|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75233788
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Організація паромних перевезень та обслуговування туристів на прикладі компанії "Назва"
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КРУЇЗІВ У СВІТОВОМУ ТУРИЗМІ 5
1.1. Історія та сучасність круїзного бізнесу 5
1.2. Моделі функціонування водного круїзного пасажирського транспорту 10
1.3. Теоретичні аспекти підвищення якості туристичних послуг водного транспорту 15
2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ УКРФЕРРІ З ВІДРОДЖЕННЯ КРУЇЗНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 19
2.1. Розвиток туристичних послуг водного транспорту 19
2.2. Історія та сучасність Укрферрі 24
2.3. Оцінки рівня якості туристичних послуг водного транспорту 29
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ВОДНОГО ТРАНСПОРТУ 32
3.1. Перспективи круїзного бізнесу в Україні 32
3.2. Стратегія зростання Укрферрі 34
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41-42
-
Організація перевезень туристів на прикладі “Чеські Авіалінії
ВСТУП 3
1. РОЗВИТОК АВІАЦІЇ І АВІАКОМПАНІЇ CSA 4
1.1. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ ПЕРЕВЕЗЕНЬ І РОЗВИТОК КОМПАНІЇ 4
1.2. ВИДИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ 9
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ 13
2.1. КЛАСИ І ХАРЧУВАННЯ 13
2.2. МАТЕРІАЛЬНА БАЗА АВІАКОМПАНІЇ 20
2.3. БРОНЮВАННЯ АВІАКВИТКІВ 22
3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 27
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
-
Організація перевезень туристів на прикладі авіакомпанії “Чеські Авіалінії”
ВСТУП 3
1. РОЗВИТОК АВІАКОМПАНІЇ “ЧЕСЬКІ АВІАЛІНІЇ” 6
1.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА І ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ АВІАКОМПАНІЇ CSA 6
1.2. ВИДИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ АВІАКОМПАНІЇ CSA 11
1.3. МАТЕРІАЛЬНА БАЗА АВІАКОМПАНІЇ «ЧЕСЬКІ АВІАЛІНІЇ» 14
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ В КОМПАНІЇ “ЧЕСЬКІ АВІАЛІНІЇ” 17
2.1. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПОЛЬОТІВ ЛІТАКАМИ КОМПАНІЇ CSA 17
2.2. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПОДОРОЖІ 24
2.3. ПОСЛУГИ ДЛЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПОДОРОЖУЮТЬ РЕЙСАМИ CSA У ПРАЗЬКОМУ АЕРОПОРТІ 26
2.4. БРОНЮВАННЯ АВІАКВИТКІВ НА РЕГУЛЯРНІ РЕЙСИ CSA 29
3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ “ЧЕСЬКІ АВІАЛІНІЇ” 33
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
-
Організація обслуговування туристів (на прикладі )
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА УТРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Умови й порядок обслуговування туристів туристичним підприємством 4
1.2. Організація обслуговування на туристичному підприємстві 8
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 13
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 13
2.2. Аналіз кадрового потенціалу туристичного підприємства 19
2.3. Аналіз особливостей організації системи обслуговування туристів на туристичному підприємстві 24
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 35
3.1. Напрямки вдосконалення системи якості надання туристичних послуг на підприємстві 35
3.2. Пропозиції щодо вдосконалення системи обслуговування туристів 43
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52
ДОДАТКИ 55
-
Організація обслуговування ділових туристів на прикладі готелю
Вступ 3
Розділ 1. Діловий туризм та перспективи його розвитку в Україні 6
1.1. Місце і роль ділового туризму в загальній кваліфікації видів туризму 6
1.2. Стан та перспективи розвитку ділового туризму в м. Києві 9
Розділ 2. Організація обслуговування ділових туристів на прикладі готелю 16
2.1. Особливості надання основної послуги розміщення 16
2.2. Додаткові послуги для ділових туристів 23
Висновки 27
Список використаної літератури 30
-
“Організація діяльності з обслуговування туристів” (на прикладі готелю „Дніпро”)
Зміст:
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 5
1.1 Готельні ланцюги 5
1.2 Служби готелю великої потужності та особливості надання ними послуг 8
1.3 Господарська служба 14
1.4 Агентство по туризму 15
1.5 Служба громадського харчування 17
Розділ ІІ. Стандарти, що визначають якість обслуговування в готелях великої потужності 20
Розділ ІІІ. Організація обслуговування туристів в готелі Дніпро 33
3.1. Організаційно-управлінська і економічна характеристика готелю „Дніпро” 33
3.2. Аналіз стану особливостей організації обслуговування в готелях великої потужності (на прикладі готелю „Дніпро”) 35
3.2.1. Служба прийому та розміщення 37
Висновки і пропозиції 43
Перелік використаної літератури: 45
-
Організація перевезень туристів
1. Історія виникнення морських круїзів. Основні ринки морських круїзів та їх характеристика. Провідні світові круїзні компанії 3
2. Забезпечення безпеки на автобусних маршрутах і турах 8
Література 14
-
Організація авіаційних перевезень туристів авіакомпанією МАУ
ВСТУП 3
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АВІАКОМПАНІЇ “МАУ” 5
1.1. Історія становлення авіакомпанії 5
1.2. Основні показники роботи авіакомпанії 9
2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПЕРЕВЕЗЕНЬ КОМПАНІЄЮ “МАУ” 22
2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПЕРЕВЕЗЕНЬ КОМПАНІЄЮ “МАУ” 22
2.1. Нормативно правова база організації перевезень 22
2.2. Організація взаємодії компанії з партнерами 31
2.3 Основні напрямки вдосконалення організації обслуговування туристів під час перевезення авіакомпанією МАУ 32
2.4 Технічне обслуговування в компанії 35
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
ДОДАТОК. 44
-
Організація перевезень туристів на залізничному транспорті в Європі
План
ВСТУП 3
1. ЗАЛІЗНИЧНІ ПОДОРОЖІ ПО ЄВРОПІ ТА НІМЕЧЧИНІ 5
1.1. Високошвидкісні залізничні перевезення туристів по Європі 5
1.2. Залізничні перевезення туристів в Німеччині 10
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПОДОРОЖЕЙ ПО ЄВРОПІ ТА НІМЕЧЧИНІ НА ПРИКЛАДІ ФІРМИ „THALYS“ 14
2.1. Загальна характеристика фірми „Thalys“ 14
2.2. Основні послуги та тарифи на напрямках “Thalys” в Німеччині та Європі 17
ВИСНОВКИ 27
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 30
ДОДАТКИ 31
Мета курсової роботи охарактеризувати на конкретних прикладах розвиток та здійснення залізничних перевезень туристів в Європі.
Для досягнення поставленої мети автор ставить такі завдання:
1. надати загальну характеристику залізничним подорожам в Європі та більш конкретно в Німеччині;
2. на прикладі фірми “Thalys” показати організацію залізничних перевезень туристів по Німеччині та Європі.
Предметом курсової роботи є розгляд організації залізничних перевезень туристів в Європі.
Об’єктом розгляду курсової роботи є послуги фірми “Thalys”, яка здійснює залізничні перевезення по Європі.
Джерельна база курсової роботи складається в основному з іноземних джерел літератури, які освітлюють ситуацію на ринку залізничних перевезень в Європі. Це в основному періодичні видання такі, як Railway Gazette, 2005; RAIL// Double decked trains could be replacement for Eurostars, 2006; Carrière B. La Vie du Rail, 2002; Modern Railways, 2002.
А також декілька російськомовних періодичних видань: Журнал “Залізничні шляхи світу”, 2001; Високошвидкісний потяг TGV// Грицак Е. Н. Історія речей від стародавності до наших днів, 2003; Потяги між Парижем та Швейцарією//Новини туризму, 2004.
Структурно курсова робота складається з вступу, двох розділів з підпунктами, висновки, використана література та додатки
-
Організація авіаційних перевезень туристів авіакомпанією Аеросвіт
План
ВСТУП 3
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АВІАКОМПАНІЇ “АЕРОСВІТ” 5
1.1. Історія становлення авіакомпанії 5
1.2. Основні показники роботи авіакомпанії 10
2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПЕРЕВЕЗЕНЬ КОМПАНІЄЮ “АЕРОСВІТ” 20
2.1. Нормативно правова база організації перевезень 20
2.2. Організація взаємодії компанії з партнерами 28
2.3 Основні напрямки вдосконалення організації обслуговування туристів під час перевезення авіакомпанією Аеросвіт 32
2.4 Технічне обслуговування в компанії 37
ВИСНОВКИ 43
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 45
ДОДАТКИ 47
Мета курсової роботи детально розглянути діяльність компанії Аеросвіт щодо організації перевезення туристів.
Для досягнення поставленої мети автор ставить такі завдання:
1. надати загальну характеристику авіакомпанії “Аеросвіт”, розглянути історію її розвитку та проаналізувати основні показники її діяльності на ринку України;
2. розглянути особливості обслуговування туристів під час перевезень авіакомпанією, а саме: нормативну базу, на якій будується діяльність по перевезенню пасажирів; основні напрямки організації взаємодії з партнерами; вдосконалення організації обслуговування туристів під час перевезень; технічне обслуговування в компанії.
Хронологічні рамки курсової роботи сягають 1994 року, моменту створення компанії Аеросвіт. Закінчується розглядом її сучасної діяльності.
Предмет курсової роботи полягає у розгляді аспектів діяльності щодо перевезення туристів компанією Аеросвіт.
Об’єктом роботи є загальна характеристика компанії “Аеросвіт”.
Літературна база курсової роботи складається здебільшого з періодичних видань, які на протязі останніх років досліджують розвиток компанії “Аеросвіт”. Це насамперед такі українські видання, як Газета «Економічні новини» за 2004 рік; газета "Урядовий кур'єр" за 2004, 2002 роки; журнал «БІЗНЕС» за 2004; журнал “Український туристичний вісник” за 2004 рік; український діловий тижневик "Галицькі Контракти" за 2004, 2003, 2002 роки; діловий тижневий журнал "Компаньйон" за 2004, 2003, 2002 роки.
Інформацію за останні місяці роботи компанії докладно викладено в “ЛIГАБiзнесIнформ” за 2006 рік у 18 номері.
Структурно робота складається зі вступу, двох розділів з підпунктами, висновків, використаної літератури та додатків.
-
Особливості технологічного процесу обслуговування туристів по класу "VIP" (на прикладі готелю)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 4
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ (на прикладі готелю „__”) 15
2.1. Організаційна та економічна характеристика підприємства 15
2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 18
3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 32
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 48
ЛІТЕРАТУРА 50
ДОДАТКИ 52-55
Cгенерировано за 0.151676 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|