|
-
Домашні самостійні завдання з Дошкільної педагогіки
Завдання 1. Опрацювати Закон України "Про дошкільну освіту" (ст. 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 14, 23). - 5 стор Завдання 2. Ознайомитись і підготувати повідомлення про організацію роботи в одному із дошкільних закладів інноваційного, альтернативного типу (за вибором): авторський дошкільний заклад реалізації ідеї видатних педагогів (С. Русової, М. Монтессорі, В. Сухомлинського та ін.); центр розвитку дитини; дитячий садок-початкова школа, що є діючими в місті Києві чи з досвіду роботи дошкільних установ, що друкується на сторінках професійних видань. - 2 стор. Завдання 3. Підготувати реферат про організацію системи дошкільної освіти в одній із країни близького і далекого зарубіжжя (за вибором) - 3-4 стор. Зміст 1. ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ" 3 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПОЛТАВСЬКОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ № 10 10 3. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В США 13 Список використаної літератури 17 ∞ См. работу «Домашні самостійні завдання з Дошкільної педагогіки »
-
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
ЗМІСТ ВСТУП.................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА, ЇЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК.5 1.1. Розвиток та становлення педагогіки.....................................5 1.2. Предмет педагогіки та її головні функції............................14 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ...........17 2.1. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства..17 2.2. Різноманітність течій сучасної зарубіжної педагогіки.......20 ВИСНОВКИ.......................................................................................................24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..25 ∞ См. работу «МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ»
-
Педагогіка і психологія
План Вступ………………………………………………………………………2 1. Педагогіка як наука про виховання……………………………3 2. Предмет педагогіки, її основні категорії……………………….6 3. Методологія педагогіки…………………………………………..8 4. Структура педагогіки, її зв`язок з іншими науками. Завдання педагогіки………………………………………………..9 5. Предмет психологічної науки……………………………………11 Висновок………………………………………………………………….15 Використана література………………………………………………..16 ∞ См. работу «Педагогіка і психологія»
-
Загальні основи педагогіки
Зміст 1. Загальні основи педагогіки…………………………………………3 2. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства.....…….11 3. Використана література…………………………………………….13 ∞ См. работу «Загальні основи педагогіки»
-
Педагогіка та психологія
Вступ 3 1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7 2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8 3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11 Висновки 14 Список використаних джерел 16 ∞ См. работу «Педагогіка та психологія»
-
Педагогіка та психологія
Вступ 3 1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7 2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8 3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11 Висновки 14 Список використаних джерел 16 ∞ См. работу «Педагогіка та психологія»
-
Становлення і розвиток соціальної педагогіки
Вступ Розділ 1. Історико-педагогічний аналіз становлення соціальної педагогіки як науки 1.1. Основні етапи становлення соціальної педагогіки 1.2. Соціальна педагогіка як галузь інтегративного знання Розділ 2. Теорія і практика соціальної педагогіки в Україні в сучасних умовах Висновки Список використаних джерел ∞ См. работу «Становлення і розвиток соціальної педагогіки»
-
Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини
Вступ 3 Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7 1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7 1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10 1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12 2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16 2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16 2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17 3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21 3.1 Фізичне виховання 21 3.2 Розумове виховання 23 3.3 Моральне виховання 26 3.4 Трудове виховання 32 3.5 Естетичне виховання 34 Висновок 38 Література 40 Додаток 41 ∞ См. работу «Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини »
-
Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти підготовки дошкільників до навчання у школі 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Підготовка до школи дітей, які не відвідують дошкільних закладів 11 Розділ 2. Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу дошкільної зрілості 17 2.2 Параметри дошкільної зрілості. Гра - краща діагностика готовності дитини до школи 21 Висновки 26 Використана література 28 ∞ См. работу «Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи»
-
"Соціальний педагог, зміст його фаху. Перспективи його професії "соціальної роботи в Україні"
ЗМІСТ Вступ 4 РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ 5 1.1 Соціалізація особистості - мета соціальної педагогіки 5 1.2 Соціально-педагогічна діяльність як умова соціалізації особистості 13 1.3 Предмет та завдання соціальної педагогіки 22 Розділ II. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ 28 2.1 Основні категорії соціальної педагогіки 28 2.2 Принципи соціально-педагогічної діяльності 37 2.3 Структура та функції соціально-педагогічної діяльності 43 2.4 Зміст і структура професійно-етичної культури 51 Висновок: 63 Література: 64 ∞ См. работу «"Соціальний педагог, зміст його фаху. Перспективи його професії "соціальної роботи в Україні"»
-
"Соціальний педагог, зміст його фаху. Перспективи його професії "соціальної роботи в Україні"
ЗМІСТ Вступ 4 РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ 5 1.1 Соціалізація особистості - мета соціальної педагогіки 5 1.2 Соціально-педагогічна діяльність як умова соціалізації особистості 13 1.3 Предмет та завдання соціальної педагогіки 22 Розділ II. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ 28 2.1 Основні категорії соціальної педагогіки 28 2.2 Принципи соціально-педагогічної діяльності 37 2.3 Структура та функції соціально-педагогічної діяльності 43 2.4 Зміст і структура професійно-етичної культури 51 Висновок: 63 Література: 64 ∞ См. работу «"Соціальний педагог, зміст його фаху. Перспективи його професії "соціальної роботи в Україні"»
-
Сенсорне виховання дітей - педагогічна спадщина М.Монтесорі
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. 5 1.1Головні особливості реформаторської педагогіки 5 1.2 Головні течії реформаторської педагогіки 8 РОЗДІЛ ІІ. МАРІЯ МОНТЕССОРІ – ВИДАТНИЙ ПРЕДСТАВНИК ГУМАНІСТИЧНОГО НАПРЯМКУ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ 11 2.1 Загальні засади педагогіки М. Монтесорі 11 2.2 Педагогічні методи, що застосовуються для дитячого виховання у педагогіці М. Монтесорі 13 2.3 Особливості проведення уроків 16 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІКА СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ М. МОНТЕСОРІ 19 3.1Виховання загальної чуттєвості 19 3.2 Виховання відчуття зору 23 3.3.Виховання слухового відчуття та розумове виховання 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ∞ См. работу «Сенсорне виховання дітей - педагогічна спадщина М.Монтесорі»
-
Софія Федорівна Русова про гру
Вступ 2 1. Життя та педагогічна діяльність С. Ф. Русової. 9 2. Педагогічна система С. Ф. Русової. 17 А) С.Ф. Русова – основоположник української дошкільної педагогіки. 17 Б) С.Ф. Русова про націоналізацію дитячих садків. 18 В) С. Ф. Русова про шкільну програму освіти. 21 3. С.Ф. Русова про гру. 24 А) Про виховний вплив ігор. 24 Б) Про види ігор. 26 В) Про народні дитячі забавки. 29 Г) Про значення дитячих ігор. 32 Висновки 34 Список використаної літератури 37 ∞ См. работу «Софія Федорівна Русова про гру»
-
Історія розвитку педагогіки
-
Історія розвитку педагогіки
-
Українське козацтво у вимірі сучасної педагогіки
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Козацька педагогіка як складова системи національного виховання в Україні 5 1.1. Мета української козацької педагогіки 5 1.2. Проблематика української козацької педагогіки на сучасному етапі розвитку національної педагогіки 6 Розділ 2. Українське козацтво у вимірі сучасної педагогіки 13 2.1. Українське козацтво як елемент національної освіти 13 2.2. Козацька педагогіка в системі сучасної освіти 19 Розділ 3. Козацька педагогіка в практичному застосуванні в загальноосвітньому навчальному закладі 22 3.1. Продовження козацьких звичаїв і традицій в середній загальноосвітній школі № 48 м. Миколаєва 22 3.2. Програма виховання на засадах козацької педагогіки 25 3.3. Виховні технології 29 Висновки 34 Список використаної літератури 36 ∞ См. работу «Українське козацтво у вимірі сучасної педагогіки»
-
Становлення і розвиток соціальної педагогіки
ВСТУП 3 Розділ 1. Історико-педагогічний аналіз становлення соціальної пелагогіки як науки 5 1.1. Основні етапи становлення соціальної педагогіки 5 1.2. Соціальна педагогіка як галузь інтегративного знання 17 Розділ 2. Теорія і практика соціальної педагогіки в Україні в сучасних умовах 23 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32 ∞ См. работу «Становлення і розвиток соціальної педагогіки»
-
Треті особи, які заявляють самостійні вимоги на предмет спору
-
Треті особи, які заявляють самостійні вимоги на предмет спору
-
Треті особи, які заявляють самостійні вимоги на предмет спору
-
Педагогіка і психологія вищої школи як комплексна наукова дисципліна
-
контрольна з педагогіки
-
"Предмет, завдання курсу ""Історія педагогіки"". Основоположні принципи розгляду історико - педагогічного процесу"
-
Правова характеристика третіх осіб в цивільному процесі
План: Вступ 4 1. Треті особи як учасники цивільного процесу 6 1.1. Склад учасників цивільного процесу 6 1.2. Поняття і види третіх осіб в цивільному процесі 8 1.3 .Треті особи, які не заявляють самостійні вимоги 10 2. Участь третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги у цивільному процесі 13 2.1. .Поняття третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги 13 2.2. Участь третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги у радянському цивільному процесі 15 2.3. Порядок вступу до справи третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги 21 2.4. Процесуальні права та обов’язки третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги 27 3. Інститут третіх осіб в цивільному процесі зарубіжних країн 28 Висновки 34 Список використаної літератури: 38 Вітчизняні вчені та науковці країн СНД вивчали інститут третіх осіб у цивільному судочинстві С.С. Бичкова, М.П. Михеєнеко, С.Коссак, В.В. Комаров, М.Й. Штефан та ін. Мета та завдання дослідження. Метою даною курсової роботи є теоретичний огляд інституту третіх осіб, визначення особливостей правового статусу третіх осіб у цивільному процесі. Враховуючи мету дослідження були поставлені наступні завдання: - дати загальну характеристику третіх осіб як учасників цивільного процесу; - розглянути поняття і види третіх осіб; - визначити склад учасників цивільного процесу; - проаналізувати особливості участі третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги у радянському цивільному процесі; - розглянути порядок вступу до справи третіх осіб з самостійними вимогами; - висвітлити особливості інституту третіх осіб в цивільному процесі зарубіжних країн. Об’єктом дослідження є інститут третіх осіб в цивільному процесі. Предметом дослідження є правовий статус третіх осіб. Дослідницькі прийоми. При дослідженні, використані наступні наукові методи: метод системно-структурного аналізу – при розгляді окремих статей Цивільного кодексу України; формально-логічний – при здійсненні аналізу теоретичних положень цивільного процесуального права; логіко-семантичний – при визначенні та розмежування понять третя особа, Всі зазначені методи застосовувалися у взаємодії один з іншим. Дана робота складається з трьох розділів, що у свою чергу містять підрозділи, що дозволяють ґрунтовно ознайомитися з темою і систематично відобразити матеріал, а також викласти думки науковців. В цілому дана робота ґрунтовно досліджує інститут третіх осіб в цілому. Освітлені основні поняття, наданий детальний аналіз третім особам, які заявляють самостійні вимоги. Робота містить думки вчених, як теоретиків, так і практиків ∞ См. работу «Правова характеристика третіх осіб в цивільному процесі»
-
Відродження автентичної педагогіки
-
Відродження автентичної педагогіки
-
Методологія освіти
Вступ 3 1. Філософські основи педагогіки 5 2. Загально-наукова і конкретно-наукова методологія педагогіки 10 Висновок 14 Література 15 ∞ См. работу «Методологія освіти»
-
Основні етапи розвитку педагогіки та освіти
-
Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку мови у дошкільників 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Розвиток рідної мови та підготовка дошкільнят до навчання у школі 11 Розділ 2. Методи розвитку мови у дошкільників 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу розвиткумови 17 2.2 Експериментальна робота з розвитку мови 21 Висновки 26 Використана література 27 ∞ См. работу «Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|