-
Стратегічне управління
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................... 3
1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління............................................. 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5
1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7
1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………........ 8
1.2.2. Критерії та класифікація цілей…………………………………………......... 11
1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища........................................ 15
1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.......................................... 20
2. Зовнішнє середовище підприємства ПП СТРУМОК.......................................... 23
2.1. Характеристика впливу зовнішнього середовища......................................... 23
2.2. Основні етапи стратегічного планування та їх зміст ПП СТРУМОК......... 27
2.3. Визначення та формулювання місії та цілей організації ПП СТРУМОК.... 30
3. Розробка програм реалізації стратегії діяльності підприємства......................... 32 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 36
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 37
-
Стратегічне планування на підприємстві
ЗМІСТ
ВСТУП.................................................................................................................. 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ..... 5
1.1 Сутність, мета, принципи та моделі стратегічного
планування…………….....................................................................
5
1.2 Зміст і структура стратегічного плану……………………............. 12
1.3 Система стратегічних, поточних та оперативних планів………… 15
РОЗДІЛ ІІ. ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ………………………………...................................................
20
2.1 Визначення місії, цілей та завдань підприємства………………... 20
2.2 Проведення аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства……..............................................................................
26
2.3 Розробка та вибір стратегії підприємства……………………........ 32
2.4 Реалізація стратегії…………………………………………..……… 50
2.5 Контроль і оцінка реалізації стратегії підприємства…………..… 57
РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ….......................................…
62
3.1 Можливі проблеми на підприємстві……………………………... 62
3.2 Напрями вдосконалення процесу стратегічного планування
на підприємстві….......................................................................….…
66
ВИСНОВКИ......................................................................................................... 71
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...................................................... 73
ДОДАТКИ............................................................................................................ 76
-
Стратегічне планування
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................... 3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління................................. 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5
1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7
1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………. 8
1.2.2. Критерії та класифікація цілей………………………………………….. 11
1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища................................ 15
1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.................................. 19
Розділ 2. Стратегічне планування на ТОВ "ВІКОНТ"............................................ 23
2.1. Місія та цілі ТОВ "ВІКОНТ".. .......................................................................... 23
2.2. Характеризтика зовнішнього та внутрішнього середовища
ТОВ "ВІКОНТ"...................................................................................................... 24
2.3. Послідовність стратегічного планування на ТОВ "ВІКОНТ"......................... 28
Розділ 3. Вирішення проблеми планування.............................................................. 33
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 39
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 40
-
Зміна умов підприємницької діяльності у світі та їх вплив на розвиток системи планування
ЗАВДАННЯ:
Теоретична частина
5. Зміна умов підприємницької діяльності у світі та їх вплив на розвиток системи планування
71. Порівняльна характеристика тактичного та стратегічного контролю
Розрахункова робота
5. Оцінка зовнішнього середовища підприємства
1. Сутність зовнішнього середовища підприємства
2. Зовнішнє нормативне забезпечення функціонування підприємства
3. Внутрішнє нормативне забезпечення функціонування підприємства
4. Аналіз зовнішнього середовища підприємства
5. Оцінка зовнішнього середовища підприємства
6. Ефективність виконаних досліджень
-
Лідерство та його вплив на колектив організації
Вступ 3
1. Сутність теорії з лідерства 5
1.1. Природа лідерства 5
1.2. Сучасні підходи до лідерства, його елементи 9
1.3. Типи лідерства та моделі лідерства 10
2. Вплив лідерства на колектив організації на прикладі фірми „Де Візу” 28
2.1. Загальна характеристика фірми 28
2.2. Застосування теорії лідерства в практиці управління діяльністю туристичної фірми 31
Висновки та пропозиції 36
Список літератури 38
-
Контрольна робота з менеджменту
ВСТУП 3
Процеси стратегічного планування 4
1. Мета та задачі стратегічного планування 4
2. Етапи стратегічного планування та його структурна схема 5
3. Короткострокове й довгострокове планування 6
4. Моделі стратегічного планування 11
Висновки 14
Список використаної літератури: 15
-
Вплив факторів зовнішнього середевища на підприємства малого бізнесу
З М І С Т:
Вступ....................................................................................................................... 3
1. Сутність малого бізнесу.................................................................................... 4
2. Загальні поняття факторів зовнішнього середовища.................................... 5
3. Фактори зовнішнього середовища прямого впливу..................................... 11
4. Фактори зовнішнього середовища побічного впливу.................................. 16
5. Вплив факторів зовнішнього середовища на прикладі підприємства........ 22
6. Шляхи зменшення негативного впливу факторів зовнішнього
середовища на підприємства малого бізнесу................................................ 24
Висновки................................................................................................................ 26
Перелік використаної літератури........................................................................ 28
-
Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Моделі зовнішнього середовища 4
1.2. Фактори зовнішнього середовища організації 7
2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі косметичної компанії «Назва») 13
2.1. Загальна характеристика підприємства 13
2.2. Оцінка маркетингового зовнішнього середовища підприємства 16
ВИСНОВКИ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23
-
Зовнішнє середовище підприємства
Зміст
Вступ........................................................................................................................... 3
1. Теоретичні основи стратегічного управління............................................... 4
1.1. Поняття "стратегічного управління"........................................................... 4
1.2. Основні етапи та зміст стратегічного управління........................................ 10
1.4. Принципи формулювання місії та цілей організації.................................... 14
2. Зовнішнє середовище підприємства ПП СТРУМОК...................................... 20
2.1. Характеристика впливу зовнішнього середовища....................................... 20
2.2. Основні етапи стратегічного планування та їх зміст ПП СТРУМОК........ 25
2.3. Визначення та формулювання місії та цілей організації ПП СТРУМОК... 28
3. Розробка програм реалізації стратегії діяльності підприємства........................ 33
Висновки...................................................................................................................... 39
Використані джерела.................................................................................................. 40
-
Поняття стратегічного управління
Зміст
Вступ........................................................................................................................... 3
1. Теоретичні основи стратегічного управління............................................... 4
1.1. Поняття "стратегічного управління"........................................................... 4
1.2. Основні етапи та зміст стратегічного управління........................................ 10
1.4. Принципи формулювання місії та цілей організації.................................... 14
2. Зовнішнє середовище підприємства ПП СТРУМОК...................................... 20
2.1. Характеристика впливу зовнішнього середовища....................................... 20
2.2. Основні етапи стратегічного планування та їх зміст ПП СТРУМОК........ 25
2.3. Визначення та формулювання місії та цілей організації ПП СТРУМОК... 28
3. Розробка програм реалізації стратегії діяльності підприємства........................ 33
Висновки...................................................................................................................... 39
Використані джерела.................................................................................................. 40