|
3 клас чому неможна випалювати стерню
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «3 клас чому неможна випалювати стерню», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Гетерохронізм розвитку рухових якостей у дітей різного віку
Зміст Вступ 1.Гетерохронізм розвитку рухових якостей у дітей різного віку 4 2.Особливості впливу ходіння на лижах на організм людини 15 3.Чому неможна вживати жиру за два часа до старту 17 Висновки 18 Літуратура 19 >>>>
-
Гетерохронізм розвитку рухових якостей у дітей різного віку
Зміст Вступ 1.Гетерохронізм розвитку рухових якостей у дітей різного віку 4 2.Особливості впливу ходіння на лижах на організм людини 15 3.Чому неможна вживати жиру за два часа до старту 17 Висновки 18 Літуратура 19 >>>>
-
Презентація PowerPoint з курсу "Я і Україна" Технологія організації спільного навчання учнів і вчителя
Найпоширенiшi нестандартнi уроки Урок-інтелектуальна розвага Урок-екскурсія Урок-подорож Урок-гра Приклади ігор для використання на уроках курсу “Я і Україна” 2 клас Ігрові технології навчання Приклади використання опорних схем на уроках Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Розмноження квіткових Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Тіла. Речовини. Молекули Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас Будова рослин. Рослини живі організми. 34 слайди - презентація Microsoft PowerPoint >>>>
-
Клас задач, що розв’язуються за допомогою систем підтримки прийняття ріше
1. Клас задач, що розв’язуються за допомогою систем підтримки прийняття рішень 2 Література >>>>
-
Боярський клас
-
В чому полягають особливості міжнародного менеджменту.
План 1. В чому полягають особливості міжнародного менеджменту. 2. Структура економічного аналізу зовнішнього середовища. 3. В чому полягають причини різноманіття форм міжнародних фінансово-промислових груп. Література >>>>
-
Середній клас як фактор стабілізації суспільного розвитку
Середній клас як фактор стабілізації суспільного розвитку >>>>
-
Клас задач, що розв’язуються за допомогою систем підтримки прийняття рішень
1. Клас задач, що розв’язуються за допомогою систем підтримки прийняття рішень 2 Література 5 >>>>
-
Аромат Львова 8 клас комплекс вірменського кафедрального собору
Аромат Львова 8 клас комплекс вірменського кафедрального собору >>>>
-
"Рольовий репертуар практичного психолога та соціального працівника в Україні"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ролі соціальних працівників 5 1.1 Поняття професійних ролей 5 1.2. Група практичних ролей 6 1.3. Група посередницьких ролей 14 1.4. інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 17 Розділ 2 Функції соціальних працівників 19 2.1. поняття функцій соціального працівника 19 2.2. клас базисних функцій 20 2.3. клас спеціальних функцій соціального працівника 21 Розділ 3 професійні ролі та підходи практичного психолога 25 Висновок 27 Література 28 >>>>
-
"Рольовий репертуар практичного психолога та соціального працівника в Україні"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ролі соціальних працівників 5 1.1 Поняття професійних ролей 5 1.2. Група практичних ролей 6 1.3. Група посередницьких ролей 14 1.4. інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 17 Розділ 2 Функції соціальних працівників 19 2.1. поняття функцій соціального працівника 19 2.2. клас базисних функцій 20 2.3. клас спеціальних функцій соціального працівника 21 Розділ 3 професійні ролі та підходи практичного психолога 25 Висновок 27 Література 28 >>>>
-
Контрольна з психології
1. Є думка, що поява нового напрямку чи школи в психології багато в чому є відповіддю на недосконалість попереднього. Обгрунтуйте це. Наведіть приклади. 3 2. Поясніть у чому проявляється вплив статевих та конституційних 4 особливостей на психічні прояви. 4 3. Наведіть приклади класифікації здібностей. Прокоментуйте наведені 5 класифікаційні моделі. 5 4. Поясніть, чому спрямованість особистості вважається центральною 6 інтегративною характеристикою людини. 6 5. Розкрийте сутність теорії Д. Ельконіна. 7 6. Проаналізуйте роль сім'ї на перших 3 етапах формування "я-концепції". 8 7. Обгрунтуйте, як співвідноситься зовнішня та внутрішня (психічна) 9 діяльність? У чому полягає суть інтеріоризації та екстеріоризації. 9 Література 11 Додаток >>>>
-
Основи економ ічно\ теорії
1. Обґрунтуйте, чому поява монополій об'єктивно неминуча 3 2. Які існують форми монополій і чим вони різняться між собою? 3 3. Розкрийте позитивні та негативні сторони існування монополій 4 4. У чому полягає сутність конкуренції та закону конкуренції? 5 5. Охарактеризуйте основні форми та методи конкурентної боротьби на різних етапах капіталізму 8 6. Які методи конкурентної боротьби властиві монополіям? 9 7. Обґрунтуйте, чому конкуренція є важливою рушійною силою розвитку економічної системи 10 8. У чому полягає основна відмінність між європейською та американською системами антимонопольної діяльності держави? 11 Література 13 >>>>
-
Контрольна з психології
1.В чому різниця між текстом і анкетою. 2 2.Види емоційних станів: настрій, стрес, афект, пристрасті, почуття. 4 3. В чому полягає навчальне і виховне значення, контролю знань 8 Використана література 12 >>>>
-
Що таке релігія?
Зміст 1. Що таке релігія? 2. Чим відрізняється поняття релігії та церкви? 3. Які форми первісних вірувань ви знаєте? 4. В чому різниця між "політеїзмом" і "монотеїзмом"? 5. Назвіть головні ознаки світових релігій 6. На які гілки поділяється християнство? 7. В чому головна відмінність протестантизму від інших напрямів християнства. 8. Які релігійні течії найбільш розповсюджені в Україні? 9. В чому сутність конфлікту між православними церквами в Україні? 10. Характеристика буддизму як світової релігії Література >>>>
-
Кр Бухоблік
1.Подвiйний запис, його сутнiсть та значення 3 2. Облiк витрат дiяльностi ( клас 9) 6 Література 24 >>>>
-
управління ЗЕД
Зміст 2 1. Що таке принципи управління? У чому полягає їх суть? 3 2. Яку роль відіграють органи місцевого управління ЗЕД? 4 3. Експорт яких товарів може обмежуватися і чому? 5 >>>>
-
управління ЗЕД
Зміст 2 1. Що таке принципи управління? У чому полягає їх суть? 3 2. Яку роль відіграють органи місцевого управління ЗЕД? 4 3. Експорт яких товарів може обмежуватися і чому? 5 >>>>
-
К/р з бухобліку
1. Подвійний запис його сутність та значення. 2. Облік витрат діяльності ( клас 9). Список використаної літератури. >>>>
-
Чому я не хочу страхуватися
План Вступ…………………………………………………………………..2 1. Чому я не хочу страхуватися………………………………..3 2. Недосконалість страхового ринку України…………………..4 3. Напрямки вдосконалення державної політики в галузі страхування…………………………………………………….6 Висновки……………………………………………………………..11 Використана література……………………………………………..12 >>>>
-
Педагогіка та психологія
1. Розкрити зв’язок педагогіки та психології. Що для них є спільного, а що відмінного? 3 2. Чому складання конспекту сприяє запам’ятовуванню? 8 3. В чому полягає соціальна сутність освіти? 9 4. Чим відрізняються методи навчання від прийомів, які задачі вони вирішують? 13 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Педагогіка та психологія
1. Розкрити зв’язок педагогіки та психології. Що для них є спільного, а що відмінного? 3 2. Чому складання конспекту сприяє запам’ятовуванню? 8 3. В чому полягає соціальна сутність освіти? 9 4. Чим відрізняються методи навчання від прийомів, які задачі вони вирішують? 13 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Страхування
План Вступ………………………………………………………………….2 1. Чому я хочу страхуватися……………………………………3 2. Чому я не хочу страхуватися…………………………………15 Висновки……………………………………………………………..17 Використана література……………………………………………..18 >>>>
-
"Професіональний і духовно-моральний портрет соціального працівника"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття професіоналізму в соціальній роботі 5 Розділ 2. Ролі та функції соціального працівника 11 2. 1. Ролі соціальних працівників 11 2. 1.1. Поняття професійних ролей 11 2.1.2. Група практичних ролей 12 2. 1.3. Група посередницьких ролей 19 2. 1.4. Інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 22 2. 2. Функції соціальних працівників 23 2.2. 1. Поняття функцій соціального працівника 23 2. 2.2. Клас базисних функцій 24 2. 2.3. Клас спеціальних функцій соціального працівника 26 Розділ 3. Вимоги до якостей особистості соціального працівника 29 3.1. Особисті якості соціального працівника 29 3.2. Основні вимоги та неприпустимі у професійній діяльності якості соціального працівника 31 Висновки 35 Список використаних джерел 37 >>>>
-
"Професіональний і духовно-моральний портрет соціального працівника"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття професіоналізму в соціальній роботі 5 Розділ 2. Ролі та функції соціального працівника 11 2. 1. Ролі соціальних працівників 11 2. 1.1. Поняття професійних ролей 11 2.1.2. Група практичних ролей 12 2. 1.3. Група посередницьких ролей 19 2. 1.4. Інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 22 2. 2. Функції соціальних працівників 23 2.2. 1. Поняття функцій соціального працівника 23 2. 2.2. Клас базисних функцій 24 2. 2.3. Клас спеціальних функцій соціального працівника 26 Розділ 3. Вимоги до якостей особистості соціального працівника 29 3.1. Особисті якості соціального працівника 29 3.2. Основні вимоги та неприпустимі у професійній діяльності якості соціального працівника 31 Висновки 35 Список використаних джерел 37 >>>>
-
Контрольна робота № 1
Завдання № 1 3 Розкрити наступне питання: Лізингові операції комерційних банків. Завдання № 2 18 Постановою Правління Національного банку України від 17.06.2004 p., № 280 затверджений План рахунків бухгалтерського обліку банків України та Інструкція про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України. План рахунків розроблений відповідно до прийнятих в міжнародній практиці принципів бухгалтерського обліку і звітності. Він складається з дев'яти класів, де кожний клас розподілений на рахунки II порядку (двозначні - розділ), рахунки Ш порядку (тризначні - група), рахунки ІУ порядку (чотиризначні - балансовий рахунок). В завданні необхідно описати клас рахунку, один розділ, одну групу, один рахунок з цього класу на вибір. Клас рахунку бухгалтерського обліку комерційного банку та варіант завдання: Варіант 1. – Клас 1. Казначейські та міжбанківські операції. Завдання № 3 22 Постановою Правління Національного банку України від 28.08.2001 p. № 368 затверджена Інструкція про порядок регулювання діяльності банків в Україні. Ця Інструкція розроблена відповідно до загально прийнятих у міжнародній практиці принципів і стандартів. Відповідно до Закону України "Про Національний банк України", Закону України "Про банки і банківську діяльність", а також указаної Інструкції, Національний банк України установлює порядок визначення регулятивного капіталу банку та економічні нормативи, що є обов'язковими до виконання всіма банками. У завданні необхідно: - розкрити суть нормативу; - показати якої величини норматив може набувати. Варіант 8. – Великі кредитні ризики Література 24 >>>>
-
Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6)
Зміст Завдання 1: 3 Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6). Завдання 2: 7 Розрахуйте екологічний збиток та плату за забруднення водойм. Завдання 3: 9 Запропонуйте методи очистки, утилізації аміаку та сульфатів. Визначте економічний ефект. Література 12 >>>>
-
Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6)
Зміст Завдання 1: 3 Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6). Завдання 2: 7 Розрахуйте екологічний збиток та плату за забруднення водойм. Завдання 3: 9 Запропонуйте методи очистки, утилізації аміаку та сульфатів. Визначте економічний ефект. Література 12 >>>>
-
Державне управління та мiсцеве самоврядування
1. Поясніть, чому державне управління в Україні нестабільне 2 2. У чому полягають сучасні характерні риси американського та японського управління? 6 3. Що таке бюрократизація та які її форми? 8 Література 10 >>>>
-
Контрольна робота № 2
Завдання № 1 3 Розкрити наступне питання: Трастові /довірчі/ операції комерційних банків. Завдання № 2 10 Постановою Правління Національного банку України від 17.06.2004 p., № 280 затверджений План рахунків бухгалтерського обліку банків України та Інструкція про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України. План рахунків розроблений відповідно до прийнятих в міжнародній практиці принципів бухгалтерського обліку і звітності. Він складається з дев'яти класів, де кожний клас розподілений на рахунки II порядку (двозначні - розділ), рахунки Ш порядку (тризначні - група), рахунки ІУ порядку (чотиризначні - балансовий рахунок). В завданні необхідно описати клас рахунку, один розділ, одну групу, один рахунок з цього класу на вибір. Клас рахунку бухгалтерського обліку комерційного банку та варіант завдання: Варіант 6. – Клас 6. Доходи. Завдання № 3 12 Постановою Правління Національного банку України від 28.08.2001 p. № 368 затверджена Інструкція про порядок регулювання діяльності банків в Україні. Ця Інструкція розроблена відповідно до загально прийнятих у міжнародній практиці принципів і стандартів. Відповідно до Закону України "Про Національний банк України", Закону України "Про банки і банківську діяльність", а також указаної Інструкції, Національний банк України установлює порядок визначення регулятивного капіталу банку та економічні нормативи, що є обов'язковими до виконання всіма банками. У завданні необхідно: - розкрити суть нормативу; - показати якої величини норматив може набувати. Варіант 11. – Інвестування в цінні папери окремо за кожною установою. Література 14 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.023219 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|