|
-
Психологічні прийоми ефективного спілкування
-
Психологічні аспекти організації ділового спілкування
Вступ 3 1. Важливість і значимість ділового спілкування менеджера 3 1.1. Форми і особливості ділового спілкування 3 1.2. Основні етапи і тактичні прийоми ведення переговорів 5 1.3. Протиріччя і характер їх вирішення в ході ділового спілкування 5 2. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 7 2.1. Підготовка переговорів 7 2.2. Етапи і тактичні прийоми переговорів 9 2.3. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 9 3. Прийоми проведення переговорів 10 3.1. Раціональні прийоми підготовки і проведення бесід і нарад 10 3.2. Прийоми переконання в діловому спілкуванні 12 3.3. Форми організації ділових контактів 14 Висновки 16 Список використаної літератури 16 ∞ См. работу «Психологічні аспекти організації ділового спілкування»
-
Психологічні прийоми ефективного спілкування
-
Психологічні прийоми ефективного спілкування
-
СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Поняття професійного спілкування 5 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ∞ См. работу «СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”»
-
Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Теоретико-методологічні основи дослідження прийомів ділового спілкування 5 1.2. Особливості становлення культури ділового спілкування 8 1.3. Психологічні прийоми успішного ділового спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРИЙОМІВ ТА ПОЗИТИВНИХ ЯКОСТЕЙ УСПІШНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ (практика) 21 2.1. Організація дослідження 21 2.2. Констатуючий експеримент 22 2.3. Формуючий експеримент 23 2.4. Контрольний експеримент 31 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ∞ См. работу «Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування »
-
Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах
ВСТУП 4 Розділ 1. Психолого-педагогічні особливості ведення професійного спілкування 1.1. Поняття професійного спілкування 7 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 10 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 11 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 14 Розділ 2. Психологічні закономірності професійного спілкування в системі спілкування “педагог-інтегрована група” 17 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 17 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 20 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 21 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 24 2.4.1. Стеріотипізація, проекція, ідентифікація, емпатія і рефлексія в професійному спілкуванні 25 РОЗДІЛ 3. Практична частина. Тренінг ефективного професійного спілкування в систем “педагог - інтегрована група” 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ∞ См. работу «Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах»
-
Психологічні особливості ділового спілкування
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретична частина 5 1.1. Історико-психологічні аспекти дослідження проблеми ділового спілкування 5 1.2. Характеристика ділового спілкування 12 1.2.1. Визначення спілкування, його класифікація 13 1.2.2. Психологічні особливості ділового спілкування 16 1.2.3 Зони спілкування 17 1.2.4. Фази спілкування 18 1.2.5.Форми і функції спілкування 19 1.2.6. Стратегія і тактика спілкування 20 1.2.7. Рівні ділового спілкування 21 Розділ 2. Практична частина 23 2.1. Методика дослідження 23 2.2. Організація проведення дослідження та результати 29 2.3. Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння у спілкуванні 31 Висновки 36 Список використаних джерел 37 Додатки 39 ∞ См. работу «Психологічні особливості ділового спілкування»
-
Контрольна робота з типології управління
ЗМІСТ 1. Управлінська практика і теорії ососбистості 3 2. Менеджер як особистість і його мотиваційна сфера 4 3. Методи вивчення ососбистості з метою удосконалення управління 5 4. Методи психологічного впливу в системах управління 7 5. Мотивація як фактор управління особистістю 9 6. Психологія колективних форм контролю 10 7. Психологічні умови ефективного управлінського спілкування 12 8. Психологічні прийоми генерації альтернатив 13 9. Професіограма та її основні складові 14 Список використаних джерел 16 ∞ См. работу «Контрольна робота з типології управління»
-
Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення
Вступ 3 Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5 1.1. Спілкування його структура та функції 5 1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9 1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12 Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14 2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14 2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17 2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25 2.4. Вдосконалення навичок слухання 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36 ∞ См. работу «Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення»
-
Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення
Вступ 3 Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5 1.1. Спілкування його структура та функції 5 1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9 1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12 Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14 2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14 2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17 2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25 2.4. Вдосконалення навичок слухання 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36 ∞ См. работу «Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення»
-
Технології спілкування в переговорному процесі
Вступ 3 1. Соціальна природа та сутність переговорів 4 2. Моральні принципи переговорного процесу 6 3. Технології ефективного спілкування 8 4. Комунікативні стилі і тактичні прийоми ведення переговорів 10 Висновки 15 Список літератури 16 ∞ См. работу «Технології спілкування в переговорному процесі»
-
Стратегія і тактика ділового спілкування
Вступ 3 1. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЇ І ТАКТИКИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 4 2. СТРАТЕГІЇ УСПІШНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 6 3. ТАКТИЧНІ ПРИЙОМИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ. 9 Висновки 14 Список використаної літератури 15 Вступ В бізнесі одним із основних моментів, що визначають його успішність, вважається вміння вести комерційні переговори. Вони є елементом ділового спілкування, яке пронизує усю сферу професійної діяльності. Без ефективного спілкування немислимо сьогодні успішне ведення справ, отримання хороших прибутків. Знання психологічних основ спілкування необхідно використовувати не тільки в розмовах з потенційними споживачами або постачальниками продукції, а й з співпрацівниками своєї кампанії – колегами, підлеглими, вищестоящим керівництвом. Сьогодні існують посібники з основ ведення бізнесу, котрі надають поради, як організовувати та здійснювати успішне спілкування, отримувати максимальну користь при веденні переговорного процесу. При цьому особлива увага приділяється стратегії і тактики ділового спілкування, про які й піде мова в цій роботі. Висновки Стратегія і тактика є ланками одного процесу, який визначає успішність ділового спілкування. Якщо тактика визначає конкретні засоби і прийоми, що використовуються при зверненні до колег по роботі або при веденні комерційних переговорів, то стратегія розглядає це все на більш високому рівні. Стратегія визначає загальну, генеральну лінію поведінки, враховує не тільки міжособистісні, психологічні фактори, а й фактори зовнішнього середовища – економічні, соціальні, географічні, етнічні і навіть політичні. Все це має свій специфічний вплив на особливості подальшої взаємодії. В першу чергу необхідно сформувати стратегічний план при підготовці та проведенню ділових переговорів або інших видів ділового спілкування. В подальшому, виходячи з нього, формуються засоби і прийоми конкретного впливу на співрозмовника, які складають собою тактичний арсенал поведінки бізнесмена. Всі тактичні прийоми успішного ведення бізнесу розроблені на основі хорошого знання психології людини, психології ведення бізнесу, і спрямовані на підвищення успішності спілкування. Застосування тактичних прийомів базується на розумінні того, що партнер з спілкування є людською особистістю з притаманним тільки для неї набором психологічних, моральних та ділових якостей. Пошук шляхів ефективного впливу на нього поєднаний з вивченням особистості, мотивів її поведінки, способів реагування в конфліктній ситуації. Тому вивчення психологічних особливостей спілкування є нагальною умовою конструювання ефективної поведінки в бізнесі. ∞ См. работу «Стратегія і тактика ділового спілкування»
-
Психологічні особливості культури ділового спілкування
Вступ 2 Проблеми етики й психології спілкування в історії 3 Ділове спілкування і його види 4 Особливості загального і ділового спілкування 5 Психологічний механізм сприйняття особистості в діловому спілкуванні 7 Культура та техніка мовлення, їх психологічний вплив на ділове спілкування 14 Висновок 17 Література 18 ∞ См. работу «Психологічні особливості культури ділового спілкування»
-
Техніка і технологія ділової бесіди
Вступ 2 1. Ділова бесіда як основна форма ділового спілкування. 3 2. Запитання співбесіднику та їх психологічний зміст. 9 3. Психологічні прийоми впливу на партнера по спілкуванню. 13 Висновки 18 Список використаної літератури 19 ∞ См. работу «Техніка і технологія ділової бесіди»
-
Спілкування як соціально-психологічна проблема. Спілкування комунікація взаємодія
ВСТУП 3 1. Загальна характеристика спілкування 5 1.1. Спілкування як соціально-психологічний феномен 5 1.2. Структура й функції спілкування 9 2. Психологічні особливості комунікації 11 2.1. Поняття про людську комунікацію 11 2.2. Функції комунікації 14 3. Психологія міжособистісної взаємодії 16 3.1. Загальна характеристика взаємодії 16 3.2. Взаємодія і спільна діяльність 19 ВИСНОВОК 23 Список використаних джерел 24 ∞ См. работу «Спілкування як соціально-психологічна проблема. Спілкування комунікація взаємодія»
-
Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі
Зміст Вступ 3 Розділ І. Психологія ділового спілкування 5 1.1. Сутність спілкування: його функції, сторони, види, форми 5 1.2. Психологічні особливості ділового спілкування 15 Розділ ІІ. Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі 23 2.1. Спілкування в системі міжособистісних відносин 23 2.2. Поняття та значення міжособистісної атракції в міжособистісних відносинах в колективі 25 Висновки 33 Список використаних джерел 35 ∞ См. работу «Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі»
-
Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі
Зміст Вступ 3 Розділ І. Психологія ділового спілкування 5 1.1. Сутність спілкування: його функції, сторони, види, форми 5 1.2. Психологічні особливості ділового спілкування 15 Розділ ІІ. Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі 23 2.1. Спілкування в системі міжособистісних відносин 23 2.2. Поняття та значення міжособистісної атракції в міжособистісних відносинах в колективі 25 Висновки 33 Список використаних джерел 35 ∞ См. работу «Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі»
-
Спілкування з підлеглими та співробітниками
Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 3 а) Загальна ціль спілкування 3 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 4 3. Форма спілкування 6 а) Колективне спілкування 6 б) Індивідуальне спілкування 6 Висновки 8 Література: 9 ∞ См. работу «Спілкування з підлеглими та співробітниками»
-
Поняття : спілкування, стратегія, технологія, техніка, прийом
ЗМІСТ 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ КУРСУ 2 1.1. Поняття : спілкування, стратегія, технологія, техніка, прийом 2 1.2. Три рівні відображення дійсності людиною 6 1.3. Три стратегії спілкування 7 1.4. Засоби та техніки спілкування 8 1.5. Три основні модальності спілкування 10 1.7. Так- і Ні- реакції як показники напрямку та продуктивності спілкування 12 2. МОДАЛЬНОСТІ СПІЛКУВАННЯ 13 2.1. Особливості спілкування в основних модальностях 13 2.2. Ділова бесіда з підстройкою під модальність клієнтів 14 2.3. Використання реклами, що містить усі три модальності 15 2.4. Слова предикти у відповідній рекламі 15 2.5. Висновки 16 3. П’ять комунікаційних позицій за В. Сатір в малюнках 16 4. Особливості ефективного спілкування з позицій трансактного аналізу Е. Берна 17 4.2. Аналіз трансакцій 18 4.3. Вихід у спілкуванні із “Звингувачувачем” і “Жертвою” 19 4.4. Приклади «погладжувань» в діловому та особистісному спілкуванні на обрані теми 21 4.5. Висновки 23 5. Резюме вивчення курсу 23 ЛІТЕРАТУРА 24 ∞ См. работу «Поняття : спілкування, стратегія, технологія, техніка, прийом»
-
Специфіка комунікативного процесу, функції спілкування
Вступ 2 І. Специфіка обміну інформацією між людьми 6 1.1 Сутність міжособистісної комунікації 6 1.2 Психологічні особливості вербальної та невербальної комунікації 15 1.3 Єдність спілкування та діяльності 26 ІІ. Функції спілкування 30 Висновки 35 Список використаної літератури 37 ∞ См. работу «Специфіка комунікативного процесу, функції спілкування»
-
Соціальна психологія. Відповіді на питання з соціометрії і розуміючого спілкування
-
Психолого-педагогічні прийоми організації спілкування у виробничому та навчальному колективах
-
Ділове спілкування
Назва роботи Ділове спілкування Розділ Ділове спілкування Вид роботи Контрольна Кількість сторінок 15 Ціна 0 Зміст Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 4 а) Загальна ціль спілкування 4 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 5 2. Види ділового спілкування 6 а) Прийом на роботу та інтерв’ю 6 б) Ділова бесіда 7 в) Дисциплінарне зауваження 10 г) Звільнення з роботи 10 3. Форма спілкування 11 а) Колективне спілкування 11 б) Індивідуальне спілкування 12 Висновки 14 Література: 15 ∞ См. работу «Ділове спілкування»
-
Бар’єри спілкування
Вступ 3 1. МОРАЛЬНІ БАР'ЄРИ СПІЛКУВАННЯ 4 2. ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ СПІЛКУВАННЯ 8 Висновки 14 Література 15 Вступ Люди, як правило, починають спілкуватися з якогось приводу. При цьому їхні дії пов'язані з предметом спілкування, який визначає його сутність, дає змогу визначити його спрямованість. Існує, наприклад, спілкування інтимне, професійне, ділове та ін. Але не завжди спілкування відбувається нормально, не завжди люди розуміють одне одного, хоч і розмовляють однією мовою. Між ними нібито виникають певні бар’єри, які заважають їм спілкуватися. Природу виникнення цих бар’єрів можна розглядати як з моральної, так і з психологічної точки зору. Між людьми розпочинаються непорозуміння або через розбіжності їх моральних орієнтирів, моральних цінностей, або через психологічні особливості, точніше, психологічні недосконалості людського індивіда. В даній роботі будуть розглянуті ці бар’єри, які мають загальну назву "бар’єри спілкування". Висновки Бар'єри спілкування – це психологічні стани, в яких людина відчуває неадекватну пасивність, що перешкоджає спілкуванню. Вони можуть виникати як у зв’язку з емоційним станом тих, хто спілкується, а також у зв’язку з нерозумінням смислу висловлювань. Бар’єри спілкування можна підрозділити на бар’єри моральні та психологічні. Вони пов'язані з упередженістю та помилковою мотивацією людини. Психологічні бар’єри значним чином залежать від психологічних особливостей сприйняття людини людиною. У реальному спілкуванні бар'єри присутні у виді незалежних механізмів, що дані людині для захисту, але їхня дійсна природа людині не відома. Процеси взаєморозуміння залежать від моральних і психологічних установок особистості до певних ідей або до того, хто їх передає. Якщо ці установки позитивні, то процес сприймання відбувається успішно, у противному разі з’являються знову ж таки бар’єри. ∞ См. работу «Бар’єри спілкування»
-
Контрольная работа Психологія управління і конфліктологія
-
Психологія чуток та пліток
План Психологія чуток та пліток 3 1. Психологія спілкування людей 3 2. Культура спілкування 4 3. Морально-психологічні чинники спілкування. Категорія чуток й пліток 7 Список використаної літератури 11 ∞ См. работу «Психологія чуток та пліток»
-
Педагогічне спілкування та його психологічна характеристика
Вступ 3 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СПІЛКУВАННЯ 4 2. СПЕЦИФІКА ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ 6 3. СТИЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ТА ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ 10 Висновки 14 Література 15 Вступ Докорінні зміни у житті країни, реформування українського суспільства значною мірою вплинули на характер і зміст професійної підготовки вчителів. У період оновлення всіх аспектів життєдіяльності суспільства й реалізації актуальних завдань національної програми “Освіта” (“Україна ХХІ століття”), програми “Вчитель” та Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті об’єктивний рівень професійної підготовки майбутнього вчителя визначається сформованістю його професійно-педагогічних якостей. У процесі педагогічної діяльності вчитель розв’язує нескінченну низку педагогічних завдань. Ці завдання підпорядковані досягненню мети психолого-педагогічного процесу – формуванню особистості учня, його світогляду, переконань, свідомості, поведінки. Не менш важливим завданням учителя є завдання комунікативного характеру, адже процес навчання відбувається в умовах спілкування педагога і учнів. Висновки Педагогічне спілкування є безпосередньою формою прояву комунікації у навчально-виховному процесі між педагогом та вихованцями, яка спрямована на розвиток особистості, спільне вирішення різноманітних завдань, створення умов для реалізації творчих здібностей та сприяння самоактуалізації. Сумісність у процесі спілкування педагога з учнями ґрунтується на принципах доброзичливості, принциповості і відповідальності. У процесі спілкування педагог повинен обов’язково збагачувати учнів інтелектуально, морально, естетично, діяльнісно. Спілкування обов’язково передбачає формування у педагога і учнів образів один одного і понять про особисті властивості кожного учасника спілкування. В сучасних умовах успішне педагогічне спілкування є необхідною умовою ефективного педагогічного процесу. ∞ См. работу «Педагогічне спілкування та його психологічна характеристика»
-
Соціальна психологія (з практичною частиною)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВИВЧЕННЯ СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Проблема спілкування і взаємодії: діалогічний підхід 5 1.2. Схеми дослідження спілкування і взаємодії 12 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПІЛКУВАННЯ В КОЛЕКТИВІ 17 2.1. Методи проведення дослідження 17 2.2. Результати обстеження досліджуваних 20 2.3. Дослідження корекційного впливу психологічного тренінгу «Світ спілкування» на покращення соціально-психологічного клімату у колективі підприємства 24 2.4. Результати обстеження досліджуваних після проведення корекційної програми 29 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТКИ 36 ∞ См. работу «Соціальна психологія (з практичною частиною) »
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|