|
Атестаційної роботи акушерки ж к
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Атестаційної роботи акушерки ж к», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
НАУКОВО-ДОСЛІДНА ТА ПЕРЕДДИПЛОМНА ПРАКТИКА
Тема дипломної роботи : Конкурентні переваги фірми при здійсненнях зовнішньо-економічної діяльності на прикладі туристичної фірми ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ПРАКТИКА 6 1.1.Менеджмент ЗЕД 6 1.2.Міжнародний ринок послуг 9 1.3. Конкурентні переваги підприємства на міжнародному ринку 13 РОЗДІЛ 2. ПЕРЕДДИПЛОМНА ПРАКТИКА 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Оцінка і аналіз виробничої діяльності підприємства ПП „У Ярослава” 21 2.3. Оцінка і аналіз використання виробничих ресурсів 24 2.4. Характеристика ринку туристичних послуг 36 2.5. Дослідження конкурентів 42 2.6. Аналіз управління ЗЕД на підприємстві 48 ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55 Метою науково-дослідної та переддипломної практик є поглиблення та закріплення студентами теоретичних знань з дисциплін навчального плану, набуття ними навичок та вмінь самостійної практичної діяльності за спеціальністю “Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності” безпосередньо в умовах наукового та виробничого середовища , а також збір матеріалів для підготовки магістерської атестаційної роботи. Основним завданням науково-дослідної та переддипломної практик є самостійний пошук, систематизація, аналіз та конкретизація фактичного матеріалу, необхідного для виконання дипломної роботи. Об'єктом практики є діяльність туристичного підприємства ПП „Ярослава”, в тому числі і зовнішньоекономічна. Предметом дослідження теоретичне та практичне регулювання відносини, які виникають між підприємством та іншими учасниками економічних відносин, в процесі здійснення господарської діяльності >>>>
-
Адвокатура в Україні
ЗМІСТ 1. Адвокатура, як правовий інститут 3 2. Процес доказування і здійснення його адвокатом 10 3. Участь адвоката при провадженні попереднього слідства, його права та обов'язки 11 Задача 13 Здорен О.П. звернувся з заявою до ВККА про скасування рішення атестаційної палати КДКА про відмову у видачі свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю. Скаржник посилався на те, що через суб'єктивні причини члени палати поставилися до нього необ'єктивно, копію рішення йому було не вручено, в рішенні мотиви відмови не вказані. Яке рішення має прийняти ВККА? Список використаної літератури 16 >>>>
-
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1 Загальне поняття та зміст атестації персоналу підприємства 4 1.2 Види, функції та завдання атестації 5 1.3 Фактори атестаційної оцінки 7 2 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 11 2.1 Загальна характеристика підприємства ЗАТ "Чернігівриба" 11 2.2 Аналіз операційної діяльності підприємства 15 2.3 Аналіз персоналу підприємства 18 3 ПРОЕКТНИЙ РОЗДІЛ - ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА 22 ВИСНОВКИ 27 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 28 >>>>
-
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1 Загальне поняття та зміст атестації персоналу підприємства 4 1.2 Види, функції та завдання атестації 5 1.3 Фактори атестаційної оцінки 7 2 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 11 2.1 Загальна характеристика підприємства ЗАТ "Чернігівриба" 11 2.2 Аналіз операційної діяльності підприємства 15 2.3 Аналіз персоналу підприємства 18 3 ПРОЕКТНИЙ РОЗДІЛ - ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА 22 ВИСНОВКИ 27 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 28 >>>>
-
Організація і керівництво суспільного і приватного дошкільного виховання (ШПОРИ) шпаргалки
Зміст 1.Джерела фінансування приватного дошкільного навчального закладу та механізм їх використання 3 2.Диференціація послуг приватного дошкільного навчального закладу 3 3. Умови та порядок створення державна реєстрація приватних дошкільних закладів 4 4. Форми організації навчання в дошкільному закладі (за матеріалами К.Л. Крутій) 4 5. Форми методичної роботи з педагогічними кадрами 5 6. Типове положення Про атестацію педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів 7 7. Варіанти оформлення результатів аналізу діяльності ДНЗ 7 8. Структура зміст та підходи до річного планування роботи дошкільного навчального закладу 8 9. Вимоги до контролю завдання контролю зміст і порядок контролю збоку інспектора з дошкільного виховання 9 10. Основні документи що регламентують діяльність дошкільного навчального закладу 10 11. Етапи діяльності керівника дошкільного закладу освіти з питань вивчення та аналізу заняття мотивація навчальної діяльності в дітей дошкільного віку 11 12. Проведення педагогічних рад у дошкільному закладі роль завідувача й методиста при цьому: завдання педради зміст роботи форми проведення 12 13. Планування й звітність в роботі завідувача й методиста. Види планування 13 15. Основні завдання та принципи організації дошкільної освіти в Україні 14 16.Статут дошкільного навчального закладу 15 17. Перелік документів необхідних керівнику приватного дошкільного навчального закладу 17 18. Теоретичні засади аналітичної діяльності ДНЗ структурні та активізуючі фактори управління 17 19. Алгоритм діяльності атестаційної комісії. Вимоги додатків і довідок як підсумкових документів 18 20.Господарсько-фінансовий напрям в діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Основні фінансові документи 19 21. Основні етапи роботи з вивчення узагальнення передового педагогічного досвіду та форми опис передового педагогічного досвіду 20 22. Методи управління специфіка їх використання в умовах демократизації 20 23. Планування роботи приватного дошкільного навчального закладу (сутність завдання принципи планування. Види і форми планування) 21 24. Роль і місце завідуючої в системі приватного дошкільного навчального закладу: структура управління загальні й процесуальні функції керівника 22 25. Статут приватного дошкільного навчального закладу 23 26. Завдання та зміст методичної роботи в дошкільному навчальному закладі 23 27. Функції старшого вихователя - організатора навчально-виховної роботи 23 28. Шляхи демократизації управління дошкільними закладами 24 29. Масові групові та індивідуальні форми методичної роботи в дошкільному навчальному закладі 25 30. Завідуюча - керівник дошкільного закладу її функції обов язки особисті риси і якості 26 >>>>
-
Вимоги до оформлення магістерської роботи типові помилки
Вступ 3 1. Структура магістерської роботи 4 2. Зміст магістерської роботи та вимоги до роботи 7 3. Порядок виконання і захисту магістерської роботи 9 Висновки 13 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Сучасна педагогіка
Вступ 3 1. Поняття виховної роботи. Особистісна спрямованість виховного процесу 4 2. Мета, завдання, зміст позакласної роботи 6 3. Функції та основні напрями роботи класного керівника. Планування виховної роботи 9 4. Масові, групові та індивідуальні форми роботи в досвіді вчителя, вихователя 11 Висновки 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Сучасна педагогіка
Вступ 3 1. Поняття виховної роботи. Особистісна спрямованість виховного процесу 4 2. Мета, завдання, зміст позакласної роботи 6 3. Функції та основні напрями роботи класного керівника. Планування виховної роботи 9 4. Масові, групові та індивідуальні форми роботи в досвіді вчителя, вихователя 11 Висновки 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Методична робота в школі
Вступ 3 1. Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя 4 2. Основні форми методичної роботи в школі 5 2.1. Індивідуальна форма методичної роботи в школі 5 2.2. Колективні форми методичної роботи 6 2.3. Групові та нетрадиційні форми методичної роботи 9 3. Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників 12 Висновки 15 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Методична робота в школі
Вступ 3 1. Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя 4 2. Основні форми методичної роботи в школі 5 2.1. Індивідуальна форма методичної роботи в школі 5 2.2. Колективні форми методичної роботи 6 2.3. Групові та нетрадиційні форми методичної роботи 9 3. Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників 12 Висновки 15 Список використаної літератури 16 >>>>
-
ВИНИКНЕННЯ ТА ЕВОЛЮЦІЯ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
ВСТУП 3 Розділ 1. Етапи, форми, моделі становлення і проблеми періодизації історії соціальної роботи 5 1.1. Історичні передумови соціальної роботи 5 1.2. Становлення і розвиток соціальної роботи 10 Розділ 2. Становлення та розвиток соціальної роботи в Україні 16 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 >>>>
-
ОРГАНІЗАЦІЙНІВ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
ВСТУП 3 Розділ 1. Взаємозв'язок соціальної політики і соціальної роботи 5 1.1. Організаційні основи соціальної політики і соціальної роботи 5 1.2. Особливість організації праці соціального працівника 11 1.3. Формування соціальної політики на сучасному етапі 13 Розділ 2. Організаційна структура соціальної роботи в Україні 16 2.1. Об'єкти і суб'єкти соціальної роботи 16 2.2. Організаційна структура соціальної роботи 23 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29 >>>>
-
Робота в громаді як методи соціальної роботи
ВСТУП 3 Розділ 1. Загальна характеристика методів соціальної роботи. Поняття роботи в громаді як методу соціальної роботи 4 Розділ 2. Громада - один із чинників соціального впливу на особистість 15 Розділ 3. Робота в громаді як метод соціальної роботи 26 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 >>>>
-
Цінності соціальної роботи. Контрольна робота з дисципліни «Соціальна робота»
Вступ 3 1. Поняття та значення цінностей соціальної роботи 4 2. Система цінностей соціальної роботи 7 3. Аналіз інноваційних форм (послуг) соціальної роботи 10 Висновки 12 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Установки та методи соціальної роботи за кордоном
Зміст Вступ 3 Розділ I Виникнення соціальної роботи 4 Розділ 2 Установки та методи соціальної роботи за кордоном 9 2.1. Установки сучасної соціальної за кордоном 9 2.2. Методи соціальної роботи 11 Розділ 3. Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах 13 3.1. Особливості соціальної роботи в різних країнах 13 3.2. Британська модель соціальної допомоги дітям 17 3.3. Догляд за літніми людьми у Швеції 24 3.4. Соціальна робота в Норвегії 30 Висновок 35 Використана література 36 >>>>
-
Установки та методи соціальної роботи за кордоном
Зміст Вступ 3 Розділ I Виникнення соціальної роботи 4 Розділ 2 Установки та методи соціальної роботи за кордоном 9 2.1. Установки сучасної соціальної за кордоном 9 2.2. Методи соціальної роботи 11 Розділ 3. Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах 13 3.1. Особливості соціальної роботи в різних країнах 13 3.2. Британська модель соціальної допомоги дітям 17 3.3. Догляд за літніми людьми у Швеції 24 3.4. Соціальна робота в Норвегії 30 Висновок 35 Використана література 36 >>>>
-
Принципи виховної роботи
План Складові елементи виховної роботи 3 Принципи виховної роботи 5 Структура виховної роботи 6 Список використаної літератури 10 >>>>
-
Технолог соціальної роботи з інвалідами
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З ІНВАЛІДАМИ 10 1.1. Основні характеристики та види технологій соціальної роботи 10 1.2. Категорія „інвалідність” в соціальній роботі та соціальні проблеми інвалідів 21 1.3. Нормативно-правове регулювання соціальної роботи з інвалідами 27 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 >>>>
-
Організаційна структура соціальної роботи в Україні
Вступ...............................................................................................................3
Розділ 1. Взаємозв язок соціальної політики і соціальної роботи.............5
1.1. Організаційні основи соціальної політики і
соціальної роботи............................................................................5
1.2. Особливість організації праці соціального працівника..............11
1.3. Формування соціальної політики на сучасному етапі................13
Розділ 2. Організаційна структура соціальної роботи в Україні..............16
2.1. Об єкти і суб єкти соціальної роботи...........................................16
2.2. Організаційна структура соціальної роботи................................23
Висновки.........................................................................................................27
Список використаної літератури..................................................................29
>>>>
-
Форми соціальної роботи із студентською молоддю
Вступ 3 Розділ 1. Студентська молодь, як об’єкта соціальної роботи 11 Розділ 2. Характеристика форм соціальної роботи зі студентською молоддю 16 2.1. Загальна характеристика форм соціальної роботи зі студентською молоддю 16 2.2. Актуальність втілення в життя різних форм соціальної роботи зі студентською молоддю в Україні 22 2.3. Особливості та напрямки реалізації різних форм соціальної роботи зі студентською молоддю в Україні 27 2.4. Форми соціальної роботи зі студентською молоддю в США на сучасному етапі 35 Розділ 3. Значення впровадження різних форм соціальної роботи з студентською молоддю 47 Висновок 50 Список використаної літератури 54 >>>>
-
Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 6 1.1 ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ 6 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 15 2.1 ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 15 2.2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 18 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 >>>>
-
Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах
Зміст Вступ 3 Розділ I Виникнення соціальної роботи 4 Розділ 2 Установки та методи соціальної роботи за кордоном 9 2.1. Установки сучасної соціальної за кордоном 9 2.2. Методи соціальної роботи 11 Розділ 3. Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах 13 3.1. Особливості соціальної роботи в різних країнах 13 3.2. Британська модель соціальної допомоги дітям 18 3.3. Догляд за літніми людьми у Швеції 24 3.4. Соціальна робота в Норвегії 31 Висновок 35 Використана література 36 >>>>
-
Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах
Зміст Вступ 3 Розділ I Виникнення соціальної роботи 4 Розділ 2 Установки та методи соціальної роботи за кордоном 9 2.1. Установки сучасної соціальної за кордоном 9 2.2. Методи соціальної роботи 11 Розділ 3. Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах 13 3.1. Особливості соціальної роботи в різних країнах 13 3.2. Британська модель соціальної допомоги дітям 18 3.3. Догляд за літніми людьми у Швеції 24 3.4. Соціальна робота в Норвегії 31 Висновок 35 Використана література 36 >>>>
-
Теоретичні основи соціальної роботи в громаді
П Л А Н Вступ. Розділ І. Сучасні підходи до розуміння громади. 1.1. Сутність громади як соціальний феномен. 1.2. Ретроспективний огляд соціальної роботи в громаді. Розділ ІІ. Теоретичні основи соціальної роботи в громаді 2.1. Організація соціальної роботи в громаді. 2.2. Ресурсне забезпечення соціальної роботи в громаді. Список використаної літератури >>>>
-
РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В УКРАЇНІ
Вступ 3 1. Сутність соціальної роботи та стан управління соціальною роботою в Україні 4 2. Соціальний захист неповнолітніх, позбавлених сімейного виховання, як один з важливих напрямів соціальної роботи 6 2.1. Бездоглядні, бездомні, безпритульні: поняття та причини 6 2.2. Притулок як заклад соціального захисту неповнолітніх 10 3. Напрямки розвитку соціальної роботи 14 Висновок 17 Література та джерела 18 >>>>
-
РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В УКРАЇНІ
Вступ 3 1. Сутність соціальної роботи та стан управління соціальною роботою в Україні 4 2. Соціальний захист неповнолітніх, позбавлених сімейного виховання, як один з важливих напрямів соціальної роботи 6 2.1. Бездоглядні, бездомні, безпритульні: поняття та причини 6 2.2. Притулок як заклад соціального захисту неповнолітніх 10 3. Напрямки розвитку соціальної роботи 14 Висновок 17 Література та джерела 18 >>>>
-
Організація роботи казіно
Вступ.....................................................................................................................3
1. Основи організації роботи казино..................................................................4
2. Організація роботи персоналу казино і правила
поведінки відвідувачів.....................................................................................8
Висновок..............................................................................................................13
Використана література......................................................................................14
>>>>
-
Система роботи школи з обдарованими дітьми (+ РЕЗЮМЕ)
Вступ 2 1. Психолого-педагогічні погляди на систему роботи школи з обдарованими дітьми 3 2. Методика формування системи роботи школи з обдарованими дітьми 10 3. Організація роботи школи з обдарованими дітьми 13 Висновки 20 Список використаних джерел 23 >>>>
-
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАПИСАННЯ ТА ЗАХИСТУ МАГІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 8.150000 «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ»
ЗМІСТ ПЕРЕДМОВА 4 ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1 ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ, НАПИСАННЯ МАГІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ ТА ПОДАННЯ ЇЇ ДО ЗАХИСТУ 8 1.1. Обґрунтування вибору теми роботи та порядок проведення досліджень 8 1.2. Структура магістерської роботи та характеристика її розділів 11 1.3. Характеристика змісту основних структурних частин магістерської роботи та вимоги до їх написання 12 1.3.1. Реферат 12 1.3.2. Зміст 12 1.3.3. Вступ 12 1.3.4. Основна частина роботи 17 1.3.5. Висновки 18 1.3.6. Додатки 18 1.4. Захист і оцінювання магістерської роботи 18 1.4.1. Порядок представлення роботи до захисту 18 1.4.2.Підготовка виступу на захисті 19 1.4.3. Критерії оцінювання магістерської роботи 21 1.5. Типові недоліки й помилки під час підготовки та написання магістерських робіт 24 РОЗДІЛ 2 ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ МАГІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ 26 2.1. Загальні вимоги 26 2.2. Нумерація 27 2.3. Таблиці 28 2.4. Ілюстрації 29 2.5. Формули 30 2.6. Правила цитування та посилання на використані джерела 30 2.7. Оформлення списку використаних джерел 31 2.8. Оформлення додатків 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 35 >>>>
-
Професійний портрет сучасного соціального працівника
ВСТУП 3 РЗДІЛ І. СКЛАДОВІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ: ЗНАННЯ, ВМІННЯ, ЦІННОСТІ 6 1.1 ЦІННОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ 6 1.2 ОСНОВНІ РОЛІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА 8 1.3 КЛІЄНТИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ: ВРАЗЛИВІ ВЕРСТВИ НАСЕЛЕННЯ 10 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 13 РЗДІЛ ІІ. ФОРМИ ТА МЕТОДИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ 14 2.1 КЛАСИФІКАЦІЯ ФОРМ І МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ 14 2.2 ІНДИВІДУАЛЬНА ТА ГРУПОВА РОБОТА 16 2.3 ГРУПОВИЙ ДОГЛЯД ТА РОБОТА У ГРОМАДІ 27 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 32 ВИСНОВКИ 33 ЛІТЕРАТУРА 35 ДОДАТКИ: 38 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.008873 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|