|
-
Особливості соціальної роботи з клієнтами підліткового віку в період емоційної кризи
-
Психологічні особливості підліткового віку
Вступ......................................................................................................................3
Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8
1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8
1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8
1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16
1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27
1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30
1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36
1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36
1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51
1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69
Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку
особистості в підлітковому віці........................................................77
2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77
2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77
2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77
2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80
2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження
за методикою Г.Смішека............................................................80
2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим
особистостям.................................................................................83
Висновки..............................................................................................................88
Список використаної літератури.......................................................................91
Додатки.................................................................................................................93
∞ См. работу «Психологічні особливості підліткового віку»
-
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
Вступ......................................................................................................................3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8 1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8 1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8 1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16 1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27 1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30 1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36 1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36 1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51 1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69 Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку особистості в підлітковому віці........................................................77 2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77 2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77 2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77 2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80 2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження за методикою Г.Смішека............................................................80 2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим особистостям.................................................................................83 Висновки..............................................................................................................88 Список використаної літератури.......................................................................91 Додатки.................................................................................................................93 ∞ См. работу «ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ»
-
Самооцінка підлітків.
Зміст Вступ 1. Поняття самооцінки в зарубіжній психології, в вітчизняній психології А) Властивості самооцінки Б) Фактори, що визначають самооцінку В) Її роль в становленні особистості 2. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підліткового віку. 3. Особливості розвитку самооцінки дітей старшого підліткового віку Висновки Список використаних джерел ∞ См. работу «Самооцінка підлітків.»
-
Психологічні причини виникнення та прояву агресивності в підлітковому та юнацькому віці
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І 5 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ АГРЕСІЇ 5 1. 1. Поняття, сутність та особливості агресії 5 1.2. Теорії агресивної поведінки в психологічній науці 8 1.3. Ситуаційні чинники агресивної поведінки 12 РОЗДІЛ ІІ 17 ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ВІКУ 17 2.1. Обґрунтування емпіричного дослідження 17 2.2. Проведення діагностичного дослідження агресивності особистості дітей підліткового та юнацького віку 18 2.3. Аналіз результатів психологічного дослідження 24 РОЗДІЛ ІІІ 29 РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОВЕДЕННЮ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ 29 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 37-40 Метою роботи є особливості діагностики і корекції агресивної поведінки дітей підліткового віку. Базою експериментального дослідження була ЗОШ. ∞ См. работу «Психологічні причини виникнення та прояву агресивності в підлітковому та юнацькому віці»
-
Агресивна поведінка дітей підліткового віку та її подолання
Вступ 3 Розділ І. Проблеми агресивності та її генези у психологічній теорії та практиці 6 1.1. Поняття та мотивація агресивної поведінки 6 1.2. Теорії причин агресії 7 Розділ 2. Агресивна поведінка підлітків 14 2.1. Типологія агресивної поведінки підлітка 14 2.2. Причини і специфіка прояву агресивності дітей на різних стадіях підліткового віку 16 2.3. Статеві особливості прояву агресивності в поведінці дітей підліткового віку 20 Розділ 3. Емпіричне дослідження агресивної поведінки підлітків 23 3.1. Методики дослідження 23 3.2. Характеристика вибірки 30 3.3. Аналіз результатів 34 3.4. Методичні рекомендації 35 Висновки 40 Література 42 ДОДАТКИ 44 ∞ См. работу «Агресивна поведінка дітей підліткового віку та її подолання »
-
Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку
Зміст І. Вступ. ІІ. Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку. 1.1. Огляд вітчизняної і закордонної психології - непедагогічної літератури з проблем виховання і сімейних взаємин. ІІІ. Опис методик дослідження і його організація. 3.1. Опис діагностичних методик. 3.1.1. Діагностика тривожності в підлітка. 3.1.2. Діагностика стану агресії в підлітків. IV. Висновок. V. Використана література. ∞ См. работу «Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку»
-
Вікова психологія
Зміст 1. Сенситивність підліткового і раннього юнацького віку для розвитку загальних і спеціальних здібностей. 3 1.1. Поняття загальних і спеціальних здібностей 3 1.2. Проблема розвитку загальних здібностей в підлітковому і юнацькому віці 4 1.3. Формування творчих здібностей 6 2. Порівняйте причини, перебіг та симптоматику криз дорослості і дитинства 9 2.1. Загальні риси криз 9 2.2. Криза новонародженості 10 2.3. Криза 3-х років 11 2.4. Криза 13 років 12 2.5.Криза дорослого віку 14 Список використаних джерел 18 ∞ См. работу «Вікова психологія»
-
Розвиток самосвідомості у підлітків
Вступ 3 Розділ І. Теоретичний аналіз розвитку самосвідомості в дітей підліткового віку 6 1.1. Особливості підліткового віку 6 1.2. Розвиток самосвідомості в підлітковому віці 14 1.3. Розвиток «Я-концепції» у підлітковому віці 18 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження розвитку самосвідомості у підлітків 24 2.1. Організація та проведення дослідження 24 Виходячи із завдань, які поставлено у цій роботі, за допомогою відповідних методик було досліджено ... 2.2. Характеристика результатів дослідження 27 Висновки 30 Список використаної літератури 32 Додатки 34 ∞ См. работу «Розвиток самосвідомості у підлітків »
-
Становлення особистості індивіда
1. Соціальна колективність. Відносини між індивідом і групою 2. Структура міжособистісних відносин у групах дітей і підлітків 3. Психологічна характеристика й особливості міжособистісних взаємин дітей підліткового віку. 4. Поняття "самооцінка". 5. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підросткового віку. 6. Соціометричний експеримент. Метод соціометрії. 7. Методика вивчення самооцінки (Т. Дембо-С. Рубинштейн) 8. Список використовуваної літератури ∞ См. работу «Становлення особистості індивіда»
-
Складність підліткового віку
Вступ………………………………………………………………………….3 1. Загальні поняття про особливості та умови розвитку підлітків……….5 2. Особливості фізичного розвитку………………………………………...7 3. Трудова та пізнавальна діяльність підлітків……………………………12 4. Прояв творчих здібностей підлітків……………………………………17 Висновок……………………………………………………………………..18 Література……………………………………………………………………19 ∞ См. работу «Складність підліткового віку»
-
Складність підліткового віку
Вступ………………………………………………………………………….3 1. Загальні поняття про особливості та умови розвитку підлітків……….5 2. Особливості фізичного розвитку………………………………………...7 3. Трудова та пізнавальна діяльність підлітків……………………………12 4. Прояв творчих здібностей підлітків……………………………………17 Висновок……………………………………………………………………..18 Література……………………………………………………………………19 ∞ См. работу «Складність підліткового віку»
-
Особливості розслідування справ, щодо осіб, які не досягли віку кримінальної відповідальності на час вчинення суспільно-небезпечного діяння.
-
Патопсихологія
ВСТУП 3 Критерії визначення психологічного здоров’я та відхилення від нього 4 Розлади, характерні для дитячого та підліткового віку 11 Література 24 ∞ См. работу «Патопсихологія»
-
Діагностика емоційно-особистісної сфери дитини
Вступ 3 Розділ І. Теоретичне обґрунтування досліджуваної теми 6 1. Емоції. Природа емоцій 6 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження емоційно особистісної сфери дітей 7 2.1. Дослідження емоційної сфери дітей за методикою «Неіснуюча тварина» 7 2.1. Аналіз отриманих результатів на основі діагностичного дослідження емоційної сфери дітей шкільного віку 10 (На основі даних діагностування порівняли відмінності психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку (6 – 10 років) та шкільного віку (11 – 16 років)) Висновки 14 Список використаної літератури: 15 ∞ См. работу «Діагностика емоційно-особистісної сфери дитини»
-
Антропометричні виміри дітей шкільного віку
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ У ВІЦІ 11 – 13 РОКІВ 7 1.1 Процеси росту і розвитку організму дітей у віці 11-13 років 7 1.2 Особливості фізичного розвитку дітей 11 – 13 річного віку 22 РОЗДІЛ 2 ПОНЯТТЯ ТА ВИДИ АНТРОПОМЕТРИЧНИХ ВИМІРІВ 39 2.1 Методи оцінки фізичного розвитку 39 2.2 Методи антропометричного і соматометричного обстеження 45 2.3 Використання результатів антропометричних вимірів для корекції фізичного стану. 64 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76-80 Дипломна робота присвячена теоретичному аналізу процесу антропологічного виміру фізичного стану дітей одинадцяти – тринадцяти років. Об’єктом дослідження є фізичний розвиток дітей одинадцяти-тринадцяти років. Предметом дослідження є антропометричні виміри фізичного стану дітей віком одинадцяти – тринадцяти років. Мета дослідження - визначити значення і порядок проведення антропометричного контролю фізичного стану дітей віком одинадцяти-тринадцяти років. Дослідити можливості використання антропометричних вимірів фізичного стану дітей віком одинадцяти-тринадцяти років для діагностики фізичного стану дітей, виявлення динаміки розвитку фізичного стану дітей, виявлення порушень фізичного стану для забезпечення своєчасного і ефективного усунення виявлених недоліків. ∞ См. работу «Антропометричні виміри дітей шкільного віку»
-
Характеристика змін психофізіологічного стану в процесі старіння
Вступ..........................................................................................................................3
Розділ 1. Соціальна характеристика старечого віку .6
1.1. Cтаріння як біологічна та психологічна проблема.. .6
1.2. Становище людей похилого віку в суспільстві........................................22
1.3. Причини та умови виникнення психологічних проблем людей
похилого віку...............................................................................................37
Розділ 2. Біологічна характеристика людей старечого віку...41
2.1. Особливості фізіологічних змін у людей старечого віку........................41
2.2. Особливості процесів пам яті у осіб старечого віку................................56
2.3. Особливості уваги у осіб старечого віку...................................................59
2.4. Особливості процесів мислення у осіб старечого віку............................61
2.5. Особливості протікання емоційних реакцій та емоційних
станів у осіб старечого віку.......................................................................66
Розділ 3. Психологічна характеристика процесу старіння..................................70
3.1. Страх смерті як особливий психологічний стан у людей
похилого віку................................................................................................70
3.2. Проблема самітництва у людей похилого віку.........................................72
Розділ 4. Дослідження психофізіологічного стану в процесі старіння...............77
4.1. Методики дослідження психофізіологічного стану в
процесі старіння...........................................................................................77
4.2. Дослідження психофізіологічного стану осіб старечого віку.................78
4.3. Аналіз результатів дослідження психофізіологічного стану
осіб старечого віку.......................................................................................82
4.4. Рекомендації нормалізації психофізіологічного стану осіб
старечого віку...............................................................................................83
Висновки ...................................................................................................................89
Список використаної літератури.............................................................................94
∞ См. работу «Характеристика змін психофізіологічного стану в процесі старіння»
-
Антропометричні показники дітей дошкільного віку
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ТРЬОХ-СЕМИ РІЧНОГО ВІКУ 10 1.1. Швидкість фізичного розвитку дітей віком від трьох до семи років 10 1.2. Визначення та методи корекції фізичного розвитку дітей 19 1.3. Контроль за розвитком і станом здоров’я дітей віком від трьох до семи років. 24 РОЗДІЛ 2 ЗНАЧЕННЯ АНТРОПОМЕТРИЧНИХ ВИМІРІВ 31 ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ 3-7 РІЧНОГО ВІКУ 31 2.1. Поняття антропометричних вимірів 31 2.2. Використання антропометричних індексів для оцінки харчового статусу дітей 46 РОЗДІЛ 3 РЕЗУЛЬТАТИ АНТРОПОМЕТРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ ВІКОМ ВІД ТРЬОХ ДО СЕМИ РОКІВ 54 ВИСНОВКИ 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76 Об’єктом дослідження є фізичний розвиток та стан здоров’я дітей віком від трьох до семи років. Предметом дослідження є комплекс питань виконання антропометричних вимірів та їх використання для контролю та поліпшення здоров’я дітей віком трьох-семи років. Мета дослідження - визначити поняття антропометричних вимірів, проаналізувати порядок, методики їх проведення, аргументувати необхідність антропометричних вимірів, вивчити питання практичного використання результатів антропометричних вимірів дітей віком від трьох до семи років для забезпечення покращення стану здоров’я дітей, дослідити важливість антропометричних вимірів для своєчасної та якісної діагностики здоров’я дітей віком від трьох до семи років. ∞ См. работу «Антропометричні показники дітей дошкільного віку»
-
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТИХ РИС ПІДЛІТКА
ВСТУП 3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка 7 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 7 1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка 34 Розділ ІІ. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Шмішека 75 Розділ ІІІ. Аналіз отриманих результатів діагностичної та колекційної роботи 78 ВИСНОВКИ 83 Список використаної літератури 86 ДОДАТКИ 88 ∞ См. работу «ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТИХ РИС ПІДЛІТКА»
-
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТИХ РИС ПІДЛІТКА.
ВСТУП 3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка 7 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 7 1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка 20 Розділ ІІ. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Шмішека 61 Розділ ІІІ. Аналіз отриманих результатів діагностичної та колекційної роботи 64 ВИСНОВКИ 69 Список використаної літератури 72 ДОДАТКИ 74 ∞ См. работу «ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТИХ РИС ПІДЛІТКА.»
-
ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку в ігровій діяльності 7 1.1. Психологічні й лінгвістичні особливості діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 7 1.2. Навчання діалогічного мовлення як проблема дошкільної лінгводидактики 17 1.3. Особливості використання дидактичних та сюжетно-рольових ігор у розвитку діалогічного мовлення дітей 34 Висновок до розділу 44 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 47 2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 47 2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 60 2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 64 Висновок до розділу 69 Висновки 70 Список використаної літератури 73 Додатки 80 ∞ См. работу «ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
-
Сучасні технології соціальної роботи з людьми похилого віку
Вступ................................................................................................................3
Розділ 1. Люди похилого віку як соціальна спільність...............................5
1.1. Визначення соціальної приналежності людини до особи
похилого віку....................................................................................5
1.2. Основні способи допомоги людям похилого віку........................9
Розділ 2. Якість життя людей похилого віку як соціальна проблема.......11
2.1. Витоки соціальних проблем людей похилого віку......................11
2.2. Особливості соціального становища людей похилого віку........12
Розділ 3. Технології соціальної роботи з особами літнього віку...............16
3.1. Основні технології, які застосовуються у роботі із
людьми похилого віку.....................................................................16
3.2. Проблеми створення та функціонування системи
платних послуг.................................................................................21
Висновки..........................................................................................................23
Список використаної літератури....................................................................25
∞ См. работу «Сучасні технології соціальної роботи з людьми похилого віку»
-
Фізичне виховання підлітків в позаурочний час
Зміст Вступ [2 - 6] 1. Теоретичні основи фізичного виховання підлітків в позаурочний час [7 - 19] 2. Особливості підліткового віку та розвитку фізичного та виховного процесу [20 - 21] 3. Фізичний розвиток підлітків: аналіз результатів констатуючого експерименту [22 - 33] 4. З досвіду фізичного виховання підлітків педагогами-новаторами [34 - 49] Висновки [50] Додатки [51 - 53] Використана література [54 - 56] ∞ См. работу «Фізичне виховання підлітків в позаурочний час»
-
Розвиток самостійності у дітей раннього віку
ВСТУП 2 І. ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРІОДУ РАННЬОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 3 ІІ. РОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ 12 ІІ.1. Особливості самостійності дітей 1-го року життя 17 ІІ.2. Прояви самостійності дворічних дітей 19 ІІ.3. Особливості проявів самостійності у дітей 3-х років 22 ІІІ. ГРА, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ ДИТИНИ 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 34 ДОДАТОК 3 35 ДОДАТОК 4 40 ∞ См. работу «Розвиток самостійності у дітей раннього віку»
-
Психологія підлітка
Вступ 3 1. Розвиток особистості в підлітковому віці 4 2. Формування особистості в підлітковому віці 7 3. Особистісні кризи підліткового віку 10 Висновки 15 Список використаної літератури 16 ∞ См. работу «Психологія підлітка»
-
Психологічні особливості дитячої агресивності та умови її виникнення(дошкільний вік)
Вступ 2 І. Виникнення та особливості дитячої агресивності в дошкільному віці 4 1.1 Дитяча агресивність. Вікові особливості прояву дитячої агресивності 4 1.2 Криза трьох років 6 1.3 Вплив на прояв агресивності в молодшому дошкільному віці відносин Батьки - Дитина 9 1.4 Вплив сімейного керівництва на засвоєння агресивної поведінки дітьми 11 ІІ. Експериментальне дослідження причин та проявів агресивної поведінки у дітей дошкільного віку 15 2.1 Загальні засади дослідження 15 2.2 Особливості дитячої агресії 17 2.3 Методологія 20 2.4 Аналіз результатів 21 2.5 Індивідуальні варіанти дитячої агресивності 24 2.6 Розробка програми діагностики і корекції агресивності у дітей дошкільного віку 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35 ∞ См. работу «Психологічні особливості дитячої агресивності та умови її виникнення(дошкільний вік)»
-
Принципи та форми соціальної роботи з людьми похилого віку
Зміст Вступ 3 Розділ І. Психофізіологічні, соціальні характеристики людей похилого віку 5 1.1 Особливості змін особистості людини похилого віку 5 1.2 Спосіб життя і його значення для процесів старіння 10 1.3 Феномен самотності, як одна з головних психологічних проблем людей похилого віку 16 1.4 Адаптація до старості 17 Розділ ІІ. Принципи та форми соціальної роботи з людьми похилого віку 26 2.1 Принципи соціальної роботи з літніми людьми 26 2.2 Форми соціальної роботи з людьми похилого віку 28 Розділ ІІІ. Особливості соціальної роботи, надання послуг людям похилого віку в закладах системи соціального захисту населення та недержавних установах 30 3.1 Заклади соціального захисту людей похилого віку в Україні 30 3.2 Соціальне обслуговування громадян похилого віку у територіальних центрах 31 3.3 Мережа будинків-інтернатів в Україні 35 3.4 Волонтерський рух "пенсіонер пенсіонеру" 40 Висновок 43 Список використаних джерел 46 ∞ См. работу «Принципи та форми соціальної роботи з людьми похилого віку»
-
Принципи та форми соціальної роботи з людьми похилого віку
Зміст Вступ 3 Розділ І. Психофізіологічні, соціальні характеристики людей похилого віку 5 1.1 Особливості змін особистості людини похилого віку 5 1.2 Спосіб життя і його значення для процесів старіння 10 1.3 Феномен самотності, як одна з головних психологічних проблем людей похилого віку 16 1.4 Адаптація до старості 17 Розділ ІІ. Принципи та форми соціальної роботи з людьми похилого віку 26 2.1 Принципи соціальної роботи з літніми людьми 26 2.2 Форми соціальної роботи з людьми похилого віку 28 Розділ ІІІ. Особливості соціальної роботи, надання послуг людям похилого віку в закладах системи соціального захисту населення та недержавних установах 30 3.1 Заклади соціального захисту людей похилого віку в Україні 30 3.2 Соціальне обслуговування громадян похилого віку у територіальних центрах 31 3.3 Мережа будинків-інтернатів в Україні 35 3.4 Волонтерський рух "пенсіонер пенсіонеру" 40 Висновок 43 Список використаних джерел 46 ∞ См. работу «Принципи та форми соціальної роботи з людьми похилого віку»
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34 ∞ См. работу «ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34 ∞ См. работу «ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|