|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці
Зміст
Вступ 2
Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4
1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10
РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15
2.1 Самооцінка підлітків 15
2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20
2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20
Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24
3.1 Вибір та обґрунтування методик 24
3.2 Аналіз результатів 25
2.4 Висновки та рекомендації 29
ВИСНОВОК 32
Список використаної літератури 34
-
Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці
Зміст
Вступ 2
Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4
1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10
РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15
2.1 Самооцінка підлітків 15
2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20
2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20
Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24
3.1 Вибір та обґрунтування методик 24
3.2 Аналіз результатів 25
2.4 Висновки та рекомендації 29
ВИСНОВОК 32
Список використаної літератури 34
-
Складність підліткового віку
Вступ………………………………………………………………………….3
1. Загальні поняття про особливості та умови розвитку підлітків……….5
2. Особливості фізичного розвитку………………………………………...7
3. Трудова та пізнавальна діяльність підлітків……………………………12
4. Прояв творчих здібностей підлітків……………………………………17
Висновок……………………………………………………………………..18
Література……………………………………………………………………19
-
Складність підліткового віку
Вступ………………………………………………………………………….3
1. Загальні поняття про особливості та умови розвитку підлітків……….5
2. Особливості фізичного розвитку………………………………………...7
3. Трудова та пізнавальна діяльність підлітків……………………………12
4. Прояв творчих здібностей підлітків……………………………………17
Висновок……………………………………………………………………..18
Література……………………………………………………………………19
-
Фізичне виховання підлітків в позаурочний час
Зміст
Вступ [2 - 6]
1. Теоретичні основи фізичного виховання підлітків в позаурочний час [7 - 19]
2. Особливості підліткового віку та розвитку фізичного та виховного процесу [20 - 21]
3. Фізичний розвиток підлітків: аналіз результатів констатуючого експерименту [22 - 33]
4. З досвіду фізичного виховання підлітків педагогами-новаторами [34 - 49]
Висновки [50]
Додатки [51 - 53]
Використана література [54 - 56]
-
Становлення особистості індивіда
1. Соціальна колективність. Відносини між індивідом і групою
2. Структура міжособистісних відносин у групах дітей і підлітків
3. Психологічна характеристика й особливості міжособистісних взаємин дітей підліткового віку.
4. Поняття "самооцінка".
5. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підросткового віку.
6. Соціометричний експеримент. Метод соціометрії.
7. Методика вивчення самооцінки (Т. Дембо-С. Рубинштейн)
8. Список використовуваної літератури
-
Особливості мотиваційної сфери в підлітковому віці
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 5 1.1 Мотиваційна сфера особистості і її особливості в підлітковому віці 5 1.2 Теорії мотивації 14 1.3 Мотивація учбової діяльності та її формування у підлітків 18 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 25 2.1 Методика дослідження мотиваційної сфери особистості 25 2.2 Проведення, аналіз і обговорення результатів дослідження мотиваційної сфери підлітків 28 ВИСНОВКИ 31 ЛІТЕРАТУРА 33
-
Психодіагностика антисоціальних форм поведінки дітей та підлітків
Вступ..3
Розділ 1. Загальна характеристика дитячого та підліткового віку..8
1.1. Почуття дорослості у підлітковому віці38
1.2. Потреба підлітка у самоствердженні.40
1.3. Самопізнання підлітка.53
1.4. Самооцінка і домагання підлітка57
Розділ 2. Поняття про антисоціальні форми поведінки ..68
Розділ 3. Сутність психодіагностики антисоціальних форм
поведінки дітей та підлітків.93
3.1. Теоретичні аспекти психодіагностики93
3.2. Аналіз результатів дослідження....104
Висновки..117
Використана література..121
Додатки.127
-
КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7
1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13
РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18
2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18
2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22
2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25
РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31
3.1 Вибір та обґрунтування методик 31
3.2 Аналіз результатів 34
3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35
ВИСНОВОК 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
-
КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7
1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13
РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18
2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18
2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22
2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25
РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31
3.1 Вибір та обґрунтування методик 31
3.2 Аналіз результатів 34
3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35
ВИСНОВОК 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
-
Формування самосвідомості у підлітків
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ 5 1.1. Самосвідомість у структурі особистості 5 1.2. Механізми формування самосвідомості особистості на ранніх етапах її розвитку 10 1.3. Особливості формування самосвідомості підлітків в контексті загальї теорії формування самосвідомості особистості 11 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКА 16 2.1. Особливості діагностики самосвідомості 16 2.2. Діагностування представлень підлітків про себе за методикою Лірі 20 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПСИХОЛОГІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ФОРМУВАННЮ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 33
Cгенерировано за 0.008007 секунд
|