|
-
Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6)
Зміст
Завдання 1: 3
Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6).
Завдання 2: 7
Розрахуйте екологічний збиток та плату за забруднення водойм.
Завдання 3: 9
Запропонуйте методи очистки, утилізації аміаку та сульфатів. Визначте економічний ефект.
Література 12
-
1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак.
ЗМІСТ
1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак.
2. Розрахувати екологічний збиток і плату за забруднення атмосфери
3. Запропонуйте методи очистки, утилізації від оксидів азоту та сірчаного ангідриду. Визначити екологічний ефект
Література
-
1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак.
ЗМІСТ
1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак.
2. Розрахувати екологічний збиток і плату за забруднення атмосфери
3. Запропонуйте методи очистки, утилізації від оксидів азоту та сірчаного ангідриду. Визначити екологічний ефект
Література
-
Дайте токсикологічну характеристику забруднювачів. Вкажіть ГДКсд, ГДКмр, ГДКрз, ГДКв, ГДКрг, ГДКг, ГДКпрод, класи небезпеки, для пестицидів монурон, атразин, ДД.
Зміст
1. Дайте токсикологічну характеристику забруднювачів. Вкажіть ГДКсд, ГДКмр, ГДКрз, ГДКв, ГДКрг, ГДКг, ГДКпрод, класи небезпеки, для пестицидів монурон, атразин, ДД.
2. Розрахуйте екологічний збиток та платежі за захоронення 2 т відходів (ліміт) і забруднення атмосфери (20 % від маси відходу). Вміст компонентів – пестицидів у відході в т/т відходу:
монурон атразин ДД
0,2 0,6 0,2
3. Запропонуйте методи очистки води від вказаних забруднювачів. Оцініть економічний ефект
Література
-
Дайте токсикологічну характеристику забруднювачів. Вкажіть ГДКсд, ГДКмр, ГДКрз, ГДКв, ГДКрг, ГДКг, ГДКпрод, класи небезпеки, для пестицидів монурон, атразин, ДД.
Зміст
1. Дайте токсикологічну характеристику забруднювачів. Вкажіть ГДКсд, ГДКмр, ГДКрз, ГДКв, ГДКрг, ГДКг, ГДКпрод, класи небезпеки, для пестицидів монурон, атразин, ДД.
2. Розрахуйте екологічний збиток та платежі за захоронення 2 т відходів (ліміт) і забруднення атмосфери (20 % від маси відходу). Вміст компонентів – пестицидів у відході в т/т відходу:
монурон атразин ДД
0,2 0,6 0,2
3. Запропонуйте методи очистки води від вказаних забруднювачів. Оцініть економічний ефект
Література
-
Презентація PowerPoint з курсу "Я і Україна" Технологія організації спільного навчання учнів і вчителя
Найпоширенiшi нестандартнi уроки
Урок-інтелектуальна розвага
Урок-екскурсія
Урок-подорож
Урок-гра
Приклади ігор для використання на уроках курсу “Я і Україна” 2 клас
Ігрові технології навчання
Приклади використання опорних схем на уроках
Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас:
Розмноження квіткових
Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас:
Тіла. Речовини. Молекули
Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас
Будова рослин. Рослини живі організми.
34 слайди - презентація Microsoft PowerPoint
-
Природно-соціальні небезпеки
Зміст
Вступ 3
1. Природно-соціальні небезпеки 4
2. Здоровий спосіб життя та його вплив на професійну діяльність людини 8
3. Вплив освітлення на людину 9
4. Шляхи, форми та методи самозахисту 10
5. Природні ресурси Землі 11
Висновки 22
Список використаних джерел 23
-
Управління розвитком персоналу
Зміст
1. Дайте характеристику інструктажу, як форми навчання на робочому місці. 3
2. Дайте характеристику методу спеціальних завдань. 6
Література 9
-
Управління розвитком персоналу
Зміст
1. Дайте характеристику інструктажу, як форми навчання на робочому місці. 3
2. Дайте характеристику методу спеціальних завдань. 6
Література 9
-
Конспект по БЖД
1. Наукові засади безпеки життєдіяльності 3
2. Класифікація джерел небезпеки 4
3. Діяльність людини 5
4. Середовище життєдіяльності 6
5. Небезпеки життєдіяльності у виробничій сфері та побуті 6
5.1. Дія шуму і вібрації на організм людини 6
5.2. Іонізуючі випромінювання 8
5.3. Електромагнітні поля і випромінювання 10
5.4. Небезпека електричного струму 11
5.5. Хімічні і біологічні фактори небезпеки 12
5.6. Психофізіологічні небезпеки 15
6. Небезпеки, що призводять до надзвичайних ситуацій 17
6.1. Природні небезпеки 17
6.2. Небезпеки техногенного характеру 20
6.3. Соціально-політичні небезпеки 21
7. Комбіновані небезпеки 22
8. Надзвичайні ситуації 23
9. Перша долі карська допомога 25
Література 27
Cгенерировано за 0.173683 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|