|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75216774
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика
ЗМІСТ
9. Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика. 3
23. Організаційно-розпорядчі методи управління їх характеристика та значення. 7
39. Стиль керівництва. Характеристика стилів керівництва: авторитарний, демократичний, ліберальний. 11
59. Ситуація для аналізу 16
Література 18
-
Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика
ЗМІСТ
9. Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика. 3
23. Організаційно-розпорядчі методи управління їх характеристика та значення. 7
39. Стиль керівництва. Характеристика стилів керівництва: авторитарний, демократичний, ліберальний. 11
59. Ситуація для аналізу 16
Література 18
-
Процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5
1.1 Сутність довгострокового планування 5
1.2 Стратегічне планування 7
1.3 Система стратегічного управління 10
Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14
2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16
2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19
Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26
3.1 Аналіз конкретної ситуації 26
3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30
Висновки 35
Література 37
-
Процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5
1.1 Сутність довгострокового планування 5
1.2 Стратегічне планування 7
1.3 Система стратегічного управління 10
Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14
2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16
2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19
Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26
3.1 Аналіз конкретної ситуації 26
3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30
Висновки 35
Література 37
-
Значення та процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
1.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 5
1.2. Показники роботи підприємства 7
1.3 Технологічна схема виробництва продукції 10
2. Значення та процес стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Зміст та значення стратегічного планування, його переваги 14
2.2 Основні етапи стратегічного планування 25
3. Аналіз ситуації, що склалася – вихідний етап стратегічного планування 31
3.1 Аналіз внутрішніх можливостей підприємства 31
3.2 Аналіз навколишнього середовища маркетингу. 43
3.2.1 Аналіз макросередовища маркетингу 43
3.2.2 Аналіз мікро середовища маркетингу 47
3.3 Аналіз цілей діяльності підприємства 52
3.4 Аналіз господарського портфеля підприємства 61
4. Розроблення стратегії розвитку підприємства 64
4.1 Види маркетингових стратегій та підходи до їх розроблення 64
4.2 Вибір та обґрунтування напрямів розвитку підприємства 69
4.3 Розроблення бюджету маркетингу 73
5. Охорона праці на підприємстві 78
Висновки 84
Список використаної літератури 88
-
Фактори зовнішнього середовища. Етапи стратегічного планування. Теорії лідерства
Вступ
1. Фактори зовнішнього середовища, що впливають на організацію
2. Етапи стратегічного планування
3. Теорії лідерства
Висновок
Використана література
-
Теоретичні аспекти стратегічного планування та проведення SWOT-аналізу, як основного елементу стратегічного планування
ЗМІСТ
ЗМІСТ 2
Вступ 3
РОЗДІЛ І 5
Теоретичні аспекти стратегічного планування та проведення SWOT-аналізу, як основного елементу стратегічного планування 5
1.1. Сутність стратегічного планування 5
1.2 Особливості проведення SWOT-аналізу 9
1.3 Технологія проведення SWOT – аналізу 11
РОЗДІЛ ІІ 16
Фінансово-господарський аналіз підприємства та його зовнішнього середовища 16
2.1 Аналіз ринку морозива в Україні 16
2.2 Загальна характеристика підприємства ВАТ „Житомирський маслозавод” 22
2.3 Аналіз фінансово – господарської діяльності підприємства ВАТ „ЖМЗ” 24
2.4. Обсяги реалізації ВАТ „Житомирський маслозавод” 28
РОЗДІЛ ІІІ 32
SWOT – аналіз ВАТ „Житомирський маслозавод” та визначення стратегічних напрямків його розвитку 32
3.1. Характеристика методики SWOT – аналізу 32
3.2 Ідентифікація та аналіз зовнішніх можливостей і загроз 32
3.3 SWOT – аналіз ВАТ „Житомирський маслозавод” 35
ВИСНОВКИ 41
Література 42
-
Процес розробки стратегії маркетингу підприємства. Основні види стратегій
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Маркетингова стратегія: сутність та ознаки 4
2. Особливості розробки ефективної маркетингової стратегії 9
3. Аналіз основних напрямків маркетингової стратегії 12
Висновок 21
Література 23
-
Розробка стратегічного плану маркетингу компанії
ВСТУП4
Розділ 1. Розробка стратегічного плану маркетингу компанії6
1.1. Обґрунтування стратегічних орієнтирів6
1.2. Аналіз маркетингових можливостей компанії7
1.2.1 Тенденції розвитку ринку7
1.2.2. Споживачі12
1.2.3 Чинники зовнішнього середовища14
1.2.4 Swot – аналіз16
1.2.5 Конкурентоспроможність компанії19
1.3. Формулювання стратегії25
Розділ 2. Розробка операційного плану маркетингу для товару компанії30
Висновки44
Перелік посилань47
ДОДАТКИ48
-
Контрольна зі стратегічного маркетингу (ВАТ «Роганський м’ясопереробний завод»)
1. Коротка характеристика фірми ВАТ «Роганський м’ясопереробний завод» 2
2. Ситуаційний аналіз ВАТ «Роганський м’ясопереробний завод») 6
3. Розробка маркетингової стратегії на ВАТ «Роганський м’ясопереробний завод») 8
Список використаної літератури. 11
-
Основні принципи стратегічного управління. Завдання стратегічного управління
ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ 4
2. МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ЇХ ВИБІР В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 12
3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 16
ВИСНОВОК 25
ЛІТЕРАТУРА 26
Cгенерировано за 0.137130 секунд
|