Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Організація авіаційних перевезень туристів авіакомпанією Аеросвіт» (ID:5804)

| Размер: 166 кб. | Объем: 51 стр. | Стоимость: 105 грн. | Добавлена: 25.07.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеПлан

ВСТУП 3
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АВІАКОМПАНІЇ “АЕРОСВІТ” 5
1.1. Історія становлення авіакомпанії 5
1.2. Основні показники роботи авіакомпанії 10
2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПІД ЧАС ПЕРЕВЕЗЕНЬ КОМПАНІЄЮ “АЕРОСВІТ” 20
2.1. Нормативно правова база організації перевезень 20
2.2. Організація взаємодії компанії з партнерами 28
2.3 Основні напрямки вдосконалення організації обслуговування туристів під час перевезення авіакомпанією Аеросвіт 32
2.4 Технічне обслуговування в компанії 37
ВИСНОВКИ 43
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 45
ДОДАТКИ 47

Мета курсової роботи детально розглянути діяльність компанії Аеросвіт щодо організації перевезення туристів.
Для досягнення поставленої мети автор ставить такі завдання:
1. надати загальну характеристику авіакомпанії “Аеросвіт”, розглянути історію її розвитку та проаналізувати основні показники її діяльності на ринку України;
2. розглянути особливості обслуговування туристів під час перевезень авіакомпанією, а саме: нормативну базу, на якій будується діяльність по перевезенню пасажирів; основні напрямки організації взаємодії з партнерами; вдосконалення організації обслуговування туристів під час перевезень; технічне обслуговування в компанії.
Хронологічні рамки курсової роботи сягають 1994 року, моменту створення компанії Аеросвіт. Закінчується розглядом її сучасної діяльності.
Предмет курсової роботи полягає у розгляді аспектів діяльності щодо перевезення туристів компанією Аеросвіт.
Об’єктом роботи є загальна характеристика компанії “Аеросвіт”.
Літературна база курсової роботи складається здебільшого з періодичних видань, які на протязі останніх років досліджують розвиток компанії “Аеросвіт”. Це насамперед такі українські видання, як Газета «Економічні новини» за 2004 рік; газета "Урядовий кур'єр" за 2004, 2002 роки; журнал «БІЗНЕС» за 2004; журнал “Український туристичний вісник” за 2004 рік; український діловий тижневик "Галицькі Контракти" за 2004, 2003, 2002 роки; діловий тижневий журнал "Компаньйон" за 2004, 2003, 2002 роки.
Інформацію за останні місяці роботи компанії докладно викладено в “ЛIГАБiзнесIнформ” за 2006 рік у 18 номері.
Структурно робота складається зі вступу, двох розділів з підпунктами, висновків, використаної літератури та додатків.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Організація авіаційних перевезень туристів авіакомпанією Аеросвіт»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація авіаційних первезень туристів авіакомпанією Аеросвіт
  • Організація міжнародних авіаперевезень (на прикладі підприємства)
  • Організація авіаційних перевезень туристів авіакомпанією МАУ
  • Авіаційні перевезення авіакомпанії Delta
  • Організація транспортних подорожей і перевезень
  • Організація водних круїзів на прикладі круїзної компанії “Червона Рута
  • Авіаційне підприємство у системі цивільної авіації та його правове положення
  • Організація спеціалізованих туристичних поїздів на прикладі компанії
  • Стан розвитку ринку авіаподорожей і авіаперевезень в Україні
  • Сучасні тенденції у розвитку залізничних перевезень і подорожей
Cгенерировано за 0.118439 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...