Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Організація авіаційних перевезень туристів авіакомпанією Аеросвіт» (ID:5804)

| Размер: 166 кб. | Объем: 51 стр. | Стоимость: 105 грн. | Добавлена: 25.07.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеПлан

ВСТУП 3
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АВІАКОМПАНІЇ “АЕРОСВІТ” 5
1.1. Історія становлення авіакомпанії 5
1.2. Основні показники роботи авіакомпанії 10
2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПЕРЕВЕЗЕНЬ КОМПАНІЄЮ “АЕРОСВІТ” 20
2.1. Нормативно правова база організації перевезень 20
2.2. Організація взаємодії компанії з партнерами 28
2.3 Основні напрямки вдосконалення організації обслуговування туристів під час перевезення авіакомпанією Аеросвіт 32
2.4 Технічне обслуговування в компанії 37
ВИСНОВКИ 43
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 45
ДОДАТКИ 47

Мета курсової роботи детально розглянути діяльність компанії Аеросвіт щодо організації перевезення туристів.
Для досягнення поставленої мети автор ставить такі завдання:
1. надати загальну характеристику авіакомпанії “Аеросвіт”, розглянути історію її розвитку та проаналізувати основні показники її діяльності на ринку України;
2. розглянути особливості обслуговування туристів під час перевезень авіакомпанією, а саме: нормативну базу, на якій будується діяльність по перевезенню пасажирів; основні напрямки організації взаємодії з партнерами; вдосконалення організації обслуговування туристів під час перевезень; технічне обслуговування в компанії.
Хронологічні рамки курсової роботи сягають 1994 року, моменту створення компанії Аеросвіт. Закінчується розглядом її сучасної діяльності.
Предмет курсової роботи полягає у розгляді аспектів діяльності щодо перевезення туристів компанією Аеросвіт.
Об’єктом роботи є загальна характеристика компанії “Аеросвіт”.
Літературна база курсової роботи складається здебільшого з періодичних видань, які на протязі останніх років досліджують розвиток компанії “Аеросвіт”. Це насамперед такі українські видання, як Газета «Економічні новини» за 2004 рік; газета "Урядовий кур'єр" за 2004, 2002 роки; журнал «БІЗНЕС» за 2004; журнал “Український туристичний вісник” за 2004 рік; український діловий тижневик "Галицькі Контракти" за 2004, 2003, 2002 роки; діловий тижневий журнал "Компаньйон" за 2004, 2003, 2002 роки.
Інформацію за останні місяці роботи компанії докладно викладено в “ЛIГАБiзнесIнформ” за 2006 рік у 18 номері.
Структурно робота складається зі вступу, двох розділів з підпунктами, висновків, використаної літератури та додатків.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Організація авіаційних перевезень туристів авіакомпанією Аеросвіт»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація авіаційних первезень туристів авіакомпанією Аеросвіт
  • Організація міжнародних авіаперевезень (на прикладі підприємства)
  • Організація авіаційних перевезень туристів авіакомпанією МАУ
  • Авіаційні перевезення авіакомпанії Delta
  • Організація транспортних подорожей і перевезень
  • Організація водних круїзів на прикладі круїзної компанії “Червона Рута
  • Авіаційне підприємство у системі цивільної авіації та його правове положення
  • Організація спеціалізованих туристичних поїздів на прикладі компанії
  • Стан розвитку ринку авіаподорожей і авіаперевезень в Україні
  • Сучасні тенденції у розвитку залізничних перевезень і подорожей
Cгенерировано за 0.192374 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів