-
"СТИЛИСТИКА РЕКЛАМЫ. СТИЛИСТИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ РЕКЛАМЫ БЫТОВОЙ ТЕХНИКИ"
СОДЕРЖАНИЕ
ВВЕДЕНИЕ
1.РЕКЛАМНЫЙ СЛОГАН - ДЕВИЗ ФИРМЫ…………………3
2.ЯЗЫКОВОЕ МАНИПУЛИРОВАНИЕ: ГРАНИЦЫ ДОЗВОЛЕННОГО……………………………………………………….9
3. МАНИПУЛЯЦИИ С КЛАССОМ СРАВНЕНИЯ: РИТОРИЧЕСКИЙ ПРИЕМ ИЛИ СПОСОБ ВВЕСТИ В ЗАБЛУЖДЕНИЕ?……………12
3.1. Создание расширенного класса сравнения
3.2. Создание суженного класса сравнения
3.3. Создание смещенного класса сравнения
3.4. Создание неопределенного класса сравнения
3. 5. Создание вырожденного класса сравнения
4. МАНИПУЛЯЦИИ С ПАРАМЕТРАМИ СРАВНЕНИЯ: РИТОРИЧЕСКИЙ ПРИЕМ ИЛИ СПОСОБ ВВЕСТИ В ЗАБЛУЖДЕНИЕ?…………………16
4.1. Переход количества в качество и обратно
4.2. Манипулятивные возможности слова "первый"
4.3. Вопросы и отрицания, сопровождающие сравнительные конструкции4.
4.4.Нерелевантный параметр
4.5. Двойные сравнения
4.6. "Ложные" противопоставления
4. 7. Сопоставление несопоставимого
РЕЗЮМЕ
5. ОСОБЕННОСТИ РЕКЛАМЫ БЫТОВОЙ ТЕХНИКИ……….21
ИСПОЛЬЗОВАННАЯ ЛИТЕРАТУРА
-
Формування англійської лексики
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ І. Власномовна лексика 4
1.1 Формування англійської лексики 4
1.2 Залишки кельтських мов в англійській 7
Розділ ІІ. Запозичення в англійській мові 10
2.1 Елементи ранньолатинської мови 11
2.2 Запозичення зі скандинавських мов 13
2.3 Запозичення з романських мов. Норманське завоювання 14
2.4 Елементи грецької мови 18
2.5 Запозичення з інших германських мов 20
2.6 Лексичні запозичення з часів раннього Відродження 22
2.7 Слов’янські запозичення в англійській мові 24
Розділ ІІІ. Асиміляція запозичень 26
3.1 Фонетична асиміляція 26
3.2 Граматична асиміляція 27
3.3 Лексична асиміляція 29
Висновки 31
Список використаної літератури 32
-
Формування англійської лексики
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ І. Власномовна лексика 4
1.1 Формування англійської лексики 4
1.2 Залишки кельтських мов в англійській 7
Розділ ІІ. Запозичення в англійській мові 10
2.1 Елементи ранньолатинської мови 11
2.2 Запозичення зі скандинавських мов 13
2.3 Запозичення з романських мов. Норманське завоювання 14
2.4 Елементи грецької мови 18
2.5 Запозичення з інших германських мов 20
2.6 Лексичні запозичення з часів раннього Відродження 22
2.7 Слов’янські запозичення в англійській мові 24
Розділ ІІІ. Асиміляція запозичень 26
3.1 Фонетична асиміляція 26
3.2 Граматична асиміляція 27
3.3 Лексична асиміляція 29
Висновки 31
Список використаної літератури 32
-
Формування і нормалізація української термінологічної лексики
Вступ 3
1. Систематизації термінології, проблеми пов’язані з вживанням спеціальної лексики 4
2. Формування нових термінів: запозичення та словотворення. 6
2. Написання термінів: правопис та транслітерація. 9
Висновок 11
Список використаних джерел 13
-
Склад лексики сучасної української мови за походженням
Зміст
1. Склад лексики сучасної української мови за походженням 3
2. Інструкція 6
3. Етикет користування електронною поштою 9
4. Вставні і вставлені конструкції у діловому мовленні 11
Список використаної літератури 13
-
Склад лексики сучасної української мови за походженням
Зміст
1. Склад лексики сучасної української мови за походженням 3
2. Інструкція 6
3. Етикет користування електронною поштою 9
4. Вставні і вставлені конструкції у діловому мовленні 11
Список використаної літератури 13
-
Значение лексики в курсе русского языка начальной школы
Содержание
Введение……………….…………………………………………..…………3
Глава 1. Общие вопросы методики изучения лексики русского языка в начальной школе
1.1. Значение лексики в курсе русского языка начальной школы……….5
1.2. Пути активизации познавательной деятельности учащихся при изучении лексики……………………………………………………………… 13
Глава 2. Методика лексической работы в начальной школе
2.1. Активизация словаря младшего школьника………………………....17
2.2. Этимологическая работа со словом младших школьников ……….21
2.3. Обогащение словаря младших школьников………………………...27
2.4. Развитие умения пользоваться лингвистическими словарями…….34
Заключение……………………………………………………………......41
Литература ………………………………………………………………..42
-
Шляхи збагачення лексики української мови через ЗМК
Зміст
Вступ 3
1. Історичні шляхи збагачення української мови: запозичення з російської, білоруської, інших слов’янських мов та неслов’янські елементи в складі української лексики 5
2.Мовленнєві особливості періодичних видань 11
3. Шляхи збагачення мови ЗМК через газетну лексику 14
Висновки 20
Список використаної літератури 21
Метою курсової роботи є вивчення шляхів поповнення лексичного складу української мови через засоби комунікації.
Завдання дослідження полягають у наступному:
1. Дослідити історичні передумови та шляхи збагачення української мови.
2. Вивчити особливості мови засобів масової комунікації.
3. Зробити дослідження шляхів збагачення мови через українську пресу.
Предметом курсової роботи є шляхи збагачення української мови.
Об’єкт дослідження - засоби масової комунікації та їх вплив на розвиток мови.
-
Исследование эволюции военной лексики в дискурсе современных масс-медиа
Содержание
Введение 3
Глава 1. Исследование эволюции военной лексики в дискурсе современных масс-медиа. 4
1.1. Информационное воздействие в дискурсе с точки зрения теории асимметрии 4
1.2. Из истории пропаганды и контрпропаганды ХХ столетия 11
1.3. Примеры применения дестабилизирующих технологий 15
1.4. Информационное оружие в контексте других видов коммуникативного воздействия 23
Глава 2. Классификация военной лексики 32
2.1. Распределение лексики по лексико-семантическим группам 32
2.2. Распределение лексики по происхождению 35
Выводы 48
Список использованной литературы 50
-
Проблеми правничої лексики. Культура і стиль судової промови юриста
Вступ 3
1.Проблеми правничої лексики 3
2.Культура професійного мовлення правників 4
3.Культура і стиль судової промови юриста 7
4.Поведінка і мова 11
Висновки 13
Список літератури 14
-
Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики
Вступ
Розділ I
Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики
1.1. Проблемне навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів
1.2. Вікові особливості учнів старшого етапу середньої школи
1.3. Психологічна характеристика лексичної компетенції
Висновки до розділу I
Розділ II
Методика застосування проблемного навчання у формуванні лексичної компетенції учнів на уроках англійської мови
2.1. Критерії відбору лексики для вивчення у загальноосвітній школі
2.2. Етапи формування лексичної компетенції
2.3. Методика формування лексичної компетенції учнів старших класів на основі застосування проблемного підходу
2.4. Експериментальна перевірка ефективності запропонованої методики
Висновки до розділу II
Загальні висновки
Бібліографія