-
Психологічні особливості дитячої агресивності та умови її виникнення (молодший шкільний вік)
Вступ 3
Розділ 1. Агресивна поведінка дітей як предмет досліджень у психології 5
1.1. Поняття «агресивне поведінка» з погляду сучасної психології 5
1.2. Специфіка агресивного поведінка дітей молодшого шкільного віку 12
Розділ 2. Психологічні особливості дитячої агресивності. Варіанти дитячої агресії 24
2.1. Імпульсно-демонстративний варіант дитячої агресії. Умови виникнення 24
2.2. Нормативно-інструментальний варіант дитячої агресії. Умови виникнення 24
2.3. Цілеспрямовано-ворожий варіант дитячої агресії. Умови виникнення 25
Висновок 26
Список використаної літератури 29
-
Психологічні причини виникнення та прояву агресивності в підлітковому та юнацькому віці
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 5
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ АГРЕСІЇ 5
1. 1. Поняття, сутність та особливості агресії 5
1.2. Теорії агресивної поведінки в психологічній науці 8
1.3. Ситуаційні чинники агресивної поведінки 12
РОЗДІЛ ІІ 17
ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ВІКУ 17
2.1. Обґрунтування емпіричного дослідження 17
2.2. Проведення діагностичного дослідження агресивності особистості дітей підліткового та юнацького віку 18
2.3. Аналіз результатів психологічного дослідження 24
РОЗДІЛ ІІІ 29
РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОВЕДЕННЮ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ 29
ВИСНОВОК 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
ДОДАТКИ 37-40
Метою роботи є особливості діагностики і корекції агресивної поведінки дітей підліткового віку.
Базою експериментального дослідження була ЗОШ.
-
Самооцінка підлітків.
Зміст
Вступ
1. Поняття самооцінки в зарубіжній психології, в вітчизняній психології
А) Властивості самооцінки
Б) Фактори, що визначають самооцінку
В) Її роль в становленні особистості
2. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підліткового віку.
3. Особливості розвитку самооцінки дітей старшого підліткового віку
Висновки
Список використаних джерел
-
Становлення особистості індивіда
1. Соціальна колективність. Відносини між індивідом і групою
2. Структура міжособистісних відносин у групах дітей і підлітків
3. Психологічна характеристика й особливості міжособистісних взаємин дітей підліткового віку.
4. Поняття "самооцінка".
5. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підросткового віку.
6. Соціометричний експеримент. Метод соціометрії.
7. Методика вивчення самооцінки (Т. Дембо-С. Рубинштейн)
8. Список використовуваної літератури
-
Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проблеми становлення мовлення у дітей раннього віку 6
1.1. Сутність поняття "мова", "мовлення" особистості 6
1.2. Особливості розвитку мовлення дітей раннього віку 12
1.3. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку 14
Розділ 2. Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку 20
2.1. Визначення рівнів розвитку мовлення дітей раннього віку 20
2.2. Організація роботи в розвитку мовлення у дітей раннього віку 25
Висновки 31
Список використаної літератури 35
Додатки 37
-
Розвиток самосвідомості у підлітків
Вступ 3
Розділ І. Теоретичний аналіз розвитку самосвідомості в дітей підліткового віку 6
1.1. Особливості підліткового віку 6
1.2. Розвиток самосвідомості в підлітковому віці 14
1.3. Розвиток «Я-концепції» у підлітковому віці 18
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження розвитку самосвідомості у підлітків 24
2.1. Організація та проведення дослідження 24
Виходячи із завдань, які поставлено у цій роботі, за допомогою відповідних методик було досліджено ...
2.2. Характеристика результатів дослідження 27
Висновки 30
Список використаної літератури 32
Додатки 34
-
Вередування та впертість дітей дошкільного віку їх причини та шляхи подолання
Вступ 2 І. Вередування дітей дошкільного віку 4 1.1 Причини виникнення вередування 4 1.2 Шляхи подолання вередування 10 ІІ. Впертість дітей дошкільного віку 14 2.1 Причини виникнення впертості 14 2.2 Шляхи подолання впертості 17 Висновки 23 Список використаної літератури 26
-
Особливості соціальної роботи з клієнтами підліткового віку в період емоційної кризи
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретична суть підліткового віку 6
1.1. Біологічні умови розвитку 6
1.2. Соціальна ситуація розвитку 9
Розділ 2. Характеристика підліткового віку в період "емоційної кризи" 15
2.1. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці 15
2.2. Формування особистості підлітка 21
2.3. Криза 13 років 26
ВИСНОВКИ 29
Список використаної літератури 31
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Зміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5
1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9
1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10
1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10
1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12
1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14
1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15
1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16
РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18
2.1. Завдання дослідження 18
2.2. Характеристика методів дослідження 18
2.3. Організація дослідження 18
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19
3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19
3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20
3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20
3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22
3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25
3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26
3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28
3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30
ВИСНОВКИ 32
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33
ЛИТЕРАТУРА 34
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Зміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5
1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9
1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10
1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10
1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12
1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14
1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15
1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16
РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18
2.1. Завдання дослідження 18
2.2. Характеристика методів дослідження 18
2.3. Організація дослідження 18
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19
3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19
3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20
3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20
3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22
3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25
3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26
3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28
3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30
ВИСНОВКИ 32
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33
ЛИТЕРАТУРА 34