2. Розрахувати екологічний збиток і плату за забруднення атмосфери 3. Запропонуйте методи очистки, утилізації від оксидів азоту та сірчаного ангідриду. Визначити екологічний ефект Література >>>>
-
Контрольна робота № 3
Завдання № 1 Лізингові операції комерційних банків 3 Завдання № 2 - Казначейські та міжбанківські операції. 12 Постановою Правління Національного банку України від 17.06.2004 p., № 280 затверджений План рахунків бухгалтерського обліку банків України та Інструкція про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України. План рахунків розроблений відповідно до прийнятих в міжнародній практиці принципів бухгалтерського обліку і звітності. Він складається з дев'яти класів, де кожний клас розподілений на рахунки II порядку (двозначні - розділ), рахунки Ш порядку (тризначні - група), рахунки ІУ порядку (чотиризначні - балансовий рахунок). В завданні необхідно описати клас рахунку, один розділ, одну групу, один рахунок з цього класу на вибір. Клас рахунку бухгалтерського обліку комерційного банку та варіант завдання: Варіант 1. – Клас 1. Казначейські та міжбанківські операції. Завдання № 3 - Великі кредитні ризики 15 Постановою Правління Національного банку України від 28.08.2001 p. № 368 затверджена Інструкція про порядок регулювання діяльності банків в Україні. Ця Інструкція розроблена відповідно до загально прийнятих у міжнародній практиці принципів і стандартів. Відповідно до Закону України "Про Національний банк України", Закону України "Про банки і банківську діяльність", а також указаної Інструкції, Національний банк України установлює порядок визначення регулятивного капіталу банку та економічні нормативи, що є обов'язковими до виконання всіма банками. У завданні необхідно: - розкрити суть нормативу; - показати якої величини норматив може набувати. Варіант 8. – Великі кредитні ризики Література 17 >>>>
-
Контрольна робота з культурології
ЗМІСТ 1. Порівняйте (на прикладах) розвиток скульптури у Стародавній Греції та Стародавньому Єгипті 3 2. Назвіть найголовніші наукові досягнення, відкриття та винаходи Стародавньої Греції. 5 3. а) Поясніть, звідки походить та що означає крилатий вислів: Дари данайців. 8 б) Розкрийте значення цього образу: Титан. 9 Список використаної літератури 10 >>>>
-
Суспільний лад
Зміст Вступ 3 1. Загальний огляд 5 2. Суспільний лад 11 2.1. Дворянство 11 2.2. Буржуазія 14 2.3. Робітничий клас 16 2.4. Селянство 18 3. Право 26 Висновок 31 Список літератури 33 >>>>
-
Суспільний лад
Зміст Вступ 3 1. Загальний огляд 5 2. Суспільний лад 11 2.1. Дворянство 11 2.2. Буржуазія 14 2.3. Робітничий клас 16 2.4. Селянство 18 3. Право 26 Висновок 31 Список літератури 33 >>>>
-
Контрольна робота з культурології
ЗМІСТ 1. Порівняйте розвиток філософії Стародавньої Греції класичного періоду та періоду еллінізму. Які основні проблеми стояли перед ученими даних періодів. 3 2. Складіть характеристику відомих вам пам’яток архітектури країн Стародавнього Сходу: 8 3. а) Поясніть, звідки походить та що означає крилатий вислів: Ахіллесова п’ята. 12 б) Розкрийте значення цього образу: Прометей. 13 Список використаної літератури 17 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.027067 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|